Ir al contenido


Foto
- - - - -

El primer partit que vau veure?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
121 respuestas en este tema

#61 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 07:51

Recordo que el primer partit al camp va ser un Lleida-Reial Mandril B, La temporada 90-91, i els hi vam fotre 3-0.

#62 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 02:02

Un dels primers partits q recordo aver vist va ser un LLEIDA 5 ELX 2

#63 josemi007

josemi007

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 02:07

El primer partit k vaig veure va ser contra el madrid b l'any de l'ascens a primera,k va ser un dels pokisims k vam perdre a casa

#64 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2005 - 03:16

crec que va se un lleida-nastic o algo aixi cuan vaig cmença vindre al camp d´espots pero avans vai vindre ere petit no men recordo molt tindrie 7 o 8 anys pero esque ara tinc 15 no men recordo molt crec que ere un equip amb la samarreta blanca

#65 eaudesea

eaudesea

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2005 - 03:39

El primer partit que vaig veure del LLeida mi va portar un titet meu i va ser l'any 81, si no recordo malament. El Lleida jugava un triangular amb el Nàstic i el Figueres, amb el Lleida jugava un que es deia Serna, Azcona etc...
Des d'aquell dia no he deixat de ser del Lleida, això que vam perdre crec recordar per o-1

#66 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2005 - 06:10

Jo no m'em enrrecordo...
em sembla que el primer que vai anar a beure ... va ser un partit que feia moltissima boira i no es veia absoltament res... estava a primera fila de general...
pero no ser quin equip ere...

#67 Tochorgasmo

Tochorgasmo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 86 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2005 - 06:43

El primer partit que vaig veure va ser quan va vindre el Madrid al camp d'esports quan van kedar 2-1 desde akell moment q no men recordo molt b xq tenia 5 anys, va ser a l'any 1993 i desde akell moment em va entusiasmar el futbol i sobretot el meu idol el Mauro Ravnic.

#68 JAVIER LATORRE

JAVIER LATORRE

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 63 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2005 - 08:52

EL MEU PRIMER PARTIT RECORDO UNA ELIMINATORIA DE COPA DEL REI AMB EL BURGOS AL ANY 1976-77 APROXIMADAMENT ON JUGAVA EL JUANITO(E.P.D) EN ELS SEUS PRIMERS ANYS COM A PROFESIONAL. EL LLEIDA VA ELIMINAR AL BURGOS DE LA PRIMERA DIVISIO. EN EL LLEIDA HAVIA DE PORTER EL CAMARERO I EL JAIMEJUAN I DESTACAVEN AMB FORÇA UN JOVE ISIDRE TARRES, POSTERIORMENT TRASPASAT AL BURGOS, UN RAPIDISIM CORTES I UNS REGULARS ÑACA LLORENTE I BUJAN.

#69 marchelo

marchelo

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 octubre 2005 - 09:41

Mmmmmm jo sóc molt jove i mai no he anat al Camp D'esports però sí que he vist bastants partits per la tele... que jo recordi un 5-0 no sé si al Las Palmas o a l'Hèrcules a la temoorada 96-97 o 97-98.

Recordo que aquells temps jugava un jugador crec que japonès al Lleida, pot ser? I ja hi jugava Escoda...

#70 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 octubre 2005 - 11:10

Jo tink rekords molt antiks xò sense saber konkretar el partit. El primer k rekordo és un Lleida 4 - Lugo 0 a Segona a principis dels 90, krek.

#71 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 octubre 2005 - 08:44

el primer partit va ser la temporada 93-94, amb mun pare, i debia ser el primer partit de lliga a casa, però no men recordo. però si dun partit tinc un gran record va ser d'un partit d'aquell any, que vam empatar (gran resultat en akell temps) a casa 1-1, contra el compos, amb golàs de VIRGILIO des del mig del camp,

algú te el video del gol o q?

I un partit molt trist, quan vam perdre contra el Barça a la copa del rei, debia ser l'any següent, ostia!!! Vaig plorar i tot!!

#72 BISCALYEIDA

BISCALYEIDA

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 noviembre 2005 - 10:50

PUES YO EL PRIME PARTIT Q E BIS A SIGUT ABUI I MA AGRADAT MOL ABERE SIN PUC ANA A BEURE MES A TARRAGONA O AL CAM DESPORS Q MAGRADE MOL!!!

SALUDOS I BISCA EL YEIDA!!!

#73 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 noviembre 2005 - 11:07

PUES YO EL PRIME PARTIT Q E BIS A SIGUT ABUI I MA AGRADAT MOL ABERE SIN PUC ANA A BEURE MES A TARRAGONA O AL CAM DESPORS Q MAGRADE MOL!!!

SALUDOS I BISCA EL YEIDA!!!


Me n'alegro doncs, espero que a partir d'ara siguis un habitual del Camp d'Esports nano.
Per cert, és precís pegar-li tantes patades al Pompeu Fabra?

Una salutació revolucionària i Viska el Lleida.

#74 blueman

blueman

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 noviembre 2005 - 12:57

Bueno, me gustaría recordar el primer partido del Lleida, pero es imposible, son muchos años yendo al Camp d'Esports, pero recuerdo uno, pero ni mucho menos el primero que vi, pero al menos es un partido de hace muchos años. Jugaba el Lleida contra el Betis, resultado 1-4 y eso que marcó primero el Lleida, era partido de segunda división, por cierto, antiguamente había dos grupos de segunda división, no recuerdo si era grupo A y B o grupo Norte y grupo Sur, no recuerdo bien.... En este partido ante el Betis, falleció una persona que estaba en tribuna, un infarto, me impresionó bastante por lo jóven que era. en fin, eran otros tiempos que la mayoría de vosotros todavía no estábais por estos mundos.

#75 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 noviembre 2005 - 01:17

Tinc una bufanda del lleida de primera i per tant, suposo que vaig anar amb el meu pare a veure algun parit a primera encara que amb uns cinc anys no me'n recordo de res.
Del primer que me'n recordo va ser d'un partit contra l'Osasuna a segona. També me'n recordo que en aquells temps no teniem problemes de falta de gent al camp. També recordo quan era petitet que amb un partit, no se si era contra el madrid b, va caure un nen desde la part alta del lateral i es va matar.

#76 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 noviembre 2005 - 09:11

El primer partit que recordo que vaig veure, ere fa 2 añs quan vam pujar a 2 divisio el partit ere contra el celta b i els vam apallisar jajaaj :D

tambe man dit k de petit vaig anar 2 cops amb mon pare (posiblement a la temporada de 1a, perk sino dubto k i anessim) pero no recordo el partit ni res

#77 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 noviembre 2005 - 08:06

jo al camp d'esport el primer ke vaig veure va ser el lleida-deportivo temporada 1993/1994 a primera divisio.

data 23/04/1994 jornada 35
lateral
fila 16 seient 152
referencia 856
preu 3000

veure el lleida guanyar el deportivo no te preu.
guardo l'entrada com si fos un tresor.

visca el lleida.

per la tele no o recordo. devia ser el primer ke devien televisar la temporada 1993/ 1994.

#78 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 noviembre 2005 - 09:50

PUES YO EL PRIME PARTIT Q E BIS A SIGUT ABUI I MA AGRADAT MOL ABERE SIN PUC ANA A BEURE MES A TARRAGONA O AL CAM DESPORS Q MAGRADE MOL!!!

SALUDOS I BISCA EL YEIDA!!!


Me n'alegro doncs, espero que a partir d'ara siguis un habitual del Camp d'Esports nano.
Per cert, és precís pegar-li tantes patades al Pompeu Fabra?

Una salutació revolucionària i Viska el Lleida.

xDDDDDDD!!!!

inc una bufanda del lleida de primera i per tant, suposo que vaig anar amb el meu pare a veure algun parit a primera encara que amb uns cinc anys no me'n recordo de res.
Del primer que me'n recordo va ser d'un partit contra l'Osasuna a segona. També me'n recordo que en aquells temps no teniem problemes de falta de gent al camp. També recordo quan era petitet que amb un partit, no se si era contra el madrid b, va caure un nen desde la part alta del lateral i es va matar.

lo del xaval aquest... pot ser que sigui cap a les temporades 95-98 mes o menys? es que jo conec un xaval que va caure pero no es va matar... :?

#79 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 enero 2006 - 12:14

E primer partit que vaig anar al camp fou un Lleida-Alavés cap a l'any 80 més o menys. Amb Roberto, Pizo Gómez, Lekumberri, Oliva, Glaría potser...

#80 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 14 enero 2006 - 12:44

El primer partit que vaig veure?El Lleida-Cultural Leonesa del play-off d'ascens a SEgona A 2003-2004,em vaig enamorar de l'ambient del Camp d'Esports,va ser molt bonic i m'ho vaig passar bomba!!!!
I a més vam guaanyar per 1-0, i aquell play-off ens portaria de nou a Segona A. :D :D
El Lleida per televisió???Potser el primer partit que vaig veure del Lleida per televisió va ser un partit amistos d'estiu que vam jugar contra el Betis, amb victoria nostra per 2-1,crec que debía ser el trofeu Ciutat de Lleida.Va ser un bon partit!!!! :wink:
VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos