Ir al contenido


Foto
- - - - -

El primer partit que vau veure?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
121 respuestas en este tema

#101 Andreuenc

Andreuenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 diciembre 2006 - 03:53

El meu primer partit del Lleida vist... crec que va ser a la temporada en què varem estar a 1a divisió. Lo que no recordo ben bé quin va ser.

#102 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 diciembre 2006 - 06:53

lleida-binefar

#103 Miriam_nastic

Miriam_nastic

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2007 - 01:14

lleida-nàstic (farà unes 3 temporades)

#104 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 febrero 2007 - 10:24

al camp Lleida vs betis i tenia 5 o 6 anys y per la tv ni puta idea

#105 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 08:51

per la TV nidea, al camp desports un l'any 1996 am el meu pare jeje jo tenia 7 anyets 8)

#106 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2007 - 05:17

Jo em penso ke el primer partit va ser kuan el lleida va pujar a primera era mol petit no men recordo...

#107 Kirtash

Kirtash

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 septiembre 2007 - 12:41

Jo el primer que vaig veure va sel al Camp d'Esports, un LLeida-Barça
amb la bandera del Lleida i la gorra del Barça... hehehe

#108 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 septiembre 2007 - 12:46

Jo tampoc m'enrecordo del primer partit del Lleida que vaig veure per la tele. Pero m'enrecordo que el 20 de novembre de 1993 el Lleida va guanyar contra el Barça 0-1. Em vaig quedar molt sorprés i content. Em quedaven 2 setmanes per fer 11 anys.


I de partits en viu al Camp d'Esports no n'he vist cap pero en els desplaçaments si. Va ser el 8 d'octubre de 2006 que vem empatar a 1 contra el Terrassa.

#109 MVTUEL

MVTUEL

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 162 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 septiembre 2007 - 06:24

Jeje,pel que veig jo sóc molt més jove que la majoria de vosaltres.Sé que el primer partit que vaig veure al Camp d'Esports va ser un Lleida- Osasuna( a Segona A ) que van guanyar 1-0 els blaus en els últims minuts. Però he de reconeixer que en aquell temps era petit (7 o 8 anys, crec...) i això del futbol no m'apassionava gaire. Quan vaig anar al Camp d'Esports com autèntic aficionat ja era en la temporada 03-04 en que el Lleida aconseguiria ,fins ara, el seu últim ascens a Segona A.

#110 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 septiembre 2007 - 11:16

Jeje,pel que veig jo sóc molt més jove que la majoria de vosaltres.Sé que el primer partit que vaig veure al Camp d'Esports va ser un Lleida- Osasuna( a Segona A ) que van guanyar 1-0 els blaus en els últims minuts. Però he de reconeixer que en aquell temps era petit (7 o 8 anys, crec...)

Quin records.. gol de Josemi a l'ultim minut i tots els jugadors de Lleida a celebrar el gol dins de la porteria de Gol Nord. Va ser l'unic moment del partit que els Indar Gorri van callar.. perque deunido..
Quins temps aquells.. :cry: Aquella va ser la ultima temporada de "l'epoca daurada" del club. Despres un arbit en un Lleida - Extremadura ens va treure totes les ilusions..

#111 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2007 - 01:26

Jeje,pel que veig jo sóc molt més jove que la majoria de vosaltres.Sé que el primer partit que vaig veure al Camp d'Esports va ser un Lleida- Osasuna( a Segona A ) que van guanyar 1-0 els blaus en els últims minuts. Però he de reconeixer que en aquell temps era petit (7 o 8 anys, crec...)

Quin records.. gol de Josemi a l'ultim minut i tots els jugadors de Lleida a celebrar el gol dins de la porteria de Gol Nord. Va ser l'unic moment del partit que els Indar Gorri van callar.. perque deunido..
Quins temps aquells.. :cry: Aquella va ser la ultima temporada de "l'epoca daurada" del club. Despres un arbit en un Lleida - Extremadura ens va treure totes les ilusions..



El gol no va ser de Simeón?

#112 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2007 - 02:10

Aquesta foto es al portada del llibre Som Del Lleida no.?¿

#113 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2007 - 02:44

Jeje,pel que veig jo sóc molt més jove que la majoria de vosaltres.Sé que el primer partit que vaig veure al Camp d'Esports va ser un Lleida- Osasuna( a Segona A ) que van guanyar 1-0 els blaus en els últims minuts. Però he de reconeixer que en aquell temps era petit (7 o 8 anys, crec...)

Quin records.. gol de Josemi a l'ultim minut i tots els jugadors de Lleida a celebrar el gol dins de la porteria de Gol Nord. Va ser l'unic moment del partit que els Indar Gorri van callar.. perque deunido..
Quins temps aquells.. :cry: Aquella va ser la ultima temporada de "l'epoca daurada" del club. Despres un arbit en un Lleida - Extremadura ens va treure totes les ilusions..



El gol no va ser de Simeón?

ostia.. ara hem fas dubtar.... Va ser de corner, oi?.. La memoria ja me falla una mica.. :oops: pero diria que Josemi..
Si, va ser la portada del Llibre "Som del Lleida".

#114 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 septiembre 2007 - 03:22

Jeje,pel que veig jo sóc molt més jove que la majoria de vosaltres.Sé que el primer partit que vaig veure al Camp d'Esports va ser un Lleida- Osasuna( a Segona A ) que van guanyar 1-0 els blaus en els últims minuts. Però he de reconeixer que en aquell temps era petit (7 o 8 anys, crec...)

Quin records.. gol de Josemi a l'ultim minut i tots els jugadors de Lleida a celebrar el gol dins de la porteria de Gol Nord. Va ser l'unic moment del partit que els Indar Gorri van callar.. perque deunido..
Quins temps aquells.. :cry: Aquella va ser la ultima temporada de "l'epoca daurada" del club. Despres un arbit en un Lleida - Extremadura ens va treure totes les ilusions..



El gol no va ser de Simeón?

ostia.. ara hem fas dubtar.... Va ser de corner, oi?.. La memoria ja me falla una mica.. :oops: pero diria que Josemi..
Si, va ser la portada del Llibre "Som del Lleida".


A mi me sona que va ser del Simeón amb una centrada del Fran. Però tmp ho aseguro, lo que si que m'en recordo és que aquell va ser un dels partits amb millor ambient al camp d'esports que he viscut.

#115 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 septiembre 2007 - 12:03

jo al camp d'esport el primer <font color=red>que</font> vaig veure va ser el lleida-deportivo temporada 1993/1994 a primera divisio.

data 23/04/1994 jornada 35
lateral
fila 16 seient 152
referencia 856
preu 3000

veure el lleida guanyar el deportivo no te preu.
guardo l'entrada com si fos un tresor.

visca el lleida.

per la tele no o recordo. devia ser el primer <font color=red>que</font> devien televisar la temporada 1993/ 1994.



#116 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2011 - 11:53

Al Camp d'Esports em vaig estrenar el passat Lleida-SportingMahonés (1-1). Sempre havia vist llavors els partits per la tele.

#117 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2011 - 01:28

El meu primer partit al Camp d'Esports, només m'enrecordo que havien ficat cadires de fusta pq encara no estaven instalades les altres...De quin any podem estar parlant? principis del 90 suposo.

#118 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2011 - 03:13

El meu primer no el sabria dir perque al ser tant petit no ho recordo, Però recordo equip amb palau rubio salillas però segurament n'he vist algun anterior

#119 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2011 - 03:43

El meu primer partit va ser al camp d'esports quan jo tenia uns 7 anyets mes o menys.
No se amb qui jugàvem però recordo que la zona del pàrquing del camp d'esports encara era una esplanada de sorra sense urbanitzar. :roll:

#120 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Escrito 03 mayo 2011 - 05:25

Posted Image
Buscando entre mis colecciones encontre esta entrada que ya ni me acorde que la tenia fue uno de los partidos que vivi en el Camp d'Esports de Lleida con la U.E. Lleida en primera division, Lleida 1-2 Osasuna, buenos recuerdos que tiempos, el futbol a canviado mucho.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos