Ir al contenido


Foto
- - - - -

El primer partit que vau veure?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
121 respuestas en este tema

#41 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 enero 2005 - 06:11

el lleida-r. madrid!!!!

VICTORIA!!

#42 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 enero 2005 - 07:46

Jo vaig més lluny. Recordo el primer partit de la U.E. Lleida que vaig escoltar a la ràdio. Llavors era un nen de parvuls. Va ser un diumenge al matí d'hivern, i era al llit amb les galtes unflades per les paperes. Mon pare em va posar el transistor, un vell aparell Telefunken. Debia ser la temporada 1972 o 1973, i la U.E. Lleida jugava a Tercera. Llavors no existia la Segona B. Ho recordo com si fos ara mateix, ens jugavem els quartos amb el Tortosa, i a la mitja part perdiem 0-2. Mon pare va dir: "avui al pobre Lleida n'hi fotràn un sac". A la segona part, es va remuntar el resultat i la U.E. Lleida va acabar guanyant per 3-2. Vaig tenir una estranya sensació d'alegria, i aquell dia, a pesar que era petit i tendre, vaig saber que sempre seria del Lleida.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#43 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 enero 2005 - 03:35

Jo vaig més lluny. Recordo el primer partit de la U.E. Lleida que vaig escoltar a la ràdio. Llavors era un nen de parvuls. Va ser un diumenge al matí d'hivern, i era al llit amb les galtes unflades per les paperes. Mon pare em va posar el transistor, un vell aparell Telefunken. Debia ser la temporada 1972 o 1973, i la U.E. Lleida jugava a Tercera. Llavors no existia la Segona B. Ho recordo com si fos ara mateix, ens jugavem els quartos amb el Tortosa, i a la mitja part perdiem 0-2. Mon pare va dir: "avui al pobre Lleida n'hi fotràn un sac". A la segona part, es va remuntar el resultat i la U.E. Lleida va acabar guanyant per 3-2. Vaig tenir una estranya sensació d'alegria, i aquell dia, a pesar que era petit i tendre, vaig saber que sempre seria del Lleida.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Boniques paraules sí senyor! :wink:

FORÇA LLEIDA!!

#44 raworld

raworld

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 190 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2005 - 04:22

el primer partit k anave a veure del Lleida va ser, curiosament:
BARÇA-LLEIDA (93-94) al Camp Nou..0-1

el primer al Camp d'Esports, va ser:
LLEIDA-AT.MADRID (93-94)...0-1 molt dolorós k ens dixave ales portes del descens en la penúltima jornada..em va fer mol mal..

#45 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2005 - 08:22

jo no recordo ni el partit, ni l'any que era.

Va ser la ultima temporada a 2 B, abans d'aquesta ultima etapa, amb unes promocions que feien pels colegis de lleida.

Diguessim que jo del lleida e vist dos ascens de 2 B a 2 A, i un de 2 A a 1 A. Espero que no sigui l'ultim!!!

#46 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2005 - 08:51

el primer al Camp d'Esports, va ser:
LLEIDA-AT.MADRID (93-94)...0-1 molt dolorós k ens dixave ales portes del descens en la penúltima jornada..em va fer mol mal..


Vaya robo!!!!!!!!!!!!!!!!

#47 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 28 enero 2005 - 10:29

el meu primer partit va ser un LLEIDA-albacete de la temporada 95-96 em sembla. donaven entrades al cole i vaig aprofitar per anari, a mes em sembla que consideixo am shinji01.
el de la tele no men recordo, pero la primera vegada que vaig saber que era del lleida, va ser lany de lascens a primera. venia de malaga i tenia tres anys. men recordo perfectament de la paeria amb els autobusos plens de gen al sostre .....

a! per cert vam perdre 0-3

#48 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2005 - 11:18

Del primer partit no m'en recordo pero si m'enrecordo q mon pare me portave al futbol desde ben petit, el que si recordo va ser la temporada a primera jo deuria indre 3 o 4 anys, me sentave a lateral alta amb mon pare i amics seus..jeje despres al arribar a cacsa sempre me feien mal els oidos de la cridoria qhi havia al estadi. M'En recordo com si fo ahir.. aquestes coses mai s'obliden! Avere si es pot tornar a repetir........... :arrow:

#49 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2005 - 09:53

jo l´any de l´ascens a primera ,jugavem contra el At.Marbella.Potser o es deie Marbella aseques ara no o se!!!

#50 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2005 - 01:13

ostii el primer al camp d'esports va ser un o dos anys abns de l'ascens a 1ª ere estiu i estaven les firetes...pero no men recordo kin va ser l'ekip i dspres ja va ser de tornada a 2ºA contra un real madrid B k ens va apallissar 0- 3 o 4 quan estaba el guti ...
a la tele no men recordo..

#51 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 08:39

Nàstic 1 --- R. Madrid 0

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Temporada 00-01

#52 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 02:51

Jo del primer partit a la tele no menrecordo pq devie ser molt petit.

Al camp d'esports la primera vegada q vai na va ser un lleida - cordoba. Vam guanyar 1 a 0. Nose quin any ere ara, pero recordo q despres del partit nos vam fica liders i q lany seguent vam baixa a segona b.

En total ienat 8 vegades al camp d'esports.( 6 victories i dos empats) avui contra leibar tame ianire pq me van regalar una entrada al derbi contra el terrassa.

#53 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 03:37

jo presisament va ser un Eibar - Lleida a ipurua els meus pares i varen anar jo era molt petit i no m'en enrecordo jeje

#54 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 mayo 2005 - 04:01

Nàstic 1 --- R. Madrid 0

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Temporada 00-01

joer, bon començament no?? de que era el partit??

#55 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 mayo 2005 - 10:35

yo crec que va ser un lleida nastic tambe pero va ser dos temporades anrere cuan etave a 2b un partit de lliga crec que va ser

#56 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2005 - 09:51

Nàstic 1 --- R. Madrid 0

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Temporada 00-01

joer, bon començament no?? de que era el partit??


Copa del Rei

A casa vam quedar Nàstic 1- R.Madrid 0 i al bernabeu R. Madrid 4-Nàstic 2, vam començar guanyant 0-1, ens van empatar 1-1, vam marcar un altre gol 1-2, i van marcar 3 gols amb molta chorra :roll: :roll: amb un 3-2 pasavem naltrus pero..... el R.Madrid en aquella epoca era bo!!

#57 aem3

aem3

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 204 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2005 - 10:52

el meu partit no men recordo contra quin ekip va ser ,sol men recordo, que estave el escoda el sevatllas i el yasunaga aquell ...jejeje

#58 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 21 mayo 2005 - 03:46

Nàstic 1 --- R. Madrid 0

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Temporada 00-01

joer, bon començament no?? de que era el partit??


Copa del Rei

A casa vam quedar Nàstic 1- R.Madrid 0 i al bernabeu R. Madrid 4-Nàstic 2, vam començar guanyant 0-1, ens van empatar 1-1, vam marcar un altre gol 1-2, i van marcar 3 gols amb molta chorra :roll: :roll: amb un 3-2 pasavem naltrus pero..... el R.Madrid en aquella epoca era bo!!

ok, gracies per la informacio!!!

#59 Peris

Peris

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 5 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2005 - 11:52

Un partit contra el Ràcing de Santander, no me'n recordo de res més (tinc molt mala memória!) però crec que era de la Copa del Rei i que vam empatar. :)

#60 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 06:34

l'any q vam sta a primera

LLEIDA 1 - CELTA 0

nose qi va marcar el gol, pero se q o va fer al minut 46 de la segona part.
NOMES MENRECORDO DAIXO I DE LA TELA QE FEIEN OBRES DEL GOL NORD. ESK era molt petit... :P




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos