Ir al contenido


Foto
- - - - -

El primer partit que vau veure?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
121 respuestas en este tema

#81 Aiespik

Aiespik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2006 - 05:53

Yo el 1er y único partido que he visto al camp d'esports fue el Lleida-Eibar de l año pasado.

Lo malo, jejejeje, es que estuve en la grada con los aficionados del Eibar, de hecho me trajeron la entrada de allí, así que en toría estuve apoyando al Eibar...que cosas...la pena fue que al final no subieron.

AUPA EIBAR AURRERA!!

El primer partido que vi en mi vida en directo fue un apasionante Zaragoza 0-Apollon de Limassol 0, de copa UEFA. Sin comentarios...

#82 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2006 - 07:10

Pregunteuli a l'avi siset.

Visca el Lleida i Visca els Asmullaraks!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#83 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2006 - 12:09

que jo recordi, el primer partit que el meu pare hem va portar a veure va ser el partit que el lleida va pujar a 1a divisió!! era molt petit... i estava flipant!!! xDD

#84 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 enero 2006 - 12:27

LLeida - CELTA = 1 - 0 temporada 93/94, GOL al minut 46 de la 2a part :D

#85 matza23

matza23

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2006 - 01:13

Doncs el primer partit que vaig veure del lleida, va ser al camp d'esports contra el compostel·la.. L'any no el recordo molt bé perquè era petit, però va ser la temporada que en pocs anys el compostel·la pujava i baixava kada any.. Recordo aquell partit amb entusiasme, on vaig veure un camp d'esports ple, un estadi grandíssim comparat amb el del meu poble que es un camp de regional.. però nomès i va haver una pega, que van perdre.. Però amb la il·lusió que vaig veure aquell partit, amb els aficionats que botaven i animaven el seu equip al meu costat i l'àmbient que s'hi vivia.. tot això.. mai ningú m'ho aconseguirà prendre mai!! Encara guardo l'entrada d'aquell dia.. i cada cop que la veig, em venen un munt de records d'aquell dia, que per desgracia no s'assembla a la actualitat..

#86 pufas

pufas

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 160 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2006 - 11:59

Bé el primer partit que vaig veure va ser fa poc, va ser el Catalunya - Brail on es va donar a coneixer ronaldinho.

Però si ets refereixes al primer parit que vaig veure del lleida va ser el lleida -hercules de segona be un resultat d'un 2 a 2 apasionant partit , amb una tensió molt alta fins al ultim minut de partit

#87 lopages

lopages

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 115 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2006 - 05:29

UF.. amb el meu avi, al camp d'esports, partit de 2b contra el Poblense.creec recordar que duia camiseta blaugrana.

#88 Ilerlleidata

Ilerlleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 402 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2006 - 07:22

El meu partit al camp d'esports va ser a la temporada 2004/2005 a la copa del rei contra la gramanet (1-0).el primer de la tele va ser u.e.lleida racing de ferrol a la temporada 2004/2005 (1-2)

#89 pufas

pufas

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 160 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2006 - 08:01

contra ekl ehcules empatr 2 a 2

#90 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2006 - 09:46

El meu primer partit el lleida-castello 1ra jornada temporada 2005/06 el partit de la bandera

#91 darky

darky

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2006 - 03:33

yo el partit del lleida-valladolid de la temporada pasada !!!
vaig vindre perk una amiga hem va dir k venien uns faches del ekip del valladolid i a partir de llavorens ya no he deixat de anari jaja

salut

#92 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2006 - 12:17

jo potser un lleida vilareal potse fa 5 o 6 anys aquell any vam quedar 5 o aixi nosaltres

#93 End

End

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2006 - 06:11

LLeida - CELTA = 1 - 0 temporada 93/94, GOL al minut 46 de la 2a part :D


Aquell partit va quedar 0a0 que m'enrecordo que es va avançar el partit de lliga a un dimarts o dimecres.

#94 RoAdExTrEm_CrAcK

RoAdExTrEm_CrAcK

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 01:29

Jo si no recordo malament va ser contra al partit davant del Valencia a la copa del Rey aki al camp d'esports que vam guanyar 1-0

#95 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 diciembre 2006 - 02:53

Em pensava que ja havie participat en aquest post pero no m'he trobat.

Jo no m'enrecordo del 1r partit que vaig veure. Se que vaig començar a na habitualment al Camp d'Esports la temporada 97-98 pero abans segur que ja havie vist algun partit suelto.

#96 timtim

timtim

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 03:55

fa 17 o 18 anys que vaig a veure al Lleida pero no tinc gaire memoria per enrecordarme de aquells partits

#97 doraemonet

doraemonet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 06:44

el primer parit que vaig veure va ser el lleida-barça de l'any que estavem a 1a divisio
el primer partit televisat del lleida que vaig veure va ser un lleida-llevant de segona divisio de l'any 98-99 més o menys que vam guanyar 1-0

#98 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 06:53

El meu primer partit va ser un Lleida-Real Valladolid a l'any que vam estar a 1a divisió, a la temporada 93/94, vam guanyar-los per 1-0 i va ser la primera victòria del Lleida al Camp d'Esports en aquella temporada, i això que crec que era la 14a o la 15a jornada crec que era.
Vaig portar sort i vam guanyar :D
Als altres partits de primera divisió que vaig assistir al Camp d'Esports es un Lleida-Real Oviedo (1-1, amb gol de Miguel Rubio :D ) i un Lleida-Real Sociedad (1-0, amb gran ambient a les grades entre ambes aficions :D ), a partir d'aquell partit contra La Real em vaig fer del Lleida fermament.

#99 lasaosa7

lasaosa7

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 08:00

El primer partit que recordo va ser justament contra lo Sant Andreu.
Seríe l'any 75 o 76 i vam guanyar 3-1. Jo estava sota el marcador de gol nord. Jugave Guzmán (ara delegat de l'equip).
Osties!!!, ja fot uns quants anys, no?.

#100 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 diciembre 2006 - 12:13

Doncs el meu primer partit, mm.. em sembla que va ser amb uns 6 anyets, (al 1995 mes o menys) que tambe em va portar el meu pare :D. I tambe recordo que estavem a prop de nadal, per que hi havia una esplanada al costat del camp d'esports, on jo buscava algun tronquet per fer el caga tio XDXDXD :roll: sempre me'n recordo jiji




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos