Ir al contenido


Foto
- - - - -

El primer partit que vau veure?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
121 respuestas en este tema

#1 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 29 julio 2004 - 11:43

A veure si feu una mica de memòria:

Quin va ser el primer partit que vau veure del Lleida al Camp d’Esports?
Quin va ser el primer partit del Lleida que vau veure per la tele?

Esmenteu més o menys l’any si pot ser.

#2 Caufa

Caufa

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 09:30

Ahir estavam comentant-ho a la feina i jo recordo lleument anar amb el meu avi a veure un Lleida-Nàstic (no recordo la temporada) i sempre en quedarà gravat que en Rubio es va parar un penal perque havien expulsat al Arumí. També tinc un lleu record d'haver estat al Lleida-Barça de Copa del Rei que vam guanyar 3-1 o 3-0 i jugava el meu idol: en Schuster...

#3 Mariano Azcona

Mariano Azcona

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 09:36

Recordo que el meu primer partit al Camp d'Esports va ser un amistós amb el Saragossa l'any 83. A partir d'aquell dia hi he anat ininterrompudament, vivint grans moments de glòria i també de decepcions. Però, sempre, sempre, sentint el Lleida.

#4 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 julio 2004 - 10:18

el meu primer partit va ser un lleida-pontevedra a l'any (crec recordar) 80-81...recordo els pals de les porteries de fusta i quadrats i L'Amigó era el porter amb el Lecu,Azcona (el millor davanter de la història del club), uns nois jovenets que es deien Palau i Elcacho, etc...quins records collons!!!!! i el primer vist per la tele no me'n recordo...però l'emoció i l'olor a herba mullada d'aquell primer partit...

#5 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 11:13

El primer partit k vaig veure del lleida al camp d'esports, va ser un partit crec recordar de copa del rei, contra el barça, en k el busquets era el porter k va jugar tot el partit, vam perdre 0-1, lo k nose ben be si era copa del rei o lliga contra el barça b (juraria k copa del rei) i la data debia rondar el 90, 91 o porai

Per cert ilergeta22, donant per sentat k tens 22 anys (nose igual no), t'has degut confondre amb la data pk encara no havies nascut al 1980 (igual ets mes gran i he posat la pota nose)

#6 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 11:15

Uffff!!!!

Jo??? el meu primer partit per la tele??? no m'en recordo, segurament devia ser l'any que el Lleida va pujar a Primera k devia tenir uns deu anys, però era més del Barça que res.

El meu canvi de rumb cap al Lleida va començar allà als 16anys, cap a la temporada 98, on anava a veure els partits al Camp d'Esports amb el meu germà gran (el qual, quasi, l'obligava a anar-hi, quan normalment hauria de ser ell qui mi arrossegues), i al cap de dos temporades anant molt sovint al camp em vaig fer soci.

I si no recordo malament el meu primer partit al Camp d'Esports va ser contra l'Sporting l'any que va baixar.

#7 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 julio 2004 - 11:28

El primer partit k vaig veure del lleida al camp d'esports, va ser un partit crec recordar de copa del rei, contra el barça, en k el busquets era el porter k va jugar tot el partit, vam perdre 0-1, lo k nose ben be si era copa del rei o lliga contra el barça b (juraria k copa del rei) i la data debia rondar el 90, 91 o porai

Per cert ilergeta22, donant per sentat k tens 22 anys (nose igual no), t'has degut confondre amb la data pk encara no havies nascut al 1980 (igual ets mes gran i he posat la pota nose)



si que las possat la pota...en tinc trenta-i-pico però tranquil...els porto amb dignitat (jajajaja)....

#8 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 11:33

ok, nose pk k mu pensava k la cagaba ejeje

#9 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 02:15

No estic segur si va ser el partit que diu el caufa que el rubio va parar el penal... o el 3-1 al barça a la copa del rei... ¿pot ser que en aquell partit l'azcona fotés un gol desde mig camp?? potser era un altre jugador, o potser era un altre partit :P

#10 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 julio 2004 - 02:20

A mi em sembla recordar ( dic sembla pq era molt petit, deuria tenir 6-7 anys ) q el 1r partit q vaig anar al Camp d'esports va ser en un amistós entre el Lleida i el Celta l'estiu del 92 diria, és a dir, abans de començar la temporada a primera. Recordo q es va guanyar 1-0 i també em sembla recordar q aquell diria ens van donar com si una espècie de trofeu, suposo q el q ens acreditava com campions de segona divisió.

#11 Kiru

Kiru

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 242 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 06:27

Perdoneu la meva mala memòria però no sé exactament qui va ser el rival. Això sí, era la temporada 90-91 i recordo que m'hi van portar dos amics del meu pare. Des que vaig veure l'ambient de les grades del vell Camp d'Esports i l'equipàs que teníem, mai he perdut el sentiment pel Lleida i ara, tot i no poder anar tant com voldria al camp per culpa dels estudis, estic desitjant que comenci la nova temporada per ser soci i tornar a vibrar amb l'equipàs que estem fent.
Res més, només dir: VISCA EL LLEIDA I VISCA CATALUNYA!!!

#12 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2004 - 07:02

jo si us dik la veritat ni menrecordo del primer partit k vai veure a la tele

#13 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 agosto 2004 - 12:14

Aquest post era interessant, tornem a reviure'l ! xD

#14 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 agosto 2004 - 12:23

Si no recordo malament el meu primer partit va ser un Lleida - Figueres al camp d'esports l'any de l'ascens a 1a, recordo que les pedretes de les grades de pedra sem clabaven al cul (forsa incomode xd) i ke estabe arrebutit entre la gent de lo ple ke estave el camp.

Tb en akell partit sem va kedar que entre 2 del figueres se van lesionar entre ells i van kedar estesos a terra. Desde aquell dia vaig saber que el Lleida era el meu equip !!!

#15 ilergeta

ilergeta

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 87 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2004 - 02:49

el meu primer partit va ser el Lleida - Santander, la temporada que stavem a 1a. no va haver gols, pero recordo k mu vai passar tan be amb l'ambient k hi havia, a pesar d k no veia gaire perque era una cria, que a partir d'akell partit ja no vai deixar d'anar-hi.

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 agosto 2004 - 03:44

el meu primer partit va ser un Lleida - Albacete, amb Emilio de porter i on vam perdre 0-3, jo devia tindre 4 o 5 anys, i em va coincidir ke venia de visita a Lleida xq vivia a barcelona, al cap de 4 anys, ja em vaig fer soci fins ara, i el 1r partit x la tele devia ser un contra el Barça B al mini, i vam guanyar 1-2 amb un gol d' escoda si no vaig mal fixat.

Salut i Força Lleida!!

#17 stacatto

stacatto

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 134 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2004 - 04:26

Fot molt de temps, més de 20 anys. Era un partit de 2ºB i em penso que era contra el Binefar, però no n´estic segur. Se que jugaven l´Alegre, el Lago, el Lozano i d´altres. La veritat es que em lio una mica, però era una partit d´aquella època: Pombo, Gil, Torrentallé, Puig Solsona, Canadell...tremendo tot plegat.

I per la TV, potser un partit al camp del Figueres amb un golàs del Luengo que varem guanyar 1-2.

#18 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2004 - 01:30

jo la veritat no menrecordo, lunik k recordo es k devia teni 4 o 5 anys i nave am mon pare i ma germa i k em va compra una dakella trompeta llarga del lleida i k enkara la tin! jeje

#19 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 05 agosto 2004 - 08:03

Yo no he tenido la suerte de ver ningún partido del lleida en el Camp d´Esports. Y el primer partido que vi del Lleida en la tele fue un Lleida 0 - Deportivo de la Coruña 0, el último año que estuvimos en 1ª.

#20 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2004 - 10:25

El primer partit va ser de momen lunic que he vist a primera divisio am el lleida... lleida 1 osasuna 2.... ens vam avançar xo no va servir... espero veure un segon i tercer i quart partit mes a primera... era bastan peqe en qells tems potse tenia 9 anys




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos