Ir al contenido


Foto
- - - - -

El primer partit que vau veure?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
121 respuestas en este tema

#21 carles

carles

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2004 - 11:19

El primer partit que vaig veure va ser un Lleida 3 Las Palmas 0 que al lleida li van anular tres gols mes i al Las palmas jugava el Lopetegui de Porter

#22 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 06 agosto 2004 - 12:40

Jo no recordo el primer partit que vaig veure al camp d'esports. Era molt petit. Soc de l'any 84 i el meu pare em va portar l'any 85 com a soci. Porto 20 anys essent soci del Lleida i, encara que només recordi els 12 ultims, porto tota la vida anant al futbol al costat del meu pare.

#23 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2004 - 01:16

Fa la tira d'anys pero amb tres o cuatre anys anava amb el meu avi al futbol, i la nocio q tinc es q jugavem contra al barbastro al pou de la segona b, era molt petito i no tinc els records abundants, pero els pocs q tinc son la gent, la verdor del camp i el sobretot el BLAU de la nostra samarreta!!! Força Lleida!!!!

#24 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2004 - 11:05

Dons jo no m'enrecordo amb exactitud del primer partit del del Lleida en directe, ni del primer partit per la televisó! El q se es q desde q tinc us de rao (poca pero en tinc) vaig al camp d'esport, quan vaig aprendre a parlar ja volia anar sempre a vere el Lleida i no paraba de plorar fins q mon pare me portaba!
Tinc un record molt especial dels anys de l'antic camp d'esports, dels mítics Oliva, Glaria, Azcona, Sarabia, Palau i Rubio...., de l'anterior cop q el Lleida va estar a segona B, d'un desplaçament a Barbastro (2ºB) on vam guanyar 0-5, de l'ascens a segona A, dels derbis regionals contra el Fraga a segona B i contra el Mollerussa a 2ª (el millor derbi mai viscut amb el LLeida com a protagonista).

Me'n recordo molt de quan era petit i no me deixaven vere els dies de pluja per culpa dels paraigües, de la olor a puro de lateral, dels mítics botellons q es feien dintre del camp abans de la prohibició per la llei seca, de les decenes de fogueres q es feien cada diumenge a les 7 al finalitzar el partit pq jugaba el Lleida Amateur (hi havia una epoca q vam tenir filial).Era genial, acabava el Lleida de jugar i tot seguit jugaba el filial.

Me cau la llagrimeta (ho dic en serio), el fubtol era molt millor abans.
Vaig trobar patetic l'any q venien crispetes i hi havia les FootGirls al camp, horroros, me recordaba a un partit de la NFL o la SuperBowl!

Una cosa, q el Lleida no mori mai, q per moltes males ratxes q pugui tenir l'equip, per moltes debacles i males actuacions de la directiva, esta comprobat: despres de la tormenta sempre surt el sol, i aixo espero, ara q hem sortit del pou de la segona b, q brilli el sol i per molt temps!

Salutacions als Ilergetes de veritat, els de sempre, no els q van venir al 3 ultims partits! Vella Guardia! OI!

#25 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 agosto 2004 - 11:20

El meu primer partit crek k va ser un Lleida -Osasuna i van empatar. Devia tenir 4 o 5 anys i recordo que llavors jugava el Txutxi de defensa i es va fer sanga a la cama.jajaja sempre manrecordare! Em va portar el meu germa i vaig seure a la graderia alta del gol nord. Un gran partit perque els lleida-osasuna es vivien amb gran passio perque venia molta gent de navarra.

#26 [ecdl_12]

[ecdl_12]

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 61 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 agosto 2004 - 01:38

El meu primer partit al Camp d'Esports diria k va ser el primer del Lleida a casa l'any de Primera, m semble k vam perdre contra l'Athletic de Bilbao 1-2. I el primer per la tele devie de ser algun de la temporada de l'ascens, vamos, de l'any 92.

#27 Jose

Jose

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 agosto 2004 - 05:45

Buff que recuerdos.

Creo que coincido con alguno de vosotros. Mi primer partido fue uno de Copa contra el Barcelona, el que ganamos por 3-1.
Del Barça recuerdo que jugo con la antigua camiseta amarilla y que jugaban entre otros Schuster y Rojo. Creo recordar que en la vuelta nos ganaron 6-0.

En cuanto al primer partido por la tele? Pues aki me habeis matado. La verdad no me acuerdo. La primera imagen que tengo del Lleida por la tele es el penalty que paro Rubio a Las Palmas.

#28 jo

jo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 agosto 2004 - 05:55

jo en recordo la primera vegada que vaig anar al camp d'esport va ser el dia del meu cumple anys cuan el lleida ere a primera divisio y vaig veure el lleida - tenerife encara habia les grades de pedra jo que val de cul vaig pasar akell dia

#29 Lecumberri

Lecumberri

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 agosto 2004 - 07:47

El meu primer partit (no ho oblidaré) va ser un amistós, a l'estiu de l'any 79 ò 80. Lleida - Osasuna. Vaig anar amb el meu pare al Gol Nord Alt, on hi havia el marcador vell. El partit va acabar 0-0 i l'alicient del partit era veure jugar amb l'Osasuna l'Enrique Martín, que l'any abans havia jugat cedit al LLeida i havia tornat a Osasuna fet un jugadoràs de primera. A més, aquell any arribaria a ser internacional i això per a Lleida era tot un èxit. Tenim en compte que veniem d'uns anys molt foscos pel club (els 70) i que un ex-jugador arribé a internacional era algo gros.

El primer partit a la tele no el puc recordar, però si recordo els primers resums de TV3, al Gol a Gol de l'Eduard Berraondo, on sempre repetien les mateixes frases. Entre elles, quan marcava l'Azkona deien "i Azkona a l'aguait, marca sense oposició" i jo que era peque, pensava que deien "i Azkona, a la guay, marca sense oposició"

Tinc una aliniació gravada a la memòria que no la sé acabar. Aviam qui m'ajuda:

Amigó, Rubio, Lecumberri, Oliva, Hernandez, Luengo, Palau, Glaria, Azkona, Puig-Solsona, i qui era l'onzé??

#30 joan85gd

joan85gd

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 276 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 agosto 2004 - 08:25

El primer va ser un contra l'Eibar... cap als 90 i pocs... pero recordo amb molta mes emoció el patrtit de l'ascens... tot content.. amb la gorra de la cadena Ser que regalaven per fora... va ser quan vai sentir aquells tremolics... i despues me vai comprar el casset amb l'himne del LLeida i la bufanda i desde llavors l'he anat seguint sempre que he pogut.

#31 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2004 - 05:35

el meu primer partit al camp d'esports? :roll: sincerament no me'n recordo, només sé k vaig anar amb mon pare i k va ser l'any k vam estar a primera. Jo devia tenir uns 7 anys, i recordo k m'ho vaig passar tant bé k des de llavors sóc del lleida.

VISCA EL LLEIDA!!!

#32 Key_Okuna_2

Key_Okuna_2

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 483 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 09:08

Uff... Un Lleida-Leganés de l'any 95/96, a Segona Divisió A, quan erem un dels habituals equips en aquesta divisió, igual que el Leganés, el Getafe, el Elx...

#33 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 diciembre 2004 - 02:47

El primer cop que vaig anar al Camp d'Esports va ser contra el Barça B.
No recordo el primer partit, recordo veure per la tele el Depor - Lleida (1-1) la temporada de primera. El partit més intens i en el que vaig estar més nerviós va ser l'Sporting - Lleida (3-2), també per la tele. era la promoció per pujar a 1a.

#34 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 diciembre 2004 - 03:47

Recordo k va ser x la Copa del Rey k va jugar Lleida contra Saragossa vam perdre 1 a 2 sino recordo malament... Akell partit tabe el Ojeda de porter :lol:

1er partit vist per televisio que jo recordi, va ser la temporada 93/94 al inici de temporada contra el Badajoz. Recordo al Paco Salillas jugant en aquell partit

#35 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 diciembre 2004 - 04:27

el primer partit que vaig veure va ser l'any 99 que va jugar contra el Barça i me semble k ere la copa del rei, tinc fotos del camp i estava bastan buit perque plovie molt.. el que si recordo que va GUANYAR el Lleida 4 - 2 al Barça...

#36 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 diciembre 2004 - 07:37

Aixo va ser a la copa catalunya, no a la copa del rei

A la final va ser aqueia del robatori descarat

#37 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2004 - 11:04

pues aixo! ja he dit k no u sabia segur! :P fa molt temps!!!

#38 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 31 diciembre 2004 - 12:47

Buf! no ho se. El primer partit al camp d'esports era tant petit que no tenia ni memòria encara i a la tele...no ho se

#39 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 diciembre 2004 - 01:33

en tv no menrecordo..
en directe lleida1-tenerife1 a primera esclar
gol de dertycia i el nostre al min. 86 de gonzalo!! de cap i gairebe fora de l'area!!! flipae!!1

#40 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes

Escrito 01 enero 2005 - 03:23

Jo recordo al 93-94 o 92-93 la presencia de Moreno al ekip titular! Em sembla ke jugaven contra l' Sporting de Xixó! Era la època de les Valles i ens vam pujar tots! Hi havia un ambientàs, època de botiguetes fora de l' estadi!!!!!!!! LA OSTIAAA! :D




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos