Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Llorca s'esfonsa a la taula


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
166 respuestas en este tema

#101 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2007 - 10:14

deu nidor quant van agredir al nostre president..

#102 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2007 - 12:38

[quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='Lleidaok']


Resulta que l'estimat Sr.Miguel Navarro serà la persona amb qui em posaré en contacte per comentar-li diguem-ne tota la merda que vos li està vertent sobre la seva persona...I vos es preguntarà perque ho faig oi??Miri, el meu mestre Lord Newton sempre em diu que segueixi la llum que il.lumina el meu camí,

P.D: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo volia que tanquessin aquest post i ara tot al contrari quan més obert millor, aquest post es la reostia!! 8)[/quote]


Sire Excel.lentissim i Il.lustrissim:

Dedueixo pel contingut de les vostres lletres que manteniu una relació de certa familiaritat amb Don Miguel Navarro, qui va ser assenyalat per tots els mitjans de comunicació com l'autor d'agressions físiques i verbals al representant de la nostra institució esportiva de la qual vos, i a tenor del que dieu permeteu-me que ho dubti, afirmeu ser-ne fidel seguidor. Agressions que Don Miguel Navarro, va acceptar parcialment, sempre també segons els mitjans de comunicació, ser el promotor i autor material.
Sempre i quan sigui com es dedueix de les vostres lletres, i teniu l'intenció de mantenir-hi correspondència, tal i com resta meridianament palès en el vostre manifest, resultaria de gran benefici pel reconfort de les vostres atormentades ànimes, que reflexionessiu conjuntament sobre el sentit moral d'aquella execrable agressió, i de la justificació que Vós feu d'aquella en la defensa de la persona en la seva autoria.
En la meva humil condició, no puc res fer més per recordar aquells lamentables incidents dels quals, com Vós ben be sabeu, no hem obtingut mai petició de disculpa ni manifestació d'apenediment. ¿I Vós, que hi feu al respecte, a més a més es clar d'exigir que ens disculpem per la nostra indignació i exigir que callem i engullim? Vos sou el primer que quan us descavalquen ni voleu callar ni voleu engullir. ¿I nosaltres si per que vos ho voleu així? ¿Preteneu potser que erigim una estatua equestre de Monsieur Navarro a la Tribuna del Camp d'Esports, estomacant al nostre President?
Cel.lebro altrament, que la vostra excel.lentissima persona ens hagi concedit la divina gràcia de mantenir aquest correu obert, pel gaudi de tots i en benefici de la història.

Amb els respectes deguts, el vostre becari, si així us es de grat, i subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#103 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2007 - 12:46

[quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"']


Ohhhhhhh excel.lentissim Bidekari aquí torno a ser de nou per dur-lo un missatge per a vos....
Resulta que l'estimat Sr.Miguel Navarro serà la persona amb qui em posaré en contacte per comentar-li diguem-ne tota la merda que vos li està vertent sobre la seva persona...I vos es preguntarà perque ho faig oi??


Senyoreta, Senyoreta, aquella nena m'està pegant !!!!!




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#104 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 marzo 2007 - 12:46

[quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='bidekari'][quote name='Lleidaok']


Resulta que l'estimat Sr.Miguel Navarro serà la persona amb qui em posaré en contacte per comentar-li diguem-ne tota la merda que vos li està vertent sobre la seva persona...I vos es preguntarà perque ho faig oi??Miri, el meu mestre Lord Newton sempre em diu que segueixi la llum que il.lumina el meu camí,

P.D: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo volia que tanquessin aquest post i ara tot al contrari quan més obert millor, aquest post es la reostia!! 8)[/quote]


Sire Excel.lentissim i Il.lustrissim:

Dedueixo pel contingut de les vostres lletres que manteniu una relació de certa familiaritat amb Don Miguel Navarro, qui va ser assenyalat per tots els mitjans de comunicació com l'autor d'agressions físiques i verbals al representant de la nostra institució esportiva de la qual vos, i a tenor del que dieu permeteu-me que ho dubti, afirmeu ser-ne fidel seguidor. Agressions que Don Miguel Navarro, va acceptar parcialment, sempre també segons els mitjans de comunicació, ser el promotor i autor material.
Sempre i quan sigui com es dedueix de les vostres lletres, i teniu l'intenció de mantenir-hi correspondència, tal i com resta meridianament palès en el vostre manifest, resultaria de gran benefici pel reconfort de les vostres atormentades ànimes, que reflexionessiu conjuntament sobre el sentit moral d'aquella execrable agressió, i de la justificació que Vós feu d'aquella en la defensa de la persona en la seva autoria.
En la meva humil condició, no puc res fer més per recordar aquells lamentables incidents dels quals, com Vós ben be sabeu, no hem obtingut mai petició de disculpa ni manifestació d'apenediment. ¿I Vós, que hi feu al respecte, a més a més es clar d'exigir que ens disculpem per la nostra indignació i exigir que callem i engullim? Vos sou el primer que quan us descavalquen ni voleu callar ni voleu engullir. ¿I nosaltres si per que vos ho voleu així? ¿Preteneu potser que erigim una estatua equestre de Monsieur Navarro a la Tribuna del Camp d'Esports, estomacant al nostre President?
Cel.lebro altrament, que la vostra excel.lentissima persona ens hagi concedit la divina gràcia de mantenir aquest correu obert, pel gaudi de tots i en benefici de la història.

Amb els respectes deguts, el vostre becari, si així us es de grat, i subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA[/quote]

Els de La Trinca en tenien bastanta idea de com erigir estàtues a aquest tipus de personatges.

#105 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2007 - 01:58

[quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='Lleidaok']


Ohhhhhhh excel.lentissim Bidekari aquí torno a ser de nou per dur-lo un missatge per a vos....
Miri, el meu mestre Lord Newton sempre em diu que segueixi la llum que il.lumina el meu camí, doncs jo com un bon al.lumne ho porto a "rajatabla", bé, la paraula "rajatabla" potser queda mal dit però suposo que com a subdit me la dispendarà oi que si??
Al que anàvem...La llum espiritual del meu camí m'indica que a ada victòria del Lorca Deportiva jo com a transmisor dels missatges digui i faci constar de la victòria de l'equip murcià a vos i totes aquelles persones malignes que intoxiquen el món occidental sobretot el nostre, el que estem vivint.


P.D: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo volia que tanquessin aquest post i ara tot al contrari quan més obert millor, aquest post es la reostia!! 8)[/quote]



Sire Excel.lentissim i Il.lustrissim "Lèride Trois Bien":

A proposit de la vostra correspondència he estudiat amb interès l'aportació de Lord Newton al corpus general del coneiximent, i he constatat amb majúscula sorpresa que l'obra del mestre anglès no conté cap referència a la conducta moral. Si més no, si Vos afirmeu amb la rotunditat que us caracteritza que sou seguidor de les seves ensenyances, pel respecte que mereix la vostra il.lustre persona, no us contradiré. Més aviat us plantejaré una reflexió: considerant que el mestre anglès va viure a cavall dels segles XVII i XVIII, mantenir una dialeg formal de contingut moral amb un personatge que, amb els respectes deguts fa quatre-cents anys que cria malves, només es pot entendre des de la concepció de l'ocultisme.
Vos que alerteu del perill dels malignes que enverinen el mon, haurieu de pendre precaucions contra ells i contra les seves males arts. Permeteu, en el respecte que em mereix la vostra persona, que us recomani prudència en la gestió d'aquests afers, i fugiu de les fetilleres i la seva falsa moral com del diable.
Si la vostra curiositat intel.lectual ha despertat cert interès per l'epoca, amb el respecte degut, us aconsello una lectura de l'obra del mestre Descartes ("Je pense, donc je suis") o del mestre Leibniz ("Invicta demostratione"), que us allunyaràn de les tenebres en les que temo esteu sumit.

Amb el respectes deguts, el vostre becari, si així us es grat, i subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#106 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2007 - 12:33

Carta esdevinguda pel Sr.Molt honorable representant del poble submès a un regim totalitari ,Sr.Becari:
M'adreço a la seva persona acompanyant-lo sentidament a la seva ànima perduda i desconsolada degut als seus problemes greus infantils, degut a que potser alguna nena o companya d'escola o de parvulari el va pegar, el va insultar o ves a saber quines tenebroses idees devía portar aquella nena perquè Vos es quedés així de traumatitzat mentalment, i el seu Lord s'imagina que molt malament ho debía passar.Amb el meu sentit condòl cap a Vos, sé que deu ser molt trist ser objectes d'abús ja sigui sexual o moral, li acompanyo degudament en el setiment Sr.Becari.
Bé,Vos ha dit que sería millor fer una estàtua equestre a Don Miguel Navarro ex excel.lnentíssim alcalde de la meravellosa vila de Lorca?Bé, ho he preguntat a la Cort i m'han comentat que no pot ser possible, que molt probablement la persona que va rebre subdites agressions podria exagerar-les per fer-se la víctima com en ell era normal,i es clar el gran missatger de Cort poc s'ho ha cregut, s'han de veure fets no paraules com diriía l'actual Molt Honorable,ho compren oi que si??Gràcies per la eva gentil comprensió i solidaritat.
Veig amb estupor que té greus problemes de reflexes, si, de reflexes,perquè jo el responc com a molt tard al dia seguent però Vos ja veig que no, que es necessita molt més temps per redactar la carta del poble,clar jo entenc que el poble incult com ell sol entenc perfectament que els costi escriure una senzilla carta a la Cort, ho entenc Vos meu!!
La meva inestimable llum espiritual crec que Vos poquet li importa,jo crec que Vos s'està equivocant amb totes aquestes manifestacions proletàries que està vertent sobre un membre de la Cort, miro amb molta por com Vos està emprenent una guerra entre el Poble i la Cort,jo simplement defenso els interessos meus però també defenso els interesos que puc creure que son defensable d'algun membre de la Cort com es el cas de Don Miguel Navarro il.lustrissim, excel.lentissim, meravellossíssim ex-alacalde la vila de Lorca, vila que ens va acollir amb humiltat i solidaritat a la Cort lleidatanista cosa que després potser no van saber-los tornar i/o agrair el tracte rebut a Lorca.

Atentament el seuuuuuu....si si si si, el seu "Léride Tres Bien" diría jo, perque no....o Léride Oukie, tambe podria ser però també puc ser digume-ne el seu càstic personal e intrasnferible, si si si si, jo crec que això escau més bé a un membre de la Cort com jo cap a un proletari senzill i tendre com Vos.

Passi bon dia i recordi vagi amb compte amb els petards que si s'encenen malament poden fer mal.....
Bones Falles estimat Becari!!

#107 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 marzo 2007 - 02:25

Carta esdevinguda pel Sr.Molt honorable representant del poble submès a un regim totalitari ,Sr.Becari:
M'adreço a la seva persona acompanyant-lo sentidament a la seva ànima perduda i desconsolada degut als seus problemes greus infantils, degut a que potser alguna nena o companya d'escola o de parvulari el va pegar, el va insultar o ves a saber quines tenebroses idees devía portar aquella nena perquè Vos es quedés així de traumatitzat mentalment, i el seu Lord s'imagina que molt malament ho debía passar.Amb el meu sentit condòl cap a Vos, sé que deu ser molt trist ser objectes d'abús ja sigui sexual o moral, li acompanyo degudament en el setiment Sr.Becari.
Bé,Vos ha dit que sería millor fer una estàtua equestre a Don Miguel Navarro ex excel.lnentíssim alcalde de la meravellosa vila de Lorca?Bé, ho he preguntat a la Cort i m'han comentat que no pot ser possible, que molt probablement la persona que va rebre subdites agressions podria exagerar-les per fer-se la víctima com en ell era normal,i es clar el gran missatger de Cort poc s'ho ha cregut, s'han de veure fets no paraules com diriía l'actual Molt Honorable,ho compren oi que si??Gràcies per la eva gentil comprensió i solidaritat.
Veig amb estupor que té greus problemes de reflexes, si, de reflexes,perquè jo el responc com a molt tard al dia seguent però Vos ja veig que no, que es necessita molt més temps per redactar la carta del poble,clar jo entenc que el poble incult com ell sol entenc perfectament que els costi escriure una senzilla carta a la Cort, ho entenc Vos meu!!
La meva inestimable llum espiritual crec que Vos poquet li importa,jo crec que Vos s'està equivocant amb totes aquestes manifestacions proletàries que està vertent sobre un membre de la Cort, miro amb molta por com Vos està emprenent una guerra entre el Poble i la Cort,jo simplement defenso els interessos meus però també defenso els interesos que puc creure que son defensable d'algun membre de la Cort com es el cas de Don Miguel Navarro il.lustrissim, excel.lentissim, meravellossíssim ex-alacalde la vila de Lorca, vila que ens va acollir amb humiltat i solidaritat a la Cort lleidatanista cosa que després potser no van saber-los tornar i/o agrair el tracte rebut a Lorca.

Atentament el seuuuuuu....si si si si, el seu "Léride Tres Bien" diría jo, perque no....o Léride Oukie, tambe podria ser però també puc ser digume-ne el seu càstic personal e intrasnferible, si si si si, jo crec que això escau més bé a un membre de la Cort com jo cap a un proletari senzill i tendre com Vos.

Passi bon dia i recordi vagi amb compte amb els petards que si s'encenen malament poden fer mal.....
Bones Falles estimat Becari!!


Estàs justificant una agressió a un President de la Unió Esportiva Lleida?

#108 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2007 - 07:33

Des de el meu humil punt de vista, potser no agradat per la gran majoria d'usuaris d'aquesta web, només tinc una frase curta i concisa:

PUTA LORCA DEPORTIVA!!

P.D: Si he ofés a algu ho sento, tic fart dels feixistes i més si son del país veí!!

#109 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2007 - 10:10

Des de el meu humil punt de vista, potser no agradat per la gran majoria d'usuaris d'aquesta web, només tinc una frase curta i concisa:

**** LORCA DEPORTIVA!!

P.D: Si he ofés a algu ho sento, tic fart dels feixistes i més si son del país veí!!

AMÉN

#110 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2007 - 10:45

Carta esdevinguda pel Sr.Molt honorable representant del poble submès a un regim totalitari ,Sr.Becari:
M'adreço a la seva persona acompanyant-lo sentidament a la seva ànima perduda i desconsolada degut als seus problemes greus infantils, degut a que potser alguna nena o companya d'escola o de parvulari el va pegar, el va insultar o ves a saber quines tenebroses idees devía portar aquella nena perquè Vos es quedés així de traumatitzat mentalment,

Passi bon dia i recordi vagi amb compte amb els petards que si s'encenen malament poden fer mal.....
Bones Falles estimat Becari!!



Sire Excel.lentissim i Il.lustrissim:

Lamento recordar-vos que sou Vos qui amenaçeu el lliure exercici de l'expressió, buscant l'empara de qui afirmeu que es vostre amo i senyor.

Senyoreta, Senyoreta, aquella nena m'ha estirat les trenes !!!!

Una conducta ben impròpia (o no) d'un home de la vostra posició.


El vostre subdit, Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#111 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2007 - 11:24

, que molt probablement la persona que va rebre subdites agressions podria exagerar-les per fer-se la víctima com en ell era normal,!!


Estàs justificant una agressió a un President de la Unió Esportiva Lleida?


Jo diria mes: es la negació perversa i absoluta a uns fets execrables publicats i demostrats, que ens van indignar, per que l'agressió al President Miquel Pons, ho era a la persona, ho era a la personificació de la nostra massa social i afició, i ho era al representació de la nostra institució esportiva.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#112 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 marzo 2007 - 05:18

Carta esdevinguda pel Sr.Molt honorable representant del poble submès a un regim totalitari ,Sr.Becari:
M'adreço a la seva persona acompanyant-lo sentidament a la seva ànima perduda i desconsolada degut als seus problemes greus infantils, degut a que potser alguna nena o companya d'escola o de parvulari el va pegar, el va insultar o ves a saber quines tenebroses idees devía portar aquella nena perquè Vos es quedés així de traumatitzat mentalment, i el seu Lord s'imagina que molt malament ho debía passar.Amb el meu sentit condòl cap a Vos, sé que deu ser molt trist ser objectes d'abús ja sigui sexual o moral, li acompanyo degudament en el setiment Sr.Becari.
Bé,Vos ha dit que sería millor fer una estàtua equestre a Don Miguel Navarro ex excel.lnentíssim alcalde de la meravellosa vila de Lorca?Bé, ho he preguntat a la Cort i m'han comentat que no pot ser possible, que molt probablement la persona que va rebre subdites agressions podria exagerar-les per fer-se la víctima com en ell era normal,i es clar el gran missatger de Cort poc s'ho ha cregut, s'han de veure fets no paraules com diriía l'actual Molt Honorable,ho compren oi que si??Gràcies per la eva gentil comprensió i solidaritat.
Veig amb estupor que té greus problemes de reflexes, si, de reflexes,perquè jo el responc com a molt tard al dia seguent però Vos ja veig que no, que es necessita molt més temps per redactar la carta del poble,clar jo entenc que el poble incult com ell sol entenc perfectament que els costi escriure una senzilla carta a la Cort, ho entenc Vos meu!!
La meva inestimable llum espiritual crec que Vos poquet li importa,jo crec que Vos s'està equivocant amb totes aquestes manifestacions proletàries que està vertent sobre un membre de la Cort, miro amb molta por com Vos està emprenent una guerra entre el Poble i la Cort,jo simplement defenso els interessos meus però també defenso els interesos que puc creure que son defensable d'algun membre de la Cort com es el cas de Don Miguel Navarro il.lustrissim, excel.lentissim, meravellossíssim ex-alacalde la vila de Lorca, vila que ens va acollir amb humiltat i solidaritat a la Cort lleidatanista cosa que després potser no van saber-los tornar i/o agrair el tracte rebut a Lorca.

Atentament el seuuuuuu....si si si si, el seu "Léride Tres Bien" diría jo, perque no....o Léride Oukie, tambe podria ser però també puc ser digume-ne el seu càstic personal e intrasnferible, si si si si, jo crec que això escau més bé a un membre de la Cort com jo cap a un proletari senzill i tendre com Vos.

Passi bon dia i recordi vagi amb compte amb els petards que si s'encenen malament poden fer mal.....
Bones Falles estimat Becari!!


Estàs justificant una agressió a un President de la Unió Esportiva Lleida?


Per descomptat que NO, GTS,però cap de nosaltres era a la llotja de l'Artes Carrasco per poguer jutjar i/o valorar lo que realment debía passar,potser va rebre una empenta sense voler i debía interpretar malament la seva acció, res més.Jo no li vaig donar una greu importància perquè de vegades aquests mals entesos poden ser habituals.

#113 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 marzo 2007 - 05:29

Carta esdevinguda pel Sr.Molt honorable representant del poble submès a un regim totalitari ,Sr.Becari:
M'adreço a la seva persona acompanyant-lo sentidament a la seva ànima perduda i desconsolada degut als seus problemes greus infantils, degut a que potser alguna nena o companya d'escola o de parvulari el va pegar, el va insultar o ves a saber quines tenebroses idees devía portar aquella nena perquè Vos es quedés així de traumatitzat mentalment,

Passi bon dia i recordi vagi amb compte amb els petards que si s'encenen malament poden fer mal.....
Bones Falles estimat Becari!!



Sire Excel.lentissim i Il.lustrissim:

Lamento recordar-vos que sou Vos qui amenaçeu el lliure exercici de l'expressió, buscant l'empara de qui afirmeu que es vostre amo i senyor.

Senyoreta, Senyoreta, aquella nena m'ha estirat les trenes !!!!

Una conducta ben impròpia (o no) d'un home de la vostra posició.


El vostre subdit, Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Molt excel.lentissim i Molt Honotable representant de la classe obrera:
Sento adreçar-me de nou a vostè (o no) per dir-li vàries coses, una referent a la llibertat d'expressió que jo defenso, bé, abans en aquests móns de Deu no hi havía lloc perque un pogues expressar la seva llum, el seu esperit, el seu pensament d'una manera ordenada i liberalitzada.Vaig lluitar a fons però sembla que l'assumpte està molt ben resolt perquè de moment, per ara, sembla que no tinc més problemes per poguer-me explaiar i també dir les coses que em manen des de dalt de la Cort, recordi que jo soc un senzill portaveu de la Cort, res més.
Vaja, de nou he d'acompanyar-lo al sentiment apreciat romantic representant de la classe més desafavorida, vaja o unha de dos, o Vos de petit era una nena, poguent ser ara un "transexual",podría ésser per que no, i abans ser una becària i ara un becari, bé, podría ésser, de nou ho dic,però ja he vist que ho ha passat molt malament degut a que rebia "bulling" per part de les seves companyes o companys de classe. Quant ho lamento!!
Bé, amb el seu permís, la llum m'indica que si el Lorca Deportiva guanya aquest partit d'aquesta tarda jo li ho comunicaré amb molt de gust, es la meva obligació com a transmissor de missatges desde dalt de la Cort.

Atentament el seu........."transmissor", "comunicador", o millor dit l'al.lumne preferit de Newton, com a Vós li ho sol.liciti la seva ànima.

#114 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 marzo 2007 - 05:37

Doncs de moment sembla que t'hauràs d'esperar a la setmana que ve... minuts 36, Salamanca 2 - Llorca 0

2-1 al descans

#115 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 marzo 2007 - 06:39

Carta esdevinguda pel Sr.Molt honorable representant del poble submès a un regim totalitari ,Sr.Becari:
M'adreço a la seva persona acompanyant-lo sentidament a la seva ànima perduda i desconsolada degut als seus problemes greus infantils, degut a que potser alguna nena o companya d'escola o de parvulari el va pegar, el va insultar o ves a saber quines tenebroses idees devía portar aquella nena perquè Vos es quedés així de traumatitzat mentalment,

Passi bon dia i recordi vagi amb compte amb els petards que si s'encenen malament poden fer mal.....
Bones Falles estimat Becari!!



Sire Excel.lentissim i Il.lustrissim:

Lamento recordar-vos que sou Vos qui amenaçeu el lliure exercici de l'expressió, buscant l'empara de qui afirmeu que es vostre amo i senyor.

Senyoreta, Senyoreta, aquella nena m'ha estirat les trenes !!!!

Una conducta ben impròpia (o no) d'un home de la vostra posició.


El vostre subdit, Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Molt excel.lentissim i Molt Honotable representant de la classe obrera:
Sento adreçar-me de nou a vostè (o no) per dir-li vàries coses, una referent a la llibertat d'expressió que jo defenso, bé, abans en aquests móns de Deu no hi havía lloc perque un pogues expressar la seva llum, el seu esperit, el seu pensament d'una manera ordenada i liberalitzada.Vaig lluitar a fons però sembla que l'assumpte està molt ben resolt perquè de moment, per ara, sembla que no tinc més problemes per poguer-me explaiar i també dir les coses que em manen des de dalt de la Cort, recordi que jo soc un senzill portaveu de la Cort, res més.
Vaja, de nou he d'acompanyar-lo al sentiment apreciat romantic representant de la classe més desafavorida, vaja o unha de dos, o Vos de petit era una nena, poguent ser ara un "transexual",podría ésser per que no, i abans ser una becària i ara un becari, bé, podría ésser, de nou ho dic,però ja he vist que ho ha passat molt malament degut a que rebia "bulling" per part de les seves companyes o companys de classe. Quant ho lamento!!
Bé, amb el seu permís, la llum m'indica que si el Lorca Deportiva guanya aquest partit d'aquesta tarda jo li ho comunicaré amb molt de gust, es la meva obligació com a transmissor de missatges desde dalt de la Cort.

Atentament el seu........."transmissor", "comunicador", o millor dit l'al.lumne preferit de Newton, com a Vós li ho sol.liciti la seva ànima.



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Senyoreta, Senyoreta, aquella nena m'ha pres la maquineta


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#116 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 marzo 2007 - 07:43

Un graó més cap a l'infern (de la Segona B):


U.D. Salamanca 2-1 Lorca Deportiva


Molts records, Don Miguel Navarro, i Bones Falles per Sant Josep !!!


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#117 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 marzo 2007 - 07:47

Bones Falles estimat Becari!!



I a Vós també, Bones Falles per Sant Josep, Gall de Panses.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#118 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 marzo 2007 - 06:56

Benvolgudíssim (o no)e il.lustríssim (o tampoc)Sr.Becari (això sí :wink: ):
Em plau de nou dirigir-me a Vos per acompanyar-lo de nou en el sentiment degut aquesta vegada de la seva nula capacitat de mantenir el seu material d'escola, ja que segons descriu es xivava a la Senyoreta degut que algun/ company/a li havía pres aquest estri imprescindible per treure la punta al llàspis, o es refería Vos a les maquinetes de jugar??Vaja home vaja, quina poca capacitat d'atenció té Vos, jo que el prenía per un Senyor Atent i sempre predisposat i resulta que es un pobre descuidat, vaja quant ho lamento Sr.Becari "gran romatic representant de la classe obrera i proletària d'aquest món tan cruel e injust".
Estic frisant per saber quina serà la seva propera frase...calli calli, no me la digui, la sento.....Senyoreta Senyoreta, aquella nena m'ha fet la tranbanqueta, o Senyoreta Senyoreta aquell nen m'ha volgut tocar la teta o Senyoreta Senyoreta aquella nena m'estira la meva treneta!!
De debò Sr.Apreciadíssim (de nou, o no)Sr.Becari meu que ja friso per saber la seva nova resposta al respecte, de debò ja ho espero amb candeletes :twisted:
Ohhh ui ui ui, lamento tant i tant i tant que no li agradin els Galls, amb lo bons que estàn Senyor Becari, es clar ja l'entenc com que a Vós simplement s'ha de conformar amb un plat de mongetes caducades dignes de la prole com la que pertany Vós no sap el plaer que es menjar Gall d'indi i a sobre amb panses miri per ón :twisted: .Jo particularment em marco el plaer de recomenar-li,però amb una condició, que des de la Cort no s'enterin perquè sinò perdría la meva grandissim reputació dins la Cort reial.
De part meva i de part de Don Miguel Navarro excel.lentissim e il.lustrissim ex-alcalde de la meravellosa, hospitalària, agradable i sobretot generosa Vila de Lorca li desitjem avui més que mai Feliç dia de Sant Josep i passi Vos amb la seva família unes felices Falles :twisted:
Recordi que en cas que el simpàtic Club Lorca Deportiva no pogues mantenir-se com esperem que no passi i es mantingui a 2aA, ens pot tocar al nostre grup i potser les digestions li poden ser pesades per Vos.
Atentament el seu "meravellós Gall de Panses", bé, tot i que prefereixo que em digui el seu "il.lustrissim i meravellosísim Senyor Lleidaok o Senyor Joan Carles, al.lumne avançat de Lord Newton, o no, millor encara "transmissor de la llum de Don Miguel Navarro, meravellós ex-alcalde de Lorca"

Li recomano que dormi més a les nits, això de tenir insomni veig que no li senta gaire bé :wink:
Passi-ho bé :twisted:

#119 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 08:19

Un altre graó més -set conseqütius- cap a l'infern (de la Segona B):

Ponferradina 2-1 Lorca Deportiva

I els cinc propers partits contra rivals directes.

Molts records, Don Miguel Navarro, i bona Pasqua de Rams.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#120 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 08:25

Benvolgudíssim (o no)e il.lustríssim (o tampoc)Sr.Becari (això sí :wink: ):

De part meva i de part de Don Miguel Navarro excel.lentissim e il.lustrissim ex-alcalde de la meravellosa, hospitalària, agradable i sobretot generosa Vila de Lorca li desitjem avui més que mai Feliç dia de Sant Josep i passi Vos amb la seva família unes felices Falles :twisted:
:



Sire Il.lustrissim i Excel.lentissim:

Definitivament heu perdut el sentit de l'humor, ... i el de la dignitat. Temo que us falta molta esgrima per seguir el ritme d'aquest debat.

Amicalment

El vostre subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos