Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Llorca s'esfonsa a la taula


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
166 respuestas en este tema

#121 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 10:38

Molt bo Bidekari :lol: :lol: ja els queda poquet a la categoria de plata.

#122 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2007 - 11:14

Un altre graó més -set conseqütius- cap a l'infern (de la Segona B):

Ponferradina 2-1 Lorca Deportiva

I els cinc propers partits contra rivals directes.

Molts records, Don Miguel Navarro, i bona Pasqua de Rams.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


alegria doble :D :D ,la Ponferradina hem cau superbè i el Lorca ............millor no parlar-ni

#123 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 marzo 2007 - 10:09

Pobre llorca cada vegada estan pitjor xD :lol: :lol:

#124 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 marzo 2007 - 01:42

aixo els hi passa per agredir el nostre president anterior i per insultarnos i tirarnos botelles.

ja els esta be.

avere si amb una mica de sort tambe baixa el Castello.

#125 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 marzo 2007 - 05:34

Ara deuen estar pensant en l' any pasat a pocs punts del ascens de primera, doncs mira ara us toca menjar-vos les paraules de l' any passat, ''A segunda b''.
Qui riu ultim riu millor. :lol: :lol:

#126 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 marzo 2007 - 07:35

El Llorca ho te fotut......

#127 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 marzo 2007 - 06:27

Benvolgudíssim (o no)e il.lustríssim (o tampoc)Sr.Becari (això sí :wink: ):

De part meva i de part de Don Miguel Navarro excel.lentissim e il.lustrissim ex-alcalde de la meravellosa, hospitalària, agradable i sobretot generosa Vila de Lorca li desitjem avui més que mai Feliç dia de Sant Josep i passi Vos amb la seva família unes felices Falles :twisted:
:



Sire Il.lustrissim i Excel.lentissim:

Definitivament heu perdut el sentit de l'humor, ... i el de la dignitat. Temo que us falta molta esgrima per seguir el ritme d'aquest debat.

Amicalment

El vostre subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Benvlgudissim (jo crec que va ser que no) i excel.lentissim (va ser que tampoc) becari (potser ni això) Bidekari (i això es perque ho dius tu :lol: ):
Rebo amb estupor la seva carta perquè veig en ella certa manera indigne de dirigir-se a don Miguel Navarro recordi per Vós benvolgudissim ex-alcalde de la meravellosa i extraordinària Vila de Lorca al consequent Vós li desitja males paraules, bé, mals desitjos al qual jo crec de manera desproporcionada e injusta per tant jo defenso la postura del Sr.Navarro perquè crec que es la més apropiada envers a una persona (potser ni això, potser es tan sols un mal esperit, res més) com Vós que no para de dedicar-li improperis com els que m'ha dedicat a la meva persona, cosa bastant desagradable per la seva part, jo en cap moment li he dit que ha perdut la dignitat i pensi que la dignitat és la part imprescindible del ésser humà i de l'esperit en general,per tant crec que l'ha cagat i de valent, bér, de fet Vós ha perdut els papers amb tots els meus respectes cap a la seva humilíssima persona, bé, tan humil que gairebé Vós mateix sembla que vulgui ser encara més humil del que és, a sobre mentider perque estic segur que a Vós li córre sang de Cort, sang noble com la meva, n'estic segur.
Que em diu ara?Que he perdut el meu sentit de l'humor?No ho crec pas eh, jo quan anava l'escola era dels mes divetits de la classe el que passa es que en aquesta web no ho vull ser...el per que?Fàcil!!Per la intolerància abolsuta i per la manca de LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ QUE VAIG DETECTAR FA UN TEMPS, al qual en senyal de protesta jo reivindico aquesta llibertat dient-ho als 4 vents, i si ho he de fer-ho més ho faré.
Jo de Vós em prendría unes vacances, unes llargues vacances perquè potser deu tenir stress o insomni i ves a saber quina disfunció sexual deu tenir, clar, aquestes coses cremen certament i potser a Vós li afecta en excès.
Atentament el seu.........com li ho diría, comunicador de la Cort, si si, o també el seu rebel amb causa, si si, aquesta m'agrada.

Espero atentament i desitjosament la seva resposta,perdó,la seva humil resposta,però si pot ser una mica més llarga millor, li ho agrairé amb tot el meu cor.

P.D:Visca aquest post jajajajajajaja :lol: :lol: :lol: :lol:

#128 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2007 - 06:20

LORCA DEPORTIVA 2 :D :D
ELCHE 0

De part de Don Miguel Navarro al senyor Becari senyor il.lustríssim represntant del romanticisme del poble desemparat i deixat a anar a les tenebroses ments:
Em plau dirigir-me a Vós per comentar-li la victòria d'aquest simpàtic Club a l'Elche de Don David Vidal per 2-0, un resultat que de ben segur a vós el deu fer d'allò ben feliç, per tant jo amb molt de gust com a respresentant de la Cort i de Don Miguel Navarro benvolgudíssim i apreciadíssim ex-alcalde de la meravellosa vila de Lorca jo el faig saber que de part seva li desitja molt bona Setmana Santa, vagi amb compte amb les pluges que úktimament ens estan donant bastants ensurts per tant no s'oblidi del paraigues i de l'impermeable per si acàs :wink:

Atentament el seu benvolgut al.lumne avançat de Lord Newton,perdó, o millor dit, el seu transmissor de part de Don Miguel Navarro.
Feliç Setmana Santa :twisted: :twisted: Li recomano que vagi amb alguna de les processons que es van celebrant per arreu.
Bona tarda.

#129 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 abril 2007 - 10:01

ki riu ultim riu millor.

aixo es veritat.
i akest any ens tocara riure a nosaltres.

#130 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 02 abril 2007 - 10:11

LORCA DEPORTIVA 2 :D :D
ELCHE 0

De part de Don Miguel Navarro al senyor Becari senyor il.lustríssim represntant del romanticisme del poble desemparat i deixat a anar a les tenebroses ments:
Em plau dirigir-me a Vós per comentar-li la victòria d'aquest simpàtic Club a l'Elche de Don David Vidal per 2-0, un resultat que de ben segur a vós el deu fer d'allò ben feliç, per tant jo amb molt de gust com a respresentant de la Cort i de Don Miguel Navarro benvolgudíssim i apreciadíssim ex-alcalde de la meravellosa vila de Lorca jo el faig saber que de part seva li desitja molt bona Setmana Santa, vagi amb compte amb les pluges que úktimament ens estan donant bastants ensurts per tant no s'oblidi del paraigues i de l'impermeable per si acàs :wink:

Atentament el seu benvolgut al.lumne avançat de Lord Newton,perdó, o millor dit, el seu transmissor de part de Don Miguel Navarro.
Feliç Setmana Santa :twisted: :twisted: Li recomano que vagi amb alguna de les processons que es van celebrant per arreu.
Bona tarda.


Sir Isaac Newton, no confonem els títols. Per cert, a veure quan et treus la mania de creure't amb el dret de parlar en nom d'altres persones, que ja cansa.

#131 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2007 - 10:26

El lorca ho te dificil son 8 punts, es un exemple semblan al de naltres i el eibar, un any a punt de pujar lany següent desmantellament de plantilla i segona b

#132 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2007 - 09:20

El lorca ho te dificil son 8 punts, es un exemple semblan al de naltres i el eibar, un any a punt de pujar lany següent desmantellament de plantilla i segona b



Son 9 punts. Ells tenen 28 i la salvació la marca precisament l'Elx amb 37.
Objectivament, tenen peu i mig a Segona B.

#133 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2007 - 05:17

LORCA DEPORTIVA 2 :D :D
ELCHE 0

De part de Don Miguel Navarro al senyor Becari senyor il.lustríssim represntant del romanticisme del poble desemparat i deixat a anar a les tenebroses ments:
Em plau dirigir-me a Vós per comentar-li la victòria d'aquest simpàtic Club a l'Elche de Don David Vidal per 2-0, un resultat que de ben segur a vós el deu fer d'allò ben feliç, per tant jo amb molt de gust com a respresentant de la Cort i de Don Miguel Navarro benvolgudíssim i apreciadíssim ex-alcalde de la meravellosa vila de Lorca jo el faig saber que de part seva li desitja molt bona Setmana Santa, vagi amb compte amb les pluges que úktimament ens estan donant bastants ensurts per tant no s'oblidi del paraigues i de l'impermeable per si acàs :wink:

Atentament el seu benvolgut al.lumne avançat de Lord Newton,perdó, o millor dit, el seu transmissor de part de Don Miguel Navarro.
Feliç Setmana Santa :twisted: :twisted: Li recomano que vagi amb alguna de les processons que es van celebrant per arreu.
Bona tarda.


Sir Isaac Newton, no confonem els títols. Per cert, a veure quan et treus la mania de creure't amb el dret de parlar en nom d'altres persones, que ja cansa.


No cansa no, i em sento amb tota la llibertat i el dret de fer-ho per tant ho continuaré fent com fins ara i fins al final :wink:
O acàs això es un altre sabotatge dels vostres contra la meva llibertat de dret i d'expressió que vosaltres continuament voleu sabotejar, això si, "con talante" com diría el sapastres d'en ZP. :lol:

#134 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2007 - 05:30

Ostia Lleidaok on t has comprat aquestes Ray-Ban? jajajjaja

#135 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 03 abril 2007 - 08:03

algu s'ha passat pel seu foro per burxar a la ferida? amb un simple: records des de lleida n'hi hauria prou no? :lol: :lol: :lol:

#136 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 abril 2007 - 09:03

LORCA DEPORTIVA 2 :D :D
ELCHE 0

De part de Don Miguel Navarro al senyor Becari senyor il.lustríssim represntant del romanticisme del poble desemparat i deixat a anar a les tenebroses ments:
Em plau dirigir-me a Vós per comentar-li la victòria d'aquest simpàtic Club a l'Elche de Don David Vidal per 2-0, un resultat que de ben segur a vós el deu fer d'allò ben feliç, per tant jo amb molt de gust com a respresentant de la Cort i de Don Miguel Navarro benvolgudíssim i apreciadíssim ex-alcalde de la meravellosa vila de Lorca jo el faig saber que de part seva li desitja molt bona Setmana Santa, vagi amb compte amb les pluges que úktimament ens estan donant bastants ensurts per tant no s'oblidi del paraigues i de l'impermeable per si acàs :wink:

Atentament el seu benvolgut al.lumne avançat de Lord Newton,perdó, o millor dit, el seu transmissor de part de Don Miguel Navarro.
Feliç Setmana Santa :twisted: :twisted: Li recomano que vagi amb alguna de les processons que es van celebrant per arreu.
Bona tarda.


Sir Isaac Newton, no confonem els títols. Per cert, a veure quan et treus la mania de creure't amb el dret de parlar en nom d'altres persones, que ja cansa.


No cansa no, i em sento amb tota la llibertat i el dret de fer-ho per tant ho continuaré fent com fins ara i fins al final :wink:
O acàs això es un altre sabotatge dels vostres contra la meva llibertat de dret i d'expressió que vosaltres continuament voleu sabotejar, això si, "con talante" com diría el sapastres d'en ZP. :lol:


Des de quan llibertat d'expressió és parlar en nom d'altra gent sense que t'hagin donat el seu consentiment? No només per això, sinó també les famoses firmes "Lleida está contigo..." o coses així. Tens la raó i els altres estem equivocats en tot el que sigui minímament contrari al que dius tu? No sé si això és llibertat d'expressió

I, sincerament, fas pena dient que no se't deixa parlar quan t'has merescut sobradament que et banegin del fòrum...

#137 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2007 - 08:50

algu s'ha passat pel seu foro per burxar a la ferida? amb un simple: records des de lleida n'hi hauria prou no? :lol: :lol: :lol:

com es diu el seu foro??

#138 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2007 - 07:30

LORCA DEPORTIVA 2 :D :D
ELCHE 0

De part de Don Miguel Navarro al senyor Becari senyor il.lustríssim represntant del romanticisme del poble desemparat i deixat a anar a les tenebroses ments:
Em plau dirigir-me a Vós per comentar-li la victòria d'aquest simpàtic Club a l'Elche de Don David Vidal per 2-0, un resultat que de ben segur a vós el deu fer d'allò ben feliç, per tant jo amb molt de gust com a respresentant de la Cort i de Don Miguel Navarro benvolgudíssim i apreciadíssim ex-alcalde de la meravellosa vila de Lorca jo el faig saber que de part seva li desitja molt bona Setmana Santa, vagi amb compte amb les pluges que úktimament ens estan donant bastants ensurts per tant no s'oblidi del paraigues i de l'impermeable per si acàs :wink:

Atentament el seu benvolgut al.lumne avançat de Lord Newton,perdó, o millor dit, el seu transmissor de part de Don Miguel Navarro.
Feliç Setmana Santa :twisted: :twisted: Li recomano que vagi amb alguna de les processons que es van celebrant per arreu.
Bona tarda.


Sir Isaac Newton, no confonem els títols. Per cert, a veure quan et treus la mania de creure't amb el dret de parlar en nom d'altres persones, que ja cansa.


No cansa no, i em sento amb tota la llibertat i el dret de fer-ho per tant ho continuaré fent com fins ara i fins al final :wink:
O acàs això es un altre sabotatge dels vostres contra la meva llibertat de dret i d'expressió que vosaltres continuament voleu sabotejar, això si, "con talante" com diría el sapastres d'en ZP. :lol:


Des de quan llibertat d'expressió és parlar en nom d'altra gent sense que t'hagin donat el seu consentiment? No només per això, sinó també les famoses firmes "Lleida está contigo..." o coses així. Tens la raó i els altres estem equivocats en tot el que sigui minímament contrari al que dius tu? No sé si això és llibertat d'expressió

I, sincerament, fas pena dient que no se't deixa parlar quan t'has merescut sobradament que et banegin del fòrum...


Si homeeeee i una merda noi, a sobre això colega, quina barra tens GTS, quina puta barra tens, a sobre que no penso com vosaltres a sobre em voleu fer callar i a sobre dius que m'han de banejar??Però tio, tu saps el que estàs dient?Més sabotatges a la meva llibertat de pensament i de diversificat?Més sabotatges encara??? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Quina puta barra noi, quina puta barra, perquè siguem pocs els que no siguem catalanistes ningú està amb el dret de fer callar als altres perquè no ho siguem ok?? :evil:
Quina putíssima barra colega, jo flipo..... 8O
NO EM FAREU CALLAR, ES EL MEU DRET I LA MEVA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓOOOO!!!!

I si de nou puc dir "Lleida está contigo" ho diré, Okis?? 8)
O jo acàs et dic el que tens de dir tu?? :x

#139 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2007 - 08:19

algu s'ha passat pel seu foro per burxar a la ferida? amb un simple: records des de lleida n'hi hauria prou no? :lol: :lol: :lol:


Cabron, quines males idees!! :lol: :lol: :lol:

#140 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 abril 2007 - 10:17

Si homeeeee i una merda noi, a sobre això colega, quina barra tens GTS, quina **** barra tens, a sobre que no penso com vosaltres a sobre em voleu fer callar i a sobre dius que m'han de banejar??Però tio, tu saps el que estàs dient?Més sabotatges a la meva llibertat de pensament i de diversificat?Més sabotatges encara??? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Quina **** barra noi, quina **** barra, perquè siguem pocs els que no siguem catalanistes ningú està amb el dret de fer callar als altres perquè no ho siguem ok?? :evil:
Quina putíssima barra colega, jo flipo..... 8O
NO EM FAREU CALLAR, ES EL MEU DRET I LA MEVA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓOOOO!!!!

I si de nou puc dir "Lleida está contigo" ho diré, Okis?? 8)
O jo acàs et dic el que tens de dir tu?? :x

si, perque soc de lleida i moltes vegades no hi estic d'acord.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos