Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Llorca s'esfonsa a la taula


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
166 respuestas en este tema

#141 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 abril 2007 - 07:09

El lorca ho te dificil son 8 punts, es un exemple semblan al de naltres i el eibar, un any a punt de pujar lany següent desmantellament de plantilla i segona b


Tens tota la rao.

#142 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2007 - 09:18

sencillament el lorca ho te dificil

#143 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 abril 2007 - 11:46

LORCA DEPORTIVA 2 :D :D
ELCHE 0

De part de Don Miguel Navarro al senyor Becari senyor il.lustríssim represntant del romanticisme del poble desemparat i deixat a anar a les tenebroses ments:
Em plau dirigir-me a Vós per comentar-li la victòria d'aquest simpàtic Club a l'Elche de Don David Vidal per 2-0, un resultat que de ben segur a vós el deu fer d'allò ben feliç, per tant jo amb molt de gust com a respresentant de la Cort i de Don Miguel Navarro benvolgudíssim i apreciadíssim ex-alcalde de la meravellosa vila de Lorca jo el faig saber que de part seva li desitja molt bona Setmana Santa, vagi amb compte amb les pluges que úktimament ens estan donant bastants ensurts per tant no s'oblidi del paraigues i de l'impermeable per si acàs :wink:

Atentament el seu benvolgut al.lumne avançat de Lord Newton,perdó, o millor dit, el seu transmissor de part de Don Miguel Navarro.
Feliç Setmana Santa :twisted: :twisted: Li recomano que vagi amb alguna de les processons que es van celebrant per arreu.
Bona tarda.


Sir Isaac Newton, no confonem els títols. Per cert, a veure quan et treus la mania de creure't amb el dret de parlar en nom d'altres persones, que ja cansa.


No cansa no, i em sento amb tota la llibertat i el dret de fer-ho per tant ho continuaré fent com fins ara i fins al final :wink:
O acàs això es un altre sabotatge dels vostres contra la meva llibertat de dret i d'expressió que vosaltres continuament voleu sabotejar, això si, "con talante" com diría el sapastres d'en ZP. :lol:


Des de quan llibertat d'expressió és parlar en nom d'altra gent sense que t'hagin donat el seu consentiment? No només per això, sinó també les famoses firmes "Lleida está contigo..." o coses així. Tens la raó i els altres estem equivocats en tot el que sigui minímament contrari al que dius tu? No sé si això és llibertat d'expressió

I, sincerament, fas pena dient que no se't deixa parlar quan t'has merescut sobradament que et banegin del fòrum...


Si homeeeee i una merda noi, a sobre això colega, quina barra tens GTS, quina **** barra tens, a sobre que no penso com vosaltres a sobre em voleu fer callar i a sobre dius que m'han de banejar??Però tio, tu saps el que estàs dient?Més sabotatges a la meva llibertat de pensament i de diversificat?Més sabotatges encara??? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Quina **** barra noi, quina **** barra, perquè siguem pocs els que no siguem catalanistes ningú està amb el dret de fer callar als altres perquè no ho siguem ok?? :evil:
Quina putíssima barra colega, jo flipo..... 8O
NO EM FAREU CALLAR, ES EL MEU DRET I LA MEVA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓOOOO!!!!

I si de nou puc dir "Lleida está contigo" ho diré, Okis?? 8)
O jo acàs et dic el que tens de dir tu?? :x


A part d'haver faltat al respecte a bastanta gent, vas portar durant un temps una firma insultant-me (encara que em patini el que digui un element com tu)... i més que n'hi hauria. Llegeix-te les normes...

I una pregunta... la teua croada a favor de la llibertat d'expressió... te la creus de veritat? Perquè si és així tens un problema...

#144 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 abril 2007 - 12:17

LORCA DEPORTIVA 2 :D :D
ELCHE 0

De part de Don Miguel Navarro al senyor Becari senyor il.lustríssim represntant del romanticisme del poble desemparat i deixat a anar a les tenebroses ments:
Em plau dirigir-me a Vós per comentar-li la victòria d'aquest simpàtic Club a l'Elche de Don David Vidal per 2-0, un resultat que de ben segur a vós el deu fer d'allò ben feliç, per tant jo amb molt de gust com a respresentant de la Cort i de Don Miguel Navarro benvolgudíssim i apreciadíssim ex-alcalde de la meravellosa vila de Lorca jo el faig saber que de part seva li desitja molt bona Setmana Santa, vagi amb compte amb les pluges que úktimament ens estan donant bastants ensurts per tant no s'oblidi del paraigues i de l'impermeable per si acàs :wink:

Atentament el seu benvolgut al.lumne avançat de Lord Newton,perdó, o millor dit, el seu transmissor de part de Don Miguel Navarro.
Feliç Setmana Santa :twisted: :twisted: Li recomano que vagi amb alguna de les processons que es van celebrant per arreu.
Bona tarda.


Sir Isaac Newton, no confonem els títols. Per cert, a veure quan et treus la mania de creure't amb el dret de parlar en nom d'altres persones, que ja cansa.


No cansa no, i em sento amb tota la llibertat i el dret de fer-ho per tant ho continuaré fent com fins ara i fins al final :wink:
O acàs això es un altre sabotatge dels vostres contra la meva llibertat de dret i d'expressió que vosaltres continuament voleu sabotejar, això si, "con talante" com diría el sapastres d'en ZP. :lol:


Des de quan llibertat d'expressió és parlar en nom d'altra gent sense que t'hagin donat el seu consentiment? No només per això, sinó també les famoses firmes "Lleida está contigo..." o coses així. Tens la raó i els altres estem equivocats en tot el que sigui minímament contrari al que dius tu? No sé si això és llibertat d'expressió

I, sincerament, fas pena dient que no se't deixa parlar quan t'has merescut sobradament que et banegin del fòrum...


Si homeeeee i una merda noi, a sobre això colega, quina barra tens GTS, quina **** barra tens, a sobre que no penso com vosaltres a sobre em voleu fer callar i a sobre dius que m'han de banejar??Però tio, tu saps el que estàs dient?Més sabotatges a la meva llibertat de pensament i de diversificat?Més sabotatges encara??? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Quina **** barra noi, quina **** barra, perquè siguem pocs els que no siguem catalanistes ningú està amb el dret de fer callar als altres perquè no ho siguem ok?? :evil:
Quina putíssima barra colega, jo flipo..... 8O
NO EM FAREU CALLAR, ES EL MEU DRET I LA MEVA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓOOOO!!!!

I si de nou puc dir "Lleida está contigo" ho diré, Okis?? 8)
O jo acàs et dic el que tens de dir tu?? :x


a veure nen (pq deus ser un nen):
-tu pots dir el que vulguis (normalment rucades), pero no se ki et creus ke ets per parlar en nom de tots els lleidatans
-vas de llest, escrivint molta parafernalia, pero comets molt errors gramaticals i de sintaxi
-si de benavent vareu anar 10 persones a veure españa-dinamarca, a benavent hi ha 10 rucs molt rucs (ho dic per lo penos que es veure jugar a aket ¿ekip?)
-i sens dubte et mereixes ket banejin. no per ser espanylista ( i pepero), sino per la soberbia amb la ket dirigeixes als membres del foro. Em recordes a l'anyorat mob (salvant les diferencies)
ah!, i no soc catalanista, es mes, soc antibarcelonista, i amb molt orgull

#145 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2007 - 05:55

Primer de tot Glaria, de nen res, si acàs l'únic marrec que hi ha aqui ets tu payasset del sis al set......
Errors gramaticals?Tú flipes mandarines ja ho veig colega!!Sinò mira la resta del foro com escriuen amb 20.000 faltes d'ortografía per post, però bueno cadascú que escrigui missa.
Següent qüestió, dius que vaig de llest....Bé, si vaig de llest es que realment ho sóc primer pels estudis que tinc i segon perquè participo en molts col.loquis i debats, a veure ho ficaré clar.
Jo en aquest foro, perdó forat, perquè això es un forat de mala mort, lo bó que té es que les noticies són molt fresquetes a nivell UE Lleida que es lo que m'interessa,però pel nivell que teniu vosaltres...????Ni parlar-ne, el nivell es pèssim i lamentable, aleshores jo el que faig es desmedrar-me expressament, no ho negaré pas, ho faig expressament per desfugar-me i treure'm l'estress de la feina i no vegis lo bé que va, es com agafar una pila de plats i trencar-los de cop, doncs igual.....però això si, dient el que penso de les coses realment, sóc anti-catalanista, sí, es cert, soc lleidatanista i espanyol a morir, però també es veritat que aqui ho exagero bastant jejejejej...per que negar-vos-ho?? :lol:
GTS, no vulguis driblar la qüestió que si a mi (posessim el cas em treiessin d'aqui o d'on fos) mare meva a tu també t'hauríen de fer fora exactament pel mateix motiu per part no vulguis donar exemple perquè no en dónes pas, ets un radical i els que no actuen com tu ja els vols fer fora, doncs amb un altre podràs i venceràs...amb mi no, sóc molt tossut, molt, amb mi es necesiten milions de milions de bilions de motius per fer-me callar, i tot així no ho faré mai, així nasqué i així moriré dient el que penso de la gent i de la vida en general.
Visca el Lleida, visca el Barça y viva España!!!!!

#146 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 abril 2007 - 08:04

una cosa es tenir coneixements i l'altra es ser llest... o em diras que un indigena de l'amazones (amb tots els respectes) no pot ser llest tot i no saber multiplicar?? a part, per escriure ortograficament be pots tenir errors lexics, com la mala contruccio de frases, etc.

#147 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 abril 2007 - 10:53

blablablablablablablablablablasoc peperoblablablablablablablablaaquest foro es una merdablablablablablablablablablaviva españablablablablablablablablasi no esteu d'acord amb mi os matoblablablablablablablablablablablablaparticipo a col.loquis i debats infantils a la cadena copeblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablam'agrada ser el passiu quan faig l'amor amb el meu novioblablablablablablablablablablablablablablanecessito riurem de la gent jove d'aquest foro per sentirme millor persona xq en realitat se que soc una merdablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabls


ets un mamarratxet. un frustat de la vida que la deu tenir molt petita, xq sino no s'enten la teva actitut

#148 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2007 - 01:31

Primer de tot Glaria, de nen res, si acàs l'únic marrec que hi ha aqui ets tu payasset del sis al set......
Bé, si vaig de llest es que realment ho sóc primer pels estudis que tinc i segon perquè participo en molts col.loquis i debats, a veure ho ficaré clar.
Jo en aquest foro, perdó forat, perquè això es un forat de mala mort, lo bó que té es que les noticies són molt fresquetes a nivell UE Lleida que es lo que m'interessa,però pel nivell que teniu vosaltres...????Ni parlar-ne, el nivell es pèssim i lamentable, aleshores jo el que faig es desmedrar-me expressament, no ho negaré pas, ho faig expressament per desfugar-me i treure'm l'estress de la feina i no vegis lo bé que va, es com agafar una pila de plats i trencar-los de cop, doncs igual.....però això si, dient el que penso de les coses realment, sóc anti-catalanista, viva España!!!!!



Sire Il.lustrissim i Excel.lentissim:

Cel.lebro la gràcia que em dispensa la vostra augusta persona a l'atenció i lectura de les meves humils lletres. Dedueixo pel contingut de les vostres il.lustrissimes lletres, que els vostres humors milloren considerablement quan la vostra augusta persona ens obsequia amb la llum del seu saber, i que la turba multa del "forat" som el millor reconstituent per la vostra desassossegada i atormentada ànima, desprès de dures jornades al servei dels més alts designis terrenals.
Amb tots els respectes, Sire, us recordo que en una correspondència anterior us recomanava una dieta alimenticia més adequada. La ingesta abusiva de carn crua i vi roent son costums impropis de la gent de la vostra posició. Metabolitzen amb dificultat i esfumen els humors.
També us vull fer avinent, Sire, que la relació freqüent amb la gent del "forat" no fa cap be a la vostra reputació ni al vostre llustre intel.lectual. Apliqueu-vos en mereixer la gràcia de l'expiació de la culpa segons el preceptes que es mana a la gent de la vostra posició.

Des del "forat", i amb els respectes deguts a la vostra augustissima persona, el vostre subdit Bidekari.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#149 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2007 - 07:07

[quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='Lleidaok']Benvolgudíssim (o no)e il.lustríssim (o tampoc)Sr.Becari (això sí :wink: ):

Que em diu ara?Que he perdut el meu sentit de l'humor?No ho crec pas eh, jo quan anava l'escola era dels mes divetits de la classe el que passa es que en aquesta web no ho vull ser...el per que?Fàcil!!Per la intolerància abolsuta i per la manca de LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ QUE VAIG DETECTAR FA UN TEMPS, al qual en senyal de protesta jo reivindico aquesta llibertat dient-ho als 4 vents, i si ho he de fer-ho més ho faré.
Jo de Vós em prendría unes vacances, unes llargues vacances perquè potser deu tenir stress o insomni i ves a saber quina disfunció sexual deu tenir,

Espero atentament i desitjosament la seva resposta,perdó,la seva humil resposta,però si pot ser una mica més llarga millor, li ho agrairé amb tot el meu cor.

P.D:Visca aquest post jajajajajajaja :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]



Sire Il.lustrissim i Excel.lentissim:

Observo que teniu un curiosa relació amb la xusma del "forat". I a tenor de la vostra correspondència epistolar, una pintoresca opinió de les bondats terapeutiques que fa a la vostra salut. He llegit amt atenció les vostres lletres i, sospito que teniu un diagnostic a les vostres dolencies corporals i espirituals. Vos, paladí de la ciència i l'erudició, vos que teniu la fortuna d'atresorar les mes altes distincions acadèmiques de l'imperi, apliqueu-vos els remeis que la ciència i l'instint us posen a mans, i no vulgueu veure en els altres els mals que us corrompen. No fa per un home de la vostra posició.
Constato, també que teniu un curiòs concepte de la llibertat d'expressió. Penseu, Sire, que el mon roda, els temps canvien, l'Inquisició ha passat a millor vida, i la turba multa del "forat", que Vos inoportunament freqüenteu, clama veu i vot. Els temps de fer petar el fuet, afortunadament han passat a l'història.

Des del "cau de rates", el vostre subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#150 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 abril 2007 - 12:47

Un altre graó cap a l'infern (de la Segona B):

Málaga C.F. 4-0 Lorca Deportiva.

Molts records, Don Miguel Navarro, i Bona Pasqua de Resurrecció.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#151 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 abril 2007 - 12:44

Darrer missatge de Lleidaok en aquest post:

Benvolguts companys, deixo de fotre merder en aquest post,jo simplement vaig volguer donar una mica de joc a un post que semblava oblidat o ignorat i vaig volguer donar-li una mica de vida i més quan potser vaig pensar que l'anterior President no se si es cert que li passés el que li va passar o no, cap de nosaltres era allà per tant no crec que poguem jutjar els fets, penso jo..... :roll:
A mi el Lorca no em cau ni bé ni malament però vaig interpretar Bidekari que desde cadena COPE , el Sergi Tor deia que el comportament del public de Lorca va ser bó envers la UE Lleida i que al acabar el partit ens van aplaudir, cosa que el Guardiola de Segre Ràdio també ho va fer extens i jo mateix vaig sentir per tant vaig decidir interposar-me emmig d'aquest merder perquè vaig pensar.....Quina culpa en ténen ells de que 4 fills de puta us tiressin una ampolla de plàstic?Jo no hi era però no m'agrada jutjar si no veig els fets i podría dir que es mentida el que esteu dient perquè els hi teniu manía, jo podría dir això també, no creieu??Perque es diuen tantes mentides en aquesta web, que ja no en vindría d'una la veritat :roll:

Bé, en definitiva i per anar tancant el tema, Bidekari, diculpa'm home, simplement ho he fet per donar una mica de joc home, m'ho he passat molt bé però alguns foreros que m'ho han recomenat per privat tenen raó, que es una tontería continuar postejant en aquest degradat post,pel simple fet que valdría més bidekari que miressim primer les nostres desgràcies primer que en tenim moltes com no saber amarrar un 0-1 i al minut 92 ens foten 1-1 l'Alcoyano i tornem a estar a 6 punts dels play-offs per exemple que anar predicant amb les desgràcies dels altres dic jo, no creus aixi? :roll:
Si hi ha hagut algun comentari que t'ha ferit la sensibilitat o que t'has sentit molestat al llegir-ho deixa'm que em disculpi i que no anava pas amb mala intenció d'acord Bidekari? :wink:

Jo em retiro d'aquesta batalla :roll:
Adéu i visca el Lleida PER SEMPRE!!!!!!! :D

#152 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 abril 2007 - 07:14

El Lloca va rebre una altra derrota ahir.en fi esta amb un peu i mitg a segona B

#153 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 09 abril 2007 - 09:48

Primer de tot Glaria, de nen res, si acàs l'únic marrec que hi ha aqui ets tu payasset del sis al set......
Errors gramaticals?Tú flipes mandarines ja ho veig colega!!Sinò mira la resta del foro com escriuen amb 20.000 faltes d'ortografía per post, però bueno cadascú que escrigui missa.
Següent qüestió, dius que vaig de llest....Bé, si vaig de llest es que realment ho sóc primer pels estudis que tinc i segon perquè participo en molts col.loquis i debats, a veure ho ficaré clar.
Jo en aquest foro, perdó forat, perquè això es un forat de mala mort, lo bó que té es que les noticies són molt fresquetes a nivell UE Lleida que es lo que m'interessa,però pel nivell que teniu vosaltres...????Ni parlar-ne, el nivell es pèssim i lamentable, aleshores jo el que faig es desmedrar-me expressament, no ho negaré pas, ho faig expressament per desfugar-me i treure'm l'estress de la feina i no vegis lo bé que va, es com agafar una pila de plats i trencar-los de cop, doncs igual.....però això si, dient el que penso de les coses realment, sóc anti-catalanista, sí, es cert, soc lleidatanista i espanyol a morir, però també es veritat que aqui ho exagero bastant jejejejej...per que negar-vos-ho?? :lol:
GTS, no vulguis driblar la qüestió que si a mi (posessim el cas em treiessin d'aqui o d'on fos) mare meva a tu també t'hauríen de fer fora exactament pel mateix motiu per part no vulguis donar exemple perquè no en dónes pas, ets un radical i els que no actuen com tu ja els vols fer fora, doncs amb un altre podràs i venceràs...amb mi no, sóc molt tossut, molt, amb mi es necesiten milions de milions de bilions de motius per fer-me callar, i tot així no ho faré mai, així nasqué i així moriré dient el que penso de la gent i de la vida en general.
Visca el Lleida, visca el Barça y viva España!!!!!


Busca un post meu on hagi faltat al respecte a algú per cada vint teus... Per cert, si algú és catalanista t'hi tires damunt, si entra un franquista tot són bones paraules. Aquí has demostrat de la pasta que estàs fet. Que no fas errors gramaticals? Llegeix-te bé el que escrius noi, si no n'hi trobes no t'han servit de gaire tants anys d'estudis que dius que tens. La resta del foro no va vacilant d'escriure bé...

I no vagis dient cagat a ningú si tu després envies privats insultant i amenaçant, i fora del foro no dius res (no et costaria gaire trobar la gent a qui insultes). Ja t'ho vaig dir un dia... no et mereixes el més mínim respecte.

Per cert, en comptes de disculpar-te podres intentar pensar abans d'escriure. A mi no em serveixen de res les disculpes d'algú que m'insulta repetidament i més escrivint (reflexionant més que parlant).

Ets un desgraciat i un amargat, si tens problemes pica de cap contra una paret a veure si te lobres i fas un favor a la humanitat (sí, això és una falta de respecte)

#154 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2007 - 01:29

Primer de tot Glaria, de nen res, si acàs l'únic marrec que hi ha aqui ets tu payasset del sis al set......
Errors gramaticals?Tú flipes mandarines ja ho veig colega!!Sinò mira la resta del foro com escriuen amb 20.000 faltes d'ortografía per post, però bueno cadascú que escrigui missa.
Següent qüestió, dius que vaig de llest....Bé, si vaig de llest es que realment ho sóc primer pels estudis que tinc i segon perquè participo en molts col.loquis i debats, a veure ho ficaré clar.
Jo en aquest foro, perdó forat, perquè això es un forat de mala mort, lo bó que té es que les noticies són molt fresquetes a nivell UE Lleida que es lo que m'interessa,però pel nivell que teniu vosaltres...????Ni parlar-ne, el nivell es pèssim i lamentable, aleshores jo el que faig es desmedrar-me expressament, no ho negaré pas, ho faig expressament per desfugar-me i treure'm l'estress de la feina i no vegis lo bé que va, es com agafar una pila de plats i trencar-los de cop, doncs igual.....però això si, dient el que penso de les coses realment, sóc anti-catalanista, sí, es cert, soc lleidatanista i espanyol a morir, però també es veritat que aqui ho exagero bastant jejejejej...per que negar-vos-ho?? :lol:
GTS, no vulguis driblar la qüestió que si a mi (posessim el cas em treiessin d'aqui o d'on fos) mare meva a tu també t'hauríen de fer fora exactament pel mateix motiu per part no vulguis donar exemple perquè no en dónes pas, ets un radical i els que no actuen com tu ja els vols fer fora, doncs amb un altre podràs i venceràs...amb mi no, sóc molt tossut, molt, amb mi es necesiten milions de milions de bilions de motius per fer-me callar, i tot així no ho faré mai, així nasqué i així moriré dient el que penso de la gent i de la vida en general.
Visca el Lleida, visca el Barça y viva España!!!!!


Busca un post meu on hagi faltat al respecte a algú per cada vint teus... Per cert, si algú és catalanista t'hi tires damunt, si entra un franquista tot són bones paraules. Aquí has demostrat de la pasta que estàs fet. Que no fas errors gramaticals? Llegeix-te bé el que escrius noi, si no n'hi trobes no t'han servit de gaire tants anys d'estudis que dius que tens. La resta del foro no va vacilant d'escriure bé...

I no vagis dient cagat a ningú si tu després envies privats insultant i amenaçant, i fora del foro no dius res (no et costaria gaire trobar la gent a qui insultes). Ja t'ho vaig dir un dia... no et mereixes el més mínim respecte.

Per cert, en comptes de disculpar-te podres intentar pensar abans d'escriure. A mi no em serveixen de res les disculpes d'algú que m'insulta repetidament i més escrivint (reflexionant més que parlant).

Ets un desgraciat i un amargat, si tens problemes pica de cap contra una paret a veure si te lobres i fas un favor a la humanitat (sí, això és una falta de respecte)


Follantme a ta puta mare se'm treuen tots els problemes, no vegis uffff quina màquina es la tia :lol: :lol: :lol:
Un favor a la humanitat es el que faig criticar sense parar a tu, sobretot a tu, m'ho passo de bé, si ens veiessis aquí a la feina com se'n riuen de tu les meves secretàries, et veuen com un catalanista impotent :twisted: 8)
De part d'elles,practica algo de sexe encara que sigui manual xato que ja veig que en vas escàs....
VISCA EL LLEIDA SENSE SUBNORMALS COM TU :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 8) 8) 8)

Ah, i fes un favor a la humanitat.......sobretot al lleidatanisme, DEIXA DE SER DEL LLEIDA, FES-TE D'UN ALTRE EQUIP QUE TU NO TENS DRET DE SER DEL MEU EQUIP!!!

#155 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 10 abril 2007 - 01:56

Sobren els comentaris... I edita el post a tingues els ous de dir les coses a la cara...

#156 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 05:41

[quote name='"Lleidaok"'][quote name='"GTS"'][quote name='Lleidaok']

Follantme a ta **** mare se'm treuen tots els problemes, no vegis uffff quina màquina es la tia :lol: :lol: :lol:
Un favor a la humanitat es el que faig criticar sense parar a tu, sobretot a tu, m'ho passo de bé, si ens veiessis aquí a la feina com se'n riuen de tu les meves secretàries, et veuen com un catalanista impotent :twisted: 8)
De part d'elles,practica algo de sexe encara que sigui manual
xato que ja veig que en vas escàs....
VISCA EL LLEIDA SENSE SUBNORMALS COM TU :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 8) 8) 8)

Ah, i fes un favor a la humanitat.......sobretot al lleidatanisme, DEIXA DE SER DEL LLEIDA, FES-TE D'UN ALTRE EQUIP QUE TU NO TENS DRET DE SER DEL MEU EQUIP!!![/quote]


Tinc la sospita bastant fundada que abuses del cinema pornogràfic.

Vist el que veig, i el que he vist fins ara, he de dir que em solidaritzo amb el company GTS, que ha rebut una bateria d'insults injustificable que només ha servit per fer evident el teu mal estil.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#157 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2007 - 06:29

[quote name='"Lleidaok"'][quote name='"GTS"'][quote name='Lleidaok']Pr
VISCA EL LLEIDA SENSE SUBNORMALS COM TU :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 8) 8) 8)

Ah, i fes un favor a la humanitat.......sobretot al lleidatanisme, DEIXA DE SER DEL LLEIDA, FES-TE D'UN ALTRE EQUIP QUE TU NO TENS DRET DE SER DEL MEU EQUIP!!![/quote]

I una darrera qüestió: L'U.E. Lleida es un institució que ha estat el referent social i esportiu de varies generacions de lleidatanistes; es una societat amb centenars d'accionistes; i es un club amb milers de socis. Indiscutiblement no es només teu. Es de tots els que l'han sentit, i avui ja no son entre nosaltres; es de tots els que el sentim; i es de tots els que en un futur el sentiràn. Tens una estranya idea possessiva de les coses i de les persones, en evident contradicció amb el dret al respecte i a la lliure expressió que tant pregones.


Bon vent i barca nova, company.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#158 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 abril 2007 - 08:30

Un altre graó cap a l'infern (de la Segona B):

Vecindario 1-1 Lorca Deportiva.

Un empat al camp del cuer. Només. I a nou punts de la salvació.

Molts records, Don Miguel Navarro, i bona diada de Sant Jordi.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#159 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 abril 2007 - 08:53

Ho tenen m'agre!

#160 xxxxCristobalxxxx

xxxxCristobalxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2007 - 08:16

el lorca bajara a 2b fijo sta temporada ,y estoy con todos vosotros pk el trato k os dispensaron fue lamentable y me atrevo a decir inhumano la verdad es k los k fuisteis a lorca os mereceis un monumento x tanto insulto recibido y sobretodo x todo lo k os echaron akella aficion es 1 autentica verguenza xo trqnuilos k les llegara su hora y my pronto os podreis tomar justa venganza.
y x cierto me lo dejaba os acordais del vergonzoso trato al ex presidente miquel pons?k verguenza el pobre pons salio en tv3 kasi desquiciado la verdad es k nose komo tuvo tanta paciencia xra aguantar todo akel circo.
estoy con vosotros lorca a 2b, ya bajaran ya k se jodan!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos