Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Llorca s'esfonsa a la taula


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
166 respuestas en este tema

#61 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 febrero 2007 - 11:59

Dispenseu, companys, però l'emoció del resultat i l'il.lussió per saludar els records al nostre vell amic, m'han trait els nervis, i ho he acabat pagant amb el teclat. Prometo contenció.
Dispenseu novament.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Prouuuuuuuuuuuuuuuu Bidekariiiiiiiiiii PROUUUUUUUUUUUUUUU JAAAAA!!!
:evil: :evil: :evil: :evil:

Qualsevol de Lorca que ho llegeixi es pensarà que els desitjem tots que baixin a 2aB i jo no vull que baixin a 2aB, prou pena tenim nosaltres ostia que anant desitjan que baixin els demés, preocupeu-nos de nosaltres i d'intentar sortir del pou :x

Bidekari la teva saviesa i seny estàn per sobre d'aquests vergonyosos i lamentables comentaris sobre aquest humil Club.

No vas tan d'assenyat?Pues demostra-ho ostia,demostra-ho i deixa'ls en pau d'una **** vegada que això ja es aigua passada, no cal que remoguis més la merda :evil:

ÀNIMO LORCA, SALDREIS DE ESTA!! :wink:





Tant de bo. I corrin a informar-ne al nostre vell amic. I pugui comprovar que alguns tenim memòria i no hem oblidat uns fets execrables pels quals ni el nostre president, ni el nostre club, ni la nostra afició, ni la nostra nació, no ha rebut petició de disculpes. Ni manifestació d'apenediment.

Mentre tant continuaré felicitant oportunament les pasqües al nostre vell amic.

Jo m'ho passo bomba en aquest foro, company, i cel.lebro moltissim comprovar que tu també ets molt feliç entre nosaltres.

Una abraçada.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#62 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 10:56

Un altre graó cap a l'infern (de la 2òna. B):

Xerez C.D. 1 - 0 Lorca Deportiva.

A 7 punts de la salvació. I la propera jornada contra el lider, el Real Valladolid.

Molts records, Don Miguel Navarro, i bona Qüaresma.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#63 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 marzo 2007 - 10:58

Un altre graó cap a l'infern (de la 2òna. B):

Xerez C.D. 1 - 0 Lorca Deportiva.

A 7 punts de la salvació. I la propera jornada contra el lider, el Real Valladolid.

Molts records, Don Miguel Navarro, i bona Qüaresma.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


:lol: :lol: :lol: :lol:

#64 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 10:26

Un altre graó cap a l'infern (de la 2òna. B):

Xerez C.D. 1 - 0 Lorca Deportiva.

A 7 punts de la salvació. I la propera jornada contra el lider, el Real Valladolid.

Molts records, Don Miguel Navarro, i bona Qüaresma.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Osti, estan molt pitjor que naltros la temporada pasada, que a aquestes alçades encara estavem fora del descens i tot...
L'any passat es van necessitar 51 punts per a salvar-se, i ells amb casi 2 terços de lliga cumplerts no en tenen ni la meïtat (25)...

#65 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 marzo 2007 - 11:26

Encara sento a tot l'estadi sencer cantant "a segunda b oe" al descans del partit quan anaven guanyant 1-0.

Pues eso Lorca, a segunda b oe! :P

#66 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 07:37

Un altre graó cap a l'infern (de la 2òna. B):

Xerez C.D. 1 - 0 Lorca Deportiva.

A 7 punts de la salvació. I la propera jornada contra el lider, el Real Valladolid.

Molts records, Don Miguel Navarro, i bona Qüaresma.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Anem a veure, potser si ho dic de bones deixaràs de fotre aquests posts que no duen enlloc....

Benvolgut Bidekari:
M'adreço a la seva persona, el tractaré de vostè si vos ho desitja per fer-li patent la meva indignació total envers al seu comportament que està adoptant envers a una entitat esportiva de la regió Murciana, anomenada Lorca Deportiva.
Vostè en uns actes de prepotencia, despreci i malintencionadament s'està dirigint a aquesta entitat murciana d'una manera desproporcionada e injusta.
D'acord que els nostres benvolguts aficionats lleidatanistes amb tota l'il.lusió del món que van anar a Lorca alguns no van ser tractats amb el degut respecte i educació que ens mereixem la nostra estimada afició, es cert potser que van haver-hi una sèrie de llençaments contra aquestes persones del nostre equip.Però no vol dir vostè que n'està fent un grà massa de tot plegat?Vol dir que la bona afició de Lorca es mereix aquests desprecis que vostè està llençant injustissimament cap a ells?
Amb tots els meus respectes Sr.Bidekari jo crec que no, i amb tots els meus respectes crec que vostè s'està equivocant greument perquè fets puntuals no poden ser mai recordats amb tant de rencor com ho està fent vostè.
Jo li demanaría SI US PLAU que no torni a recordar-nos més la delicada situació esportiva per la que travessa aquest humil Club, com ho es el nostre, i que no desitji mai el seu descens perque algun dia més d'un ens ho desitjarà a nosaltres,potser a vostè li farà il.lusió que se'n recordin del nostre benvolgut Lleida negativament però jo no ho vull de cap manera.
Per últim exigeixo unes disculpes a tots/es persones de Lorca que vulguin connectar-se a www.unioesportivalleida.com amb el desitg de llegir o observar les evolucions del nostre simpàtic Club i per tant que no vegin tant espectacle negatiu.

La propera vegada Sr.Bidekari potser no seré tant beneplàcid amb vostè com ho he fet a dia d'avui.Jo de vostè intentaría no recordar-nos més com està aquest humil Club perquè pensi que a la resta, poc ens importa.
I lo de bona Qüaresma s'ho pot ben estalviar també si li sembla bé.

Passi bona tarda,

Atentament.....

#67 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 07:56

au tira, lleidaok, tu no vas estar allí amb el camp ple, i sentint com TOT el camp, cantava a la mitja part, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B,....... mentres nosaltres ens haviem fotut una patejada del 15 de kilometres i a més de veuren's en aquell moment a 2B només ens faltava allò. Te juro jo que s'ha de viure. aquells moments on estas practicament enfonsat escoltes aquells crits més la tirada d'objectes com botelles a tots nosaltres davant l'impotent GUARDIA CIVI més la poca civilització d'alguns aficionats tan insultant pel fet de ser CATALANS com pujan per les valles com a MONOS

oi que no hi eres, doncs calla tio, no ho entens o que, no jutgis el que no has vist o no has viscut. quina rabia que fots tio.

a mi si el Llorca ens té mania me la porta fluixa perquè segur que no tanta com la que els hi tenim els que vam estar allí.

a mi el que em val son fets com els de l'afició de l'Almeria, amb aquests si que els hi tenim que desitjar el millor. igual que van fer ells.


que s'enfonsin a 2B i s'hi pudreixin, un equip sense historia ni res, a CAGAR. i una salutació per l'ex-alcalde de Llorca. Lleida no t'oblida company.

#68 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 08:02

au tira, lleidaok, tu no vas estar allí amb el camp ple, i sentint com TOT el camp, cantava a la mitja part, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B,....... mentres nosaltres ens haviem fotut una patejada del 15 de kilometres i a més de veuren's en aquell moment a 2B només ens faltava allò. Te juro jo que s'ha de viure. aquells moments on estas practicament enfonsat escoltes aquells crits més la tirada d'objectes com botelles a tots nosaltres davant l'impotent GUARDIA CIVI més la poca civilització d'alguns aficionats tan insultant pel fet de ser CATALANS com pujan per les valles com a MONOS

oi que no hi eres, doncs calla tio, no ho entens o que, no jutgis el que no has vist o no has viscut. quina rabia que fots tio.

a mi si el Llorca ens té mania me la porta fluixa perquè segur que no tanta com la que els hi tenim els que vam estar allí.

a mi el que em val son fets com els de l'afició de l'Almeria, amb aquests si que els hi tenim que desitjar el millor. igual que van fer ells.


que s'enfonsin a 2B i s'hi pudreixin, un equip sense historia ni res, a CAGAR. i una salutació per l'ex-alcalde de Llorca. Lleida no t'oblida company.


A mi no em fa callar ningu i menys un payasso com tu Okis?? 8)
Que per això HI HA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ,ho has entès payasset del sis al set?
Després amb les ximplades que arribes a dir no se que xerres...quan tinc tota la raó, i JUTJO EL QUE EM DONA LA GANA i tu no ets NINGÚ per dir-me el que he de dir....Estaríem llestos que el papanates aquest me digues el que tinc que dir o el que no, i fer-me callar, I UNA MERDA!!

La carta està molt ben feta (digne d'una persona amb respecte cap a una institució esportiva) i a sobre tinc tota la raó i tot el dret d'exposar-ho,per això tinc tota llibertat de dir el que em dongui la gana!!

P.D:I a cagar hi aniràs tu Ok? :evil:

#69 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 08:07

au tira, lleidaok, tu no vas estar allí amb el camp ple, i sentint com TOT el camp, cantava a la mitja part, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B,....... mentres nosaltres ens haviem fotut una patejada del 15 de kilometres i a més de veuren's en aquell moment a 2B només ens faltava allò. Te juro jo que s'ha de viure. aquells moments on estas practicament enfonsat escoltes aquells crits més la tirada d'objectes com botelles a tots nosaltres davant l'impotent GUARDIA CIVI més la poca civilització d'alguns aficionats tan insultant pel fet de ser CATALANS com pujan per les valles com a MONOS

oi que no hi eres, doncs calla tio, no ho entens o que, no jutgis el que no has vist o no has viscut. quina rabia que fots tio.

a mi si el Llorca ens té mania me la porta fluixa perquè segur que no tanta com la que els hi tenim els que vam estar allí.

a mi el que em val son fets com els de l'afició de l'Almeria, amb aquests si que els hi tenim que desitjar el millor. igual que van fer ells.


que s'enfonsin a 2B i s'hi pudreixin, un equip sense historia ni res, a CAGAR. i una salutació per l'ex-alcalde de Llorca. Lleida no t'oblida company.


A mi no em fa callar ningu i menys un payasso com tu Okis?? 8)
Que per això HI HA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ,ho has entès payasset del sis al set?
Després amb les ximplades que arribes a dir no se que xerres...quan tinc tota la raó, i JUTJO EL QUE EM DONA LA GANA i tu no ets NINGÚ per dir-me el que he de dir....Estaríem llestos que el papanates aquest me digues el que tinc que dir o el que no, i fer-me callar, I UNA MERDA!!

La carta està molt ben feta (digne d'una persona amb respecte cap a una institució esportiva) i a sobre tinc tota la raó i tot el dret d'exposar-ho,per això tinc tota llibertat de dir el que em dongui la gana!!

P.D:I a cagar hi aniràs tu Ok? :evil:


cada dia demostres que ets mes gilipolles integral ( ho sento, ho tenia que dir, si no ho dic jo ningu ho dira, encara que molts ho pensen.)

#70 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 marzo 2007 - 08:09

au tira, lleidaok, tu no vas estar allí amb el camp ple, i sentint com TOT el camp, cantava a la mitja part, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B,....... mentres nosaltres ens haviem fotut una patejada del 15 de kilometres i a més de veuren's en aquell moment a 2B només ens faltava allò. Te juro jo que s'ha de viure. aquells moments on estas practicament enfonsat escoltes aquells crits més la tirada d'objectes com botelles a tots nosaltres davant l'impotent GUARDIA CIVI més la poca civilització d'alguns aficionats tan insultant pel fet de ser CATALANS com pujan per les valles com a MONOS

oi que no hi eres, doncs calla tio, no ho entens o que, no jutgis el que no has vist o no has viscut. quina rabia que fots tio.

a mi si el Llorca ens té mania me la porta fluixa perquè segur que no tanta com la que els hi tenim els que vam estar allí.

a mi el que em val son fets com els de l'afició de l'Almeria, amb aquests si que els hi tenim que desitjar el millor. igual que van fer ells.


que s'enfonsin a 2B i s'hi pudreixin, un equip sense historia ni res, a CAGAR. i una salutació per l'ex-alcalde de Llorca. Lleida no t'oblida company.


A mi no em fa callar ningu i menys un payasso com tu Okis?? 8)
Que per això HI HA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ,ho has entès payasset del sis al set?
Després amb les ximplades que arribes a dir no se que xerres...quan tinc tota la raó, i JUTJO EL QUE EM DONA LA GANA i tu no ets NINGÚ per dir-me el que he de dir....Estaríem llestos que el papanates aquest me digues el que tinc que dir o el que no, i fer-me callar, I UNA MERDA!!

La carta està molt ben feta (digne d'una persona amb respecte cap a una institució esportiva) i a sobre tinc tota la raó i tot el dret d'exposar-ho,per això tinc tota llibertat de dir el que em dongui la gana!!

P.D:I a cagar hi aniràs tu Ok? :evil:


- Si dius que tu tens tota la raó limites la llibertat d'expressió dels altres.
- No et fa sospitar alguna cosa que la teva opinió sigui diferent a la de tots els que van ser a Llorca?
- Deixa de parlar de llibertat d'expressió i dóna gràcies que no estiguis banejat, de cada dos missatges en tres estès insultant

#71 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 08:12

I tu ets un moderador?? :roll: Si tot el dia m'estas faltant el respecte quan no t'he dit res a tu,per tant fes-t'ho mirar, tu ets un moderador i en cap moment hauries de saltar, ja ho hauríes de saber, cap altre moderador ho fa i tu si?? :roll:

Tu pots dir el que vulguis que falto el respecte a la gent, si es cert i ho faig molt però tu no et quedes pas curt i a la mínima que jo no penso com tu ja m'insultes sense parar :( .Tens molta gent que et critica, ho saps de sobres :roll:

Una pregunta:He començat jo potser?He faltat jo el respecte al Lorca Deportiva?He faltat jo el respecte a l'alcalde Lorca potser jo?He començat jo a escriure quan aquest post estava ja més que oblidat?
Jo no tinc culpa de res :evil: , simplement donc la meva opinió....O es que no puc?? :evil:
Foteu-lis les culpes al Bidekari, no pas a mi que jo NO HE COMENÇAT, NO HE DIT RES. :(

#72 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 09:04

au tira, lleidaok, tu no vas estar allí amb el camp ple, i sentint com TOT el camp, cantava a la mitja part, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B, A SEGUNDA B,....... mentres nosaltres ens haviem fotut una patejada del 15 de kilometres i a més de veuren's en aquell moment a 2B només ens faltava allò. Te juro jo que s'ha de viure. aquells moments on estas practicament enfonsat escoltes aquells crits més la tirada d'objectes com botelles a tots nosaltres davant l'impotent GUARDIA CIVI més la poca civilització d'alguns aficionats tan insultant pel fet de ser CATALANS com pujan per les valles com a MONOS

oi que no hi eres, doncs calla tio, no ho entens o que, no jutgis el que no has vist o no has viscut. quina rabia que fots tio.

a mi si el Llorca ens té mania me la porta fluixa perquè segur que no tanta com la que els hi tenim els que vam estar allí.

a mi el que em val son fets com els de l'afició de l'Almeria, amb aquests si que els hi tenim que desitjar el millor. igual que van fer ells.


que s'enfonsin a 2B i s'hi pudreixin, un equip sense historia ni res, a CAGAR. i una salutació per l'ex-alcalde de Llorca. Lleida no t'oblida company.


A mi no em fa callar ningu i menys un payasso com tu Okis?? 8)
Que per això HI HA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ,ho has entès payasset del sis al set?
Després amb les ximplades que arribes a dir no se que xerres...quan tinc tota la raó, i JUTJO EL QUE EM DONA LA GANA i tu no ets NINGÚ per dir-me el que he de dir....Estaríem llestos que el papanates aquest me digues el que tinc que dir o el que no, i fer-me callar, I UNA MERDA!!

La carta està molt ben feta (digne d'una persona amb respecte cap a una institució esportiva) i a sobre tinc tota la raó i tot el dret d'exposar-ho,per això tinc tota llibertat de dir el que em dongui la gana!!

P.D:I a cagar hi aniràs tu Ok? :evil:


molt rollo, molt insult i recurs facil, però cap justificació al post.

cada dia demostres tu sol el buit cultural i educacional que portes dins teu.

AGUR COMPANY

#73 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 09:15

I tu ets un moderador?? :roll: Si tot el dia m'estas faltant el respecte quan no t'he dit res a tu,per tant fes-t'ho mirar, tu ets un moderador i en cap moment hauries de saltar, ja ho hauríes de saber, cap altre moderador ho fa i tu si?? :roll:

Tu pots dir el que vulguis que falto el respecte a la gent, si es cert i ho faig molt però tu no et quedes pas curt i a la mínima que jo no penso com tu ja m'insultes sense parar :( .Tens molta gent que et critica, ho saps de sobres :roll:

Una pregunta:He començat jo potser?He faltat jo el respecte al Lorca Deportiva?He faltat jo el respecte a l'alcalde Lorca potser jo?He començat jo a escriure quan aquest post estava ja més que oblidat?
Jo no tinc culpa de res :evil: , simplement donc la meva opinió....O es que no puc?? :evil:
Foteu-lis les culpes al Bidekari, no pas a mi que jo NO HE COMENÇAT, NO HE DIT RES. :(


I tu ets un seguidor del Lleida?
Nomès veig post teus encontrar del que diu la gent (sigui o no sigui coses del Lleida) i molt animar al Terrasa, Llorca, Murcia... I molts altres club siguin o no de futbol... Pero gens coherent. La gent comença a estar fins als ous de tu.

#74 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 marzo 2007 - 09:24

I tu ets un moderador?? :roll: Si tot el dia m'estas faltant el respecte quan no t'he dit res a tu,per tant fes-t'ho mirar, tu ets un moderador i en cap moment hauries de saltar, ja ho hauríes de saber, cap altre moderador ho fa i tu si?? :roll:

Tu pots dir el que vulguis que falto el respecte a la gent, si es cert i ho faig molt però tu no et quedes pas curt i a la mínima que jo no penso com tu ja m'insultes sense parar :( .Tens molta gent que et critica, ho saps de sobres :roll:

Una pregunta:He començat jo potser?He faltat jo el respecte al Lorca Deportiva?He faltat jo el respecte a l'alcalde Lorca potser jo?He començat jo a escriure quan aquest post estava ja més que oblidat?
Jo no tinc culpa de res :evil: , simplement donc la meva opinió....O es que no puc?? :evil:
Foteu-lis les culpes al Bidekari, no pas a mi que jo NO HE COMENÇAT, NO HE DIT RES. :(


Tens raó, la gent et té enveja i et dóna les culpes de tot quan tu només estàs defensant el respecte a la resta d'usuaris i la llibertat d'expressió...

#75 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2007 - 12:52

Il.lustrissim i Excel.lentissim Sr. Lleida Ok:

Es un honor que vos digneu que la meva humil persona s'adreci a vos, i en l'orgull que em mereix tan magnànima consideració, us procuraré el respecte i la deferencia degudes.
Observo no obstant, i dispenseu el meu atreviment, que darrerament no gaudiu de bones digestions. La vostra correspondencia epistolar destila certa dificultat en el metabolisme de la bilis. Em permeto recordar-vos, que la correcta administració de la salut te un reflex positiu en totes i cadascuna de les més mundanes actituds. Sigueu prudent en l'ingesta d'aliments, fugiu de la carn crua i del vi roent com del diable, i no permeteu que els apats forasenyats alterin els vostres humors.
Temo també que no gaudiu del costum d'acudir al teatre. Us aconsello humilment que visiteu amb més freqüència la fàbrica de somnis. Si em permeteu, us diré que es la millor recepta per una correcta digestió. Facilita la circulació, millora els humors i eixampla la vista. No oblideu, bon amic, que la vida es una comèdia.

Amicalment,

el vostre subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#76 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2007 - 05:23

Amic Lleidaok:

JO no se si ets de la UE.Lleida o dels altres 19 que s'hi enfronten. No et vull faltar al respecte perque no soc així però m'agradaria recomanar-te que abandonessis aquesta actitud que no et porta a cap altre indret que no sigui el de la discordia i discriminació. Jo, com a aficionat i segidor del Lleida ja he dit que vaig estar a Llorca, com en molts altres camps i mai, mai, ni a Lleó, m'he sentit tan maltractat. Tu defenses molt aquella gent, no conec els motius del teu emeny a defensar-los però, amic Lleidaok, t'he de recomanar que abandonis aquesta actitud envers aquella gent que varem ser allí i així coincidim en els fets. Que no hu veus que no tens raó home? Espero que no t'ofenguin les meves humils paraules, ja que jo també defenso la llibertat d'expressió (o el que queda d'ella)!!

#77 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 12:28

Un altre graó més cap a l'infern (de la Segona B):

Lorca Deportiva 0 - 2 Real Valladolid.

I tot seguit dos desplaçaments conseqütius (Salamanca i Ponferrada).


Molts records, Don Miguel Navarro, i Bones Falles !!!



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#78 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 01:09

Nosaltres igual no pugem, però ells tampoc es salvaran... :twisted:

#79 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 12:34

Nosaltres igual no pugem, però ells tampoc es salvaran... :twisted:


Encara jugaran al nostre grup! Recordeu que cada any es reorganitzen els grups i cada poc temps els catalans i valencians acavem compartint grup amb els murcians, com les ultimes temporades nostres a Segona B.

#80 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 01:37

menys mal que els amics murcians ens donen la alegria del cap de setmana!!

PD:Dona rotllo si l´any que ve ens el trobem al nostre grup,sera el PARTIT




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos