Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Llorca s'esfonsa a la taula


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
166 respuestas en este tema

#81 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 04:51

menys mal que els amics murcians ens donen la alegria del cap de setmana!!

PD:Dona rotllo si l´any que ve ens el trobem al nostre grup,sera el PARTIT


Si fos aixi ens tindriem que tornar a desplaçar els mateixos que varem anar l'any passat per reviure els vells temps. :D
Va ser mitic!!

#82 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 07:06

Moderadors aqui hi ha feina a tancar posts si us plau :roll:

Tan sols dic això :roll:

#83 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 marzo 2007 - 08:31

Moderadors aqui hi ha feina a tancar posts si us plau :roll:

Tan sols dic això :roll:


error important, post molt equivocat,però una cosa et vull dir,per molt que et digui que aquest post està molt mal ficat, molt, ni jo ni ningú d'aqui t'ha de dir que publiquis o deixis de publicar el que et dona la gana perque estas en el teu dret (jo estic lluitant per la llibertat d'expressió), tot i que de nou et dic que aquest post està mega fora de lloc però estàs en el teu dret de criticar el que vulguis.



#84 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 08:55

menys mal que els amics murcians ens donen la alegria del cap de setmana!!

PD:Dona rotllo si l´any que ve ens el trobem al nostre grup,sera el PARTIT


Si fos aixi ens tindriem que tornar a desplaçar els mateixos que varem anar l'any passat per reviure els vells temps. :D
Va ser mitic!!


ja veus!!!! mu vai passar molt bé!

#85 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 09:19

Moderadors aqui hi ha feina a tancar posts si us plau :roll:

Tan sols dic això :roll:



Excel.lentissim senyor:

Les noticies que arriben de La Bastilla fan presagiar un final apocaliptic. Els revolucionaris actuen impunement contra el bon govern de la raó divina i absoluta. Els privilegis dels vostres estats son conculcats en nom de la llibertat. El mon s'esquerda. Els bretols més roins de les tavernes més llòbregues exigeixen veu i vot; clamen pa, justicia i llibertat.

El vostre subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#86 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 10:42

Moderadors aqui hi ha feina a tancar posts si us plau :roll:

Tan sols dic això :roll:


error important, post molt equivocat,però una cosa et vull dir,per molt que et digui que aquest post està molt mal ficat, molt, ni jo ni ningú d'aqui t'ha de dir que publiquis o deixis de publicar el que et dona la gana perque estas en el teu dret (jo estic lluitant per la llibertat d'expressió), tot i que de nou et dic que aquest post està mega fora de lloc però estàs en el teu dret de criticar el que vulguis.


Les coses com siguin GTS, ets un crack, es verídic que jo he dit això, però m'agradaría que entenguessis que aquest post s'ha de tancar per la senzilla raó que el Bidekari està provocant al personal....Tu que creus que he de fer??Callar i no fer res?O actuar, GTS?Tu que creus?Actuar oi que si?

Potser hauré tingut gravissimes divergencies contra tu però he de reconèixer que dintre del que cap téns seny, les coses com siguin noi, quan s'ha de reconèixer una cosa la reconec i punt.

Un 10 per tu nano :roll:

#87 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 10:48

Moderadors aqui hi ha feina a tancar posts si us plau :roll:

Tan sols dic això :roll:



Excel.lentissim senyor:

Les noticies que arriben de La Bastilla fan presagiar un final apocaliptic. Els revolucionaris actuen impunement contra el bon govern de la raó divina i absoluta. Els privilegis dels vostres estats son conculcats en nom de la llibertat. El mon s'esquerda. Els bretols més roins de les tavernes més llòbregues exigeixen veu i vot; clamen pa, justicia i llibertat.

El vostre subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Primer de tot, m'has faltat greument el respecte,perque em tractes com un idiota perquè això d'Excel.lentíssim Senyor pues va ser que no, soc una persona normal com tu i com la resta de foreros Ok xaval??
A mi no em prenguis per idiota perquè d'idiota no en tinc un pèl, si vols vacil.la a la resta vés de xulo a la resta però amb mi ho téns magre perquè a mi no em vacil.la ni Déu Ok?

I deixa en pau al Lorca Deportiva d'una maleida vegada xato que et fas molt i molt i molt pesadet homeeeee, molt i molt pesadet, ja canses eh amb aquest tema...?? :evil:

Però tio, tu qui collons et penses que pots dir-li a un alcalde o ex-alcalde??Bones Falles??Però tio això es d'una xulería espectacular i d'una falta de respecte cap a un club humil i cap a la seva gent :x Au va home va!!

P.D:Shinji01, Asroc,Munguit i Webmaster SI US PLAU, tanqueu aquest post d'una vegada, no porta enlloc això
Estic molt enfadat!! :evil:

#88 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 11:18

ja pots estar enfadat ja, que en Bidekari no et falta el respecte, el que ha escrit es pot interpretar de distintes maneres, aixi que no trobo rao per tancar el post, l'us d'ironia no es falta de respecte, sino mostra d'inteligencia, si hi haguessin maneres d'insultar, preferiria que m'insultessin amb un text ben escrit, on jo no pogues contestar amb un simple "fill de puta" o un "i tu més" simplement per la unica rao que l'ironia nomes es pot respondre amb ironia, ja que com he dit abans, te multiples interpretacions.

Atentament, el vostre humil moderador.

#89 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 11:58

Osti bidekari no tavia vist mai tan implicat en un tema com aquest jeje

Ho dic amb bon rollo, cadascu pot odiar lequip que vol pero ma extranyat, lo dolent es que naltres estem pitjor que ells, ja que ells nomes volen salvarse i naltres pujar

#90 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 12:02

LORCA A 2B QUE ES FOTIN ELS PUTOS FATXES.

ENS VAN INSULTAR I AGREDIR A LORCA AIXO NO S OLBIDA

#91 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 01:22

us imagineu que l'anyq que ve ens juguem l'ascens allí??

seria impressionant.

jo hi vull tornar

#92 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 10:58

menys mal que els amics murcians ens donen la alegria del cap de setmana!!

PD:Dona rotllo si l´any que ve ens el trobem al nostre grup,sera el PARTIT


Si fos aixi ens tindriem que tornar a desplaçar els mateixos que varem anar l'any passat per reviure els vells temps. :D
Va ser mitic!!


ja veus!!!! mu vai passar molt bé!


A que si? Inoblidable. El bon rotllo que havia entre tots els que vem anar, la victoria agonica, el super-restuarant de La Font de la Figuera... 8)

#93 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 08:41

Moderadors aqui hi ha feina a tancar posts si us plau :roll:

Tan sols dic això :roll:



Excel.lentissim senyor:

Les noticies que arriben de La Bastilla fan presagiar un final apocaliptic. Els revolucionaris actuen impunement contra el bon govern de la raó divina i absoluta. Els privilegis dels vostres estats son conculcats en nom de la llibertat. El mon s'esquerda. Els bretols més roins de les tavernes més llòbregues exigeixen veu i vot; clamen pa, justicia i llibertat.

El vostre subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Primer de tot, m'has faltat greument el respecte,perque em tractes com un idiota perquè això d'Excel.lentíssim Senyor pues va ser que no, soc una persona normal com tu i com la resta de foreros Ok xaval??
A mi no em prenguis per idiota perquè d'idiota no en tinc un pèl, si vols vacil.la a la resta vés de xulo a la resta però amb mi ho téns magre perquè a mi no em vacil.la ni Déu Ok?

I deixa en pau al Lorca Deportiva d'una maleida vegada xato que et fas molt i molt i molt pesadet homeeeee, molt i molt pesadet, ja canses eh amb aquest tema...?? :evil:

Però tio, tu qui collons et penses que pots dir-li a un alcalde o ex-alcalde??Bones Falles??Però tio això es d'una xulería espectacular i d'una falta de respecte cap a un club humil i cap a la seva gent :x Au va home va!!

P.D:Shinji01, Asroc,Munguit i Webmaster SI US PLAU, tanqueu aquest post d'una vegada, no porta enlloc això
Estic molt enfadat!! :evil:



Sire:

Lamento profundament el vostre desassossec. Es ben cert que la inquínia i la rancúnia s'apoderat de la xusma, i els vostres amics pateixen en la seva carn i en el seu esperit la ira més furibunda dels pollosos que clamen justícia. No obstant, bon amic, em permeto aconsellar-vos no poseu ni la mà ni la verga al foc per cap dels vostres coneguts, per que a ben segur les rostirieu, serieu la riota de la cort i acabarieu trucant la porta del bufó.
Ses Cristianissimes Majestats i senyors vostres han estat recloses a La Bastilla, i fa dies que hi sojornen. Altres en canvi, fa setmanes que van enfilar el camí d'Anglaterra i estieujen a la cort del rei protestant. No us penseu, bon amic, que amb la verga sucarrada farieu gaire camí més enllà de Versalles.

El vostre humil subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#94 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 01:27

Osti bidekari no tavia vist mai tan implicat en un tema com aquest jeje

Ho dic amb bon rollo, cadascu pot odiar lequip que vol pero ma extranyat, lo dolent es que naltres estem pitjor que ells, ja que ells nomes volen salvarse i naltres pujar


No es una qüestió d'odi, ni d'implicació, sinó de diversió. Es tracta de deixar constància d'uns fets i d'una trajectòria d'una manera irònica i divertida. El cert es que m'ho estic passant bomba en aquest post.

Salutacions company Tucho.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#95 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 01:34

ja pots estar enfadat ja, que en Bidekari no et falta el respecte, el que ha escrit es pot interpretar de distintes maneres, aixi que no trobo rao per tancar el post, l'us d'ironia no es falta de respecte, sino mostra d'inteligencia, si hi haguessin maneres d'insultar, preferiria que m'insultessin amb un text ben escrit, on jo no pogues contestar amb un simple "fill de ****" o un "i tu més" simplement per la unica rao que l'ironia nomes es pot respondre amb ironia, ja que com he dit abans, te multiples interpretacions.

Atentament, el vostre humil moderador.


Gràcies company Shinji, t'agraeixo el compliment. Desitjo que tothom ho entengui aixì, com una forma carinyosament maixanta, irònica i divertida de recordar uns fets que ens van indignar, i una trajectòria que probablement fa justicia (o no) al que va passar.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#96 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 01:26

I continuen perden jajajjajajaajja!

#97 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 02:19

Moderadors aqui hi ha feina a tancar posts si us plau :roll:

Tan sols dic això :roll:



Excel.lentissim senyor:

Les noticies que arriben de La Bastilla fan presagiar un final apocaliptic. Els revolucionaris actuen impunement contra el bon govern de la raó divina i absoluta. Els privilegis dels vostres estats son conculcats en nom de la llibertat. El mon s'esquerda. Els bretols més roins de les tavernes més llòbregues exigeixen veu i vot; clamen pa, justicia i llibertat.

El vostre subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Primer de tot, m'has faltat greument el respecte,perque em tractes com un idiota perquè això d'Excel.lentíssim Senyor pues va ser que no, soc una persona normal com tu i com la resta de foreros Ok xaval??
A mi no em prenguis per idiota perquè d'idiota no en tinc un pèl, si vols vacil.la a la resta vés de xulo a la resta però amb mi ho téns magre perquè a mi no em vacil.la ni Déu Ok?

I deixa en pau al Lorca Deportiva d'una maleida vegada xato que et fas molt i molt i molt pesadet homeeeee, molt i molt pesadet, ja canses eh amb aquest tema...?? :evil:

Però tio, tu qui collons et penses que pots dir-li a un alcalde o ex-alcalde??Bones Falles??Però tio això es d'una xulería espectacular i d'una falta de respecte cap a un club humil i cap a la seva gent :x Au va home va!!

P.D:Shinji01, Asroc,Munguit i Webmaster SI US PLAU, tanqueu aquest post d'una vegada, no porta enlloc això
Estic molt enfadat!! :evil:



Sire:

Lamento profundament el vostre desassossec. Es ben cert que la inquínia i la rancúnia s'apoderat de la xusma, i els vostres amics pateixen en la seva carn i en el seu esperit la ira més furibunda dels pollosos que clamen justícia. No obstant, bon amic, em permeto aconsellar-vos no poseu ni la mà ni la verga al foc per cap dels vostres coneguts, per que a ben segur les rostirieu, serieu la riota de la cort i acabarieu trucant la porta del bufó.
Ses Cristianissimes Majestats i senyors vostres han estat recloses a La Bastilla, i fa dies que hi sojornen. Altres en canvi, fa setmanes que van enfilar el camí d'Anglaterra i estieujen a la cort del rei protestant. No us penseu, bon amic, que amb la verga sucarrada farieu gaire camí més enllà de Versalles.

El vostre humil subdit Bidekari.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Vostè tranquil que jo estic molt desestressat avui però sap que?Que en senyal de PROTESTA si vos m'ho permet cada partit que guanyi el Lorca Deportiva ho posaré en majúscules la victòria de l'equip murcià i també posare en majúscules el nom del senyor ex-alcalde de Lorca que li desitjio a vostè dons les bones falles, bones pasqües etc etc etc...No es preocupi que la sang corre dins el meu cos i trobaré maneres per PROTESTAR davant el vostre...diguem-ne desassossec, es la paraula méa adequada empleada per vos i jo amb el seu permís li retorno aquest plaer fet mot, si a vos li complau es clar....que n'estic segur que si.
El senyor ex-alcalde de Lorca Sr.Miguel Navarro quan guanyi el Lorca m'enviarà la seva llum perquè el pugui deslumbrar a vostè, m'ha dit que es una medicina infalible.... :roll:

Bé, com ja veu puc aplicar vàries receptes medicinals respecte al seu...com li ho diría....al seu despotisme, si, la paraula exacte es despostisme el qual jo de nou li ho dic, en senyal de PROTESTA jo faré de colom missatger per dur el missatge del Sr.Navarro cap a la seva estimada persona.

Atentament, el seu.....com li ho diría...el seu "excel.lentissim senyor portaveu del Sr.Navarro, ex alcalde de Lorca"

P.D: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Aquest post es la reostia jajajajajaja, hauría d'estar a "humor i curiositats", jajajaa que bó que bóooo

#98 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 03:25

el viatge a llorca va ser el millor ke e fet amb el lleida.

vaya cabrons akells aficionats.

ojala ke baixin a segona b.

#99 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 06:49

[quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='Lleidaok']
El senyor ex-alcalde de Lorca Sr.Miguel Navarro quan guanyi el Lorca m'enviarà la seva llum perquè el pugui deslumbrar a vostè, m'ha dit que es una medicina infalible.... :roll:

Bé, com ja veu puc aplicar vàries receptes medicinals respecte al seu...com li ho diría....al seu despotisme, si, la paraula exacte es despostisme el qual jo de nou li ho dic, en senyal de PROTESTA jo faré de colom missatger per dur el missatge del Sr.Navarro cap a la seva estimada persona.

Atentament, el seu.....com li ho diría...el seu "excel.lentissim senyor portaveu del Sr.Navarro, ex alcalde de Lorca"

P.D: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Aquest post es la reostia jajajajajaja, hauría d'estar a "humor i curiositats", jajajaa que bó que bóooo[/quote]


Sire Doctor en Ciències Medicinals:

A proposta de la vostra atenta correspondencia, he estudiat amb interès "Letters on light and colour" de Lord Newton. Constato astorat que el mestre anglès no fa cap referència al vostre Monsiuer Navarro, al qual atribui la facultat divina d'iluminar-vos. He d'entendre que la vostra teoria es de factura espiritual, tant allunyada de l'empirisme que enalteix la nostra Il.lustració. Si em permeteu, us recomano una atenta lectura del nostre reverenciat Voltaire. En les seves lletres fa una crítica rigurosa a la llum divina que irradia el Rei Sol, totem del despotisme. Estic convençut que Vos, paladí de l'erudició i mestre en arts curatives, hi trobareu la veritable llum que us allunyi de les tenebres.

El vostre humil subdit Bidekari.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#100 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 marzo 2007 - 01:20

[quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='"bidekari"'][quote name='"Lleidaok"'][quote name='bidekari'][quote name='Lleidaok']
El senyor ex-alcalde de Lorca Sr.Miguel Navarro quan guanyi el Lorca m'enviarà la seva llum perquè el pugui deslumbrar a vostè, m'ha dit que es una medicina infalible.... :roll:

Bé, com ja veu puc aplicar vàries receptes medicinals respecte al seu...com li ho diría....al seu despotisme, si, la paraula exacte es despostisme el qual jo de nou li ho dic, en senyal de PROTESTA jo faré de colom missatger per dur el missatge del Sr.Navarro cap a la seva estimada persona.

Atentament, el seu.....com li ho diría...el seu "excel.lentissim senyor portaveu del Sr.Navarro, ex alcalde de Lorca"

P.D: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Aquest post es la reostia jajajajajaja, hauría d'estar a "humor i curiositats", jajajaa que bó que bóooo[/quote]


Sire Doctor en Ciències Medicinals:

A proposta de la vostra atenta correspondencia, he estudiat amb interès "Letters on light and colour" de Lord Newton. Constato astorat que el mestre anglès no fa cap referència al vostre Monsiuer Navarro, al qual atribui la facultat divina d'iluminar-vos. He d'entendre que la vostra teoria es de factura espiritual, tant allunyada de l'empirisme que enalteix la nostra Il.lustració. Si em permeteu, us recomano una atenta lectura del nostre reverenciat Voltaire. En les seves lletres fa una crítica rigurosa a la llum divina que irradia el Rei Sol, totem del despotisme. Estic convençut que Vos, paladí de l'erudició i mestre en arts curatives, hi trobareu la veritable llum que us allunyi de les tenebres.

El vostre humil subdit Bidekari.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA [/quote]

Ohhhhhhh excel.lentissim Bidekari aquí torno a ser de nou per dur-lo un missatge per a vos....
Resulta que l'estimat Sr.Miguel Navarro serà la persona amb qui em posaré en contacte per comentar-li diguem-ne tota la merda que vos li està vertent sobre la seva persona...I vos es preguntarà perque ho faig oi??Miri, el meu mestre Lord Newton sempre em diu que segueixi la llum que il.lumina el meu camí, doncs jo com un bon al.lumne ho porto a "rajatabla", bé, la paraula "rajatabla" potser queda mal dit però suposo que com a subdit me la dispendarà oi que si??
Al que anàvem...La llum espiritual del meu camí m'indica que a ada victòria del Lorca Deportiva jo com a transmisor dels missatges digui i faci constar de la victòria de l'equip murcià a vos i totes aquelles persones malignes que intoxiquen el món occidental sobretot el nostre, el que estem vivint.
També com li ho he comentat em posaré en contacte amb Sr.Miguel Navarro per tal que sàpiga les barbaritats que vos li està dient d'ell, potser serà comprensible que ell ho sàpiga oi que si??Oi que vostè li agradaría que el poble sapigues les lleis que envia la Cort, doncs la Cort vol saber les coses que diu el poble i per tant jo faré de "trasnissor" o de "comunicador" instantani entre vos i Don Miguel Navarro, benvolgut ex-alcalde de la vila de Lorca.

Atentament el seu......"transmissor de paraules", o millor el seu "interlocutor entre vos i Don Miguel Navarro, benvolgudíssim ex-acalde la gran vila de Lorca".

Moltes gràcies Senyor Bidekari o li agrada més que li digui Becari directament, es que com que rima jo soc molt bó fent rimes i buscant "mots" a la gent.
Doncs passi vostè una feliç vetllada i recordi una cosa....Bones Falles!!

P.D: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo volia que tanquessin aquest post i ara tot al contrari quan més obert millor, aquest post es la reostia!! 8)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos