Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Llorca s'esfonsa a la taula


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
166 respuestas en este tema

#21 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 15 enero 2007 - 03:04

ja els hi esta be.

ojala baixin, s'arruïnin i vagin a parar a regional.

#22 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2007 - 05:15

Per la TV3 vaig escoltar que l'alcalde de Lorca va començar a donar patades a Miquel Pons i sincerament, això no està bé. I va sortir Miquel Pons explicant el que va passar per TV3. I dir que em vaig alegrar tant de que al final remontessim... Amb perdó de l'expressió, que es foti l'alcalde de Lorca!!!!!!!!!! :twisted:

Pero vaig escoltar que l'altra gent que hi havia a allà no es ficava amb el Lleida. Pero clar, als camps et trobes gent que es fica amb tu i gent que et respecta. Ja se sap. Hi ha de tot en aquesta vida.

#23 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2007 - 07:26

Missatge per Lukather:

T'ho fico aqui millor :wink:

Si es clar, que vols??A veure jo escolto els partits de fora del Camp d'Esports per la ràdio evidentment com la majoria de gent del foro, però si que em crec el que diu el Sergi Tor de que el public de Lorca va tenir un comportament correcte amb el Lleida i la seva gent.
Es que a veure, jo mateix, a trevés de la ràdio vaig escoltar els aplaudiments de l'afició del Lorca cap al Lleida, no m'ho negaràs tio, si us plau.....

Que 4 fills de puta (amb perdó per l'expressió) us tiressis ampolles pues val, entenc que ho denunciis perque jo faría lo mateix ja ho saps i ho denunciaría sense parar, aixi quan ens equivoquem els del Lleida ho faig, si ho fés jo també ho faría perque sé reconeixer quan m'equivoco, doncs perfecte a aquests 4 fills de puta de Lorca que us van tirar ampolles i us van insultar sense parar com denuncies que els donguin pel puto cul i que se'n vagin a l'infern, però la resta d'afició del Lorca no en te la culpa que hi hagin gamberros dins el seu estadi ni que tinguin un alcalde tan impresentable, maleducat i vergonyós com el que ténen.
No fiquem tots els seguidors del Lorca al mateix sac, sapigues diferenciar qui es el culpable, qui te la culpa i qui simplement i senzillament va a veure un partit de futbol.

Atentament,
Lleidaok :)

#24 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2007 - 08:16

Me'n alegro molt per l'alcalde de Llorca, un vell amic nostre. Molts records, senyor batlle de Llorca.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Benvolgut Bidekari,

T'informo per la present que l'infame Sr. Miguel Navarro, batlle de Llorca en el moment de celebrar-se el partit entre l'equip local i la UE Lleida (4 de juny de 2006) ja no ostenta aquest càrrec. El Sr. Navarro, autor d'una agressió a Miquel Pons, va haver de dimitir al mes següent per un afer d'especulació urbanística que l'implicava, un fet que s'ha tornat en costum en Múrcia i València. L'actual batlle de Llorca es diu Leoncio Collado i res te que veure amb aquella agressió.

.




Doncs be, molts records al Sr. Miguel Navarro, batlle dimisionari de la vila de Llorca, i vell amic nostre.

Bon festes i feliç any nou, Sr. batlle dimisionari de Llorca.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#25 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 07:02

Diumenge passat, un graó més cap avall d'una llarga escala que porta cap a Segona B, aquest cop contra un rival directe: l'U.D. Las Palmas.

Més records al Sr. Miguel Navarro, batlle dimisionari de la vila de Llorca. Que la vida li doni força salut per recordar durant molts anys la seva actuació el dia 04 de Juny de 2006.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#26 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 07:07

Quan comences amb les teves payassades de debò neng, que no hi ha ni Deu que et superi amb rucades :lol:

Crec que s'ha de ser solidari amb ells, perque pensar que Lorca es una ciutat petita i home, te molt mèrit, molt, estar a 2aA amb una ciutat tan petita,bé, de fet, es com l'Eibar si fa o no fa encara que l'Eibar em caigui especialment més simpàtic que el Lorca, es clar.
Però a mi el Lorca no em cau pas malament i et torno a repetir, perque veig que de llegir, ben poquet nano :twisted: , que el mateix Segir Tor (Cadena Cope Lleida) va reafirmar tot el que he escrit al post anterior meu. Res més.

Desde Lleida, ànimos Lorca, ya os recuperaréis!! :wink:


Si ho ah dit la COPE, no és veritat, i menys si ho diu el fantsame d'en sergi Tor! xD

#27 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 07:29

Quan comences amb les teves payassades de debò neng, que no hi ha ni Deu que et superi amb rucades :lol:

Crec que s'ha de ser solidari amb ells, perque pensar que Lorca es una ciutat petita i home, te molt mèrit, molt, estar a 2aA amb una ciutat tan petita,bé, de fet, es com l'Eibar si fa o no fa encara que l'Eibar em caigui especialment més simpàtic que el Lorca, es clar.
Però a mi el Lorca no em cau pas malament i et torno a repetir, perque veig que de llegir, ben poquet nano :twisted: , que el mateix Segir Tor (Cadena Cope Lleida) va reafirmar tot el que he escrit al post anterior meu. Res més.

Desde Lleida, ànimos Lorca, ya os recuperaréis!! :wink:


Si ho ah dit la COPE, no és veritat, i menys si ho diu el fantsame d'en sergi Tor! xD


No et passis amb el Sergi Tor que retransmet els partits de puta mare, es molt bon periodista i diu el que pensa com jo, també ho diu en Jordi Guardiola certament, les coses com siguin, el Guardiola si algo té es que no es calla les coses, si ho te que dir i enfrentar-se amb la penya el tio ho solta com el Sergi Tor :roll:
Vaya parell de periodistes amb un parell de collons, clar que sí, com s'ha de ser 8)

#28 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2007 - 02:22

Ahir, un graó més cap al pou de Segona B, al perdre per 2-1 contra el Ciudad de Murcia.

Molts records, Don Miguel, i bones pasqües.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#29 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2007 - 02:28

Ahir, un graó més cap al pou de Segona B, al perdre per 2-1 contra el Ciudad de Murcia.

Molts records, Don Miguel, i bones pasqües.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


No t'alegris mai de les desgràcies dels altres Bidekari, el teu seny i la teva saviesa no mereixen que desitjis la desgràcia a un altre equip per molt malament que es portessin amb nosaltres.
D'això se'n diu rencor.......

Crec que t'has equivocat bastant al expressar-te en aquests termes però en fi......no seré jo qui et digui el que has de dir :wink:

#30 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2007 - 05:01

Es una de les millors notícies que he sentit des de fa dies, que el PVTO Llorca estigui en posicions de descens! Aquella aficio fot mania de la mes asquerosa, no es mereixen ni la segona b.

Lleidaok:
Tio jo vaig estar a llorca i només et dire que aquells fills de pvta, es van encarar mes d'una vegada contra nosaltres insultant-nos i increpant-nos. El Sergi Tor o el Guardiola que diguin lo que vulguin, a mi me la pela, jo vaig estar alli i vaig veure com als voltants de la mitja part els cabrons de merda_ es van llançar a la tanca divisoria i ens van començar a llançar ampolles de cocacola plenes d'aigua (una casi me la menjo), aquella valla separadora va estar a punt de petar-se amb la g.civil mirant. Jo flipava, per això et demano que ja que no vas estar alli i els que si hi vam estar coincidim, CALLA i ABSTENTE de contradir la gent que eram alli, gracies.

rrj:
Jo no se on eres tu, però amb nosaltres no. Però també et demano que t'informis millor. Gracies.

ismamurcia:
Cuando vengan esos mierdas del Llorica, gritales a segunda B a segunda B a segundaB de mi parte. gracias!

a tots els que vau patir com jo a llorca:
Despres del segon gol, jo mai e embojit com aquell dia. Suposo que com tots. Per mi, el millor desplaçament que he anat mai. Visca el Lleida on sigui!!!!

#31 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2007 - 07:05

Jo participava l'any passat en un foro de segon divisió en què hi havia foreros de tots els equips de la categoria i els llorquins eren els pitjors i amb diferència. Un prepotents i uns ploramiques perquè no van acabar pujant, i mira on estan ara :lol: ojala que acabin baixant! de què anaven, el seu primer any a la categoria i ja anaven provocant-nos als del Nàstic dient-nos que no pujariem ni de conya, que erem uns matats, i mira qui està ara a primer i qui esta aprop de segona B :lol: KE BAIXIN i + veien del tracte que vau rebre els aficionats lleidatans :evil:

I els de Castelló tela, aquest si que són lo pitjor. L'any passat em vaig desplaçar a Castelló per veure el castelló - nàstic [0-2] i com que vam marcar 2 gols en 20 minuts es van cabrejar i van cumensar a insultar i a tirarnus coses: pedres, gots, llaunes... tot el que pillaven... sense que nosaltres haguéssim provocat res. De vergonya!

LLORCA I CASTELLÓ KE US PODRIU A SEGONA B!

#32 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2007 - 07:33

Ahir, un graó més cap al pou de Segona B, al perdre per 2-1 contra el Ciudad de Murcia.

Molts records, Don Miguel, i bones pasqües.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


No t'alegris mai de les desgràcies dels altres Bidekari, el teu seny i la teva saviesa no mereixen que desitjis la desgràcia a un altre equip per molt malament que es portessin amb nosaltres.
D'això se'n diu rencor.......

Crec que t'has equivocat bastant al expressar-te en aquests termes però en fi......no seré jo qui et digui el que has de dir :wink:




¿On has vist que jo m'alegri de les desgràcies alienes? ¿Has llegit enlloc que faci escarni del club i de la seva afició?. Si t'hi fixes, els meus posts son un recordatori a un vell amic nostre, que el dia 04 de Juny de 2006, saltan-se totes les normes cíviques, convivencials i de protocol que s'exigeix a una persona que assisteix a un acte public, i sobretot quan ho fa en qualitat d'alcalde, va participar activament en l'agressió al representant del nostre club i afició, el llavors president Sr. Miquel Pons.
Estic convençut que tu tampoc aproves ni l'agressió ni les paraules despectives que aquell personatge va dispensar al nostre representant, al nostre club, a la nostra afició i a la nostra nació. Tot això va passar amb la connivència d'una bona part de la directiva (llevat honorables exepcions) que representa aquell club, que ho va consentir sense escrupols.

Aquest recordatori, només vol ser això, un simple missatge que de ben segur no arribarà mai als seus destinataris, però possiblement es de les poques formes civilitzades i assenyades que tenim a l'abast que ens pot fer pensar que al final, la dalla inexorable del temps fa justicia, i posa a les persones i a les coses al seu lloc. ¿No ho penses aixi, company?.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#33 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2007 - 07:40

Resultat de la jornada del dia 18/02/2007 a Segona B:

Ciudad de Murcia 2 - Lorca Deportiva 1

Benvolgut Sr. Miguel Navarro (Ex-alcalde de la vila de Llorca):

Us desitjo una llarga vida plena de salut i memòria per que pugueu reflexionar profundament al voltant dels fets del dia 04/06/06 a l'estadi Francisco Artés Carrasco, i el record de la vostra execrable actuació i les vostres execrables paraules sigui present a la vostra conciència per molts anys.

Bones vacances!.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#34 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2007 - 08:11

Nosaltres si no hagussim perdut alli potser encara seriam a segona divisio!

#35 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2007 - 09:03

Nosaltres si no hagussim perdut alli potser encara seriam a segona divisio!

segurament perque va ser molt clau alli!! que i farem algun dia els i pasarem la factura!

#36 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2007 - 12:26

Nosaltres si no hagussim perdut alli potser encara seriam a segona divisio!

segurament perque va ser molt clau alli!! que i farem algun dia els i pasarem la factura!



Aquell partit el vam guanyar per 1-2. Nosaltres ens hi jugàvem la permanència, i ells l'ascens a Primera, tot i que encara restaven algunes jornades i res estava decidit. El resultat final va ser un dels motius de l'explosió de violència a la tribuna de l'estadi Artés Carrasco, contra el representant del nostre club.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#37 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2007 - 12:35

Completament d'acord amb les opinions del gran Bidekari.

#38 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 febrero 2007 - 01:54

Bidekari si tingues una foto teva l'usaria com avatar i sota d'ella hi posaria ben gran la paraula: FAN!

#39 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 19 febrero 2007 - 08:43

L'equip que mes ens la va fotre comprant partits va se el Castelló.. no us oblideu.
Per lo tant el Castelló está "nominado"... i l'any vinent el vull veure a SegonaB

#40 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2007 - 10:23

L'equip que mes ens la va fotre comprant partits va se el Castelló.. no us oblideu.
Per lo tant el Castelló está "nominado"... i l'any vinent el vull veure a SegonaB

Tenerife tambe te que estar Nominat tambe es van riure de Nosaltres




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos