Ir al contenido


Foto
- - - - -

super selección...jejeje


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
126 respuestas en este tema

#41 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 11:20

Aquí normalment no guanya qui fa un bon joc, guanya el que fa gols i té detalls de qualitat superiors al de les altres seleccions, un bon exemple és brasil, que sense fer gaire cosa ja ha guanyat els dos partits, per altra banda vec favorita a Argentina, que pel que es veu fa bon joc i gols.

#42 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 11:21

ava et pot la ira. Digueme un sol equip que hagi jugat els dos partits al nivel que ha jugat espanya? Us recordo que totes les grans seleccions tambe tenen equips de risa al grup i cap ha fet 2 partits bons seguits. Argentina es l'unica que li fa hombra futbolisticament parlant amb el 6-0 pero el ritme de partit de la primera jornada d'argentina no va tenir res a veure amb el d'espanya. Estic convensut que espanya no pasara de quarts de final i ja veurem a qui li toca a vuitens pero no podeu negar que espanya esta fen el millor futbol del mundial.

Si fos catalunya la que estigues jugant el mundial, els que ara critiqueu a espanya i us en foteu dels que seguim aquesta selecció, serieu vosaltres els que estarieu mes que contents ara. Siguem una mica parcials siusplau.

#43 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2006 - 11:26

A lo tonto a lo tonto espanya va fent...


PD:Opá vamos a por el mundia!!!

#44 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 11:35

Mixes:

Si saps llegir en tots els posts he dit q tant en el primer partit com en el segon Spain ha fet molt bon futbol (segurament el millor del Mundial). I si has vist altres partits hauràs vist q n'hi ha alteres q tb han jugat bé. Lo q passa q aquí tots mirem antena 3, tve, el marca i l'as i què han de dir.. igual q què ha de dir tv3 del barça?!

Per tant, continuo dient q Spain juga bé (amb xavi x allí al mig només faltaria, a vere si us adoneu q al seu lloc és el millor jugador del món).

I si Catalunya estés en aquest grup (t'ho dic molt sincerament) i passés de grup, diria lo mateix, q aquest grup és una riota. Considero q Catalunya passaria de grup segur, una altra cosa seria vuitens i quarts... lo mateix penso d'Spain.

Amunt Aràbia!

#45 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2006 - 11:38

Tranquils que no arribarem gaire lluny

1/8 Francia
1/4 Brasil
Semis ---
Final ----

Lo veo muy complicado que passen de octavos

#46 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2006 - 12:59

facin el que facin a mi me la bufara molt!!! Jo la meva seleccio ja se quina es... i no hem podran vendre pas la moto a mi... La seleccion de todos!!!! ..... de todos???....

#47 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2006 - 01:13

si company és de todos.. de todos loes espanyoles.. però no sabne q a Ctalunay no se segueix amb interès la selecció (clar q hi ha gent q sí, com tb es segeuix l'anglesa o l'holandesa o sinó abneu a Salou i flipareu)

#48 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 20 junio 2006 - 10:54

]Tranquils que no arribarem gaire lluny

1/8 Francia
1/4 Brasil
Semis ---
Final ----

Lo veo muy complicado que passen de octavos


Pues Francia la veo inferior a España claramente, al menos hasta el momento. Ha jugado mal y su seleccionador Raymond Domenech (la verdad es que no tiene ni idea) ha empezado a tener problemas con la plantilla con sus absurdas decisiones. Luego en un partido puede pasar de todo, pero actualmente y si seguimos jugando así podemos ganar a quien sea, incluso a Brasil, que tampoco esta haciendo un gran futbol y que es un equipo muy descompensando. Al único que veo realmente fuerte y que ha llegado, al menos, al nivel de España en este Mundial es Argentina.

Saludos y a por ellos!!

#49 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2006 - 01:05

si company és de todos.. de todos loes espanyoles.. però no saben q a Catalunay no se segueix amb interès la selecció


Parla per tu xavalin :!: :!: :!: Calmat una mica i respecta la opnió dels demés. :twisted:

#50 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2006 - 03:55

Vlaovic:

Sembles el Urdaci... joojo si llegeixies el meu post dic q sí q hi ha gent aquí a Catalunya q segueix la Selecció Espanyola... Així com tb se segueix altres.

Si vols interpretar-ho a la teva manera fes-ho. Vere si em negaràs q aquí Catalunya se segueix igual q a Castella la Manxa la selecció espanyola... i continuo dient q hi ha molta gent q la segueix.

Una abraçada.

Amunt Aràbia
Visca el Lleida. Visca Catlunya Lliure

#51 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2006 - 04:02

si company és de todos.. de todos loes espanyoles.. però no sabne q a Ctalunay no se segueix amb interès la selecció (clar q hi ha gent q sí, com <font color=red>tambe</font> es segeuix l'anglesa o l'holandesa o sinó abneu a Salou i flipareu)


A veure nena parla per tu, i una mica de respecte.


Amunt Arabia


Mare meva....

#52 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2006 - 04:06

si company és de todos.. de todos loes espanyoles.. però no sabne q a Ctalunay no se segueix amb interès la selecció (clar q hi ha gent q sí, com <font color=red>tambe</font> es segeuix l'anglesa o l'holandesa o sinó abneu a Salou i flipareu)


A veure nena parla per tu, i una mica de respecte.


Amunt Arabia


Mare meva....


Qui deu ser aquest flipat????¿¿??¿

#53 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2006 - 05:40

Sí, sí, vaig veure una selección amb gran poder de reacció, o i tant que sí, i vaig disfrutar enormement de la remuntada ahir :D
Ojalà segueixin amb aquest ritme, i que dir dels catalans que hi estan jugant, pues molt bé Xavi i Puyol (quin orgull que sigui lleidatà) i Luis garcia bé a mitges, Aragonés va fer bé en cambiar-lo a la segona part per Raúl, que per fi marcava un gol marca de la casa "Raúl", de davanter centre, i Torres vaya crack el tio, quin segon gol va fotre, genial, això sí, ha de millorar tirant penals perque una mica més i el porter li atura el llençament...
Encara espero els petards que va dir el meu veí d'aqui del poble Benavent que tiraría quan perdi Espanya, jajaja :lol: :lol: :twisted: Quin amargat està fet el paio, jajaja :lol:

#54 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 12:20

doncs digueu el que vulgueu, pero jo ja tinc preparada la traca per quan espanya la palmi... qüestio de sentiments.. suposo que tambe n'hi haura que la tenen preparada per quan guanyi.. I a Catalunya no es segueix ni de bon tros la "seleccion" com es podria seguir a Madrid... Aixo ningu ho pot negar. Tot i aixo, no estic dient que ningu la segueixi, ni molt menys. Hem sembla que encara sou majoria la que l'apolleu tot i que alguns son catalanistes, pero amb aixo de que juguen catalans.. ja es baixen els pantalons.. be, contra gustos colores!!

#55 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 12:25

doncs digueu el que vulgueu, pero jo ja tinc preparada la traca per quan espanya la palmi... qüestio de sentiments.. suposo que tambe n'hi haura que la tenen preparada per quan guanyi.. I a Catalunya no es segueix ni de bon tros la "seleccion" com es podria seguir a Madrid... Aixo ningu ho pot negar. Tot i aixo, no estic dient que ningu la segueixi, ni molt menys. Hem sembla que encara sou majoria la que l'apolleu tot i que alguns son catalanistes, pero amb aixo de que juguen catalans.. ja es baixen els pantalons.. be, contra gustos colores!!



El que passe es que als que ens agrada la seleccio, sigui pels motius que siguin, ens sap greu que vulgueu que perdi. Entenc que no aneu amb la seleccio, pero d aqui a voler que perdin... Es com el home aquell de la carta al diari alegranse que baixes el lleida...
Ademes si guanya la seleccio, guanyem tots els que estem a la lliga espanyola ja que li dona mes prestigi.

#56 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 12:27

doncs digueu el que vulgueu, pero jo ja tinc preparada la traca per quan espanya la palmi... qüestio de sentiments..


Q patètic haver de celebrar les desgràcies dels altres. :twisted:

#57 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 12:31

Per mi la seleccio roja si que es un sentiment. La seguim amb els del barri i amb les bufandes lligades al coll. Es un sentiment!

#58 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 12:33

Ilerlleida:

N'hi ha x aquí q encara no entenen els q nosaltres pensem i diem: A Catalunya junt a Euskadi és on se segueix menys la selecció q no vol dir que hi hagi molta gent q sí ho faci. Això crec q tothom ho pot admetre.

Ah, jo la segueixo sí, però vull q perdi. De tota manera, dic q estan jugant bé de moment.

Amunt Aràbia, sí! O valtres no volíeu q perdés el Castelló?¿¿??¿?¿ Pues jo vull q perdi Spain. És fàcil d'entendre, una altra cosa és que no penseu el mateix. Una selecció els dirigents i polítics de la qual no permeten q la del meu país tingui la oportunitat d'accedir a un Mundial (una altra cosa és q hi arribés q jo crec q sí) no puc animar-la i voler que la guanyi. tan senzill com això. I pels catalans.. q volq et diga per aquesta raó els ragentins i brasil haurien d'anar amb Spain (3 catalans, 1 basc, un argentí i un brsiler a l'onze d'Spain: fúria total!)

Com diu aquell a gustos colores.

Visca el LLeida. Visca Catalunya Lliure.

#59 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 12:35

Aquí hi ha molt hipòcrita suelto.

Aquí tots volíeu (i volia) q perdés el castelló i una entrepussada seva era una festa nostra.

No creieu q és el mateix?

Parlem-ne.

#60 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 12:40

Ilerlleida:

N'hi ha x aquí q encara no entenen els q nosaltres pensem i diem: A Catalunya junt a Euskadi és on se segueix menys la selecció q no vol dir que hi hagi molta gent q sí ho faci. Això crec q tothom ho pot admetre.

Ah, jo la segueixo sí, però vull q perdi. De tota manera, dic q estan jugant bé de moment.

Amunt Aràbia, sí! O valtres no volíeu q perdés el Castelló?¿¿??¿?¿ Pues jo vull q perdi Spain. És fàcil d'entendre, una altra cosa és que no penseu el mateix. Una selecció els dirigents i polítics de la qual no permeten q la del meu país tingui la oportunitat d'accedir a un Mundial (una altra cosa és q hi arribés q jo crec q sí) no puc animar-la i voler que la guanyi. tan senzill com això. I pels catalans.. q volq et diga per aquesta raó els ragentins i brasil haurien d'anar amb Spain (3 catalans, 1 basc, un argentí i un brsiler a l'onze d'Spain: fúria total!)

Com diu aquell a gustos colores.

Visca el LLeida. Visca Catalunya Lliure.


Hi ha gent que no pot respectar que vulguem una seleccio catalana i lametablement molts con catalans. ¿tothom a de anar amb espanya? ¿pk...? ¿surta a la constitucio... españa debe tener una aficion nacional y indivisible? :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos