Ir al contenido


Foto
- - - - -

super selección...jejeje


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
126 respuestas en este tema

#81 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 07:50

Ál capdavall, tot es política, company Pikacho. La selecció espanyola, pel fet de representar una superestructura estatal anomenada Espanya, te unes connotacions clarament polítiques derivades de la pròpia dinàmica històrica i naturalesa actual de la seva societat, o societats.
Jo no critico la teva afició per la selecció espanyola, o si fos el cas per la de Nepal. Critico la teva afirmació que diu textualment "... per a mi l'unica selecció existent es l'espanyola". Això es una negació rotunda del dret a a existir altres seleccions dins l'ambit de l'estat. ¿No hauria estat més correcte dir "la meva selecció es l'espanyola"?. Això si hauria estat una opinió. Politica, tot s'ha de dir, però legítima.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


8O 8O Impresionant!!!, Quin coneixement de teoria politica que teniu tots!!!Us admiro

#82 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 junio 2006 - 08:06

Ál capdavall, tot es política, company Pikacho. La selecció espanyola, pel fet de representar una superestructura estatal anomenada Espanya, te unes connotacions clarament polítiques derivades de la pròpia dinàmica històrica i naturalesa actual de la seva societat, o societats.
Jo no critico la teva afició per la selecció espanyola, o si fos el cas per la de Nepal. Critico la teva afirmació que diu textualment "... per a mi l'unica selecció existent es l'espanyola". Això es una negació rotunda del dret a a existir altres seleccions dins l'ambit de l'estat. ¿No hauria estat més correcte dir "la meva selecció es l'espanyola"?. Això si hauria estat una opinió. Politica, tot s'ha de dir, però legítima.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



8O 8O Impresionant!!!, Quin coneixement de teoria politica que teniu tots!!!Us admiro


No ha dit cap bestiesa

#83 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 08:16

He dit el contari?

#84 Ojaba

Ojaba

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 17 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:12

Com diu un amic meu i ho comparteixo plenament:

Ni espanyol ni català, unicament Lleidatà!!


Jo respecto totes les opinions, unicament no respecto als que intenten imposar les seves opinions respecte les altres i les manipulen.
Per a mi, quan un enyora la seva terra, no troba a faltar el pais, la bandera... el que troba en falta es el seu barri, la seva ciutat, el seu poble,la seva gent !
La política per als polítics.

També es diu que el futbol es política, es l'opi del poble.. com que la u.e lleida sempre ha sigut un dels representants de la ciutat a l'exterior (encara que molta gent encara no s'hagi enterat :wink: ) , per a mi sempre sera més gran que qualsevol selecció.

#85 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:15

evidentmen que per mi el Lleida esta per damunt de qualsevol seleccio i/o equip, aixo ningu ho a ficat en dubte.

#86 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:25

Es cert, company Pikacho: l'única selecció existent es l'espanyola, per que qui sigui ja es preocupa suficientment que no puguin existir altres seleccions dins l'ambit de l'estat espanyol. I això implica la negació d'una realitat, i l'imposició d'una falsetat. Tu mateix. Com be dius no hi ha més cel que el que proclama Deu. Amen, company.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Bidekari, voler que Catalunya tingui una seleccio es surrealista, perque aqui molt be, sou uns quants els que voleu la seleccio catalana, pero potser si sortiguessis al carrer i preguntessis a la gent, t enduries una sorpresa. Quanta gent te el castella com a llengua materna a catalunya?
Vosaltres barrejeu la politica amb el futbol, i utilitzeu el futbol com a arma per atacar.

Que voleu seleccio? llavors se li hauria de fer al Pais Vasc, Galicia, Andalusia.... en que es convertiria aixo?

Ademes, nose perque us empenyeu en defensar la seleccio catalana, quan sempre desde aquestes iniciatives ens han deixat de banda als lleidatans...

Quantes persones van anar al camp del terrassa l ultima vegada que va jugar la seleccio catalana???

#87 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 junio 2006 - 09:31

Es cert, company Pikacho: l'única selecció existent es l'espanyola, per que qui sigui ja es preocupa suficientment que no puguin existir altres seleccions dins l'ambit de l'estat espanyol. I això implica la negació d'una realitat, i l'imposició d'una falsetat. Tu mateix. Com be dius no hi ha més cel que el que proclama Deu. Amen, company.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Bidekari, voler que Catalunya tingui una seleccio es surrealista, perque aqui molt be, sou uns quants els que voleu la seleccio catalana, pero potser si sortiguessis al carrer i preguntessis a la gent, t enduries una sorpresa. Quanta gent te el castella com a llengua materna a catalunya?
Vosaltres barrejeu la politica amb el futbol, i utilitzeu el futbol com a arma per atacar.

Que voleu seleccio? llavors se li hauria de fer al Pais Vasc, Galicia, Andalusia.... en que es convertiria aixo?


Surrealista? És una federació esportiva amb tot el dret a ser integrada dins la federació internacional. I si l'espanyola no fes pressions (i no només la federació, també el govern) segurament hauria estat ja reconeguda. Sincerament, me la sua es que digui la gent, és una federació privada, no un organisme democràtic. A més, ells ja tenen una selecció a recolzar, jo no.

I si, barregem política amb futbol. Ara em diràs que els que defensen l'espanyola no? El nacionalisme hi és per les dos bandes, per molt que uns es dediquin a criticar els nacionalismes. I que el nacionalisme espanyol ,es integrador com ha dit algú... :?

#88 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:42

Sincerament, me la sua es que digui la gent, és una federació privada, no un organisme democràtic.


Clar clar, per a que consultar al poble.... visca la dictadura.


Jo defenso la espanyola i la catalana, me considero les dos coses. O no es pot? I no barrejo res, ni politica ni res. I si tan voleu tota aquesta mandanga, perque no dieu res de que el Lleida jugui a la lliga espanyola?? o aqui si que us interessa?

No penso dir res mes al respecte.

#89 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 junio 2006 - 09:51

A veure... has llegit el que t'he posat? És una federació PRIVADA. Les institucions democràtiques no hi haurien de tenir res a dir. Que el Lleida jugués en una Lliga espanyola o catalana no crec que afectés mot, qui s'hauria de preocupar més per això és el Barça.

I, sincerament, no entenc que algú es pugui sentit català i espanyol a la vegada. Bé, clar que pot, com algú se sent murcià i espanyol, extremeny i espanyol, madrileny i espanyol, castellanmanxec i espanyol... però tenir dos nacions amb les que t'identifiques? Pàtria només n'hi ha una.

#90 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:05

[quote name='"GTS"']A veure... has llegit el que t'he posat? És una federació PRIVADA. Les institucions democràtiques no hi haurien de tenir res a dir. Que el Lleida jugués en una Lliga espanyola o catalana no crec que afectés mot, qui s'hauria de preocupar més per això és el Barça.

I, sincerament, no entenc que algú es pugui sentit català i espanyol a la vegada. Bé, clar que pot, com algú se sent murcià i espanyol, extremeny i espanyol, madrileny i espanyol, castellanmanxec i espanyol... però tenir dos nacions amb les que t'identifiques? Pàtria només n'hi ha una.[/quote]

La pregunta es: et pots sentir lleidata i catala? I si es que si pq no entens que un es pugui sentir catala i espanyol?

Voleu que us diga la veritat: TOTS i dic tos els nacionalismes són una merda

#91 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:20

Doncs futbolísticament parlant (i passant a saco de polítiques i teories extraesportives. M'agrada el fútbol i no la política) a mi m'ha sorprès moltíssim la selecció espanyola. Està jugant molt bé i juntament amb Argentina, República Txeca i Anglaterra són de lo millor que s'està veient aquest mundial.
En canvi m'han decepcionat Italia (bruts), França (vells) i Brasil (no n'hi ha per tant. Jogo bonito... per a mi millor jogo efectivo).

#92 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 junio 2006 - 10:20

El lleidatanisme és un nacionalisme?

#93 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:40

El lleidatanisme és un nacionalisme?


Pq no?, si reduim l'escala del nacionalisme tb ho podem considerar, igual que els aranesos.

#94 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:41

Azidman.

Quants leidatans van a nara a Albacete a vuere la selecció espanyola? Jo flipo...

Ilerlleida:

Totalment d'acord amb el teue scrit. A vere si d'una p vegada s'enteren delñ perquè actuem d'aquesta amnera (voler q perdi Spain). Suposo q ara ho han entès i han vist q el nostre posicionament q té fonaments.

I a tots aquells q diuen q el nostre posicionament és per política:

Teniu raó el futbol és per motius polítics. però és per culpa de la política q jo vaig contra Spain. On ningú se'n recorda de què va fer el PSOE a la votació de Fresno? I això no és una fal·làcia sinó q posteriorment unn reprsentant fedeariiu d'una slecció va denunciar pressions, comissions... per votar e contra de Catalunya. Això sí q és política senyors. Doncs, sí jo em moc per política xò incentivada pels polítics espanyols. Si aquest no actuesin de la amnera q actuen aqust post no existiria. Jo animaria Catalunya i tindria un rival que es diu Espanya però el meu rebuig no seria pas el que és ara, al contrari.

Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure.

#95 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:43

Sincerament, me la sua es que digui la gent, és una federació privada, no un organisme democràtic.


Clar clar, per a que consultar al poble.... visca la dictadura.


Jeje que bona company, partint de la base que la catalana no existeix i que s'ah recollit firmes i s'han fet passos per assolir seleccions com el hockey, i ens han dit NO i fet campanya pel NO; crec que seguint el teu joc, aixo si es una dictadura i la falta de consulta al poble ha brillat per la seva ausencia

#96 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:48

Als que defenseu les seleccions catalanes, m'agradarie preguntar-vos com solucionarieu el problema de les lligues(sobretot al futbol), pq tb es podria entendre que la federacio española, no deixes competis a clubs catalans no?

#97 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:51

Als que defenseu les seleccions catalanes, m'agradarie preguntar-vos com solucionarieu el problema de les lligues(sobretot al futbol), <font color=red>perque</font> <font color=red>tambe</font> es podria entendre que la federacio española, no deixes competis a clubs catalans no?


Existeixen lligues i paisos al mundial amb 7000000 millons d'habitants, i del que no hi ha dubte que en una lliga catalana es repartirien els aficionats i sortirien molts mes jugadors a d'alt; equipos com sabadell, badalona, terrassa, girona o lleida tindrien mes potencial que ara, per tant a mi si m'agradaria una lliga catalana!

#98 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:56

Als que defenseu les seleccions catalanes, m'agradarie preguntar-vos com solucionarieu el problema de les lligues(sobretot al futbol), <font color=red>perque</font> <font color=red>tambe</font> es podria entendre que la federacio española, no deixes competis a clubs catalans no?


Existeixen lligues i paisos al mundial amb 7000000 millons d'habitants, i del que no hi ha dubte que en una lliga catalana es repartirien els aficionats i sortirien molts mes jugadors a d'alt; equipos com sabadell, badalona, terrassa, girona o lleida tindrien mes potencial que ara, per tant a mi si m'agradaria una lliga catalana!


Esta clar que hi ha lligues en paisos de 7 mil. d'habitants, pero mira el nivell que tenen. Sincerament, tu creus, que els clubs grans (el sr. laporta)s'avindrien a participar en una lliga com la que tu planteges?. Com es solucionarie?
Home, pensan-ho be, estarie be, aixi el lleida tindrie possibilitats de jugar la Champions!!!! :lol: :lol:

#99 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 12:09

Azidman.

Quants leidatans van a nara a Albacete a vuere la selecció espanyola? Jo flipo...


L'Azidman parla d'assistència al camp, no de quants lleidatans van anar a Albacete o a Terrassa, no flipis tant que després no llegeixes be les coses.

#100 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2006 - 12:36

jajaja una lliga catalana no interessa ni a la Federació Espanyola, saps la de cuartos que perdrien si el Barça no jugues contra el madrid, i les televisions, i publicitats...? xDDD
Son totalment compatibles una Catalana i una Espanyola, el jugador català que vulgues jugar amb l'espanyola doncs alla ell, aqui no s'obliga a ningu com a la selecció espanyola, que si no hi vols anar pots quedar inhabilitat (com amb aquell jugador d'hoquei) i multat, es compendre el sentiment de un poble com es el poble català, el futbol es espectacle, i hem de poder disfrutarlo tothom, i jo un mundial on no i sigui la catalana doncs no el disfrutare com jo voldria. La RFEF no ens deixa tenir seleccio deu ser per algo.... que seria de "la roja" sense... Puyol, Xavi, Cesc, Capdevila.. i per conseguent la Euskadi Selekzioa tb seria oficial, per tant es kedarien sense Xabi Alonso, Del Horno... els pilars d'espanya, i a la d'hoquei el mateix, son tots jugadors catalans. Massa interessos politics i economics hi han pel mig.

PD: Jo encara no he trobat relacio entre la LFP, RFEF, FCF, son tot organismes privats amb relacions minimes entre elles.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos