Ir al contenido


Foto
- - - - -

super selección...jejeje


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
126 respuestas en este tema

#61 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 02:05

I a Catalunya no es segueix ni de bon tros la "seleccion" com es podria seguir a Madrid... Aixo ningu ho pot negar. Tot i aixo, no estic dient que ningu la segueixi, ni molt menys. Hem sembla que encara sou majoria la que l'apolleu tot i que alguns son catalanistes


Segur que la segueix mes gent de la que penseu i menys gent del que pensem nosaltres.

O valtres no volíeu q perdés el Castelló?¿¿??¿?¿ Pues jo vull q perdi Spain. És fàcil d'entendre, una altra cosa és que no penseu el mateix. Una selecció els dirigents i polítics de la qual no permeten q la del meu país tingui la oportunitat d'accedir a un Mundial


Una cosa es anar contra una selecció per temes politics i una altra es anar en contra d'un equip per rivalitat entre aficions i pel propi be del Lleida. Que perdi espanya no et suposa cap be a tu ni a ningú, simplement t'alegrarà pero esportivament no hi guanyaras res.

I el azidman te rao, si guanya espanya guanyem "tots" gracies al prestigi que suposa.

#62 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 02:08

Ilerlleida:

N'hi ha x aquí q encara no entenen els q nosaltres pensem i diem: A Catalunya junt a Euskadi és on se segueix menys la selecció q no vol dir que hi hagi molta gent q sí ho faci. Això crec q tothom ho pot admetre.

Ah, jo la segueixo sí, però vull q perdi. De tota manera, dic q estan jugant bé de moment.

Amunt Aràbia, sí! O valtres no volíeu q perdés el Castelló?¿¿??¿?¿ Pues jo vull q perdi Spain. És fàcil d'entendre, una altra cosa és que no penseu el mateix. Una selecció els dirigents i polítics de la qual no permeten q la del meu país tingui la oportunitat d'accedir a un Mundial (una altra cosa és q hi arribés q jo crec q sí) no puc animar-la i voler que la guanyi. tan senzill com això. I pels catalans.. q volq et diga per aquesta raó els ragentins i brasil haurien d'anar amb Spain (3 catalans, 1 basc, un argentí i un brsiler a l'onze d'Spain: fúria total!)

Com diu aquell a gustos colores.

Visca el LLeida. Visca Catalunya Lliure.


a mi em pase el mateix que tu, jo sempre vull que catalonia perdi i es igual d'aceptable que lo teu!!
per la mateixa raó Iniesta tampoc es de catalonia i va jugar amb la seleccio no??? pues es lo mateix xiquet...
i la seleccio catalana (a la qual no jugaria ni puyol, xavi, cesc... perque per si no sabeu els jugadors que han jugat ha una selecció ja no poden jugar a cap mes) no te nivell suficient per compararse amb españa, la qual té un equip molt competitiu i amb jugadors vastant bonets

#63 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 02:42

Sonic:

Tens el papers molt mullats xiquets però que molt.

Si mai els jugadors catalans poden triar entre una selecció a l'altra SÍ QUE HO PODRAN FER.

Espavilat xiguet i enterat abans d'escriure res.

I sobre lo d'Iniesta no pots comparar-ho: No pots comparar un partit oficial amb un de costellada home.

Siguem una mica més conseqüents home i q pesats matxo q jo tb dic q aquí Catalunya se segueix la selecció, pesats! A vere si ho enteneu d'una vegada companys.

Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure.

Amunt Aràbia!

Una abraçada.

#64 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 04:25

Si que vas de guays ava. Calmat una mica i respecta a la gent si vols ser respectat. Si has d entrar a ficar marro quedat a casa, aquest es un post a favor de la seleccio, si vols "raja" de la seleccio, te fas un post i publiques alli les teves idees catalanistes.

#65 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 04:31

Si que vas de guays ava. Calmat una mica i respecta a la gent si vols ser respectat. Si has d entrar a ficar marro quedat a casa, aquest es un post a favor de la seleccio, si vols "raja" de la seleccio, te fas un post i publiques alli les teves idees catalanistes.



i tu on ho has vist que aquest és un post a favor de la selecció? 8O 8O

cadascú pense lo que pense, si no t'agrada, t'has de fotre

de la mateixa manera, m'indigna veure gent que diu que vol que perdi catalunya... però...

#66 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 04:46

Bipmaster, respecta si vols ser respectat, no ho dic per tu.

#67 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 04:47

Ilerlleida:

N'hi ha x aquí q encara no entenen els q nosaltres pensem i diem: A Catalunya junt a Euskadi és on se segueix menys la selecció q no vol dir que hi hagi molta gent q sí ho faci. Això crec q tothom ho pot admetre.

Ah, jo la segueixo sí, però vull q perdi. De tota manera, dic q estan jugant bé de moment.

Amunt Aràbia, sí! O valtres no volíeu q perdés el Castelló?¿¿??¿?¿ Pues jo vull q perdi Spain. És fàcil d'entendre, una altra cosa és que no penseu el mateix. Una selecció els dirigents i polítics de la qual no permeten q la del meu país tingui la oportunitat d'accedir a un Mundial (una altra cosa és q hi arribés q jo crec q sí) no puc animar-la i voler que la guanyi. tan senzill com això. I pels catalans.. q volq et diga per aquesta raó els ragentins i brasil haurien d'anar amb Spain (3 catalans, 1 basc, un argentí i un brsiler a l'onze d'Spain: fúria total!)

Com diu aquell a gustos colores.

Visca el LLeida. Visca Catalunya Lliure.


a mi em pase el mateix que tu, jo sempre vull que catalonia perdi i es igual d'aceptable que lo teu!!
per la mateixa raó Iniesta tampoc es de catalonia i va jugar amb la seleccio no??? pues es lo mateix xiquet...
i la seleccio catalana (a la qual no jugaria ni puyol, xavi, cesc... perque per si no sabeu els jugadors que han jugat ha una selecció ja no poden jugar a cap mes) no te nivell suficient per compararse amb españa, la qual té un equip molt competitiu i amb jugadors vastant bonets


Perfecte anima a la seleccio española! respecta a qui no la vol seguir...
Per cert la seleccio catalana es un sentiment, com el simple fet de sentir catalunya com un pais, no es tracta de guanyar mundials, ni eurocopes... com ser del lleida (mai guanyarem champions, ni lligues) pero segueix sent un sentiment.

#68 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 04:50

Bipmaster, respecta si vols ser respectat, no ho dic per tu.


ok, és un bon lema

#69 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 05:18

Azidman: "aquest es un post a favor de la seleccio" mare de déu!

Això ja és lo últim i a sobre m'ataques q n'obri un en què es raji la selecció, però si ja ho és aquest!

No sé qui va obrir aquest post, però qui el va obrir no el va obrir precisament per animar la selecció espanyola... Així q tu mateix.. pots rectificar que és de savis (q segur que ho ets més del que m'has demostrat).

Lo q us passa a tots valtres és q us fa ràbia q digui (o diem) q anem en contra de la Selecció Espanyola i que ho diguem obertament, això és el que passa. I també m'he direu tb te'n fa atu q naltres anem amb Spain.. pues la vritat és q sí però en cap cas us insultaré i menysprearé simplement respectaré la meva opinió i em cabrejà q gent del país animi a la selecció que no ens deixa tenir al nostra.

Jo en cap cas he insultat la selecció espanyola (mi m'insulten x ser català no deixant q em representin) ni he insultat aquells catalans que la segueixen (que tampoc vol dir q ho hàgiu fet vosaltres).

Qui no ho entengui q s'hi posi fulles. Jo des de la distància continuaré animant a tota aquella selecció que s'enfronti a l'espanyola i alegrant-me de les seves derrotes (sí, ja sé q encara no ha perdu; és q amb aquests seleccioons de riota.. i sí, reconec q juga bé) a l'igual que vam fer tots nosaltres aninmant a qualsevol equip q s'enfrontava al Castelló.

Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure.

Aquesta terra és teva, defensa-la. No botifelrs.

Amunt Aràbia!

Una abraçada foreros. Salut.

#70 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 05:23

ok ava, no dire res mes perque no vull entrar amb discussions. Pero crec que us passeu barrejant politica o ideologies, amb futbol.

Salut!

#71 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 05:26

Pues Bepmaster, lo mateix aplica-t'ho a tu noi, si vols que et respectin respecta les opinions dels altres, noi, que vols que et digui, lo mateix lo hi dic al Ava, pues otro tanto, no se que ha dit que hi ha molt hipòcrita suelto, doncs aqui l'unic hipòcrita que hi ha aqui es ell,per maleducat de merda, aixi de clar.Jo sempre respectare als que no van amb Espanya, clar exemple, els meus veins de Benavent amb qui tinc una amistat des que era petit, i precisament no son de la selección, però MAI, repeteixo, MAI, em fan males cares o diuen coses en contra d'Espanya perque em tenen un respecte, igualment jo a ells i per l'amistat que ens uneix,però celebren les derrotes d'Espanya, sí que ho fan, però no a la meva cara per no fer-me sentir malament.AIXÒ ES RESPECTE I EDUCACIÓ SENYORS!
Almenys l'ilerlleida, s'ha de dir que encara que vagi en contra d'Espanya, ho ha explicat serenament i amb les seves raons, convincents pels catalanistes, gens convincents per la resta, però les seves paraules almenys han tingut un sentit coherent per molt que no les comparteixi.Bravo!! :wink:
Ja se que potser per desgracia Espanya caurem a quarts de final i al meu poble no pararan de tirar petards, quina pena em fan enriurese'n de les penes dels altres, però es aqui al meu poble son aixi de "savis" :evil:

#72 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 junio 2006 - 05:36

[/quote]i la seleccio catalana (a la qual no jugaria ni puyol, xavi, cesc... perque per si no sabeu els jugadors que han jugat ha una selecció ja no poden jugar a cap mes) no te nivell suficient per compararse amb españa, la qual té un equip molt competitiu i amb jugadors vastant bonets[/quote]

Quan es va dir de fer la d'hoquei els jugadors podien triar a quina jugar indistintament de si abans havien jugat a l'espanyola o no. Això sí, un cop havien triat no es podien fer enrera. Informa't una mica. Una altra cosa és que triessin l'espanyola, que tampoc m'estranyaria.

I és lògic que la gent (m'incloc) siguem tan "savis" com per celebrar les desgràcies dels altres si aquests altres són els que ens eviten competir internacionalment (en federacions iternacionals on l'espanyola no hi és la catañana està reconeguda --> korfball, futbol sala..)

Ara, no trobo que això sigui comparable a animar el Castelló (que hi havia raons a part de la simpatia per desitjar que no guanyés).

PD. ava, no és argentí, és d'Uruguai xD

#73 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 06:55

[quote name='"tijo"']a vere senyors...ai pk hi han [quote]jugadors catalans!![/[/quote]quote]



cipayos? :lol: :lol: :lol: :lol:



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#74 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 08:01

Sonic:

Tens el papers molt mullats xiquets però que molt.

Si mai els jugadors catalans poden triar entre una selecció a l'altra SÍ QUE HO PODRAN FER.

Espavilat xiguet i enterat abans d'escriure res.

I sobre lo d'Iniesta no pots comparar-ho: No pots comparar un partit oficial amb un de costellada home.

Siguem una mica més conseqüents home i q pesats matxo q jo <font color=red>tambe</font> dic q aquí Catalunya se segueix la selecció, pesats! A vere si ho enteneu d'una vegada companys.

Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure.

Amunt Aràbia!

Una abraçada.


ehhh no fa falta que me vinguis de llestet!! que aqui tu te penses que nomes tens rao i els que no van a favor de catalonia ja no tenim rao xaval!!
lo que tu dius de triar va ser al hockey no?? al futbol mai a set el cas aqui a españa aixi que tu ja no o saps segur!! i si te penses que tots eligirien anar a la seleccio de catalonia me penso que t'emportaries alguna desilució!!

#75 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2006 - 10:41

Dire-ho lo que vulgue-ho pero per mi la unica seleccio que existeix es la Española, i es la que he seguit, estic seguin i seguire sempre.

#76 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 12:03

Es cert, company Pikacho: l'única selecció existent es l'espanyola, per que qui sigui ja es preocupa suficientment que no puguin existir altres seleccions dins l'ambit de l'estat espanyol. I això implica la negació d'una realitat, i l'imposició d'una falsetat. Tu mateix. Com be dius no hi ha més cel que el que proclama Deu. Amen, company.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#77 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 12:11

Hoder Sonic:


Un altre q sembla l'Urdaci...

Jo no sé com llegiu matxos... on has vist que em refereixi a la selecció d'hockei??¿¿¿
On has vist q jo digui q els jugadors catalans triessin anar amb la catalana?

Jo no ho entenc... que voleu q us diga


Ara q he entès que proclamo q aquí Catalunya és ons se segueix menys la selecció (PERÒ Q TB HI HA GENT Q LA SEGUEIX) ara me surts amb que`dic algod e la selecció d'hockei o de què dic q els jugadors catalns de las el espanyola triarien anar amb la catalana. Bufff....

Una abraçada companys. Visca el Llieda. Visca Catalunya Lliure

Amunt Aràbia.

#78 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 12:19

Es cert, company Pikacho: l'única selecció existent es l'espanyola, per que qui sigui ja es preocupa suficientment que no puguin existir altres seleccions dins l'ambit de l'estat espanyol. I això implica la negació d'una realitat, i l'imposició d'una falsetat. Tu mateix. Com be dius no hi ha més cel que el que proclama Deu. Amen, company.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Bidekari no entrare en discusions politques perque com persones que som cadascu te una opinio diferent. Tu tena la teva opinio, i jo en cap moment le criticat, per tan deixa'm a mi la meva.
Torno a rèpetir jo vull q guanyi España!

#79 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 12:43

Ál capdavall, tot es política, company Pikacho. La selecció espanyola, pel fet de representar una superestructura estatal anomenada Espanya, te unes connotacions clarament polítiques derivades de la pròpia dinàmica històrica i naturalesa actual de la seva societat, o societats.
Jo no critico la teva afició per la selecció espanyola, o si fos el cas per la de Nepal. Critico la teva afirmació que diu textualment "... per a mi l'unica selecció existent es l'espanyola". Això es una negació rotunda del dret a a existir altres seleccions dins l'ambit de l'estat. ¿No hauria estat més correcte dir "la meva selecció es l'espanyola"?. Això si hauria estat una opinió. Politica, tot s'ha de dir, però legítima.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#80 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 01:22

pel que me deia noseq del Iniesta o que si Catalunya perdria i els jugadors no volguesin anar.. mira, jo per començar els partits akestos de nadal ni mels miro, pq son els mateixos partits que me juga la seleccio de Murcia contra la xina, ja mexplicaras!! I si tinguesam seleccio propia, tampoc volria al Iniesta pq de catala en te ben poc. A mi no m'importen els jugadors, no m'importen els resultats, no m'importa que fem pena... la meva ilusio no es mes que aquella que un dia poguem dir que escoltem l'himne de catalunya en partit oficial, que per fi tinga una seleccio que hem representi de veritat, sols demano aixo. Si tenim que anar amb jugadors de 3era, doncs amb jugadors de 3era!! Algun gol farem i ja el celebrarem!! Pero l'orgull i la utopia de tindre una seleccio catalana, ningu me la fare perdre. I per lo que deiam de anar contra Espanya, doncs jo m'explico. Es veritat que mai s'ha de voler el mal dels altres, sino els bens teus. Pero esq el problema esta en que jo no tinc a qui animar.. i hem pregunto: Pq? pq no hem puc sentir dins del mundial? i miro al canto i tenim una espanya que ens priva de tot.. que no ens deixa representar-nos com a nacio que som, que ens fica barrera radera barrera per a que nosaltres poguem sortir dins el mapa internacional de l'esport. Crec que son motius suficients com per tindre "algo" de tirria a aquella gent que ens fa mal sentimentalment parlant. El dia que Espanya ens deixi decidir a nosaltres, aquell dia m'alegrare de les victories de Espanya, i ho dic de veritat. Per mi sera com Andorra. Pero fins llavors... :roll: percert, futbol es i sera politica. Tu mira la historia de tots els clubs i mira les grades dels camps de tots els clubs. que la politica no es solament a catalunya....tot i que es lo que ens volen fer creure. (pregunteu als amics de llorca que ens van cantar sense que els hi fesam re)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos