Ir al contenido


Foto
- - - - -

super selección...jejeje


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
126 respuestas en este tema

#21 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 10:22

Les coses com són i ahir España va jugar un gran partit, potser després cau a la primera ronda per perdre amb Túnez i Arabia però negar que ahir va fer un gran partit ho trobo de ser massa forofo.

Per cert, per ser que a alguns us interessa tan poc i passeu totalment de la selecció us vec molt informats de com va anar el partit.

#22 josemi007

josemi007

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 10:34

Es k n'hi ha molts k tenim molts ekips al mundal amb ki nar, bueno fins a cuarts de final!!!a partir daki ja tot es igual jejejejeje

Per cert resultat enganyos, un penla k no era k trenca totalment el partit amb l'expulsio, ja magrada per aixo pk espanya a de kedar primera de grup per anar be, ja k el cami es torna un infern!!

#23 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 10:35

Kaura i de kap!!! Encara rekordo veure bstantes banderes de corea pel karrer fa 4 anys jajajaj i algun petardo k altre tmb va sonar.
Si juge raul, albelda & compañia no arriben ni a kuarts...
A ucraina katalunya lin klave 5 (i el 4-0 es engaños...3 gols a pilota parada i 2 als 10 primers minuts....)


per caure eliminat per lo menys sa de participar... i cataluña... mmm... ahh pos no participe k jo sapigui no??? ufff... no pase res, si participes per lo que farie... totes les seleccions voldrien jugar contra cataluña per guanyar rapidet!

#24 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 10:40

8O No estem a la pàgina web del Lleida? 8O

#25 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 10:56

Sonic:
si participés Catalunya i estés al grup q té Ucraïna et ben juro q passaria de grup i arribaria tan lluny com Espanya, és a dir, no passaria de quarts, però sense cap mena de dubte no faria la riota; faria un paper digne.

Amunt Tuníssia!

I si, jo segueixo el Mundial de totes les seleccions inclosa la d'Spain x molt q vulgui q perdi.

M'agrada el futbol.

#26 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 10:56

Perque tots els posts on surt la paraula Espanya acaben igual? Siusplau es un foro de futbol, no de politica.

#27 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2006 - 05:35

Per cert resultat enganyos, un penal k no era k trenca totalment el partit amb l'expulsio, ja magrada per aixo pk espanya a de kedar primera de grup per anar be, ja k el cami es torna un infern!!


Resulatat enganyós? Joer pos q han de fer per guanyar justament. Et recordo q el resultat va ser 4 a 0. Si això és enganyós... :twisted:

#28 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 junio 2006 - 08:36

Independentment del reusltat i de qualsevol tipus de ideologia la selecció española va jugar el partit més vistos i generos de cara a l'espectador. El millor partit que he vist fins ara.

#29 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2006 - 05:43

El 4-0 es inapelable, increible, la veritat es que vaig veure un partit increible, no m'ho esperava, bé, si esperava guanyar a Ucraina i amb no gaires dificultats, però el 4-0 m'ha deixat boca-badat i la veritat es que satisfet de veure un Xavi en plena forma i un jugador de la nostra terra com Carles Puyol que va senzillament esborrar del mapa a Schevchenko.
Pues que segueixi i que duri així fins el 10 de juliol :wink:
Ánimoooooosssss :!:

#30 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2006 - 08:11

ho van fer bastant bé tot i que vaig trobar a Ucrania bastant inferior

#31 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2006 - 11:00

Espanya va mereixer la victoria totalment, pero tambe hem de reconeixer que els rivals de la 1ª fase son d'escas prestigi internacional.
On veurem si realment Espanya a pujat un esglao de "calitat" es contra seleccions com Brasil, Argentina, Italia, Holanda, França....., o encara estara a la categoria de "seleccio mediocre".

#32 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2006 - 01:03

Sonic:
si participés Catalunya i estés al grup q té Ucraïna et ben juro q passaria de grup i arribaria tan lluny com Espanya, és a dir, no passaria de quarts, però sense cap mena de dubte no faria la riota; faria un paper digne.

Amunt Tuníssia!

I si, jo segueixo el Mundial de totes les seleccions inclosa la d'Spain x molt q vulgui q perdi.

M'agrada el futbol.


Aixó s'hauria de veure si faria la riota... per començar Catalonia no participe, i a mi m'agradaria si els jugadors: puyol, xavi, cesc... jugarien a Catalonia o a españa...

#33 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 junio 2006 - 10:55

Kaura i de kap!!! Encara rekordo veure bstantes banderes de corea pel karrer fa 4 anys jajajaj i algun petardo k altre tmb va sonar.
Si juge raul, albelda & compañia no arriben ni a kuarts...
A ucraina katalunya lin klave 5 (i el 4-0 es engaños...3 gols a pilota parada i 2 als 10 primers minuts....)


per caure eliminat per lo menys sa de participar... i cataluña... mmm... ahh pos no participe k jo sapigui no??? ufff... no pase res, si participes per lo que farie... totes les seleccions voldrien jugar contra cataluña per guanyar rapidet!


No crec que cap selecció europea que pugui arribar a un Mundial sigui un rival fàcil per a ningú... però bé, que hi farem. S'ha de reconéixer per això que Espanya va fer un partidàs, i Puyol a Shevschencko el va secar... Si continuen aixó poden arribar lluny, però s'ha de veure que fan amb seleccions de nivell alt (Ucraïna no és coixa però va fer un partit dolent, tot i que el bon joc espanyol hi va tenir el seu paper per desmoralitzar-los, els dos gols en un quart d'hora sobretot).

I si algú es pregunta com sé tan sobre la selecció si no m'interessa i això... Doncs em xupo casi tots els partits del Mundial i el d'Espanya és un més (això sí, animant sempre el rival)

#34 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 10:09

Espanya 3 - Tunísia 1

"Suma y sigue" :!: :!: :!: :twisted:

#35 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 10:13

El millor futbol del mundial.

#36 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 10:15

Que gran cesc i els xavis. Partidas, pero avui m'han fet patir els cabrons

#37 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2006 - 10:31

Jajajaja sou uns flipats...tota la penya q es pensa q ja guanyaran el mundial per vèncer a la potent Tunïssia 3-1...

Ja podreu ja amb Ucraïna, Tunïssia...i la següent...Aràbia Saudí wooooh!!!
Aiaiai..quan vingui la part decisiva de debò, i us trobeu amb Anglaterra, Argentina, Brasil o Itàlia, us faran un cromo...
:lol:
Jajajaja com em riuré, i la de petards q tiraré :twisted: per què aquí Barna deu ni do els q he sentit...

#38 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 19 junio 2006 - 10:33

honor a Tunísia


Posted Image

#39 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 10:45

Jajajaja sou uns flipats...tota la penya q es pensa q ja guanyaran el mundial per vèncer a la potent Tunïssia 3-1...

Ja podreu ja amb Ucraïna, Tunïssia...i la següent...Aràbia Saudí wooooh!!!
Aiaiai..quan vingui la part decisiva de debò, i us trobeu amb Anglaterra, Argentina, Brasil o Itàlia, us faran un cromo...
:lol:
Jajajaja com em riuré, i la de petards q tiraré :twisted: per què aquí Barna deu ni do els q he sentit...


Te veig una mica amargat... jejeje

El dia q la Selecció kedi eliminada estarem contents d'haver fet el millor futbol del Mundial, tal i com ha dit el company Azidman. Xò de moment ha gaudir amb la "roja". :twisted: :twisted: :twisted:

#40 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 11:14

Si la selesió us fa trempar amb seleccions mediocres (tenen nivell de segona A espanyola, qu8 em digui el contari no entèn de futbol) teniu l'alter ego molt baix. De fet, és normal, pq el nivell d'Spain no és res de l'altre món comparat amb altres seleccions.

Continuo dient q Spain fa molt bon futbol, però això és una riota, amb les seleccions a les q s'està enfrontant.

Vere si ho celebrareu el passi de grup.... Només faltaria!

Amunt Aràbia (gran selecció, buaaa!)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos