Ir al contenido


Foto
- - - - -

super selección...jejeje


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
126 respuestas en este tema

#1 canyo

canyo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 mayo 2006 - 11:55

avui s'ha demostrat el potencial de la superselecció mundial de la furia española...jejeje.
hi ha barrejat grans jugadors,jugadors mediocres i una altra cosa que mes val no citar...

#2 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 06:51

El passat mundial Brasil va estar a punt de no classificar-se per jugar-lo i després el va guanyar com van voler. Els partits previs no volen dir res.

#3 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 10:54

El passat mundial Brasil va estar a punt de no classificar-se per jugar-lo i després el va guanyar com van voler. Els partits previs no volen dir res.


M'estàs comparant Brasil amb la seleccion ejspanyola?

8O 8O 8O 8O 8O 8O

No fareu res, OPA NO VIAVE EL MUNDIA!!

#4 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 11:03

Clar que no serveiexen de res els partits previs. Però Spain contra Aràbia, Ucraina i Tunez (equipassos eh, buaaa!) continuarà fent amistosos. Vaia banda això de la Selección, però vaia banda.
Quin fart de riure que me fotré.

#5 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 11:40

M'estàs comparant Brasil amb la seleccion ejspanyola?

8O 8O 8O 8O 8O 8O

No fareu res, OPA NO VIAVE EL MUNDIA!!


:D :D

#6 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 11:42



M'estàs comparant Brasil amb la seleccion ejspanyola?

8O 8O 8O 8O 8O 8O

No fareu res, OPA NO VIAVE EL MUNDIA!!


:D :D


Semble el Ex-Ministre Bono. :D :D :D

#7 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 12:21

Els partits previs estan precisament per això per provar coses, aliniacions i tàctiques a definir de cara al partit contra Ucraina, que ahir no es guanyes no vol dir ja que no fem res en aquest mundial, son simples partits de preparacio i ja esta.Doncs mireu, jo prefereixo no guanyar els partits de preparacio i guanyar el partit contra Ucraina i fer un bon mundial que no a l'inversa i com passava temps enrera que Espanya feia molts bons partits amistosos i tal i la consideraven la favorita en tot i despres se la pegava de mala manera, o sigui que millor aixi :wink:
Anglaterra va perdre contra Bielorrussia i per mi Anglaterra es una gran selcció i perque perdes per 1-2 contra Bielorrussia ja es pot despedir del Mundial?Pues Eriksson va dir que Anglaterra guanyaria el Mundial, aixi que.... :roll: aquests partits no volen dir absolutament res.
I Suecia va empatar 0-0 a casa contra la feble Finlandia,o sigui que Espanya no es l'unica gran selecció que ensopega al primer partit :wink:
Pues OPA YO SI VIAVÉ ER MUNDIÁ :twisted:

#8 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 12:30

Bua gran selecció Suècia...

Jo sí que el veuré el Mundial. Oi tant, animant des de la distància a tota aquella selecció que s'enfronti a l'espanyola.

Gràcies als seus mandataris la Selecció Catalana no hi és present. De Guanyar no el guanyaríem el Mundial però de ser-hi i seríem.

Gràcies Corea!

#9 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 12:40

Almenys podries respectar totes les opinions oi noi? :evil: Maleducat!! :x
Es clar que la selecció de Catalunya faria un bon paper a un Mundial de futbol, per descomptat, Catalunya es cuna d'esportistes dins l'estat, molts catalans i catalanes son pioners i cracks en molts esports i n'estic segur que farien molt bons papers en els diferents modalitats esportives, n'estic segurissim.
Però tu no ets ningu per deixar per terra les altres opinions,jo les respecto totes oi?Doncs vosaltres també!! :wink:
A mes nosaltres ens juguem molt més que un mundial de futbol, la nostra salvasció a 2aA, i el futur d'aquest club que tants ens estimem :wink:
I Suecia sempre se la te que tenir en conta, sempre.

#10 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 28 mayo 2006 - 03:04

Yo opino como Lleidaok, que tampoco debemos dramatizar porque los partidos de preparación para el Mundial no salgan todo lo bien que se esperan. Lo importante es jugar bien y ganar partidos en el Mundial, al tensión con la que se juegan estos amistosos nada tiene que ver con los de la fase final del campeonato del mundo. De todas formas, no creo que España pueda ganar el Mundial, pero si que estamos en disposición de hacer algo más que en el pasado y si se pasa de cuartos podría pasar cualquier cosa. A ver si hay algo más de suerte que en anteriores ocasiones, porque la verdad, en las fases finales a España siempre le ha dado la espalda la diosa fortuna.

Un saludo!

#11 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 03:04

Poc futbol se va veure ahir amb la selecció, però conifo plenament amb Iniesta, Cesc, Reyes, S.Ramos, Senna... segur q farem un bon paper al Mundial. :twisted:

#12 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 03:23

Desenganyeu-vos, sigueu realistes. em sembla que no heu vsit gaire futbol de seleccions. Espanya és una selecció mediocre. Una cosa és que tingui la millor lliga del món i l'altra és que la seva selecció pugui fer algo. I sobre això de la mal sort... q voleu q us digui...

Ànims Xevtxenko. Catalunya està amb tu!

#13 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2006 - 08:09

Jo estic segur que podrem fer algo important al Mundial això si, amb humiltat, ganes de treballar,mooltes ganes de treballar i lo mes important, cuidar al màxim els petits detalls sobretot defensius perque un gol, un sol gol se't pot girar la truita completament.
Jo crec que Espanya amb el mitg del camp que te, com ha esmentat el Vlaovic pot fer coses importants, jo crec que tenim un dels millors mitg del camp del Mundial (no dic el millor eh),lo que passa es que de davanters que defineixein ben poquets,perque Raúl esta molt malament tot i que en un Mundial pot fer qualsevol cosa,Torres no confio gaire en ell, em sembla que les competicions grans li fan respecte i Villa si que confio molt amb ell pero faltara veure quin rendiment donara en una competicio tan exigent com es un Mundial.
Ah,Ava, i confio plenissimament en que Carles Puyol pugui frenar perfectissimanent a Shevchenko :twisted: .El nostre lleidatà ho pot fer sobradament i Sheva ho passara malament contra el de La Pobla de Segur :wink:

#14 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 04:11

Espanya 4 - Ucraïna 0

No cal fer cap comenteri... :twisted:

#15 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 04:22

Desenganyeu-vos, sigueu realistes. em sembla que no heu vsit gaire futbol de seleccions. Espanya és una selecció mediocre. Una cosa és que tingui la millor lliga del món i l'altra és que la seva selecció pugui fer algo. I sobre això de la mal sort... q voleu q us digui...

Ànims Xevtxenko. Catalunya està amb tu!


De moment el millor futbol de tota la primera jornada, estas a temps de rectificar aquestes paraules. Espanya te el millor mig del camp del món i ahir es va demostrar.

Vaia golas de torres i gran jugada de puyol. Partidas! :)

#16 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 04:37

Lleidaok no generalitzis quan dius que PODREM fer... pq jo amb Espanya m'identifico igual que amb Arabia Saudita. Estic fart que ens venguin la seleccion de todos,incults!! Ucraina va ser un simple ninot. Ja caura Espanya ja... :twisted:

#17 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 04:40

Es clar que caura i caura a quarts contra brasil, espanya va estar mol afavorida perque ucrania no esta acostumada a jugar a 30 graus de calor. Shevchenko tota l'estona se nanava a l'hombra si us vau fixar i als 20 minuts de la primera part ja estaven asfixiats!. pero aixo no treu que jugues millor que ningu i aixo que hi havia seleccions grans que jugaven contra seleccions mes petites que ucrania.

Coi un dia que juguen be i no u podem ni disfrutar?? aixo no es veu cada dia home!! :lol: :lol:

#18 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 05:16

a vere senyors...aqui cadascu te la seva opinio...i la mewa respecte amb akest cas de la seleccio espanyola es: oi ke catalunya no ens pot representar al mundial pk no tenen collons de dixarnos-hi presentar?? doncs x amb akesta regla de tres, mestimo mes animar a espanya abans que qualsevol altre equip pk es on hi han els jugadors que m'agraden a mi, i vui k guanyin el mundial pk ja comença a ser hora que fem algo important amb un mundial!!! si leliminen no plorare, xo si guanya estare content pk haurem guanyat algo important i pk hi han jugadors catalans!!

#19 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2006 - 07:37

Ahir Spain va fer molt bon partit, en serio, em agardar molt com va jugar. Ara bé, la selecció q tenia al davant era una banda. De tota amnera altres seleccions (q sí són potents) han tingut problemes x guanyar a seleccions mediocres com la d'Ucraïna. Per tant, tot i q la selecció ucraïna és una banda, també té mèrit q la ejpanyola jugués bé i marqué 4 gols; s'ha de dir.

Ara bé, una cosa és guanyar a Ucraína i l'altra és dir q és al millor selecció com he sentit a dir i q arribarà a Berlin.

Lo més fort és q Spain passarà de grup (només faltaria) i la gent es creixerà. Això q es juga ara no és un mundial és fer partits i prou. Lo bo és a partir de quarts on Espanya és de les pitjors seleccions.

Un detall fixeu-vos amb l'onze titular d'ahir: 3 catalans, 1 basc, un argentí i uns brasiler (6 jugadors en total). Vaia fúria ejspanyola q hi ha!
me dirue tb hi havia un asturià i madrileny.. tal tal tal però no em negareu q País Basc, Catalunya i Gal´cia per realitat nacional haurien de tenir seleccions pro`pes així com passa al Rgene Unit (Anglaterra, Escòcia, Gales...) Amb això vull dir q de fúria espanyola aquest 11 no en té res i q si tohom jugués on li pertoca aquesta slesió tibndria menys nivell del que té.


Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure. Amunt Aràbia!

#20 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 junio 2006 - 07:51

Kaura i de kap!!! Encara rekordo veure bstantes banderes de corea pel karrer fa 4 anys jajajaj i algun petardo k altre tmb va sonar.
Si juge raul, albelda & compañia no arriben ni a kuarts...
A ucraina katalunya lin klave 5 (i el 4-0 es engaños...3 gols a pilota parada i 2 als 10 primers minuts....)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos