Ir al contenido


Foto
- - - - -

Plantilla 2016/2017


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
229 respuestas en este tema

#61 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 julio 2016 - 04:39

Pablo Alfaro nou entrenador en 5, 4, 3, 2, 1....

 

PD. A veure ara com ens vendran el canvi d'estiil de joc.



#62 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2016 - 04:50

He llegit la baixa del Pau Bosch? Mare de Deu aquesta si que no me l'esperava pas!!! Pensava que tenien poc tacte pero ja directament el que son es uns impresentables como la copa de un pino quin fastic de gent la que governa el club, mals gestors i sobretot males persones...

Pau Bosch Hueso gracies per tot!!! T'estimem!!! El Camp d'Esports sempre sera casa teva i la seva gent o sigui l'abonat del Lleida serem la teva familia, moltes gracies per tot Pau i et seguirem a veure com et va amb el teu nou equip.

#63 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2016 - 04:53

A sobre Pau Bosch diu que fa 2 anys va renovar a la baixa i no han sigut capaços ara ni de trucar-lo ni res?

LLEIDA SIIIIIIIIII

DIRECTIVA NOOOOOOOOOOOO


DIRECTIVA FOTEU EL CAMP JAAAA, NO US VOLEM!!!!!

#64 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2016 - 05:10

Molt bé!!! Una altra decepció!!!
Demà Fuster, Oscar Rubio, potser??? I Albistegui al Cartagena, segurament.
El mister que deien el Segre i la Mañana, a la Hoya...
Colinas per descomptat que marxarà, aquí no quedarà ni l'apuntador.
Estic saltant d'alegria, encara veure al Steve vestit de curt i jugant, vaya chaquetero!!!
DIMISSIÓ, lo millor d'aquest Lleida (la directiva), és no dir res, que bé!!!
I nosaltres afeccionats estiranr-nos dels pèls.

Si COlinas marxa, ha de portar 150.000 euros. Això és així.



#65 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 04 julio 2016 - 06:28

Molt bé!!! Una altra decepció!!!
Demà Fuster, Oscar Rubio, potser??? I Albistegui al Cartagena, segurament.
El mister que deien el Segre i la Mañana, a la Hoya...
Colinas per descomptat que marxarà, aquí no quedarà ni l'apuntador.
Estic saltant d'alegria, encara veure al Steve vestit de curt i jugant, vaya chaquetero!!!
DIMISSIÓ, lo millor d'aquest Lleida (la directiva), és no dir res, que bé!!!
I nosaltres afeccionats estiranr-nos dels pèls.

 

Doncs si aixo arrives a passar.. auriem de començar de 0 



#66 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 julio 2016 - 08:05

Feu-vos a la idea. Començarem de zero, i els motius els sap tothom. Vergonya.
  • EFAC_Hooligans, Calderon y 77azozenk ho han agraït

#67 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 julio 2016 - 09:00

A mi la baixa de Pau em fa especial llàstima... són 17 anys al Lleida. 17!!!!! Contant UE i Esportiu clar.

 

Pot ser que sigui el jugador que més temps ha estat al Lleida?

 

Per altra banda, amb aquesta baixa, ara sí que tinc clar que només quedaran els jugadors amb contracte que no els deixin marxar. L'únic bo que té aquesta directiva és la facilitat en formar equips punters, crec que tenim un dels millors directors esportius de la categoria, i això els està salvant. Del tema econòmic no en vull parlar perquè no me'n fio un pel.


  • o han agraït

#68 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 04 julio 2016 - 09:42

Si COlinas marxa, ha de portar 150.000 euros. Això és així.

Molt bé 150000 euros, dels quals no els veurem pas, en un plis plas l'Steve els farà desaparèixer, màgia de la bona!!!
Com diuen a Alcarras la granera agafaras i una bona netejada faras...
Sii i començarem de 0 com diu el Calderón.
  • o han agraït

#69 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2016 - 10:12

Si COlinas marxa, ha de portar 150.000 euros. Això és així.

Que bé que els hi anirán als Esteve, eh!! L'any que ve tornaran amb el cuento de que no hi ha cuartos... 


  • o han agraït

#70 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 julio 2016 - 10:15

Per cert, l'entrenador que ja teniam tancat no serà pas el que acaba d'anunciar la Hoya Lorca, no? Es nota que tothom vol venir a aquest super Lleida.  Per cert, el club diu que ha ofert la renovació a Pau, ell ho nega... A seguir justificant lo injustificable ;)



#71 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 julio 2016 - 07:47

Pel nostre propi bé, espero equivocar-me, però ja fa molt que vaig dir aquí que o pujàvem o la propera temporada ho tindríem molt malament per muntar l'equip.

 

Els jugadors (més o menys) professionals es coneixen entre ells. Gairebé tots han coincidit a un o altre equip, o si no coneixen a algú que hi ha estat. I tots es parlen entre ells i es pregunten què tal aquí i què tal allà. I la majoria tenen representants que cobren per evitar segons què. Això de pensar-se que només afecta el sou i les condicions del contracte és de PCFutbol. Al final tots els equips paguen més o menys el mateix, uns una mica més uns altres una mica menys, però molt pocs són els que van rebentant el mercat com per fer que un jugador hi vagi només pels calers (això ho fan els equips que baixen de segona, i normalment no tornen a pujar, amb el que comencen a acumular deutes bestials). 

 

Llavors, cal oferir un projecte esportiu una mica engrescador. Jugadors del nivell de Julen o Urko no els pots convèncer si no els dius que jugaràs d'una determinada manera, que tindràs una sèrie d'aspiracions o que tindràs una sèrie d'avantatges pel fet de jugar aquí i no a un altre lloc. 

 

Després del que va passar l'any passat, si jo fos jugador m'ho pensaria molt abans de venir a Lleida. Molt possiblement la impressió que tindria és la d'un club amb una fractura forta entre plantilla i junta i que això pot petar en qualsevol moment. A més, els antecedents no són gens prometedors, amb tota la història de la passada temporada. Si tinc diverses opcions semblants, segurament Lleida no seria de les primeres... :(


  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#72 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 julio 2016 - 07:56

Pel nostre propi bé, espero equivocar-me, però ja fa molt que vaig dir aquí que o pujàvem o la propera temporada ho tindríem molt malament per muntar l'equip.

 

Els jugadors (més o menys) professionals es coneixen entre ells. Gairebé tots han coincidit a un o altre equip, o si no coneixen a algú que hi ha estat. I tots es parlen entre ells i es pregunten què tal aquí i què tal allà. I la majoria tenen representants que cobren per evitar segons què. Això de pensar-se que només afecta el sou i les condicions del contracte és de PCFutbol. Al final tots els equips paguen més o menys el mateix, uns una mica més uns altres una mica menys, però molt pocs són els que van rebentant el mercat com per fer que un jugador hi vagi només pels calers (això ho fan els equips que baixen de segona, i normalment no tornen a pujar, amb el que comencen a acumular deutes bestials). 

 

Llavors, cal oferir un projecte esportiu una mica engrescador. Jugadors del nivell de Julen o Urko no els pots convèncer si no els dius que jugaràs d'una determinada manera, que tindràs una sèrie d'aspiracions o que tindràs una sèrie d'avantatges pel fet de jugar aquí i no a un altre lloc. 

 

Després del que va passar l'any passat, si jo fos jugador m'ho pensaria molt abans de venir a Lleida. Molt possiblement la impressió que tindria és la d'un club amb una fractura forta entre plantilla i junta i que això pot petar en qualsevol moment. A més, els antecedents no són gens prometedors, amb tota la història de la passada temporada. Si tinc diverses opcions semblants, segurament Lleida no seria de les primeres... :(

 

No puc estar més d'acord amb tú company. El problema principal no és la falta d'impagaments, que desgraciadament és un fet força habitual al llarg de la temporada en una categoria com la Segona B (sense anar més lluny el mateix Reus va tenir aquest problema).

 

El que realment crec que ha estat el detonant d'aquest èxode de jugadors han estat les formes utilitzades en el seu dia (exigència de document a signar per poder cobrar, no oferir garanties a l'AFE, el famós bloqueig de mòbils o, en el cas de Idiakez, la frase del president "cria corbs").

 

Des del club es reitera una vegada rera l'altra que només es creu el discurs dels jugadors. I jo em pregunto:

 

1) Si realment el que diuen els jugadors no fos cert, aquests marxarien o tindrien ganes de fotre el camp com si els hi estigués perseguint la lepra?

 

2) Després de la forma en que es va acomiadar o van marxar Emili Vicente, Seligrat, Idiakez i d'altres casos (recordo el cas de Ballesteros i Canario ja a la primera temporada), no és lògic creure que els jugadors no menteixen?

 

En fi, pel bé sobretot de l'entitat esperem que la cosa es calmi, que des del club es reflexioni sobretot sobre el tacte i/o forma de fer segons qué, i que puguem formar un equip novament competitiu. Desgraciadament, l'equip que casi ens porta a Segona ja és història.


  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#73 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2016 - 02:29

Que bé que els hi anirán als Esteve, eh!! L'any que ve tornaran amb el cuento de que no hi ha cuartos... 

Mireu, un endeví.



#74 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2016 - 02:38

Per cert, l'entrenador que ja teniam tancat no serà pas el que acaba d'anunciar la Hoya Lorca, no? Es nota que tothom vol venir a aquest super Lleida.  Per cert, el club diu que ha ofert la renovació a Pau, ell ho nega... A seguir justificant lo injustificable ;)

 

Però tu de veritat ets del Lleida? De veritat vols que el club tiri endavant o no? Amb aquesta merda de comentaris ho dubto.

 

Si no ve Alonso (que per no saber no saps ni el seu nom) ja vindrà un altre que fa cinc anys que no fa la O amb un canuto.

 

Jo no justifico lo injuistificable, serà la impressió que et donarà a tu, jo vinc a donar les meves opinions i ja. M'he n'he fet tips de dir en aquest fil que aquesta directiva ha comet mils d'errors i que la despedida del Molo, en dg i sense fer soroll, és mesquina i ruin. 

 

Parlant de Pau Bosch:

 

El capitán del Recreativo pide ayuda al Sevilla

 

http://sevilla.eldes...yuda-al-sevilla

 

 

El Recre està en problemes i que fa el seu capità? Marxar com les rates? No, es queda i mira d'ajudar al seu club fins hi tot fora del camp. igualet que aquí, vamos.



#75 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2016 - 02:46

 

Després del que va passar l'any passat, si jo fos jugador m'ho pensaria molt abans de venir a Lleida. Molt possiblement la impressió que tindria és la d'un club amb una fractura forta entre plantilla i junta i que això pot petar en qualsevol moment. A més, els antecedents no són gens prometedors, amb tota la història de la passada temporada. Si tinc diverses opcions semblants, segurament Lleida no seria de les primeres... :(

 

Recapitulem:

 

1.El club va demanar signar un paperet on no tenim ni diea del que deia i els jugadors NO HI VAN CONFIAR (decisió totalment respectable).

2.El club els extorsiona i deixa de pagar-los hi les nòmines (decisió lamentable).

3.A partir d'aquí tot se'n va de mare, entra la AFE i els Esteves decideixin que sigui la AFE qui marqui l'agenda (mentre els jugadors segueixen sense cobrar i continua l'extorsió), es trunquen les negociacions, i el club que sempre va tenir els diners perquè estava EXTORSIONANT, paga tot el que es debia per evitar mals majors.

 

Opinió personal: De la mateixa manera que els jugadors no van confiar amb el club (punt 1), ara el club no confia amb els jugadors i els deixa marxar. Ni més ni menys. Qui sigui empresari sap que la CONFIANÇA és clau a l'hora de tancar contractes de compra i venda i en aquiest equip s'ha trencat per tots costats.



#76 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 05 julio 2016 - 03:42


Opinió personal: De la mateixa manera que els jugadors no van confiar amb el club (punt 1), ara el club no confia amb els jugadors i els deixa marxar. Ni més ni menys. Qui sigui empresari sap que la CONFIANÇA és clau a l'hora de tancar contractes de compra i venda i en aquiest equip s'ha trencat per tots costats.[/quote]
Uffff mare meva estem a anys llum!!!!
Els Esteve no tenen escrúpols, per això mateix és pensen que el Lleida Esportiu és una empresa i de la mateixa manera els tracten a patades!!!
El Lleida, la empresa que es pensen que tenen, hi ha una afició i tenim sentiments i aquests granujes ens han tirat per terra les il.lusions i les ganes!!!
No penso comentar res, però sembla que no vius en la realitat

#77 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 julio 2016 - 03:44

 

 

El Recre està en problemes i que fa el seu capità? Marxar com les rates? No, es queda i mira d'ajudar al seu club fins hi tot fora del camp. igualet que aquí, vamos.

 

O sigui que, segons les teves pròpies paraules, el Pau marxa com les rates?

 

Potser ets tú el que no ets del Lleida noi. No has llegit el comunicat del Pau? EL CLUB NO LI HA OFERT LA RENOVACIÓ. Ergo, NO EL VOLEN. Ergo, si no et volen en un lloc et busques la vida. Ara serà que el Pau que porta 17 anys al Lleida no és prou del Lleida. Foteu pena justificant aquestes actituts.

 

Ho entens o necessites un croquis?


  • o han agraït

#78 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2016 - 04:36

O sigui que, segons les teves pròpies paraules, el Pau marxa com les rates?

 

Potser ets tú el que no ets del Lleida noi. No has llegit el comunicat del Pau? EL CLUB NO LI HA OFERT LA RENOVACIÓ. Ergo, NO EL VOLEN. Ergo, si no et volen en un lloc et busques la vida. Ara serà que el Pau que porta 17 anys al Lleida no és prou del Lleida. Foteu pena justificant aquestes actituts.

 

Ho entens o necessites un croquis?

 

El que no ho entens ets tu.

 

El club estava estudiant oferir-li un nou contracte (ho diu la pàgina web) i Pau Bosch ha decedit no esperar-se i marxar (cosa que hem sembla perfecte). D'això se'n diu marxar. I ràpid, perquè només fa una setmana que vam acabar de competir i no s'ha volgut esperar ni a conèixer el nou entrenador.

 

Serà dur d'escoltar però això és marxar com les rates.

 

I deixo ja d'opinar aquí. Veig que us va molt el pensament únic i us molesta la diversitat d'opinions. 

 

 

Esteve caca, que marxin i ho agafi un altre, però si després enfonsa el club com han fet d'altres no vingueu plorant.



#79 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 julio 2016 - 05:13

Manipulacions les justes. El club vol fer un estudi de proposta de renovació i no li han sapigut trucar, quan a d'altres de la plantilla sí? (quina coincidència que de Fuster també es va dir el mateix i el Raúl ho va desmentir).

 

De debó penses que si els jugadors si haguessin estat ben tractats, estaríem patint la diàspora que estem patint?

 

Si Pau és una rata per qué decideix marxar després del tracte rebut, com definiries a qui no paga puntualment als seus treballadors, els hi exigeix firmar un document per poder cobrar, els hi bloqueja els whatsapp per poder contactar amb ells, incompleixen el primer acord de pagament 24 hores despés d'una roda de premsa, insulta públicament a l'entrenador ("cria corbs"), -podria seguir-? En serio...com els definiries?

 

Crec que el pensament únic el teniu els "passapaginistes". Per sort, la gent que estima de debó al club vol que tiri endavant, però també té capacitat crítica quan hi ha coses que no es fan bé. Auto-crítica que, per cert, li falta i molt a la directiva actual.

 

PD. Per si tens algun dubte, valoro amb molt bona nota la gestió dels Esteve des de que van agafar el club. Més de la que et penses segurament. Però si hi ha una cosa que els hi he criticat des del primer dia i així ho demostren amb fets temporada rera temporada són les formes utilitzades i la poca o nul.la capacitat de comunicació.

 

PD 2. Et convido a exposar els nostres punts de vista en l'assemblea del club. Ai...perdona, que em sembla que no es farà aquest any. Per què serà?


  • o han agraït

#80 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 julio 2016 - 06:13

El que no ho entens ets tu.

 

El club estava estudiant oferir-li un nou contracte (ho diu la pàgina web) i Pau Bosch ha decedit no esperar-se i marxar (cosa que hem sembla perfecte). D'això se'n diu marxar. I ràpid, perquè només fa una setmana que vam acabar de competir i no s'ha volgut esperar ni a conèixer el nou entrenador.

 

Serà dur d'escoltar però això és marxar com les rates.

 

I deixo ja d'opinar aquí. Veig que us va molt el pensament únic i us molesta la diversitat d'opinions. 

 

 

Esteve caca, que marxin i ho agafi un altre, però si després enfonsa el club com han fet d'altres no vingueu plorant.

 

Després del tracte rebut jo també marxaria. I no com una rata, sinó per dignitat. I ja n'hi ha prou de la cançoneta de "sense els Esteve no tindríem futbol" o "posa-t'hi tu i fes-ho millor". Si es fan malament les coses, es fan malament. Si s'ha de criticar, es critica. I si es considera que són nocius pel club, es diu. De moment, la baixa de Pau Bosch no sembla ni oficial. El club no ho ha anunciat ni per pàgina web ni per twitter. Ni una nota d'agraïment pels serveis prestats. El jugador amb més partits del Lleida Esportiu des de 2011 i el que ha jugat més partits amb el Lleida des de la retirada de Miguel Rubio, si no vaig errat. Demostren, un cop més, que de tracte humà i formes n'han d'aprendre molt. I sense això no es va enlloc, només es creen situacions que fan sentir vergonya del club.


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos