Ir al contenido


Foto
- - - - -

Plantilla 2016/2017


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
229 respuestas en este tema

#41 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2016 - 09:34

Perque lo Lleida ha tingut molt males directives molt i molt dolentes pero aquesta es la pitjor de totes pero de carrer.

No us feu la pregunta per que Sisco Pujol que anava amb els Esteve i gracies a Sisco Pujol que va fotre la pasta per guanyar el concurs de l'adjudicacio del Lleida ni que sigui en 2a opcio darrere de la espantaocells de Terrassa la Junyent aquella (vaya pajara aquella tambe) doncs no us pregunteu perque Pujol al cap de 10 dies va baixar del projecte?

Jo tinc les meves fonts (potser poc fiables en aquest sentit pero molt fiables en totes les altres coses) i es veu que se les van tenir i molt fortes amb els Esteve i Pujol i aquest ultim veient el panorama que li esperava va dir "ahi os quedais" a mes discutien moltissim dels tants per cents que havia de tenir cadascu i no de masses bones maneres precisament pero be, com que no ho puc contrastar al 100% dire el que nomes m'han comentat pero ja us dic que es un condident d'altissima fiabilitat
  • o han agraït

#42 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2016 - 09:38

Es molt trist parlar d'aquests temes, us penseu que a mi m'agrada parlar-ne???? Noooooo per descomptat que no i mes un dia com avui que fa 1 setmana tot just de lo de Sevilla pero be la marxa del Molo ha sigut la gota que per mi ha fet vessar el got i ja no es el fet que no renovi el carnet d'abonat aixo no te res a veure perque jo el Lleida el seguire igual sino vec com al ritme que va aquesta directiva no quedaran ni els conos d'entrenament perque s'hi exerceixin els jugadors al ritme que van.

LLEIDA SIIIII
DIRECTIVA NOOOOOOOO

#43 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2016 - 09:40

Perque lo Lleida ha tingut molt males directives molt i molt dolentes pero aquesta es la pitjor de totes pero de carrer.

No us feu la pregunta per que Sisco Pujol que anava amb els Esteve i gracies a Sisco Pujol que va fotre la pasta per guanyar el concurs de l'adjudicacio del Lleida ni que sigui en 2a opcio darrere de la espantaocells de Terrassa la Junyent aquella (vaya pajara aquella tambe) doncs no us pregunteu perque Pujol al cap de 10 dies va baixar del projecte?

Jo tinc les meves fonts (potser poc fiables en aquest sentit pero molt fiables en totes les altres coses) i es veu que se les van tenir i molt fortes amb els Esteve i Pujol i aquest ultim veient el panorama que li esperava va dir "ahi os quedais" a mes discutien moltissim dels tants per cents que havia de tenir cadascu i no de masses bones maneres precisament pero be, com que no ho puc contrastar al 100% dire el que nomes m'han comentat pero ja us dic que es un condident d'altissima fiabilitat

 

 

Sisco Pujol és aquell que va registrar a l'abril el nom "Unió Esportiva Lleida" quan l'entitat estava liquidada (no fos cas que s'enganxés els ditets) i van sortir les primeres notícies d'impagaments?

 

És ell, no? Bon pájaro, també. Molt espavilat. Ja ensumava l'olor a mort.



#44 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 03 julio 2016 - 09:41

MOLO BAIXA!!!!
Patetic i vergonyós, quina frustració!!!
Molt emprenyat, disgustat i decebut, avui fa una setmana del NO ASCENS i ell es va deixar la pell, com en tots els partits, perquè ell estima al Lleida, com ningú.
Posaria la mà al foc que va tenir algunes paraules amb el A. Esteve, per això se l'han carregat, ells ho fan així.
Has marxat per la porta de darrera, quan ho havies de fer per la porta gran.
Vaticino unes setmanes mogudetes, encara no s'ha acabat tot.
A mi ja me dona igual si ve l'entrenador aquest o perico los palotes!!!
Això escou molt i estic molt molest!
Directiva DIMISSIÓ!!! No estimeu al Lleida, només os interessen els quartos i os carregueu la gent que os estorba!!
No us volem!!!,ja em puc mentalitzar que aquest pròxim any serà un cicle nou i que costarà de arribar on estaven, per molt què diguin que estem bé economicament no m'ho crec, sou uns lladres i no teniu sentiments

#45 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 03 julio 2016 - 09:55

Aquesta informació que aneu dient per aquí es molt delicada, jo no en tinc ni P..a idea del que va passar amb lo del Sisco Pujol i la marca registrada de la U.E Lleida.
Jo l'únic que me queixo d'aquestes males persones que dirigeixen el club i que crec que és un clan que s'aprofitara de l'ultima gota de sang del club, quan això oassi fotra el camp, son uns homes de negocis i no estimem al club, han jugat reiteradament amb els sentiments de l'afició, del la qual sempre em estat fidels al club.
No espero res de bo i estic convençut que aquí hi haurà pufo un altre cop, ja sabem que son uns lladres i uns malbaratadors.
Lo pitjor de tot es que no els podem fotre fora, ja que no som una sad i no podem fer una moció per a què dimiteixi, marxarà quan ell voldrà.

#46 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2016 - 10:57

Si el llistó és passar de 2a B a 1a en dos anys, yo me bajo. Pujar a 2a ja és tot un repte, una muntanya enorme i no n'ets conscient.

 

En cap moment he dit que defensi l'actitud de la directiva, de fet he dit en tot moment que cometen molts errors i el que tu comentes és enorme. Per suposat que si estic cinc mesos sense cobrar (que per cert han cobrat tots, tard però ho han fet) m'hagués enfadat i hagués marxat a la mínima però també et dic que si arribem a ascendir, el dilluns hi ha hòsties per renovar. 

 

Us penseu que portar un club a 2a B és mol fàcil i de fet la primera oferta per fer-se amb la unitat productiva de la UE Lleida ni arriba de Lleida (la primera oferta gunyadora es de la Junyent). Ho he preguntat molts cops ja en aquest fil. Qui és el guapo d'aquesta ciutat que està disposat a portar el Lleida? I que a sobre ho faci bé.

 

Pero vamos, la trajectòria és excel·lent: Fa cinc anys no teníem equip. Fa una setmana un bola que rebota en Crespo ens priva de pujar.

Volies noms d'equips.. aquí en tens 4. Qui sap on podria arribar aquest equip si la directiva no se'l estés carregant.. I si, portar un club a segona B deu ser molt complicat. Portar-lo de forma pèssima, xulesca i menyspreant als professionals que tens es molt senzill. A cuidar-se!! 



#47 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2016 - 11:09

I podeu dir el que volgeu dels resultats esportius. Però des de luego que no son un 10. Seguim a 2aB. La imatge que està donant aquest club, ja des de l'inici i aquesta temporada encara més..es pèssima. Mira quin tracte han rebut aquest jugadors que han aconseguit tant bons resultats per part de la directiva.. 5 mesos sense cobrar, xantatges, etc etc.. Quina imatge deu tenir aquest club entre el sector dels jugadors o entrenador de futbol d'aquesta categoria? Amb l'historial d'aquest club, si jo revés una oferta, m'ho pensaria moltes vegades abans d'acceptar-la.. Com va acabar Emili? Seligrat? Idiakez? Paupèrrim.. 

Estan embrutant la imatge del Lleida..i que des d'aquí se'ls intenti justificar.. Molt trist!


  • o han agraït

#48 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 julio 2016 - 07:53

Per acabar de completar la setmana horribilis ahir (si, ahir diumenge al migdia) ens assabentem que Molo no renovarà.

 

Esportivament crec que és una decisió que no podem recriminar. S'han de prendre decisions i si esportivament s'ha decidit que el cicle del Molo a Lleida s'ha acabat, res a objectar. Per molt que ens dolgui. Personalment, l'hagués renovat.

Ara bé i per enèsima vegada, tornem un cop més a fallar amb les formes.

 

Realment s'ha de comunicar d'aquesta forma que el jugador més carismàtic de l'equip, m'atreviria a dir, en l'última dèecada deixa l'equip?

 

Costa tant fer una nota d'agraïment a Molo (ep, i a tots els que deixen l'equip si és necessari)?

 

No hagués estat millor esperar i fer una roda de premsa conjunta amb tots els honors?

 

Se'n va un tio que s'ha trencat el pit defensant aquest escut, carismàtic, que al camp ho ha donat tot sempre, que el seu nom el porta una penya, jugador lluitador, ambiciós, competitiu, lleial, passional, etc...i l'unic que se'ns acut és comunicar la baixa un diumenge?

 

Insisteixo, esportivament no tinc res a dir. La direcció esportiva ha decidit que el més convenient era que Molo no seguís i s'ha de respectar. El que és INTOLERABLE, i ja he perdut el compte, són les formes.

 

Gràcies per tot Molo!

 

PD. Amb lo de Molo hem passat per damunt de la baixa de Urko, que no per esperada, és meys important. Se'n va el jugador potser més tècnic i desequilibrant de la darrera temporada. Suma i sigue.


  • o han agraït

#49 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 julio 2016 - 07:55

Estic convençut que tot el que està passant estava previst. Crec que amb o sense ascens, aquesta directiva ja tenia l'escombra ben preparada i que tenen molt clar que d'aquesta plantilla no ha de quedar ningú. 

 

És que n'hi ha per llogar-hi cadires: 

  • Els lletjos monumentals als entrenadors: molt fort que n'hagin passat 3 i amb els tres hagin acabat tant malament.
  • Mobbing a jugadors Azparren es deia aquell que el van apartar de l'equip? i em sembla que n'hi havia un altre encara. 
  • La història del contracte, jo encara flipo amb això, i recordeu que no fa massa va sortir aquell xavalet que ens va cedir el Sevilla dient que a ell encara li devien diners, el que em fa pensar que potser l'any passat ja havien fet alguna cosa semblant.
  • Una política de comunicació basada en la contradicció, en la que un dia diuen una cosa i tres després es coneix que és una altra de molt diferent. Per exemple, el que va passar amb Seligrat o la suposada oferta de renovació de Fuster desmentida per ell al Twitter. 
  • L'activitud sistemàticament xulesca i amenaçadora, amb declaracions i amenaces a plantilla i cos tècnic amb el tema dels sous, un comportament indigne per qualsevol i menys quan ets el que no paga!
  • La vergonyosa sortida de Molo i Fuster, dos jugadors que els hauríem de fer un monument al costat d'Indíbil i Mandoni.
  • Les abusives condicions a la base, pregunteu per les condicions dels contractes a qualsevol cadet o juvenil, a veure què us diuen. 
  • Enganys sistemàtics a jugadors fitxats, no sé si recordeu que al començament de temporada van arribar dos xavals cedits de València, que es suposava que havien d'alternar primer equip i Lleida B, i que van marxar quan van veure que d'alternança res de res i que els havien fitxat per primera catalana. No n'estic massa segur, però crec que amb Doncel va passar alguna cosa per l'estil. 

I segurament me'n sortirien més si m'hi esforço, però ja porto massa estona i m'estic encenent. No m'agrada com estan portant aquest club. Em fa molt mala espina tot això. 



#50 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 04 julio 2016 - 12:05

Hola compañeros,

 

Hacía mucho tiempo que no escribía en el foro (aunque lo visito con gran asiduidad) pero lo de la no renovación de Molo me ha empujado a escribir de nuevo. He seguido esta temporada con verdadera pasión, y no os digo nada del playoff... Aún no me he recuperado del golpe anímico que supuso el no ascender a segunda división por esa maldita tanda de penaltis. Pero el golpe de ver que no renuevan a Molo es más duro si cabe.

 

Espero que la decisión no haya partido unilateralmente de la directiva, porque si es así es demuestra una falta de sensibilidad tremenda por un jugador que lo ha dado todo por este club y se ha transformado en el guía y alma del equipo. Además, el "harakiri" que se haría la directiva con este hecho puede ser de los que causen época. Lleida está con Molo y, en este caso, habrían remado en la dirección contraria a todo el sentir de la afición. Que menos que un homenaje para Molo (una rueda de prensa conjunta al menos), deseando también que algún día vuelva por la puerta grande.

 

Supongo que si el ascenso se hubiera consumado esto habría cambiado, pero la destrucción de este equipo (Molo, Idiakez, Vega, Marc, Urko...) es trágica. Espero que el Lleida se recupere de esto (aunque me temo que costará), pero pase lo que pase este conjunto pasará a la historia, y estará por siempre en el corazón de todos. Mucha suerte para Molo y el resto de jugadores, sin olvidarme de Idiakez.

 

Siempre se os recordará y seguro que os va a ir genial en la vida. Os lo merecéis y el fútbol os debe una.

 

Un abrazo desde Almería.


  • o han agraït

#51 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2016 - 12:22

No deien els Esteve que tenien ja lligat l'entrenador i que just avui el presentarien perque comenci a treballar?

Una nova mentida made in Esteve? Una mes una menys pero sempre mentint.

Gracias por tus palabras sentisv desde Almeria la tierra de Molo un tio que ya es del Lleida y no solamente eso sino que forma parte ya de la ciudad de Lleida es un leridano mas como nosotros y asi lo sentimos todos!!!

Gracias por tanto Molo, eres uno de los nuestros como Idiakez, Fuster, Bosch, Biel Medina, Seligrat, Emili Vicente, Dani Marin en sus tiempos y entre otros jugadores historicos que han pasado por el Lleida (antes Unio Esportiva y ahora Lleida Esportiu)

#52 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 04 julio 2016 - 01:07

Gracias por tus palabras sentisv desde Almeria la tierra de Molo un tio que ya es del Lleida y no solamente eso sino que forma parte ya de la ciudad de Lleida es un leridano mas como nosotros y asi lo sentimos todos!!!

Gracias por tanto Molo, eres uno de los nuestros como Idiakez, Fuster, Bosch, Biel Medina, Seligrat, Emili Vicente, Dani Marin en sus tiempos y entre otros jugadores historicos que han pasado por el Lleida (antes Unio Esportiva y ahora Lleida Esportiu)

 

No me des las gracias, aunque lo agradezo. Los agradecimientos deben ser para este equipazo del que hemos podido disfrutar en esta temporada 2015-2016, que más que un equipo ha sido una familia. Gracias por habernos hecho soñar y ser un ejemplo no sólo en el fútbol, sino en la vida.

 

Me gusta el fútbol, pero ellos son los únicos que me han hecho saltar las lágrimas en mi vida por este deporte, por algo será... Siempre en nuestros corazones Lleida Esportiu 2015-2016. 



#53 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 julio 2016 - 01:56

Ahir Molo, avui Pau Bosch. De les que fan "pupeta"...
Gràcies per tant.

 

Si podeu feu-li una ullada: https://twitter.com/...937731485200384



#54 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2016 - 02:27

Volies noms d'equips.. aquí en tens 4. Qui sap on podria arribar aquest equip si la directiva no se'l estés carregant.. I si, portar un club a segona B deu ser molt complicat. Portar-lo de forma pèssima, xulesca i menyspreant als professionals que tens es molt senzill. A cuidar-se!! 

Cuida't tu i molta sort per l'Almacelles l'any que ve.



#55 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 julio 2016 - 02:31

Quan tots els jugadors se'n van, deu ser per alguna cosa. I molt fort deu ser el motiu quan jugadors com Molo i Pau Bosch marxen just acabar el mes de juny. La directiva no dona explicacions i és la primera vegada que no convoca cap junta en els seus 5 anys d'existència. 

 

No ens ho mereixem això. 

 

Jo a aquesta directiva la recordaré per dos frases:

 

M'es igual el Nàstic, ells tenen molta past, però nosaltres pujarem.

Cría cuervos y te sacaran los ojos.



#56 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2016 - 02:34

No deien els Esteve que tenien ja lligat l'entrenador i que just avui el presentarien perque comenci a treballar?

Una nova mentida made in Esteve? Una mes una menys pero sempre mentint.

Gracias por tus palabras sentisv desde Almeria la tierra de Molo un tio que ya es del Lleida y no solamente eso sino que forma parte ya de la ciudad de Lleida es un leridano mas como nosotros y asi lo sentimos todos!!!

Gracias por tanto Molo, eres uno de los nuestros como Idiakez, Fuster, Bosch, Biel Medina, Seligrat, Emili Vicente, Dani Marin en sus tiempos y entre otros jugadores historicos que han pasado por el Lleida (antes Unio Esportiva y ahora Lleida Esportiu)

 

No deien els Esteve que tenien ja lligat l'entrenador i que just avui el presentarien perque comenci a treballar?

Una nova mentida made in Esteve? Una mes una menys pero sempre mentint.

Gracias por tus palabras sentisv desde Almeria la tierra de Molo un tio que ya es del Lleida y no solamente eso sino que forma parte ya de la ciudad de Lleida es un leridano mas como nosotros y asi lo sentimos todos!!!

Gracias por tanto Molo, eres uno de los nuestros como Idiakez, Fuster, Bosch, Biel Medina, Seligrat, Emili Vicente, Dani Marin en sus tiempos y entre otros jugadores historicos que han pasado por el Lleida (antes Unio Esportiva y ahora Lleida Esportiu)

 

http://bizkaia.eldes...y-la-hoya-lorca

 

Iñaki Alonso, entre el Lleida y La Hoya Lorca

 

 

Ojo, abans de parlar cals aber, Iñaki Alonso està de vacances (això ho diu la notícia) i tinc entès que demà el presentarien, molt tardar, dimecres. Si diu que no pla B (Garrido o Alfaro)

 

PD. parlar de mentiders.... creee el ladrón...



#57 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 julio 2016 - 03:09

I vinga! Que continui la festa. Avui Pau, demà qui serà?

 

Com destrossar un equip en 7 dies.

 

Ojo...sembla fàcil però no ho és. Quins cracks!



#58 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2016 - 03:17

I vinga! Que continui la festa. Avui Pau, demà qui serà?

 

Com destrossar un equip en 7 dies.

 

Ojo...sembla fàcil però no ho és. Quins cracks!

Ja te'l dic jo. Albis al Cartagena. 



#59 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 04 julio 2016 - 04:26

Molt bé!!! Una altra decepció!!!
Demà Fuster, Oscar Rubio, potser??? I Albistegui al Cartagena, segurament.
El mister que deien el Segre i la Mañana, a la Hoya...
Colinas per descomptat que marxarà, aquí no quedarà ni l'apuntador.
Estic saltant d'alegria, encara veure al Steve vestit de curt i jugant, vaya chaquetero!!!
DIMISSIÓ, lo millor d'aquest Lleida (la directiva), és no dir res, que bé!!!
I nosaltres afeccionats estiranr-nos dels pèls.

#60 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 julio 2016 - 04:31

Ja m'imagino tots els jugadors del filial al 1r equip. En fi...






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos