Ir al contenido


Foto
- - - - -

Plantilla 2016/2017


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
229 respuestas en este tema

#1 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 30 junio 2016 - 08:26

Faig aquest post perquè així ens distreiem una mica tots plegats.

 

Jugadors amb contracte:

 

Crespo, Cobo, Oscar, Toño, Julen.

 

+ Noel, Doncel.

 

BAIXES:

 

Onwu, Diego Suárez.

 

 

 

M'agradaria moltíssim renovar (evidentment a tots), però sobretot a Fuster, Molo, i Pau. A partir d'aquí, crec que Urko, Marc i Albis són jugadors d'un altre nivell que crec no podrem retenir, espero equivocar-me. Per contra, Arnau m'ha agradat moltíssim i el vec com una renovació molt positiva per l'any vinent si es realitzes. Després queden, Vega, Carlos Rodríguez, Ekhi i Rami. Crec que Vega i Carlos renovaran si els deixen. Per altra banda, imagino que Rami també causarà baixa. Ekhi ni idea. Ja dic, per mi me'ls quedava tots, però sent realista igual ni els capitans renoven enguany..

 

Així doncs, penso que aquesta és una de les possibles plantilles:

 

Crespo/Cobo

 

Oscar, Pau Bosch, Toño/Noel, Arnau

 

? - ?

 

Julen, Vega, Carlos.

 

?

 

Haurem d'encertar amb un 9, i amb un migcampista si no segueixen Marc o Albis.



#2 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 julio 2016 - 07:58

Em sembla que Seligrat es vol venjar d'algú, perquè ha tocat mitja plantilla: Colinas (amb contracte), Toño (amb contracte) i Albístegui (es veu que té clàusula de renovació) interessen a Alcoyano. 

 

Ja ho vaig dir en un altre fil. Per mi és fonamental retenir Molo (he escoltat un rumor que va segona a), Albístegui i Marc. Jo també me'ls quedaria tots, però no podrà ser. Crec que per rendiment cal renovar Arnau i Carlos. 

 

Però la realitat és que m'espero una desbandada general. Amb prou feines retindrem els que tenen contracte. A més, m'oloro que aquesta directiva farà neteja de tot el que faci olor d'Idiákez. És el que té tenir un president xulo-pirata que no paga però insulta els jugadors. A veure què els diu Marc sobre la oferta. 

 

I una altra cosa: ahir des del club es va dir que havien proposat la renovació a Raul Fuster i ell mateix ho desmenteix al twitter. PERO ESTO QUE ÉS?

 

 

VAYASE YA SEÑOR ESTEVE. 


  • o han agraït

#3 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 julio 2016 - 08:27

Tres playoff en cinc anys.

 

 

Albert esteve comet MOLTS errors però els reusltats estan allà.



#4 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 01 julio 2016 - 11:26

De moment ja tenim 3 baixes confirmades: Manu, Diego Suarez i Vega.

 

Intueixo que la desbandada serà de les que fan època.



#5 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2016 - 11:34

Tres playoff en cinc anys.

 

 

Albert esteve comet MOLTS errors però els reusltats estan allà.

Si.. els resultats son clars. Quan tothom hauria de voler quedar-se al Lleida.. tots se'n volen anar. Curiós. Curiós també que tots els entrenadors i molt d'altres jugadors qe han passat pel club hagin acabat molt i molt malament amb la directiva. Curiós que es digui que tenim entrenador fitxat..i sigui mentira (o això sembla). Curiós que es digui que s'ha ofert la renovació a Fuster i ell ho negi. Vega ni ha rebut l'oferta tampoc. Curiós que els jugadors estesin 5 mesos sense cobrar mentre el club havia de tenir diners sí o sí (on eren sino?). Curiós que es digui que tots els jugadors volen venir al Lleida...i Oscar Vega se'n vagi al Tudelano.. I més curiós, per no dir péssim, SON els "aires" que es gasta aquesta directiva i el president. Va de sobrat. Que ni ofereixi la renovació als jugadors que ens han fet aconseguir aquests resultats dels que parles.. tela! PD: Han cobrat tot el que se'ls debía els jugadors i el cos tècnic d'aquesta temporada?


  • o han agraït

#6 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 julio 2016 - 11:47

Si.. els resultats son clars. Quan tothom hauria de voler quedar-se al Lleida.. tots se'n volen anar. Curiós. Curiós també que tots els entrenadors i molt d'altres jugadors qe han passat pel club hagin acabat molt i molt malament amb la directiva. Curiós que es digui que tenim entrenador fitxat..i sigui mentira (o això sembla). Curiós que es digui que s'ha ofert la renovació a Fuster i ell ho negi. Vega ni ha rebut l'oferta tampoc. Curiós que els jugadors estesin 5 mesos sense cobrar mentre el club havia de tenir diners sí o sí (on eren sino?). Curiós que es digui que tots els jugadors volen venir al Lleida...i Oscar Vega se'n vagi al Tudelano.. I més curiós, per no dir péssim, SON els "aires" que es gasta aquesta directiva i el president. Va de sobrat. Que ni ofereixi la renovació als jugadors que ens han fet aconseguir aquests resultats dels que parles.. tela! PD: Han cobrat tot el que se'ls debía els jugadors i el cos tècnic d'aquesta temporada?

 

A veure, no conec plantilles continuistes a 2a B, a no ser que tinguis caler llarg. Amb 1 milió d'euros de pressupost es difícil fer això.

 

D'errors ja n'he dit que en fot molts. Recordem que el primer any va tenir follón amb dos jugadors (Méndez i Canario)... Lo del míster, puesestava firmat i era Planagumà, estava tot fet si erem de 2a. Amb el no decens l'entrenador va donar uns dies per pensar-s'ho i va dir que no al final. Es va venir amunt pero no mentia... del tot. La baixa de Vega no és un drama (la de Fuster sí ho seria) i a més se'n va a casa seva i amb un projecte per seguir a PO (perquè sí, el Tudelano no és la Bordeta, és un equip que ha quedat tercer aquest any al seu grup). I bueno, si no hi ha oifertes pels jugadors (Manu o Albis) segurament és perquè saben que estan molt cremats i creuen que ja no val la pena ni fer oferta.

 

Repeteixo, Albert Esteve comet MOLTS errors (en majúscula) però són tres PO en cinc anys.

 

De fet, fa cinc anys per aquestes dates no teníem ni equip. Fa una setmana ens vam quedar a una pilota que va al pal i rebota en Crespo de ser equip de 2a.

 

Jo crec que ni tan mal. Si hi ha algú que ho pot fer millor que s'hi posi. O pot ser és massa marrón, no?



#7 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 01 julio 2016 - 11:53

Óscar Vega marxa al Tudelano.

 

https://twitter.com/...820323982802944

 

I sobre els Esteve, jo mai em posicionaré a favor de l'empresari que exigeix als seus treballadors que signin no sé quins documents a canvi de cobrar nòmines pendents.


  • EFAC_Hooligans y MAN ho han agraït

#8 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2016 - 12:22

A veure, no conec plantilles continuistes a 2a B, a no ser que tinguis caler llarg. Amb 1 milió d'euros de pressupost es difícil fer això.

 

D'errors ja n'he dit que en fot molts. Recordem que el primer any va tenir follón amb dos jugadors (Méndez i Canario)... Lo del míster, puesestava firmat i era Planagumà, estava tot fet si erem de 2a. Amb el no decens l'entrenador va donar uns dies per pensar-s'ho i va dir que no al final. Es va venir amunt pero no mentia... del tot. La baixa de Vega no és un drama (la de Fuster sí ho seria) i a més se'n va a casa seva i amb un projecte per seguir a PO (perquè sí, el Tudelano no és la Bordeta, és un equip que ha quedat tercer aquest any al seu grup). I bueno, si no hi ha oifertes pels jugadors (Manu o Albis) segurament és perquè saben que estan molt cremats i creuen que ja no val la pena ni fer oferta.

 

Repeteixo, Albert Esteve comet MOLTS errors (en majúscula) però són tres PO en cinc anys.

 

De fet, fa cinc anys per aquestes dates no teníem ni equip. Fa una setmana ens vam quedar a una pilota que va al pal i rebota en Crespo de ser equip de 2a.

 

Jo crec que ni tan mal. Si hi ha algú que ho pot fer millor que s'hi posi. O pot ser és massa marrón, no?

Perdona.. lo de que tenim entrenador fitxat ho va dir cuan ja sabiam que jugariam a 2aB. Fa cuatre dies. També vam tenir follón amb Azparren, un davanter que no recordo el nom i amb algún altre. I amb TOTS els entrenadors que ha tingut aquest club! TOTS!! Que marxi Vega no es cap drama.. però que un jugador com ell prefereixi el Tudelano (ara resultarà que es una super potència de la categoria xD) que el Lleida.. demostra que qualsevol jugador que tingui una oferta minimament digna fotrà el camp. Una cosa es el tema esportiu i l'altra com actua la directiva..el tracte cap als professionals que treballen al club, etc. En resultats esportius se'ls podría ficar un 8.. però en lo altre un 0. La mitjana hem dona suspesa, ho sento. Que els jugadors, precisament en el moment més bo de tota la història del Lleida Esportiu, vulguin fotre el camp, fins i tot els que tenen contracte, ja ho deixa tot ben clar. En aquest club hi ha moltes coses que no funcionen bé. Et torno a preguntar, han pagat tot el que es debía a jugadors i cos tècnic? El Lleida sembla una empresa on l'objectiu es treure'n benefici. A mi que m'expliquin això de les dificultats econòmiques..cuan any rere any han rebut la subvenció pública, ingressos per patrocinadors, etc. I a més, com bé dius, hem jugat 3 play-off que ens han deixat bastants bastants diners a la caixa. Diria, eh. Ho sento però hi ha coses que no hem cuadren.. Quina serà la pròxima notícia? Albistegui torna al Toledo? va..


  • o han agraït

#9 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 julio 2016 - 12:28

Et torno a preguntar, han pagat tot el que es debía a jugadors i cos tècnic? 

 

Aquesta pregunta es respon sola. Si ets intel·ligent (no ho dubto), no fa ni falta que et contesti.

 

Que Vega marxa al Tudelano? Pues xau, xau... Jo també hagués marxat si no hagués cobrat durant cinc mesos i vingués un club de casa a buscar-me.

 

 

Repeteixo, fa cinc anys no teníem equip. Fa una setmana una bola que rebota en Crespo ens deixa fora de 2a.

 

Si algú ho pot fer millor, que s'hi posi. Però, clar deus er massa marrón.

 

 

PD. Fer 3 PO en 5 anys amb un pressupost d'1M em sembla de 10.



#10 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2016 - 12:47

Els jugadors de qui parleu que els van fer coses diguem-ne molt desagradables per dir-ho suau en la 1a temporada del Lleida Esportiu son Canario i Javi Ballesteros, cert que el seu rendiment va ser lamentable pero les formes de la Directiva van ser asqueroses i prefereixo no dir res mes al respecte perque el que van fer amb aquests dos nois va ser asqueros, indigne i lamentable, vaja un mobbing amb totes les de la llei pero be insisteixo cadascu es retracta com el que es i aquesta Directiva ho fa dia si dia tambe
  • EFAC_Hooligans, 33ngel y MAN ho han agraït

#11 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2016 - 12:51

Canvio els 3 playoff perque fotessin el camp ara mateix.
A mi no em val dir en 5 anys 3 playoff a mi no em val aixo, a mi em val les bones gestions i les bones imatges i d'aquesta directiva no podem esperar ni una cosa ni l'altra.

Esteves Balaguer dimissiooooo!!!!! Ja se que no ho faran pero ja saben que molta gent NO esta amb ells i que NO avalen la seva gestio al front del Lleida Esportiu.
  • o han agraït

#12 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2016 - 12:58

Nova baixa, Marc Martinez al llagostera



#13 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 julio 2016 - 01:02

I espereu, que això no ha acabat encara. Aquí no quedarà ni la boira de gener. Ara pagarem l'actitud xulesca i filibustera de la directiva.

Agafeu-vos que vénen amb la mà oberta.
  • EFAC_Hooligans, Calderon y MAN ho han agraït

#14 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2016 - 01:12

Aquesta pregunta es respon sola. Si ets intel·ligent (no ho dubto), no fa ni falta que et contesti.

 

Que Vega marxa al Tudelano? Pues xau, xau... Jo també hagués marxat si no hagués cobrat durant cinc mesos i vingués un club de casa a buscar-me.

 

 

Repeteixo, fa cinc anys no teníem equip. Fa una setmana una bola que rebota en Crespo ens deixa fora de 2a.

 

Si algú ho pot fer millor, que s'hi posi. Però, clar deus er massa marrón.

 

 

PD. Fer 3 PO en 5 anys amb un pressupost d'1M em sembla de 10.

Es respon sola? jajajaj i tant que es respon sola. Però hem sembla que la resposta no és la que et penses. Marc Martinez al Llagostera.. Tots els equips fitxant, i molt, i nosaltres sense entrenador!! DIMISSIÓ JA!!


  • o han agraït

#15 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2016 - 01:16

Diumenge passat, més que un ascens, crec que se'ns va escapar el futur del club...

 

No quedarà ningú dels importants l'any que ve i a veure qui voldrà venir amb tot el soroll dels impagaments...

 

Inclús Crespo i Colinas amb la clausula de 150.000€ que tenen, no descarto que algun 2a de nivell important se'ls emporti perque tene nivell...

 

Quin panorama...ojala m'equivoqui


  • EFAC_Hooligans y MAN ho han agraït

#16 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2016 - 01:27

Aquesta pregunta es respon sola. Si ets intel·ligent (no ho dubto), no fa ni falta que et contesti.

 

Que Vega marxa al Tudelano? Pues xau, xau... Jo també hagués marxat si no hagués cobrat durant cinc mesos i vingués un club de casa a buscar-me.

 

 

Repeteixo, fa cinc anys no teníem equip. Fa una setmana una bola que rebota en Crespo ens deixa fora de 2a.

 

Si algú ho pot fer millor, que s'hi posi. Però, clar deus er massa marrón.

 

 

PD. Fer 3 PO en 5 anys amb un pressupost d'1M em sembla de 10.

Fer 3 playoff en 5 anys es un 10? Ni que fossim l'Olot o el Tudelano.. 1M de pressupost no es dels més alts del grup, no? xD



#17 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 julio 2016 - 11:34

Es respon sola? jajajaj i tant que es respon sola. Però hem sembla que la resposta no és la que et penses. Marc Martinez al Llagostera.. Tots els equips fitxant, i molt, i nosaltres sense entrenador!! DIMISSIÓ JA!!

 

Fer 3 playoff en 5 anys es un 10? Ni que fossim l'Olot o el Tudelano.. 1M de pressupost no es dels més alts del grup, no? xD

 

 

 

 

Se t'escapa un detall... Nosaltres encara no fa una setmana ENCARA ESTÀVEM COMPETINT i no sabiém si ho faríem a 2a o 2a B. Equips com el Llagostera fot un mes que ja no competeixen i tenen tot aquest temps de guanyat.

 

 

Crec que no tens ni idea de lo que és portar un equip de 2a B. Digue'm un sol equip que hagi fet 3 play-off en cinc anys. UN DE SOL. Llavors veuràs el mèrit que té.

 

Després dir-te que, per exemple, el Sabadell, amb problemes econòmics greus aquest any, sortirà amb 1,2M.

 

Al Llagostera (patrocinis a part) li han enxufat 1,5M per baixar. Normal que ja tinguin la plantilla mig feta.

 

Després estan els filials del Baça o el Vila-Real, que també tenen pela llarga.

 

 

Amb 1M d'euros de pressupsot lo raro és que no estiguem atracant als equipos de 2A, no?


  • o han agraït

#18 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 julio 2016 - 11:39

Encara no he digerit lo del diumenge que ve...
Només són que males notícies, Vega marxa( el considero important), en Marc també...
I els altres no m'importen, doncs jo vaig vaticinar a desbandada després de la decepció de Sevilla i no m'equivoco.
Per culpa del señor Esteve i la señora Balaguer, no han fet els deures ells, potser la baixa li haurien de donar a ells, qui vindra tenint aquests corbs al club???? Sou els culpables del que ha passat extraesportivament al Lleida aquest any!!!
Deixeu de fardar i baixeu dels núvols.
Eppp que encara no ha acabat i un any més al infern!!!
Ja pot haver un projecte que il.lusioni, jo particularment estic molt decebut amb l'actual directiva!
  • EFAC_Hooligans y MAN ho han agraït

#19 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 julio 2016 - 11:44

Epppp fer 3 play off en 5 anys té molt mèrit i competir per estar a dalt sense tenir un dels majors pressupostos també.
Amb això em sento orgullós, però quan portes 3 play-off fustrats un té unes ganes de perdre de vista la 2B

#20 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 julio 2016 - 05:56

Epppp fer 3 play off en 5 anys té molt mèrit i competir per estar a dalt sense tenir un dels majors pressupostos també.
Amb això em sento orgullós, però quan portes 3 play-off fustrats un té unes ganes de perdre de vista la 2B

Si el problema no es perdre de vista la segona B, que també. El problema GREU que té aquest club es el tracte de la directiva cap als professionals que treballen al club. Des del primer any que van menysprear a jugadors i técnics. TOTS els entrenadors, TOTS els que han entrenat en aquest club, han acabat malamenat amb la directiva. I no ens enganyem, hem viscut un play-off que ningú esperava, hem estat a punt d'aconseguir-ho.. i en el millor moment d'aquest club, amb els millors resultats, afició, etc... ningú es vol quedar. L'autocritica ajuda a millorar. I lo de d'aquesta directiva, que son "els millors",  es per plorar... I hem fa molta gràcia els que no entenen pq els jugadors no volen renovar... Qualsevol professional vol tenir un tracte digne en el seu treball...


  • 33ngel y MAN ho han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos