Ir al contenido


Foto
- - - - -

Plantilla 2016/2017


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
229 respuestas en este tema

#101 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2016 - 01:07

Dilluns 11 de juliol i el Lleida segueix sense entrenador.

Menys mal que ja el tenien lligat sino ja estaria aquest nou entrenador ara mateix a l'orbita espacial jajajajaja

Ara en serio, que patetic pinta tot plegat tot i que era d'esperar que passes aixo despres de tota la merda que hi ha pel club ara mateix.

#102 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2016 - 01:09

I del Cristian Gomez m'han dit que es una maquina tecnicament pero que fisicament esta desastros i que va caminant pels terrenys de joc.
Tecnicament potser sigui millor que Marc Martinez pero que fisicament no esta gens be i que va molt a poc a poc (vaja un Fragoso 2 per dir-ho d'alguna manera)

#103 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2016 - 07:07

Segons un periodista de Lleida diu que el Lleida Esportiu te entrenador peroooooo el club no vol trascendir-ne el nom? Pero que ens prenen per imbecils o que?

Aqui ni hi ha entrenador fitxat ara mateix ni res que se li assembli a mes a mes si s'ha de fer una plantilla es fonamental saber el nou entrenador per saber quines preferencies vol o busca no?

Molt lamentable tot plegat ja ho vaig avisar jo i algu em va dir de tot pero les coses son les que son i els fets d'aquesta Directiva els delaten un dia rere l'altre!!

La millor manera de castigar a aquesta lamentable directiva es no renovar l'abonament i es el que tinc decidit fer, em sap greu perque porto gairebe 30 anys de soci abonat pero ja n'hi ha prou, fins aqui hem arribat!!!

#104 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 12 julio 2016 - 07:46

Ara resulta que alguns dels que es deia tenir contracte, resulta que no és així. 

 

Ara resulta que alguns dels que sí tenen contracte, podrien acabar marxant gratis. 

 

Hi ha gent amb oferta de renovació que diuen que estan a punt de refusar-la, però no s'acaba de confirmar. 

 

Ha marxat gent que mai de la vida pensava que marxaria. 

 

Queden sis dies per l'inici de la pretemporada i encara estem sense entrenador. N'han sonat 3 o 4 que ens han donat carabasses. I ara resulta que l'entrenador ja està fitxat però que es manté en secret (¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?)

 

De tots els anys que segueixo al Lleida, mai no havia vist un inici de pretemporada tant incert. 

 

Algú pot aclarir-me, amb seguretat i sense suposicions, quants jugadors hi ha amb contracte per l'any vinent? Perquè al pas que anem, el dilluns vinent sortirà barat l'hotel de concentració... 


  • o han agraït

#105 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 julio 2016 - 08:05


 

Algú pot aclarir-me, amb seguretat i sense suposicions, quants jugadors hi ha amb contracte per l'any vinent? Perquè al pas que anem, el dilluns vinent sortirà barat l'hotel de concentració... 

 

Et copio el que surt penjat a la web del club:

 

Contracte en vigor:

Iván Crespo, Àlex Cobo, Òscar Rubio, Toño Vázquez, Arnau Tobella, Ekhi Senar, Julen Colinas, Mia Guasch, Carlos Doncel, Genís Morera i Carlos Rodríguez.


  • o han agraït

#106 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 12 julio 2016 - 09:25

Et copio el que surt penjat a la web del club:

 

Contracte en vigor:

Iván Crespo, Àlex Cobo, Òscar Rubio, Toño Vázquez, Arnau Tobella, Ekhi Senar, Julen Colinas, Mia Guasch, Carlos Doncel, Genís Morera i Carlos Rodríguez.

 

Ja veig, 11 jugadors més Noel i Cristian. Però la pregunta és: això és fiable?


  • o han agraït

#107 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 julio 2016 - 10:03

Ja veig, 11 jugadors més Noel i Cristian. Però la pregunta és: això és fiable?

 

Jo ja no veig fiable res. És com el conte del llop i les ovelletes. N'han dit tantes i de tant grosses, que ara la feina és nostra per creure'ns alguna cosa.

L'únic del cert és que falten 6 dies per iniciar la pretemporada i tenim únicament 7 jugadors del primer equip i no tenim entrenador (bé, segons el club sí).


  • EFAC_Hooligans y Calderon ho han agraït

#108 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 12 julio 2016 - 10:10

Jo ja no veig fiable res. És com el conte del llop i les ovelletes. N'han dit tantes i de tant grosses, que ara la feina és nostra per creure'ns alguna cosa.

L'únic del cert és que falten 6 dies per iniciar la pretemporada i tenim únicament 7 jugadors del primer equip i no tenim entrenador (bé, segons el club sí).

 

No m'agrada la pinta que fa tot això... 



#109 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 12 julio 2016 - 10:17

Als jugadors que tenim cal treure Arnau, que no continuarà



#110 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 12 julio 2016 - 11:28

Als jugadors que tenim cal treure Arnau, que no continuarà

 

És segur això? Però té contracte o no???

 

Jo no entenc res.  :sorpresa:



#111 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 12 julio 2016 - 11:38

Ho diu a la web. Que li han ofert renovar, però no vol



#112 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2016 - 12:39

Pau Bosch desti a Hong Kong mentre que el Lleida necessita fitxar urgentment un central de garanties i experimentat, aquesta es la realitat que es viu a Lleida, mentres uns ho donen tot i esperen renovar, els altres passen d'ell com de la merda, aixi va a dia d'avui el Lleida.


Per cert dimarts 12 de juliol i el Lleida segueix sense entrenador tic tac tic tac tic tac, segueix l'abonat/aficionat sense arguments solids per poguer criticar a aquesta vergonyosa i lamentable Directiva?
Al final mes que un equip de futbol 11 hauran de muntar un equip de futbol sala perque aqui no quedaran ni les pilotes d'entrenament

#113 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2016 - 04:17

Aqui n'hi ha molts de vosaltres que us queixaveu de si arribaven uns xinos al Lleida doncs mireu a LORCA quin pedazo d'equip estan construint amb mes de 2 milions d'euros de pressupost.

Perooooo es clarrrrrrrr aqui projecte de ciutat i de provincia oi? Molt i molt penos tot plegat!!!
Ojala els Esteve haguessin vengut el Lleida a uns xinos que la oferta la tenien pero no els ha donat la gana de vendre perque volen seguir jugant com si estiguessin a la Play Station o al PC Futbol de la meva epoca i aixi els va de malament.

Compareu el projecte del Lorca (empresaris xinesos els quals molts d'aquest foro vau ignorar) i compareu el projecte del Lleida (de ciutat o mes hauria de dir de poble perque el club esta tirat de la ma de Deu entre la Directiva i algunes empreses que es fan passar per lleidatanament que molt dir pero res a aportar doncs aixi va l'asunto)

#114 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 12 julio 2016 - 08:24



Ojala els Esteve haguessin vengut el Lleida a uns xinos que la oferta la tenien pero no els ha donat la gana de vendre perque volen seguir jugant com si estiguessin a la Play Station o al PC Futbol de la meva epoca i aixi els va de malament.


Crec que parles sense saber gaire de com va l'historia. Els xinos que anaven a comprar el Lleida estan ara per Granada. Tu pots comprar el Lleida a 2a B o el Granada a 1a i quin compres? (It's easy).

L'altra oferta "seria", gent de Lleida per cert, sol estaven interessats en cas d'ascens a 2a A, trist pero cert.



#115 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 13 julio 2016 - 07:40

Compareu el projecte del Lorca (empresaris xinesos els quals molts d'aquest foro vau ignorar) i compareu el projecte del Lleida (de ciutat o mes hauria de dir de poble perque el club esta tirat de la ma de Deu entre la Directiva i algunes empreses que es fan passar per lleidatanament que molt dir pero res a aportar doncs aixi va l'asunto)

 

A veure on estarà el Lorca dintre d'uns anys.


  • o han agraït

#116 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2016 - 09:51

ILER estara a Segona A intentant competir per pujar a Primera Divisio com fa uns 10 anys aproximadament on curiosament va coincir amb el Lleida (Unió Esportiva Lleida en aquells anys ja darrers de la seva gloriosa historia).

No dubtis que Lorca mes d'hora que tard assaltara la Segona A i com he dit potser la 1a Divisio i tot i despres tots aqui a plorar perque no han vimgut a Lleida.

Aixi anem, projecte de poble club de poble, mai n'aprendran els dirigents de Ponent d'on estan els projectes de veritat, jo faig negocis amb Xina i flipes la de diners que tenen i com volen entrar al futbol europeu pero aqui els Esteve aixo els importa una bona merda perque volen seguir fent el pena com si estiguessin a la Play Station o al PC Futbol de la meva epoca, molt patetic tot plegat i aixi no sortirem mai de la Segona B, ho teniem aquest any gracies a Idiakez que NO a la Directiva i sobretot gracies a aquests jugadors que han aguantat una situacio de MOBBING EXTREM i han demostrat una professionalitat impresionant, llastima dels penals a Sevilla pero sense aquesta comunio del vestidor com va dir Idiakez en una entrevista al diari Segre el Lleida hagues acabat la lliga a meitat de taula i gracies a aquesta comunio entre jugadors i cos tecnic casi tornem a Segona A, i mireu com foten el camp tots els jugadors denotant el deplorable tracte que ha dispensat aquesta penosa i vergonyosa Junta Directiva actual.

#117 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 13 julio 2016 - 11:34

ILER estara a Segona A intentant competir per pujar a Primera Divisio com fa uns 10 anys aproximadament on curiosament va coincir amb el Lleida (Unió Esportiva Lleida en aquells anys ja darrers de la seva gloriosa historia).

No dubtis que Lorca mes d'hora que tard assaltara la Segona A i com he dit potser la 1a Divisio i tot i despres tots aqui a plorar perque no han vimgut a Lleida.

Aixi anem, projecte de poble club de poble, mai n'aprendran els dirigents de Ponent d'on estan els projectes de veritat, jo faig negocis amb Xina i flipes la de diners que tenen i com volen entrar al futbol europeu pero aqui els Esteve aixo els importa una bona merda perque volen seguir fent el pena com si estiguessin a la Play Station o al PC Futbol de la meva epoca, molt patetic tot plegat i aixi no sortirem mai de la Segona B, ho teniem aquest any gracies a Idiakez que NO a la Directiva i sobretot gracies a aquests jugadors que han aguantat una situacio de MOBBING EXTREM i han demostrat una professionalitat impresionant, llastima dels penals a Sevilla pero sense aquesta comunio del vestidor com va dir Idiakez en una entrevista al diari Segre el Lleida hagues acabat la lliga a meitat de taula i gracies a aquesta comunio entre jugadors i cos tecnic casi tornem a Segona A, i mireu com foten el camp tots els jugadors denotant el deplorable tracte que ha dispensat aquesta penosa i vergonyosa Junta Directiva actual.

 

Barreges naps amb cols. Personalment no vull que el meu club estigui en mans de xinesos, àrabs o equatorians.

 

Que el Lorca estarà a segona A o a Primera no ho sabem ni tú ni jo. I si ho arriba a estar, doncs millor per a ells.

 

Que la directiva ha fet un tracte lamentable amb els jugadors que gairebé ens fan pujar aquest any és tan cert com que la planificació esportiva dels darrers anys amb aquesta mateixa directiva ha estat notable i m'atreviria a dir excel.lent.


  • o han agraït

#118 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 13 julio 2016 - 11:44

ILER estara a Segona A intentant competir per pujar a Primera Divisio com fa uns 10 anys aproximadament on curiosament va coincir amb el Lleida (Unió Esportiva Lleida en aquells anys ja darrers de la seva gloriosa historia).

No dubtis que Lorca mes d'hora que tard assaltara la Segona A i com he dit potser la 1a Divisio i tot i despres tots aqui a plorar perque no han vimgut a Lleida.

Aixi anem, projecte de poble club de poble, mai n'aprendran els dirigents de Ponent d'on estan els projectes de veritat, jo faig negocis amb Xina i flipes la de diners que tenen i com volen entrar al futbol europeu pero aqui els Esteve aixo els importa una bona merda perque volen seguir fent el pena com si estiguessin a la Play Station o al PC Futbol de la meva epoca, molt patetic tot plegat i aixi no sortirem mai de la Segona B, ho teniem aquest any gracies a Idiakez que NO a la Directiva i sobretot gracies a aquests jugadors que han aguantat una situacio de MOBBING EXTREM i han demostrat una professionalitat impresionant, llastima dels penals a Sevilla pero sense aquesta comunio del vestidor com va dir Idiakez en una entrevista al diari Segre el Lleida hagues acabat la lliga a meitat de taula i gracies a aquesta comunio entre jugadors i cos tecnic casi tornem a Segona A, i mireu com foten el camp tots els jugadors denotant el deplorable tracte que ha dispensat aquesta penosa i vergonyosa Junta Directiva actual.

 

Em podries donar un exemple d'un inversor estranger agafant un club a Segona o Segona B (i fins i tot podríem posar-hi la Primera Divisió) on, al cap d'uns pocs anys, el club estigui significativament millor?



#119 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2016 - 01:13

Precios comunicat de les penyes del Lleida Esportiu (Rudes, Es un Sentiment, Molo Esportiu i Amics del Lleida), crec que no cal afegir res mes al que diu aquest comunicat on estic al 100% d'acord lletra per lletra en el que diuen les penyes.


I per Twitter he vist un altre comentari en forma de comunicat de un usuari que es diu "Lougenio" (espero haver-ho escrit be) on especifica ben clar en que es trova el Lleida Esportiu ara mateix, en una guerra civil i es ben cert perque s'esta fracturant la massa social contra la Directiva que es massa....

Nomes us dic que els meus 3 companys de seient d'abonat tampoc renovaran l'abonament al igual que jo que no ho penso fer fins que aquesta Directiva toqui el dos d'una maleida vegada.


LLEIDA ESPORTIU SIIIIIII

DIRECTIVA ESTEVE BALAGUER NOOOOOOOOOOOO
  • o han agraït

#120 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 julio 2016 - 02:25

Carlos Rodríguez tampoc continua. Haurem de jugar els socis a aquest pas...






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos