Ir al contenido


Foto
- - - - -

Plantilla 2016/2017


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
229 respuestas en este tema

#21 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 02 julio 2016 - 06:39

Si el problema no es perdre de vista la segona B, que també. El problema GREU que té aquest club es el tracte de la directiva cap als professionals que treballen al club. Des del primer any que van menysprear a jugadors i técnics. TOTS els entrenadors, TOTS els que han entrenat en aquest club, han acabat malamenat amb la directiva. I no ens enganyem, hem viscut un play-off que ningú esperava, hem estat a punt d'aconseguir-ho.. i en el millor moment d'aquest club, amb els millors resultats, afició, etc... ningú es vol quedar. L'autocritica ajuda a millorar. I lo de d'aquesta directiva, que son "els millors",  es per plorar... I hem fa molta gràcia els que no entenen pq els jugadors no volen renovar... Qualsevol professional vol tenir un tracte digne en el seu treball...


Tota la raó, sens dubte també és un de les raons per les quals han patit entrenadors i alguns jugadors.

#22 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2016 - 10:27

Totalment d'acord amb vosaltres dos Efac Hooligans i 77azozenk es pot dir mes alt pero no mes clar companys.

Aquesta directiva es nefasta i aqui no quedaran ni els banderons del Camp d'Esports i amb rao perque jo seria el primer en fotre el camp davant la prepotencia infinita que tenen el tandem Esteve-Balaguer es impossible el tracte personal amb "persones" aixi...

Ens quedarem ben sols aquesta temporada ja us aviso ara.

#23 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2016 - 10:31

Jo ja us aviso que segons com vagin les coses NO renovare l'abonament aquesta temporada tal i com vaig avançar perque no em dona la gana que els meus 200 i pico euros per molt que em guanyi molt be la vida i precisament no em vingui d'aquesta quantitat pero si no vull que vagin a parar a mans indesitjables aixi que es molt provable que jo no renovi el carnet de l'abonament per primer cop en gairebe 30 anys que soc soci abonat del Lleida en senyal de protesta contra la pessima gestio de la actual Junta Directiva.

#24 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2016 - 10:35

Ens quedarem ben sols aquesta temporada ja us aviso ara.

 

Crec que això és el que t'agradaria.

 

Aquesta directiva comet molts errors, però digue-me... Qui pot (o vol) agafar el Lleida? 

 

 

 

-ja no dic que després ho facon bé o malament-



#25 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 julio 2016 - 11:31

Crec que molt us equivoqueu posicionant a la Montse Balaguer tan al costat de la directiva. Us emportarieu una sorpresa... (i jo fins fa poc també pensava que anaven de la ma, ara se que no hi van tant tant tant)

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#26 kSi1985

kSi1985

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2016 - 01:15

Jo ho estic rumiant molt lo de renova, no m'agrada gens ni mica la imatge que dona l'Esteve.

#27 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 julio 2016 - 01:28

Snail que m'estas contant?? No et dire un equip, te'n dire 4. Eibar, Alaves I leganes. No Han jugat 3 playoff en 5 anys.. Pq van pujar. Fa 4 dies jugaben a 2B I son a primera. O el nastic, que Li va anar d poc. D'aixo se'n diu no voler veure la realitat i justificar lo injustificable. Suposo que tu si t'estas mesos sense cobrar i el teu jefe et fa firmar un paper pq n tingui cap problema... Te'n aniries a treballar a un altre lloc amb millors conditions, no? ARA resultara que aquesta directiva son uns cracks... Pq hem fet 3 playoff. Tu veus la situacio en que es troba el club?? Fins i tot el "utillero" vol fotre el camp!!!!

#28 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 julio 2016 - 01:49

Snail que m'estas contant?? No et dire un equip, te'n dire 4. Eibar, Alaves I leganes. No Han jugat 3 playoff en 5 anys.. Pq van pujar. Fa 4 dies jugaben a 2B I son a primera. O el nastic, que Li va anar d poc. D'aixo se'n diu no voler veure la realitat i justificar lo injustificable. Suposo que tu si t'estas mesos sense cobrar i el teu jefe et fa firmar un paper pq n tingui cap problema... Te'n aniries a treballar a un altre lloc amb millors conditions, no? ARA resultara que aquesta directiva son uns cracks... Pq hem fet 3 playoff. Tu veus la situacio en que es troba el club?? Fins i tot el "utillero" vol fotre el camp!!!!

 

 

La situació del club és inmensament molt millor que al juliol del 2008... et sembla poc?


  • o han agraït

#29 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2016 - 11:38

Snail que m'estas contant?? No et dire un equip, te'n dire 4. Eibar, Alaves I leganes. No Han jugat 3 playoff en 5 anys.. Pq van pujar. Fa 4 dies jugaben a 2B I son a primera. O el nastic, que Li va anar d poc. D'aixo se'n diu no voler veure la realitat i justificar lo injustificable. Suposo que tu si t'estas mesos sense cobrar i el teu jefe et fa firmar un paper pq n tingui cap problema... Te'n aniries a treballar a un altre lloc amb millors conditions, no? ARA resultara que aquesta directiva son uns cracks... Pq hem fet 3 playoff. Tu veus la situacio en que es troba el club?? Fins i tot el "utillero" vol fotre el camp!!!!

Si el llistó és passar de 2a B a 1a en dos anys, yo me bajo. Pujar a 2a ja és tot un repte, una muntanya enorme i no n'ets conscient.

 

En cap moment he dit que defensi l'actitud de la directiva, de fet he dit en tot moment que cometen molts errors i el que tu comentes és enorme. Per suposat que si estic cinc mesos sense cobrar (que per cert han cobrat tots, tard però ho han fet) m'hagués enfadat i hagués marxat a la mínima però també et dic que si arribem a ascendir, el dilluns hi ha hòsties per renovar. 

 

Us penseu que portar un club a 2a B és mol fàcil i de fet la primera oferta per fer-se amb la unitat productiva de la UE Lleida ni arriba de Lleida (la primera oferta gunyadora es de la Junyent). Ho he preguntat molts cops ja en aquest fil. Qui és el guapo d'aquesta ciutat que està disposat a portar el Lleida? I que a sobre ho faci bé.

 

Pero vamos, la trajectòria és excel·lent: Fa cinc anys no teníem equip. Fa una setmana un bola que rebota en Crespo ens priva de pujar.



#30 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2016 - 11:39

La situació del club és inmensament molt millor que al juliol del 2008... et sembla poc?

Això ell no ho veu. Si estigués ell manant ja estaríem com l'Alavès o el Éibar, a 1a.

 

O jugant contra l'Almacelles, perquè CREC que té bastant poca idea.



#31 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2016 - 01:38

Venga, ja ho dic jo abans de que m'ho poseu en cara.

 

Anunciar que no li fas oferta de renovació a Molo en diumenge i sense fer soroll és mesquí i ruin.

 

Sóc tan crític amb aquesta directiva com el que més, però la trajectòria esportiva és boníssima.


  • 33ngel y ILER ho han agraït

#32 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 julio 2016 - 02:24

Comooooooo? Que no li fan oferta??????????

VAYASE SEÑOR ESTEVE.
  • EFAC_Hooligans y Calderon ho han agraït

#33 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 julio 2016 - 03:41

Les formes de la directiva son asqueroses. A Molo se li ha de fer un homenatge. No pot sortir del club en diumenge i per la porta de darrera. Hauria d'haver no un, ni dos tweets o noticies de facebook del compte oficial del Lleida... hauria de ser noticia majuscula i en lletres d'or agraint la seva entrega i dedicació al Lleida Esportiu

 

Grande Molo! Sempre seras un dels nostres! VISCA EL LLEIDA I VISCA EL MOLO!


  • Snail, EFAC_Hooligans y ILER ho han agraït

#34 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 julio 2016 - 05:12

La directiva ha fet coses lamentables (aquesta del Molo una més a una llarga llista), però també s'ha de dir que del 2006 al 2012 no vam fer ni una vegada play-off (ni una!!) i ara portem 3 en les últimes 4 temporades.


  • o han agraït

#35 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 julio 2016 - 05:30

La directiva ha fet coses lamentables (aquesta del Molo una més a una llarga llista), però també s'ha de dir que del 2006 al 2012 no vam fer ni una vegada play-off (ni una!!) i ara portem 3 en les últimes 4 temporades.


Que si, lo que vulgueu. Si ens ho mirem així Hitler també era de puta mare perquè va treure Alemanya de la crisi d'entreguerres. S'ha de ser més senyor, no es pot anar aixi per la vida.

Malament, molt malament.
  • EFAC_Hooligans y Calderon ho han agraït

#36 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 julio 2016 - 08:04

Que si, lo que vulgueu. Si ens ho mirem així Hitler també era de puta mare perquè va treure Alemanya de la crisi d'entreguerres. S'ha de ser més senyor, no es pot anar aixi per la vida.

Malament, molt malament.

 

Ni molt menys soc un defensor d'aquesta directiva. Jo també prefereixo ser un club senyor i he sentit molta vergonya de moltes coses que s'han fet. Simplement penso que estem millor que fa uns anys.



#37 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2016 - 08:16

La marxa del Molo es una punyalada al cor a l'aficionat del Lleida, que ni li hagin fet ni una simple oferta de renovacio es una autentica vergonya i no nomes aixo companys sino que crec que Molo sortira per la porta del darrera si es que ja ho ha fet i aixo demostra el que es capaç aquesta junta directiva amb unes formes tan lamentables com asqueroses a parts iguals.

Jo ja he dit el que fare i es NO renovar el meu abonament i mes amb fets tan lamentables com la no continuitat de Molo una punyalada al torax en tota regla l'enessima de la Directiva i molt en temo que no sera la ultima sino que en vindran mes de casos com aquest malauradament
  • o han agraït

#38 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2016 - 08:19

Espero que el nou Mister sigui en Pablo Alfaro perque com sigui Iñaki Alonso ja ens podem preparar perque a Valencia no tenen massa bon concepte d'ell i les critiques son fortes cap a ell i no crec que sigui el que el Lleida necessiti precisament en canvi un entrenador amb caracter i carisma i competitiu com Pablo Alfaro es la persona indicada que crec que necessita el nou Lleida 2016/17 i no pas Alonso que es molta teoria pero poca practica

#39 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2016 - 09:01

Espero que el nou Mister sigui en Pablo Alfaro perque com sigui Iñaki Alonso ja ens podem preparar perque a Valencia no tenen massa bon concepte d'ell i les critiques son fortes cap a ell i no crec que sigui el que el Lleida necessiti precisament en canvi un entrenador amb caracter i carisma i competitiu com Pablo Alfaro es la persona indicada que crec que necessita el nou Lleida 2016/17 i no pas Alonso que es molta teoria pero poca practica

 

A València no tindran gaire bon concepte d'ell... OK... a Irún i Múrcia pot ser no diran lo mateix.



#40 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2016 - 09:27

Interessant discussio la que hi ha pel Twitter entre seguidors del Lleida i un mes que suposat membre de la junta directiva.

Mireu sere breu i si no ho dic rebento....Qui defensi aquesta lamentable directiva es que estima ben poc lo Lleida, ja esta, ja ho he dit
  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos