Ir al contenido


Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#41 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 junio 2015 - 02:06

Jo no conec amb aquest Samba, doncs espero que no sigui com el Konaté de l'any passat...

He estat mirant plantilles de jugadors de segona B i he trobat alguns davanters que poden estar bé, se que no tenim molt pressupost per fitxar davanters amb nom de segona B, jo si s'en fica un a tiro faria un esforç per fitxar-lo, ja que si es vol aspirar a alguna cosa important almenys dos o tres jugadors han de venir de equips importants de la categoria, el Nàstic se'ls va gastar aquest estiu i mireu on està ara... no dic pas que nosaltres som el Nàstic ni molt menys, no tenim ni el seu pressupost ni un patrociandor que injecti pasta, però cal fer un petit esforç a l'hora de confeccionar una plantilla força competitiva dins de les nostres possibilitats.

Anem al gra, he estat mirant davanters de equips que han descendit a tercera divisió i migcampistes en hi ha de força interessants.

Qui m'agraden moltíssim a mi són Abraham del Badalona (mig), Carlitos (Olot) i (Guardiola) Eldenc, els dos últims davanters, és obvi que per un club com el nostre és una mica difícil, però bé no estaria gens malament.

El tema de l'entrenador penso que NOse l'ha rescindit pel tema dels diners, per no pagar-li un any mes, ja que mirant l'aspecte esportiu és mereixiria anar al carrer i també perquè els Esteve tenen un entrenador que parla quan convé i diu el justet, això no passava amb Seligrat, el que m'ha extranyat es que el renovin per un any més, suposo que encara confien amb ell i que el projecte té una continuïtat, jo la veritat és que no confio massa amb tot el que ha passat durant la temporada, quan comenci la nova, ja veurem, si ara resulta que renoven la plantilla i els resultats no acompanyen que diran que és culpa dels jugadors una altra vegada??? No fotem... quan un equip no rulla per molt que els jugadors no s'esforcin el míster té molta culpa també.

Estaré a la expectativa, però no deixaré de pensar que el proper any no podem fallar més, encara que estiguem al grup II o al III en dona igual...



#42 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 junio 2015 - 02:07

o no conec amb aquest Samba, doncs espero que no sigui com el Konaté de l'any passat...

He estat mirant plantilles de jugadors de segona B i he trobat alguns davanters que poden estar bé, se que no tenim molt pressupost per fitxar davanters amb nom de segona B, jo si s'en fica un a tiro faria un esforç per fitxar-lo, ja que si es vol aspirar a alguna cosa important almenys dos o tres jugadors han de venir de equips importants de la categoria, el Nàstic se'ls va gastar aquest estiu i mireu on està ara... no dic pas que nosaltres som el Nàstic ni molt menys, no tenim ni el seu pressupost ni un patrociandor que injecti pasta, però cal fer un petit esforç a l'hora de confeccionar una plantilla força competitiva dins de les nostres possibilitats.

Anem al gra, he estat mirant davanters de equips que han descendit a tercera divisió i migcampistes en hi ha de força interessants.

Qui m'agraden moltíssim a mi són Abraham del Badalona (mig), Carlitos (Olot) i (Guardiola) Eldenc, els dos últims davanters, és obvi que per un club com el nostre és una mica difícil, però bé no estaria gens malament.

El tema de l'entrenador penso que NOse l'ha rescindit pel tema dels diners, per no pagar-li un any mes, ja que mirant l'aspecte esportiu és mereixiria anar al carrer i també perquè els Esteve tenen un entrenador que parla quan convé i diu el justet, això no passava amb Seligrat, el que m'ha extranyat es que el renovin per un any més, suposo que encara confien amb ell i que el projecte té una continuïtat, jo la veritat és que no confio massa amb tot el que ha passat durant la temporada, quan comenci la nova, ja veurem, si ara resulta que renoven la plantilla i els resultats no acompanyen que diran que és culpa dels jugadors una altra vegada??? No fotem... quan un equip no rulla per molt que els jugadors no s'esforcin el míster té molta culpa també.

Estaré a la expectativa, però no deixaré de pensar que el proper any no podem fallar més, encara que estiguem al grup II o al III en dona igual...



#43 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 junio 2015 - 02:07

o no conec amb aquest Samba, doncs espero que no sigui com el Konaté de l'any passat...

He estat mirant plantilles de jugadors de segona B i he trobat alguns davanters que poden estar bé, se que no tenim molt pressupost per fitxar davanters amb nom de segona B, jo si s'en fica un a tiro faria un esforç per fitxar-lo, ja que si es vol aspirar a alguna cosa important almenys dos o tres jugadors han de venir de equips importants de la categoria, el Nàstic se'ls va gastar aquest estiu i mireu on està ara... no dic pas que nosaltres som el Nàstic ni molt menys, no tenim ni el seu pressupost ni un patrociandor que injecti pasta, però cal fer un petit esforç a l'hora de confeccionar una plantilla força competitiva dins de les nostres possibilitats.

Anem al gra, he estat mirant davanters de equips que han descendit a tercera divisió i migcampistes en hi ha de força interessants.

Qui m'agraden moltíssim a mi són Abraham del Badalona (mig), Carlitos (Olot) i (Guardiola) Eldenc, els dos últims davanters, és obvi que per un club com el nostre és una mica difícil, però bé no estaria gens malament.

El tema de l'entrenador penso que NOse l'ha rescindit pel tema dels diners, per no pagar-li un any mes, ja que mirant l'aspecte esportiu és mereixiria anar al carrer i també perquè els Esteve tenen un entrenador que parla quan convé i diu el justet, això no passava amb Seligrat, el que m'ha extranyat es que el renovin per un any més, suposo que encara confien amb ell i que el projecte té una continuïtat, jo la veritat és que no confio massa amb tot el que ha passat durant la temporada, quan comenci la nova, ja veurem, si ara resulta que renoven la plantilla i els resultats no acompanyen que diran que és culpa dels jugadors una altra vegada??? No fotem... quan un equip no rulla per molt que els jugadors no s'esforcin el míster té molta culpa també.

Estaré a la expectativa, però no deixaré de pensar que el proper any no podem fallar més, encara que estiguem al grup II o al III en dona igual...



#44 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2015 - 04:15

Els del Olot semblen uns morts de gana pero tenen força peles radere, pel que tinc entes el Carlitos no cobra 4 duros i el Corominas fa pinta que tampoc.

 

Confio plenament en el Jordi Esteve, ha demostrat que sap fitxar força be tot i que aquest any els jugadors que han vingut no han sapigut donar la talla en el moment decisiu de la temporada.



#45 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 01 junio 2015 - 05:06

o no conec amb aquest Samba, doncs espero que no sigui com el Konaté de l'any passat...

He estat mirant plantilles de jugadors de segona B i he trobat alguns davanters que poden estar bé, se que no tenim molt pressupost per fitxar davanters amb nom de segona B, jo si s'en fica un a tiro faria un esforç per fitxar-lo, ja que si es vol aspirar a alguna cosa important almenys dos o tres jugadors han de venir de equips importants de la categoria, el Nàstic se'ls va gastar aquest estiu i mireu on està ara... no dic pas que nosaltres som el Nàstic ni molt menys, no tenim ni el seu pressupost ni un patrociandor que injecti pasta, però cal fer un petit esforç a l'hora de confeccionar una plantilla força competitiva dins de les nostres possibilitats.

Anem al gra, he estat mirant davanters de equips que han descendit a tercera divisió i migcampistes en hi ha de força interessants.

Qui m'agraden moltíssim a mi són Abraham del Badalona (mig), Carlitos (Olot) i (Guardiola) Eldenc, els dos últims davanters, és obvi que per un club com el nostre és una mica difícil, però bé no estaria gens malament.

El tema de l'entrenador penso que NOse l'ha rescindit pel tema dels diners, per no pagar-li un any mes, ja que mirant l'aspecte esportiu és mereixiria anar al carrer i també perquè els Esteve tenen un entrenador que parla quan convé i diu el justet, això no passava amb Seligrat, el que m'ha extranyat es que el renovin per un any més, suposo que encara confien amb ell i que el projecte té una continuïtat, jo la veritat és que no confio massa amb tot el que ha passat durant la temporada, quan comenci la nova, ja veurem, si ara resulta que renoven la plantilla i els resultats no acompanyen que diran que és culpa dels jugadors una altra vegada??? No fotem... quan un equip no rulla per molt que els jugadors no s'esforcin el míster té molta culpa també.

Estaré a la expectativa, però no deixaré de pensar que el proper any no podem fallar més, encara que estiguem al grup II o al III en dona igual...

 

ome del olot tb podrie pescar... starie b 



#46 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 junio 2015 - 08:01

Confio amb el Jordi Esteve, mes li val, doncs en alguna ocasio ha encertat, si es fitxa be podem aspirar a algo, aquest estiu tindra feina.
Segueixo dient que no cal mirar a segona A, a segona B hi ha molt jugador i bo i d'on triar multiples qualitats, no cal anar a pescar de algun descart de segona divisio A, tipo Dieguito o fitxar jugadors amb historial de varis equips del tipo Baquero i Fragoso, aniria a buscar jugadors joves de 23 a 27 anys i amb projeccio.

#47 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 02 junio 2015 - 12:21

o no conec amb aquest Samba, doncs espero que no sigui com el Konaté de l'any passat...

He estat mirant plantilles de jugadors de segona B i he trobat alguns davanters que poden estar bé, se que no tenim molt pressupost per fitxar davanters amb nom de segona B, jo si s'en fica un a tiro faria un esforç per fitxar-lo, ja que si es vol aspirar a alguna cosa important almenys dos o tres jugadors han de venir de equips importants de la categoria, el Nàstic se'ls va gastar aquest estiu i mireu on està ara... no dic pas que nosaltres som el Nàstic ni molt menys, no tenim ni el seu pressupost ni un patrociandor que injecti pasta, però cal fer un petit esforç a l'hora de confeccionar una plantilla força competitiva dins de les nostres possibilitats.

Anem al gra, he estat mirant davanters de equips que han descendit a tercera divisió i migcampistes en hi ha de força interessants.

Qui m'agraden moltíssim a mi són Abraham del Badalona (mig), Carlitos (Olot) i (Guardiola) Eldenc, els dos últims davanters, és obvi que per un club com el nostre és una mica difícil, però bé no estaria gens malament.

El tema de l'entrenador penso que NOse l'ha rescindit pel tema dels diners, per no pagar-li un any mes, ja que mirant l'aspecte esportiu és mereixiria anar al carrer i també perquè els Esteve tenen un entrenador que parla quan convé i diu el justet, això no passava amb Seligrat, el que m'ha extranyat es que el renovin per un any més, suposo que encara confien amb ell i que el projecte té una continuïtat, jo la veritat és que no confio massa amb tot el que ha passat durant la temporada, quan comenci la nova, ja veurem, si ara resulta que renoven la plantilla i els resultats no acompanyen que diran que és culpa dels jugadors una altra vegada??? No fotem... quan un equip no rulla per molt que els jugadors no s'esforcin el míster té molta culpa també.

Estaré a la expectativa, però no deixaré de pensar que el proper any no podem fallar més, encara que estiguem al grup II o al III en dona igual...

 

Abraham va firmar ahir mateix per l'Alcoyano, mentre que Guardiola ja fa unes setmanes que es va anunciar el seu fitxatper per l'Alcorcon de 2aA. Tots dos haurien estat unes grans incorporacions, una pena.



#48 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2015 - 01:38

Pel que han dit a les noticies de Tv Lleida, s'ha ofert la renovació a Nieto, Barreda, Miramón i Pau Torres. A les baixes ja sabudes de Fornies, Osado i Eugeni s'ha de sumar la de Chupe a qui no li han ofert renovar. També han dit que Baquero té contracte.



#49 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 junio 2015 - 02:55

Pel que han dit a les noticies de Tv Lleida, s'ha ofert la renovació a Nieto, Barreda, Miramón i Pau Torres. A les baixes ja sabudes de Fornies, Osado i Eugeni s'ha de sumar la de Chupe a qui no li han ofert renovar. També han dit que Baquero té contracte.

 

Baquero no pot continuar... no m'ha agradat gens enguany



#50 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 junio 2015 - 03:07

No si us plau, un any més amb Baquero no... És l'únic que demano als Esteve que no ho permetin, en Pedro ha sigut un gran central de renom a Segona B i Segona però el seu moment ja va passar en el instant on va decidir anar-se'n a Xipre. No ha estat a l'alçada d'un equip que volia ser primer.... Justet físicament, imprecís en moltes jugades, força lent... Ho sento molt però hi han molts bons centrals a Segona B, a equips que no han estat a dalt com per exemple Lucas Viale del baixat Sant Andreu, etc. Fins i tot a Tercera n'hi han de bons, per exemple Joaqui Flores del Mérida que ha fet un tros de temporada amb el que ha sigut per a mi el millor equip de Tercera enguany i que de ben segur l'any vinent donarà molt a parlar a Segona B si mantè el bloc del seu ascens. 


  • o han agraït

#51 Setvalls

Setvalls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 62 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 junio 2015 - 03:53

Baquero no pot jugar a futbol



#52 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 junio 2015 - 06:38

Quan es va fitxar a Baquero es va anunciar que el contracte era d'una temporada amb opció a una altra. http://www.lleidaesp...u.cat/node/4047 Entenc que l'opció a una altra permetria al club decidir, i el que han anunciat avui és que té contracte en vigor...



#53 Xavitorms

Xavitorms

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2015 - 07:33

Crec que Baquero es renovava automàticament si jugava un nombre determinat de partits, com ha jugat molts partits ha renovat automàticament.

 

Jo li donaria la baixa igual que a Fragoso i fitxaria extrems/mitja puntes amb gol, ja que aquesta temporada si no marcaven Chamorro o Albistegui no feia gols ningú. Chupe i Miramon no tenene gens de gol.


  • o han agraït

#54 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 03 junio 2015 - 10:48

Es necessita un parell de centrals alts, ens han marcat molt a pilota parada, Baquero no serveix, cal expedicio i contundencia , no entenc la seva renovacio, com ens quedem al Fragoso apaga i vamonos, vull pensar que no.
Em dona la sensacio que no s'ha acabat d'apendre dels errors, en aquesta categoria no val tocar-la i jugar al tiki- taka.
S'espavila i es comença a negociar amb jugadors interessants o ens passaran per sobre els altres, no sera per jugadors, en hi ha pero lo bo, bonic i barat ja no es porta gaire, s'ha de fer un petit esforç si es vol aspirar i arromangar-se les manigues.
A dalt nomes me quedaria amb un, chamorro es un pal, de velocitat i qualitat poca, apostaria pel Diego, aixo si a la banqueta fins que demostri el motiu pel qual es va contractar, no en un partit, si no que sigui mes regular. Continuo dient davanters bons a segona B, en hi ha uns quants...

#55 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2015 - 11:06

Baquero i Chamorro amb Idiakez ho han jugat tot practicament. Els renovaran i seguiran jugant amb el míster renovat. Quan abans ho assimilem millor...



#56 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 junio 2015 - 01:09

Doncs sí... Chamorro, Dieguito i Baquero continuaran amb naltros l'any vinent... No se quin criteri segueixen la veritat, no se que li veu a aquests jugadors l'Idiakez. Dieguito si que me'l quedaria, però a Baquero li donaria la jubilació anticipada, al menys espero que trobem un bon central i Baquero sigui suplent... I Chamorro el fria fora ja, buscaria dos davanters més i em desfeia de Chamorro, no voldria un jugador que roman sempre a dalt, mai baixa a presionar, no sap tocar-la bé... No se, podria dir mil coses que no m'agraden de Chamorro (també n'hi han de bones però moltes menys) però ho resumeixo dient que és tot un luxe tenir a un davanter sempre a dalt, sense baixar ni presionar, sense poder-lo incloure al joc de toc ràpid perque relentitza el joc i només tenir-lo perqué remati de cap o remati una passada on gairebé només tingui que empènyer la pilota per fer gol...

#57 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 04 junio 2015 - 01:53

No obstant penso que algun dels que encara té contracte "podria" anar-se'n a un altre equip, en el cas de Chamorro és el qui a priori ho tindria millor, ha fet 15 gols, doncs perquè no pensar que és pot rebre alguna oferta d'un altre club... en quan a Diego i Baquero ho veig més complicat.

Pel que fa a la resta crec que en Pau Bosch podria no continuar al Lleida, no ha jugat gaire,



#58 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 junio 2015 - 11:41

Pel que es va llegint, escoltant, sabent, sembla clar que practicament tindrem un equip bastant nou. A veure com s'aconsegueix juntar amb èxit totes les peces, però ara si que ja podem assegurar que el cicle iniciat fa 3 temporades (aquesta recent acabada i les 2 anteriors) ha tocat fi.



#59 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 junio 2015 - 05:42

Pel que es va llegint, escoltant, sabent, sembla clar que practicament tindrem un equip bastant nou. A veure com s'aconsegueix juntar amb èxit totes les peces, però ara si que ja podem assegurar que el cicle iniciat fa 3 temporades (aquesta recent acabada i les 2 anteriors) ha tocat fi.

 

Dons discrepo amb tú company, jo penso que tindrem un equip molt similar, amb el mateix inútil a la banqueta...

 

Chamorro i Baquero es queden, per tant, HO JUGARAN TOT, si els 4 que se'ls a ofert renovar, renoven..... l'11 inicial podria ser aquest tranquilament.

 

Torres, Barreda, Ekki, Baquero, Fuster, Albistegui- FITXATGE- Nieto. Miramon- FITXATGE i Chamorro .

 

Aixi que a dia d'avui no m'espero massa canvis.



#60 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2015 - 07:00

Fragoso i Baquero els 2 al carrer ya.

 

Si es quede un dels dos farem tufillo en defensa.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos