Ir al contenido


Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#21 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2015 - 08:20

Perteria: A veure si tenim sort de mantenir Pau, sino porter alt i ràpid. Es un mercat que se'n pot trobar

Defenses: necessitem cubrir posició de lateral i central. Buscar lateral dret de referència per competir amb Barreda, cessió d'algun equip de superior categoria  (laterals es un mercat fotut). Un central amb GARANTIES. Baquero out

Migcamp: Depenem de Marimon, però encara es quedi necessitem migcampista creatiu. Valorar Molo mig camp de pivot defensiu, sino buscar un que toqui be la pilota. Fragoso out. Una pena lo de Eugeni, estic segur que amb continuitat ens haguessi ajudat molt. Practicar doble pivot defensiu amb jugadors de toc (ja tenim Rami). Penso que es la franja del camp que ha estat més vulnerable aquesta temporada (junt amb la defensa)

Davanters: Si Nieto es queda perfecte, sino extrem dret, igual amb Chupe, sino buscar reforços de qualitat. Chamorro per desencallar partits i fixar centrals, però buscar davanter de referència

 

A veure que en penseu

 

 

 



#22 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2015 - 08:51

Si marxa Pau Torres, Wilfred del Olot, a la defensa fitxaria un central top de la categoria... al mig del camp FRAGOSO fora, fitxaria un extrem esquerre i intentaria renovar NIeto i Miramón com sigui. A la davantera Carlitos del Olot i sobretot FORA CHAMORRO!!!!

 

AH, I FORA IDIAKEZ!



#23 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 02:12

Com encara ni tan sols sabem si Idiákez continuarà o no, i per descomptat encara no tenim cap nom que soni com a nou reforç permeteu-me que somii i digui quin defensor central seria meravellòs poder tindre. Tot i que és gairebé impossible que a dia d'avui vingui al Lleida crec que seria un luxe que vingués en Jordi Figueras. Jugador titular del Betis, que pot ser (i ja ha sigut) titular a Primera Divisió, líder indiscutible de la defensa del Betis ascendit enguany i per si fos poc lleidetà i format a la pedrera de la UE Lleida. Se'm cau la baba només de pensar-ho, no hi hauria ningú amb millor defensa que naltros, llàstima que no només no vindrà ara, sinó que possiblement no ho faci mai.

#24 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 06:11

Com encara ni tan sols sabem si Idiákez continuarà o no, i per descomptat encara no tenim cap nom que soni com a nou reforç permeteu-me que somii i digui quin defensor central seria meravellòs poder tindre. Tot i que és gairebé impossible que a dia d'avui vingui al Lleida crec que seria un luxe que vingués en Jordi Figueras. Jugador titular del Betis, que pot ser (i ja ha sigut) titular a Primera Divisió, líder indiscutible de la defensa del Betis ascendit enguany i per si fos poc lleidetà i format a la pedrera de la UE Lleida. Se'm cau la baba només de pensar-ho, no hi hauria ningú amb millor defensa que naltros, llàstima que no només no vindrà ara, sinó que possiblement no ho faci mai.

 

Aquest vindra a juvilar-se d'aqui 10 anys ... jajjaja.... 



#25 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 mayo 2015 - 07:47

Figueras al Lleida ni a jubilar-se. Com a molt vindrà a fer una calçotada. 



#26 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 09:52

I Amantini del Badalona? Aquest és dels millors centrals del grup, llàstima que seria dificil que vingués.



#27 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 02:38

No entenc perqué un dels millors equips de la categoria com és el Lleida no es pot permetre ni la meitat de jugadors bons de la categoria. Per què el Badalona es pot permetre tenir a Amantini, l'Olot a Carlos etc i es parla de que naltros no ens els podem permetre? No te gaire sentit... Entenc que no es volen tornar a cometre errors del passat, on es portaven a terme despedes desmesurades, però d'això a no poder ni pagar a un jugador el qual si que se'l poden permetre equips molt més inferiors... Crec que aquesta pròxima temporada seria bo de fer un petit esforç econòmic, no parlo de llençar la casa per la finestra però no crec que Carlos o el mateix Amantini (que em semblaria un excel•lent fitxatge) siguin tan inabastibles.

#28 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 07:19

NO NO I NO! Si us plau, gastem sol el que tenim i prou! Ni un euro més!

De veritat, que alguns sembla que no apreneu dels errors del passat!!!
I ja no sol dels del Lleida, sino de molts altres... equips que fa uns anys estaven a l'elit, ara lluitan x sobreviure (Zgz, Osasuna, Depor, Racing...). Inclus alguns del nostre propi grup, el Atl. Balears fa uns anys, va gastar més del que podien, pensant que així pujarien, i ni van pujar i ara ho estan pagant. I el Sta. Andreu no se com deu estar economicament, pero crec que no gaire millor.
  • o han agraït

#29 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 07:47

Amantini? El desconec totalment, però pel que veig és de la cantera del Badalona i la temporada passada jugava a 3a divisió, a la Montanyesa. Dubto que sigui tant inasequible. Si no podem fitxar aquests jugadors... apaga y vamonos!!



#30 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 08:07

Amantini? El desconec totalment, però pel que veig és de la cantera del Badalona i la temporada passada jugava a 3a divisió, a la Montanyesa. Dubto que sigui tant inasequible. Si no podem fitxar aquests jugadors... apaga y vamonos!!


Obviamente, jo no en refereixo a Amantini, que no el conec. Em refereixo en general als "esforços economics".

#31 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 08:19

Narmer el que volia dir jo és el que diu l'EFAC Hooligans. Que no em crec que jugadors del Badalona o de l'Olot siguin tan inabastibles per la nostra economia. Jo no apostaria mai per fer una despesa per sobre del que tenim de forma material. Com tots jo també n'estic ja escarmentat i fart de gastar calers amb la ideia de "quan pugem ja tindrem quartos per recuperar l'invertit", aquesta mentalitat ha portat a la desaparició a desenes de clubs. Però sincerament crec que de forma material, real i palpable si que tenim els calers per poder assumir la fitxa d'un jugador com Amantini o Carlos. No se quan deuen demanar de sou però no crec que sigui un despropòsit. Ara, si fos així i tinguessin unes pretensions econòmiques de cracks pel que és la categoria doncs no cal que vinguin. Despesa 0 per sobre del que no tenim, però si se'n te gastem-ho de manera equitativa, no fem el garrepa, només això.

#32 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 08:34

Coi... llavors no es fer un esforç economic, simplement es invertir bé els diners. I bé, aquí podem pensar que fitxar un central com el que tu dius es prioritari, però potser la directiva i el mister decideix que és més important portar un davanter i se gasten els diners en un davanter crack, i despres per als centrals sol quede per fitxar centrals normalets.

El que es important es que ara per ara, el Lleida es un club cumplidor, i paguem al dia, que es algo que els jugadors donen molta importancia ara.

I bé, en la meva opinió, el club porte uns anys fent bons fixatges, altres han sortit pufos, pero en general s'ha fixat força bé.

#33 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 mayo 2015 - 10:09

Doncs si, tota la raó. Potser no he sapigut expressar-me correctament ja que el que volia dir és això, distribuim bé els calers segons les prioritats però sense pecar de massa garrepes que podem acabar per perdre jugadors interessants, acabant per fer fitxatges d'última hora gastant-nos-hi el mateix i que no facin el pes.

Però sí, primer i més important és ser un club que compleix en els pagamants. Si aconseguim l'ascens i la permanència a Segona amb aquesta filosofia podem fer coses grans, jo li dic filosofia Ponferradina que a força de ser un club complidor ara està vivint un moment dolç.


Per altra banda a més de Carlos de l'Olot com a davanter m'agrada moltíssim Isaac Aketxe que va fer 12 gols pel Sestao River que va promocionar l'any passat i que aquesta darrera temporada n'ha fet 20 a una Cultural Leonesa que ha acabat en un lloc que feia temps que no assolien, estany a prop de les promocions. Molt bon jugador pel que he vist i llegit, ara una altra cosa seria el seu sou que no se quines exigències econòmiques te.

#34 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 30 mayo 2015 - 05:04

q us semblaria el jugador del terol samba tounkara??? es mali te 24 anys i va marcar 23 gols aquesta temporada i es format de la cantera del saragossa! a mi em semblaria un bon fitxatge necessitem go a mes es un bon punta!


  • o han agraït

#35 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 31 mayo 2015 - 01:45

Idiáked no només seguirà, sinó que se l'ha renovat per un any més encara. Personalment em sembla un error, no titllaria aquesta temporada de res més que de fracàs, no per no fer el play-off en si, sinó per la manera que s'ha deixat escapar. I no entenc que s'ampliï el contracte d'un entrenador en aquestes circumstàncies. A banda, m'hagués agradat sentir a Idiákez abans, des de la roda de premsa de Cornellà no se li ha vist el pèl. I a Cornellà només se li va veure a la roda de premsa, quan va acabar el partit va anar corrent cap als vestidors. En fi, espero equivocar-me i que la temporada 2016/17 Idiákez entreni el Lleida a Segona A i tot sigui un èxit.

 

 



#36 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 junio 2015 - 08:11

L'ampliació de contracte de Idiákez em va sorprendre molt. Està clar que la directiva li va donar un gran vot de confiança i que veuen que no és el responsable dels mals resultats a la darrera fase de la lliga. Espero que l'any vinent no es tornin a cometre aquests mateixos errors. No oblidem que fins la jornada 30 érem un dels equips a batre, candidats indiscutibles al play off i fins i tot el campionat. 

 

No sé quins fitxatges ens calen, però el que tinc claríssim és que d'estrelletes ja n'han passat moltes pel Camp d'Esports. A la vida real no tot es pot fitxar com al PC Futbol, que li pujaves el sou i venien corrent. A la realitat, un jugador està al Badalona mentre està estudiant una carrera a la Universitat Autònoma, els seus pares viuen a Santa Coloma i la seva parella a Mataró; i per tant, li has d'oferir un tros de sou per acceptar pujar i baixar cada dia amb l'AVE o llogar-se un piset a Lleida. 

 

Costa un ou i tros de l'altre de portar jugadors de qualitat. Tot i això, apostar per jugadors joves que han despuntat a clubs de la zona mitjana de la classificació, crec que és una bona política per un club amb les aspiracions del Lleida. Ja veieu el Jaime Mata... un tío que s'estava al Rayo B (em sembla) que ningú en donaria un ral, a punt de pujar a primera.


  • Blau19, Ronda36 y AJSC92 ho han agraït

#37 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 01 junio 2015 - 08:32

L'ampliació de contracte de Idiákez em va sorprendre molt. Està clar que la directiva li va donar un gran vot de confiança i que veuen que no és el responsable dels mals resultats a la darrera fase de la lliga. Espero que l'any vinent no es tornin a cometre aquests mateixos errors. No oblidem que fins la jornada 30 érem un dels equips a batre, candidats indiscutibles al play off i fins i tot el campionat. 

 

No sé quins fitxatges ens calen, però el que tinc claríssim és que d'estrelletes ja n'han passat moltes pel Camp d'Esports. A la vida real no tot es pot fitxar com al PC Futbol, que li pujaves el sou i venien corrent. A la realitat, un jugador està al Badalona mentre està estudiant una carrera a la Universitat Autònoma, els seus pares viuen a Santa Coloma i la seva parella a Mataró; i per tant, li has d'oferir un tros de sou per acceptar pujar i baixar cada dia amb l'AVE o llogar-se un piset a Lleida. 

 

Costa un ou i tros de l'altre de portar jugadors de qualitat. Tot i això, apostar per jugadors joves que han despuntat a clubs de la zona mitjana de la classificació, crec que és una bona política per un club amb les aspiracions del Lleida. Ja veieu el Jaime Mata... un tío que s'estava al Rayo B (em sembla) que ningú en donaria un ral, a punt de pujar a primera.

 

La millor valoració possible. +1


  • o han agraït

#38 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 junio 2015 - 10:32

Des de que Xorxi va anomenar el Samba Tounkara del Terol m'hi he estat informant una mica, preguntant a amics i coneguts que són aficionats d'equips aragonesos de Tercera i segueixen el grup aragonès de Tercera. I la veritat és que tots coincideixen en que és un jugador força interessant, un exemple clar d'una progressió futbolística ascendent, 24 anyets i temporada rere temporada augmenta el seu rendiment i les seves prestacions. No és cap estrelleta que baixa de Segona amb fums de superioritat, tot i haver pogut jugar a Segona B ja amb dos equips amb els quals ha ascendit (Sariñena i Saragossa B) va decidir anar-se'n al Terol per acabar de consolidar-se com un bon jugador a Tercera, és un jugador humil, sembla que força treballador, te velocitat i físic típic africà, sembla que te bon toc i control de la pilota, no se li escapa la pilota d'entre els peus i es capaç d'incloure's a les triangulacions d'intercanvis de passades (tiki-taka), es desmarca bé, no se'l veu mal definidor davant porteria i sobretot ha estat un bon asistent a més del màxim golejador del Terol i segon màxim golejador del grup aragonès.

 

Dit així sembla que estigui parlant d'un Dongou o una gran promesa, no és tan així suposo perqué estem parlant de nivell Tercera-SegonaB però de debò que em semblaria una bona aposta, un jugador que juga bé i marca gols, un bon punta que veuria el jugar a Segona B com un premi i un desafiament a la seva carrera esportiva i no com una baixada de divisió (de Segona a Segona B) on arribaria amb aires de superioritat potser... Segur que li posaria ganes per treballar i esforçar-se, i crec que el físic africà amb la seva joventut i ganes de jugar ens podria ser útil ja fos com a jugador titular o simplement per tenir recanvis i rotacions de nivell. 


  • o han agraït

#39 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 01 junio 2015 - 01:58

Des de que Xorxi va anomenar el Samba Tounkara del Terol m'hi he estat informant una mica, preguntant a amics i coneguts que són aficionats d'equips aragonesos de Tercera i segueixen el grup aragonès de Tercera. I la veritat és que tots coincideixen en que és un jugador força interessant, un exemple clar d'una progressió futbolística ascendent, 24 anyets i temporada rere temporada augmenta el seu rendiment i les seves prestacions. No és cap estrelleta que baixa de Segona amb fums de superioritat, tot i haver pogut jugar a Segona B ja amb dos equips amb els quals ha ascendit (Sariñena i Saragossa B) va decidir anar-se'n al Terol per acabar de consolidar-se com un bon jugador a Tercera, és un jugador humil, sembla que força treballador, te velocitat i físic típic africà, sembla que te bon toc i control de la pilota, no se li escapa la pilota d'entre els peus i es capaç d'incloure's a les triangulacions d'intercanvis de passades (tiki-taka), es desmarca bé, no se'l veu mal definidor davant porteria i sobretot ha estat un bon asistent a més del màxim golejador del Terol i segon màxim golejador del grup aragonès.

 

Dit així sembla que estigui parlant d'un Dongou o una gran promesa, no és tan així suposo perqué estem parlant de nivell Tercera-SegonaB però de debò que em semblaria una bona aposta, un jugador que juga bé i marca gols, un bon punta que veuria el jugar a Segona B com un premi i un desafiament a la seva carrera esportiva i no com una baixada de divisió (de Segona a Segona B) on arribaria amb aires de superioritat potser... Segur que li posaria ganes per treballar i esforçar-se, i crec que el físic africà amb la seva joventut i ganes de jugar ens podria ser útil ja fos com a jugador titular o simplement per tenir recanvis i rotacions de nivell. 

 

totalment d'acord!!! 



#40 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 01 junio 2015 - 02:06

Jo no conec amb aquest Samba, doncs espero que no sigui com el Konaté de l'any passat...

He estat mirant plantilles de jugadors de segona B i he trobat alguns davanters que poden estar bé, se que no tenim molt pressupost per fitxar davanters amb nom de segona B, jo si s'en fica un a tiro faria un esforç per fitxar-lo, ja que si es vol aspirar a alguna cosa important almenys dos o tres jugadors han de venir de equips importants de la categoria, el Nàstic se'ls va gastar aquest estiu i mireu on està ara... no dic pas que nosaltres som el Nàstic ni molt menys, no tenim ni el seu pressupost ni un patrociandor que injecti pasta, però cal fer un petit esforç a l'hora de confeccionar una plantilla força competitiva dins de les nostres possibilitats.

Anem al gra, he estat mirant davanters de equips que han descendit a tercera divisió i migcampistes en hi ha de força interessants.

Qui m'agraden moltíssim a mi són Abraham del Badalona (mig), Carlitos (Olot) i (Guardiola) Eldenc, els dos últims davanters, és obvi que per un club com el nostre és una mica difícil, però bé no estaria gens malament.

El tema de l'entrenador penso que NOse l'ha rescindit pel tema dels diners, per no pagar-li un any mes, ja que mirant l'aspecte esportiu és mereixiria anar al carrer i també perquè els Esteve tenen un entrenador que parla quan convé i diu el justet, això no passava amb Seligrat, el que m'ha extranyat es que el renovin per un any més, suposo que encara confien amb ell i que el projecte té una continuïtat, jo la veritat és que no confio massa amb tot el que ha passat durant la temporada, quan comenci la nova, ja veurem, si ara resulta que renoven la plantilla i els resultats no acompanyen que diran que és culpa dels jugadors una altra vegada??? No fotem... quan un equip no rulla per molt que els jugadors no s'esforcin el míster té molta culpa també.

Estaré a la expectativa, però no deixaré de pensar que el proper any no podem fallar més, encara que estiguem al grup II o al III en dona igual...






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos