Ir al contenido


Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#61 pali12

pali12

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2015 - 08:07

Sona per a la propera temporada el davanter del villanovense ( grup IV ) CARLOS FERNANDEZ , va jugar playoffs a segona .https://youtu.be/sIGOYEWQey0

#62 pali12

pali12

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2015 - 08:07

Sona per a la propera temporada el davanter del villanovense ( grup IV ) CARLOS FERNANDEZ , va jugar playoffs a segona .https://youtu.be/sIGOYEWQey0

#63 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2015 - 10:26

Es igual, vingui qui vingui, jugarà Chamorro....aneu assimilant jajaja



#64 pali12

pali12

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2015 - 10:44

Tots dos tuienen les mateixes xifres de gols ens vindria molt bé

#65 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 08 junio 2015 - 08:35

Sona per a la propera temporada el davanter del villanovense ( grup IV ) CARLOS FERNANDEZ , va jugar playoffs a segona .https://youtu.be/sIGOYEWQey0

 

Osti, el vídeo és ESPECTACULAR



#66 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 08 junio 2015 - 08:35

(no cal dir-ho, però modo ironia ON)  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:



#67 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2015 - 11:28

Es perillos fitxar només veient videos...vist el video, em recorda una mica a Dieguito...no sé, es prou alt, potser estaria be un altre tipo de davanter o mitja punta, un pel més baixet, q tiri diagonals, tingui regat, etc. Algú sap com anat la temporada a Urko Arroyo? Tot i que ja sé, q no te molta reputació desde l'estiu passat...Tema renovacions q se'n sap?



#68 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2015 - 08:45

Carlos Barreda no renova. Comencem bé  :osti:



#69 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 10 junio 2015 - 10:00

I Pau Torres i Nieto no fan bona pinta. Nieto ja de bon principi semblava complicat, i Pau sona pel Nàstic. Barreda era titular indiscutible però tampoc diria que formés part de la columna vertebral de l'equip. En aquest sentit, és la primera baixa significativa, però pot ser més important veure què passa amb el propi Pau Torres o Miramón.



#70 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2015 - 10:08

Carlos Barreda no renova. Comencem bé  :osti:

 

Al meu entendre Carlos Barreda, tot i no ser un superdotat técnicament, sempre ho suplía amb el seu físic, per mi es un dels millor laterals de la categoria. A mitja temporada va dir que si per ell fos renovaria, no oblidem que està al costat de casa i jugant de titular a un dels grans de la 2a B. Ara bé, el jugador a demanat un augment de sou i el Lleida fidel a la seva filosofia no l'hi ha volgut apujar ni un euro... entenc que el jugador marxi, i no entenc la postura del Lleida esportiu,.

 

Personalment per aquest jugador, juntament amb Miramón, Torres i Nieto faria un esforç econòmic... així no anem bé, perquè vec que marxarán tots quatre...

 

Crec que es un error de bulto deixar-l'ho marxar... ara portarem algú gratis i a cost zero i ja veurem quin rendiment que donarà.

 

Ei, però tranquils, que tenim a Chamorro...

 

PD: La cosa no comença gens bé.



#71 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2015 - 11:16

Tot i que estic d'acord que Barreda no era a la columna vertebral, és una baixa que trobarem molt a faltar. No és gens fàcil trobar un tio amb la intensitat de treball d'aquest noi. A més a més que el pots posar a les dos bandes i no es nota la diferència, i això encara és més difícil. 

 

Ja veurem com el suplim. Que Nieto no hi serà l'any vinent ja ho tenia molt clar, i que Miramón podria ser titular a un grapat d'equips de 2ªA és una evidència. Ara sol em faltava sentir que Pau sóna pel Nàstic... Hi ha un munt de feina damunt la taula tant bon punt acabin els PO.

 

Ens pensàvem que aquesta temporada havia estat nefasta, però encara pot ser pitjor. 



#72 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 junio 2015 - 11:57

Si haguessim aconseguit l'objectiu (pujar, per mi no em val cap altre) no tindriem tants problemes...



#73 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 10 junio 2015 - 06:47

Això crec que sona a un final de cicle en la curta història del Lleida Esportiu, jugadors que han sigut importants marxaran, ja sigui per millors ofertes o que s'han cansat de jugar amb una categoria que potser els hi queda ja curta i volen anar a clubs de categoria superior. Crec que Miramón sera un més dels quals faràn el mateix com Barreda o Pau Torres.

Que significa això que l'únic supervivent serà Fuster i Pau Bosch aquest últim no tindria tant clar la seva continuitat de cara a la propera temporada, tota la resta crec no equivocar-me seràn els fitxatges de la passada campanya.

Doncs ara equip nou, no hi ha més, que pot passar que és necessiti un període per acoplar tots els nouvinguts, és molt agosarat dir que la propera temporada sigui de transició???? no ho sé, entenc ara que al sr. Idiàkez l'hagin renovat fins el 2017, és una reflexió meva, per tant pot ser que la propera campanya no ens marquem objectius, si no que anem en funció de com va transcurrint la temporada????

NO ho sé, l'únic es que estic cansat de veure al equip amb aquest pou i cada any que no s'assoleix aquest ansiat objectiu és fa etern i que desde fa un munt d'anys que només estem veient les miseries d'aquesta categoria...

Ara m'en dono compte de que aquest any era el moment i no ha sigut i m'emprenya encara més.



#74 Xavitorms

Xavitorms

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2015 - 10:36

I perque no prova el Lleida de fitxar David Haro, del Hospi? Extrem amb molt de gol i que no ha renovat...



#75 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2015 - 08:54

I perque no prova el Lleida de fitxar David Haro, del Hospi? Extrem amb molt de gol i que no ha renovat...

 

Perquè segur que diràn que cobra molt i no poden accedir a les seves pretensions econòmiques jajaa.



#76 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2015 - 10:00

Tots sabem q alla per on han passat el germans Esteve, no ha tornat a creixer la gespa... Aixi que no cal esperar grans noms, ni inversions faraoniques... Quina fitxa te Idiakez? Com per haver-lo renovat un any mes del que tenía...per cert, qui es aquest Agus Fernandez, que llegeixo...

#77 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 11 junio 2015 - 10:43

Jo tampoc espero res de l'altre mon, si no jugadors normalets amb projeccio, res de noms, aniran madurant com a jugadors i quan estigin curtits marxaran a no ser que pugem, marxaran perque els senyors Esteves no voldran pujar-los hi ni un centim el sou, es una prna, ja m'agradaria que es poses algu amb pasta i que es fitxes be com a l'Oviedo o Nastic.
Com a molt portaran un jugador que estigui acabant la seva carrera tipo Baquero per dir que han fitxat un que es una mica "Conegut", espero que no doni el mateix rendinent que Baquero i no vingui de la lliga de Xipre o de per alli.

#78 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:14

Tots sabem q alla per on han passat el germans Esteve, no ha tornat a creixer la gespa... Aixi que no cal esperar grans noms, ni inversions faraoniques... Quina fitxa te Idiakez? Com per haver-lo renovat un any mes del que tenía...per cert, qui es aquest Agus Fernandez, que llegeixo...

Il·lumina'm; per on han passat?



#79 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:38

Il·lumina'm; per on han passat?


Això mateix em pregunto jo... de fet tinc entes que al presi, el tema de la construcció li va força bé (fora de l'estat obviament jejejeje).

#80 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:39

Il·lumina'm; per on han passat?


Sicoris mateix...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos