Ir al contenido


Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#1 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 mayo 2015 - 08:34

Baixes confirmades:

- Fornies. Fi de la cessió.

- Eugeni. Fi de la cessió.

- Osado. Acaba contracte. No se'l renova.

- Barreda. Acaba contracte. No renova

- Pau Torres (Alavés)

 

Altes:

- Toño Vàzquez (central, Toledo)

- Iván Crespo (porter, Murcia)

 

Interessen:

- Son prioritaris un central, un migcampista defensiu i un davanter.

- Rubén Pérez, davanter del Varea. http://www.futbolme....ben-perez-/9879

 

Plantilla

 

Entrenador:

- Imanol Idiákez. Contracte en vigor. Renovat fins el juny de 2017.

 

Porters:

- Iván Crespo.

- Àlex Cobo. Contracte en vigor. Falta veure si estarà al primer equip o al filial.

- Mediavilla. Acaba contracte. S'està valorant la seva continuïtat.

 

Defenses:

- Pau Bosch. Contracte en vigor.

- Ekhi. Contracte en vigor.

- Raúl Fuster. Contracte en vigor.

- Molo. Acaba contracte. S'està valorant la seva continuïtat.

- Baquero. Sembla que té contracte en vigor. Quan se'l va fitxar, el club va anunciar que el contracte era d'una temporada amb opció a una altra.

- Aldalur. Ha jugat cedit al Barakaldo. S'està valorant la seva continuïtat.

- Toño Vázquez.

 

Migcampistes:

- Jorge Miramón. Acaba contracte. En principi es queda si no té ofertes de categoria superior. Té oferta de renovació.

- Albístegui. Contracte en vigor.

- Chupe. Acaba contracte. S'està valorant la seva continuïtat.

- Dani Fragoso. Acaba contracte, opció de renovació. S'està valorant la seva continuïtat.

- Rami. Acaba contracte, opció de renovació. Ha manifestat que vol quedar-se. S'està valorant la seva continuïtat.

- Mia Guasch. Ha jugat cedit a la Pobla de Mafumet. S'està valorant la seva continuïtat.

 

Davanters:

- Salva Chamorro. Contracte en vigor.

- Diego Sánchez. Contracte en vigor.

- Nieto. Acaba contracte. Podria tenir ofertes de Segona A. Té oferta de renovació.



#2 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 25 mayo 2015 - 09:29

Crec que Barreda va renovar. No ho se segur



#3 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 mayo 2015 - 09:53

Pel que he trobat sembla que les dos parts volen seguir però encara no hi ha res signat. 



#4 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 25 mayo 2015 - 10:28

Barreda jo diria que continuarà, Nieto acaba contracte i com que continuarem un any més a Segona B dubto que continuiï, el més probable que fitxi per algun equip de la liga Adelante durant aquest estiu, en el cas de Chamorro crec que té contracte i també Dieguito, és possible que un d'ells o els dos causin baixa ja que no han rendit com s'esperava sobretot Dieguito i Chamorro doncs no se... en funció de com estigui el mercat, jo apostaria per ell, però com a suplent.

El qui no renovaria mai de la vida seria a Baquero i en quan a Molo, doncs no en tinc ni idea que acabarà passant ha acabat la temporada lesionat, Pau Bosch tampoc ho tinc clar encara que tingui contracte. La resta que acaba contracte fora em quedaria amb Miramón, Pau Torres i fins i tot a Chupe.

La resta doncs sembla clar... espero que l'Albistegui, no marxi encara que el senyor Idiàkez vulgui marxar, a veure que acaba passant amb el míster si s'acaba pronunciant, això sembla un secret a veus que només ho saben quatre persones, espero que durant aquesta setmana es pugui sortir de dubtes, jo desitjo que acabi marxant, un entrenador que no ha sapigut mantindre una renta 8 o 9 punts de marge respecte en al cinquè quan s'estava a play off i no ha sapigut reconduir la situació NO es mereix continuar, el negatiu és que té un any més de contracte i si és fa fora per part del club l'haurien d'indemnitzar, una altra cosa seria és que ell  pogués decidir de marxar.



#5 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 mayo 2015 - 09:41

Barreda segurament seguirà, així com Molo i possiblement Chamorro.

Dubto que continuin Chupe, Fragoso, y Baquero.

Pau Torres i Miramon de ben segur rebran ofertes d'altres equips i per llei de probabilitats un dels dos segurament no continuarà.

Per altra banda Nieto es un misteri, tothom dieu que marxarà, però jo no ho tinc tan clar ja que vé de sessions AFE i allí no el volia ningú de lliga adelante. Veurem... jo el renovaria sense dubte i de fet faria esforços per renovar-lo! 



#6 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 26 mayo 2015 - 10:51

Chamorro no sé si té contracte en vigor o no, per la política que segueix normalment la directiva de contractes de dos anys la lògica diu que sí. De tota manera, crec que calen canvis a la davantera, Diego ha comptat poc i Chamorro ha estat molt irregular.



#7 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 26 mayo 2015 - 01:14

Si continua Pau i Miramón ja podem tirar coets. Diego, tot i jugar més aviat poc ha fet 7 gols. Penso que encara pot aportar molt més. En canvi, Chamorro no és que em sembli un mal jugador (és un gran cono), però no el veig amb aquest estil de joc. Crec que si vols jugar així et cal molta mobilitat al davant. Una mica el que li va passar al Barça amb Ibrahimovic. 

 

Nieto té qualitat per jugar a segona, però és molt cert que fins que el Lleida el va cridar estava entrenant-se amb la AFE. Ves a saber quin contracte i en quines condicions va arribar. Em jugo alguna cosa que tenia alguna clàusula tipo "si pugem a segona et doblem el sou" o algo per l'estil. 



#8 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 26 mayo 2015 - 01:53

Bé,

Després d'haver llegit la prensa d'avui tot sembla indicar que Idiàkez continuarà sent l'entrenador que començarà la temporada 2015/16 amb el Lleida, esperem que hagi aprés dels errors d'enguany.

Anem al tema, hi ha jugadors que interessen de l'actual temporada que acaben contracte, es farà un esforç per retenir-los, dos d'ells Pau i Miramón, doncs la veritat es que són bons i no m'extranyaria que tot i fer un esforç econòmic marxin decantant-se per una proposta més atractiva d'algun equip de segona A, bé és el que hi ha amb això és difícil de lluitar.

L'altre és que sembla ser que fa dies que s'està treballant per confeccionar la plantilla per la propera temporada i portar jugadors interessants que puguin aportar coses positives a l'equip, i sempre dins de les limitacions econòmiques del nostre club, amb tot i això comptat que Idiàkez serà l'entrenador, a veure que passa, perquè durant els propers dies aniran sortint noms.

Os avanço i potser algún ja ho sap que s'està interessat amb el golejador del Varea (equip de tercera divisió) de la ciutat de Logronyo i que està jugant la promoció d'ascens a segona B, aquest xicot ha fet uns 40 i pico gols i crec que té algo d'experiència a la segona B, crec que té uns 27 anys.

A veure quins noms van sortint més...



#9 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 26 mayo 2015 - 01:55

El jugador que parlava en el missatge anterior és Rubén Pérez, m'he descuidat el nom....


  • o han agraït

#10 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 26 mayo 2015 - 04:29

Desconec del tot el cas, però pot ser que el Nieto estigués amb AFE perque el van donar de baixa del Cordova el mateix dia que es tancava el plaç de fixatges de 1a i 2a? restant encara obert el de 2b? em sona sentir algo així però ja us dic no ser si és cert

#11 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 26 mayo 2015 - 04:37

El jugador que parlava en el missatge anterior és Rubén Pérez, m'he descuidat el nom....

 

Es una molt bona aposta!

 

Tb es una pena que marxin Eugeni i Fornies. El primer no ha pogut demostrar res. El segon ha sigut bastant irregular pero a mi m'ha agradat força.

 

S'hauria de donar la baixa a Bakero i Fragoso sens dubte, igual que Osado (ja esta confirmada), Chamorro.

 

La resta de l'equip es valida per a la propera temporada, sobretot Pau Torres i Miramon interesen.

 

Els meus unics dubtes son amb Chupe (sempre em va agradar mes Didac Devesa) i Molo. Chupe li falta gol i a mi no m'agrada i Molo, es el alma mater del Lleida, pero despres de un any lesionat, creieu que podria tornar a ser el mateix que ha estat? Ojala que si, i que tornem a veure el Molombauer de fa dos temporades, pero tinc dubtes.



#12 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 26 mayo 2015 - 08:07

El grup de la Rioja segurament no és el més complicat de Tercera, però 45 gols no són fàcils de fer...



#13 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 26 mayo 2015 - 08:43

CENTRAL i un punta àgil i ràpid.

 

Si puje el Nàstic, Nieto, Miramón i inclús Pau Torres se'n van direcció a la costa l'any vinent.



#14 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 27 mayo 2015 - 07:36

CENTRAL i un punta àgil i ràpid.

 

Si puje el Nàstic, Nieto, Miramón i inclús Pau Torres se'n van direcció a la costa l'any vinent.

 

L'any passat vam farcir les terres gironines i aquest les tarragonines.  :malament:



#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 27 mayo 2015 - 10:14

Tant jugador nou prefereixo mister nou. No vui un altre any d'adaptacions i que Idiakez hagi de marchar al juny amb més pena que gloria i despres haver de justificarse.

Si fem equip nou, millor mister nou sense cap tipus de presio, sense grans aspiracions, objectius realistes. Solament aixi tindrem la tranquilitat d'anar fent i poder acceptar un altre any a segona B en cas de que la temporada vinent no pujem.

#16 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 27 mayo 2015 - 11:17

Aldalur esta cedit al Barakaldo, o es va vendre?



#17 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 27 mayo 2015 - 01:22

Entenc que Albistegui vulgui renovar amb tanta rapidesa, és el primer any aquí, tot sembla indicar que Idiakez es quedarà i segurament no té la pressa de voler jugar a 2A. En canvi, Pau Torres o Miramón... aquesta no és la primera temporada que aguanten perquè s'estimen el club i per molt afecte que li tinguin a Lleida i al Lleida el futbol és la seva feina i trens de 2a divisió A no saps quan serà l'últim que t'arribarà... així que dubto molt que es quedi cap dels dos. I espero equivocar-me eh! Perquè sóc "Pauistafins la médula i l'art d'Arda Miramón tmb hem té enamorat. Però si ho pensem fredament...

Respecte a les ALTES:

Jo no em cansaré de repetir quin seria el meu fitxatge preferit: Gerard Puigoriol 'Putxi', actualment a l'Europa. Crec que s'ha de mirar algun jugador que fa la promoció a 2aB perquè n'hi ha de molt bons. Castelló, Europa, Ascó...



#18 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 mayo 2015 - 03:02

Aldalur esta cedit al Barakaldo, o es va vendre?

Crec recordar que per part del Lleida es va dir que estava cedit pero per part del Barakaldo que el fitxaven lliure. No s'ha dit res del seu possible retorn, així que suposo que devien rescindir-li l'any que li quedava.



#19 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 28 mayo 2015 - 06:19

Crec recordar que per part del Lleida es va dir que estava cedit pero per part del Barakaldo que el fitxaven lliure. No s'ha dit res del seu possible retorn, així que suposo que devien rescindir-li l'any que li quedava

 

Estaba cedit. Jo crec que ha de tornar de cara a la propera temporada o rescindir contracte



#20 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 mayo 2015 - 07:35

Estaba cedit. Jo crec que ha de tornar de cara a la propera temporada o rescindir contracte

 

Em sembla que acabava contracte ara. 






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos