Ir al contenido


Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#81 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:39

Em fa molta gràcia que critiquem a la directiva que descarti jugadors perque volen cobrar molt, o no els renovin perque demanen més calers... Quins collons! Es que ja no recordem on ens va portar les epoques de sous astronòmics i fitxatges de "alt standing"?? Ja us ho dic jo, a desaparèixer.

 

Som 2.000 socis i no tenim collons de plenar el camp ni en play off. Igual hem de canviar de realitat. Igual la realitat es que Lleida té massa social per a ser un equip punter de Segona B i poca cosa més.



#82 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:39

Il·lumina'm; per on han passat?


Futbol sala al Sicoris mateix...

#83 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:39

Il·lumina'm; per on han passat?


Futbol sala al Sicoris mateix...

#84 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:39

Il·lumina'm; per on han passat?


Futbol sala al Sicoris mateix...

#85 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:40

Il·lumina'm; per on han passat?


Futbol sala al Sicoris mateix...

#86 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:40

Em fa molta gràcia que critiquem a la directiva que descarti jugadors perque volen cobrar molt, o no els renovin perque demanen més calers... Quins collons! Es que ja no recordem on ens va portar les epoques de sous astronòmics i fitxatges de "alt standing"?? Ja us ho dic jo, a desaparèixer.

 

Som 2.000 socis i no tenim collons de plenar el camp ni en play off. Igual hem de canviar de realitat. Igual la realitat es que Lleida té massa social per a ser un equip punter de Segona B i poca cosa més.



#87 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:40

Em fa molta gràcia que critiquem a la directiva que descarti jugadors perque volen cobrar molt, o no els renovin perque demanen més calers... Quins collons! Es que ja no recordem on ens va portar les epoques de sous astronòmics i fitxatges de "alt standing"?? Ja us ho dic jo, a desaparèixer.

 

Som 2.000 socis i no tenim collons de plenar el camp ni en play off. Igual hem de canviar de realitat. Igual la realitat es que Lleida té massa social per a ser un equip punter de Segona B i poca cosa més.



#88 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2015 - 11:42

Perdon, no se que ha pasado con tanta repetición...
Yo solo digo, q al tiempo con los que mandan...pero q ojala salga bien, por todos aquellos que queremos volver a ver un Lleida triunfador

#89 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 11 junio 2015 - 12:22

A 2ªB no pots permetre't desviar-te ni un ral del pressupost. Mai més s'han de tornar a cometre els errors que van emportar-se per davant l'estimada Unió Esportiva



#90 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 junio 2015 - 11:09

Jo crec que a vegades ens pensem ser més grans del que realment som. Els temps glorioso dels 90 on el Lleida era un gallet de segona i on ens tenien molt respecte allà on anàvem, han passat i, ves a saber, si tornaran mai.

Estem a segona B. Portem 10 anys i en aquesta categoria és que no si no existim. O ens apareix un Slim de torn o, sense anar més lluny, un Sorigué de torn, o tenim segona B per anys.

Em sembla perfecte la línea de la directiva de no voler gastar més del que s'ingressa. Ara bé, que no ens venguin fum, per qué les possibilitats de competir amb grans pressupostos per pujar són menors.

 

Potser algun any sona la flauta, estil Llagostera o algun altre equip,...però és la crua realitat és que per sortir del pou és necessita quelcom més que una mica de sort i una excel.lent gestió econòmica.



#91 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 junio 2015 - 05:38

Prefereixo quedar-me a Segona B que no que vingui un Slim de torn. Les experiències amb multimilionaris estrangers no acostumen a ser massa bones, amb alguna excepció. I les excepcions tampoc les compro. Per al Lleida vull un projecte seriós, que no estiri més el braç que la màniga i, si s'ha d'apujar el pressupost, que sigui per  haver trobat patrocinadors o per un augment de la massa social.  A partir d'aquí, intentar anar creixent, poder sortir d'aquesta categoria de merda i consolidar un projecte a Segona A. Però sense voler començar per la teulada. La resta no m'interessa. I precisament això és el que ens diferencia de Nàstic o Oviedo. En el cas dels primers, sembla que tenen patrocinadors que hi posen pasta (vegi's Sorigué). I l'Oviedo... només els ingressos derivats dels abonaments de temporada permeten un marge de maniobra més gran del que tenim aquí.


  • o han agraït

#92 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2015 - 11:51

Que hi ha prevista alguna novetat aquesta setmana? Al marge del tema de la campanya de socis...

#93 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2015 - 04:10

Entre avui i demà diuen que tancaràn la primera incorporació... veurem que passa, s'especula que es un central titular indiscutible d'un equip de 2a B. noms????



#94 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 junio 2015 - 04:51

Podria ser Agustín Fernández, va estar la última temporada al Hospitalet, ex Sabadell, ex Olot, ex Alavés entre altres

#95 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 junio 2015 - 04:52

Si ara ho he llegit... algú l'ha vist jugar, jo no el recordo...crec que té 33 anys, molt jove no és... " un altre baquero " ???



#96 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 15 junio 2015 - 04:56

Entre avui i demà diuen que tancaràn la primera incorporació... veurem que passa, s'especula que es un central titular indiscutible d'un equip de 2a B. noms????

 

Jo apostaria per Germán del Olot, va bé amb els peus, pot jugar de mig defensiu... encaixaria bastant amb el que es busca. 



#97 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 junio 2015 - 04:56

Es comenta que Agustín té molt bon joc aeri, ha fet 4 gols a la Lliga aquesta temporada



#98 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 junio 2015 - 04:59

Ostia German no ha renovat amb l'Olot, seria un bona adquisició també

#99 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 15 junio 2015 - 05:07

Es comenta que Agustín té molt bon joc aeri, ha fet 4 gols a la Lliga aquesta temporada

 

Doncs Germán té molt bon joc aeri i llegeixo que n'ha fet quatre.



#100 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 junio 2015 - 05:15

Aqui les estadistiques dels dos jugadors:
- Agustín 15 targetes grogues, cap vermella, 4 gols en Lliga i 2 en copa del rey i té 33 anys
- German 5 targetes grogues, 1 vermella, 4 gols en Lliga, la copa del rey no la va jugar i té 28 anys, 5 anys més jove que Agustín




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos