Ir al contenido


Foto
- - - - -

Nou Lleida començant de 0


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
99 respuestas en este tema

#61 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2011 - 03:20

Si volem començar bé, se fa des de 4a catalana. Res de col·laboracions amb altres clubs ni compra de places.

Tens raó no crec que cap poble volgués deixar de tenir futbol.
Pero jo estic en que si tot surt be s'animi al lleida 1939 no es bo estar dividits.

Amb aixó te rao si es comença es comença be i per tant s'ha de començar per 4rta catalana

#62 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 julio 2011 - 01:54

La majoria m'haurà titllat de boig per aquest fil però ens encaminem cap a aquesta opció.
La llàstima és que arribarem aquí per obligació i no per voluntarietat. Temps al temps.

#63 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 01:55

La majoria m'haurà titllat de boig per aquest fil però ens encaminem cap a aquesta opció.
La llàstima és que arribarem aquí per obligació i no per voluntarietat. Temps al temps.


És molt difícil montar un club nou. No és com juntar-se uns amics i anar a fer un partit Diumenge a la Tarda...

#64 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 01:58

Si comencem de 0 es possible conservar escut, colors, nom.....????????????

#65 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 02:19

Si comencem de 0 es possible conservar escut, colors, nom.....????????????

Si, clar... el problema és que et vindran totes les empresses que el Lleida li deu diners i tel's demanaràn a tu. fundar un club és molt molt molt fàcil, creieu-me.

#66 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 02:39

La majoria m'haurà titllat de boig per aquest fil però ens encaminem cap a aquesta opció.
La llàstima és que arribarem aquí per obligació i no per voluntarietat. Temps al temps.


És molt difícil montar un club nou. No és com juntar-se uns amics i anar a fer un partit Diumenge a la Tarda...

Dons crec que no ha de ser tant difícil. Demanar un camp a l'ajuntament, copiar i modificar uns estatuts de un altre club, buscar jugadors (n'hi a a cabassos) i buscar alguna "almoïna" per pagar les despeses de la inscripció a la lliga.
Ara una altra cosa és tenir temps i ganes ara a l'estiu que tot deu (els que treballem no) esta de vacances.
Jo torno a oferir el meu temps i recolçament per ajudar a qui vulgui tirar això endavant.

#67 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 julio 2011 - 02:46

Mitjançant aquest post em poso a la vostra disposició pel que fa a la maquetació i elaboració gràfica (imatge corporativa, cartes, fulls "oficials", papereria en general, cartells, carnets, etc...).

Fa 12 anys que em dedico al disseny editorial i crec que puc aportar coses dins aquest camp.

DIT QUEDA!


FORÇA LLEIDA!


P.d.- Tinc entès que Pixtic també "toca" aquest tema. Crec que en aquest apartat (important per a la difussió mediàtica -ni que al principi només sigui de caire local-) anem ben servits...

#68 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 julio 2011 - 02:50

Per part meva també vull donar el suport a aquesta iniciativa. Tinc ganes que acabi ja el circ que s'ha montat i que no ha deixat morir amb dignitat la UE LLeida.
Com he dit jo estic disposat ajudar amb lo que sigui per tirar aquesta iniciativa endavant. Cada cop tinc més clar que lo millor és començar de 0 amb gent que s'estima el Lleida.
Estava a favor de refundar el nou Lleida desde 2ªB però amb lo que ha passat aquests última setmana se m'han acabat les ganes. Com a lleidatà que estima la UE Lleida em sento molt avergonyit de com s'estan succeint els fets...

#69 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 02:53

Esperar avere que pasa i un cop sabem quin es el resultat si tenim futbol o no! començar a mourens!
Jo també dono el suport aquesta iniciativa!

#70 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 02:59

+1 a començar de cero i acabar amb tota aquesta colla de mangantes. El lleida a les mans de la gent que l'estima !!

#71 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 05 julio 2011 - 03:54

Bé, ara que ja hi ha un post, torno a explicar el que havíem pensat.

Per començar, però, si la Junyent ho presenta tot i podem "refundar" el Lleida d'aquesta manera seguint a 2a B no crec que pogués tirar endavant. Tot hi segur que seria lo millor ja que encara que ara vagi tot bé, hem fa por que d'aquí uns set o vuit anys tornem a tenir un deute de collons.

Però bé, com us deia, aquest any, en els diferents desplaçaments, a través d'aquest foro, el facebook i la renió de Pedra Picada, he conegut gent que s'estima molt aquest club i crec que d'entre tots podríem fer alguna cosa amb cara i ulls. Hi ha socis amb molts diners que mai han volgut col·laborar ja que no volien pagar-li el sou estratosfèric a quatre xoriços. També socis de tota amb influències en aquest món, altres que coneixen molt bé tots els jugadors de totes les lligues i altres experts en gestió econòmica esportiva. Molts d'altres i jo mateix que no dominem cap d'aquestes coses, doncs estem disposats a deixar-nos-hi les hores que calguin per tirar això endavant. El que ens uneix a tots és la passió eterna per aquest club que tant ens ha donat.

Així doncs, el que es podria fer és una reunió per veure quines opcions reals hi hauria de tirar això endavant entre tots i en quina categoria podriem començar, escut, samarreta.... Tot això per garantir una gestió amb tranparència i gent que s'estimi el club tot promovent veu i vot pel socis.

Com he dit no en tinc ni idea de si això es possible tirar-ho endavant, si necessitàriem un any per confeccionar el projecte o si només és un somni, però si finalment la Junyent no pot o no vol presentar el pla de viabilitat alguna cosa hauríem de fer.

Salut



Cito el qiue vaig escriure fa uns dies. Esperem que puguem tenir gutbol a 2a B o 3a, però sino, els socis hem de canviar les coses!!
Si aquests dies la cosa no s'aclara hauríem de fer una reunió urgent per parlar-ne tots i veure que pot aportar cadascú a aquest nou projecte.

#72 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 05:33

Mitjançant aquest post em poso a la vostra disposició pel que fa a la maquetació i elaboració gràfica (imatge corporativa, cartes, fulls "oficials", papereria en general, cartells, carnets, etc...).

Fa 12 anys que em dedico al disseny editorial i crec que puc aportar coses dins aquest camp.

DIT QUEDA!


FORÇA LLEIDA!


P.d.- Tinc entès que Pixtic també "toca" aquest tema. Crec que en aquest apartat (important per a la difussió mediàtica -ni que al principi només sigui de caire local-) anem ben servits...


Sisi, amb el teu disseny jo podria fer el website del club
Pero cal esperar, de moment fins demà

#73 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 05:53

Mitjançant aquest post em poso a la vostra disposició pel que fa a la maquetació i elaboració gràfica (imatge corporativa, cartes, fulls "oficials", papereria en general, cartells, carnets, etc...).

Fa 12 anys que em dedico al disseny editorial i crec que puc aportar coses dins aquest camp.

DIT QUEDA!


FORÇA LLEIDA!


P.d.- Tinc entès que Pixtic també "toca" aquest tema. Crec que en aquest apartat (important per a la difussió mediàtica -ni que al principi només sigui de caire local-) anem ben servits...


Sisi, amb el teu disseny jo podria fer el website del club
Pero cal esperar, de moment fins demà


Sí, estaria bé que tots col·laborèssim una mica per fer un nou club que de veritat s'estima el Lleida. Però primer tenim que esperar a veure a lo que passarà demà, però com dieu per aquí dalt, ja no tinc ganes de veure un Lleida a 2a "B" amb gent que li és igual tot, prefereixo un Lleida començat de 0 amb gent com nosaltres.


PD: Si fundéssim un club entre tots, qui seria el presi?? :lol: :lol:

#74 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:24

Mitjançant aquest post em poso a la vostra disposició pel que fa a la maquetació i elaboració gràfica (imatge corporativa, cartes, fulls "oficials", papereria en general, cartells, carnets, etc...).

Fa 12 anys que em dedico al disseny editorial i crec que puc aportar coses dins aquest camp.

DIT QUEDA!


FORÇA LLEIDA!


P.d.- Tinc entès que Pixtic també "toca" aquest tema. Crec que en aquest apartat (important per a la difussió mediàtica -ni que al principi només sigui de caire local-) anem ben servits...


Sisi, amb el teu disseny jo podria fer el website del club
Pero cal esperar, de moment fins demà


Sí, estaria bé que tots col·laborèssim una mica per fer un nou club que de veritat s'estima el Lleida. Però primer tenim que esperar a veure a lo que passarà demà, però com dieu per aquí dalt, ja no tinc ganes de veure un Lleida a 2a "B" amb gent que li és igual tot, prefereixo un Lleida començat de 0 amb gent com nosaltres.


PD: Si fundéssim un club entre tots, qui seria el presi?? :lol: :lol:


jaja, tranquil, ara no hem de pensar en això, hem de pensar en demà ja que si seguim es seguirà en la plaça que ha deixat la nostra UE Lleida amb gran honor

#75 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:29

Jo, mantenint l'atenció sobre tot el que succeeix en tot aquest merder de la U.E. Lleida, començaria a moure fils per no haver de trobar-nos de sobte amb qualsevol mena de sorpresa desagradable i quedar-nos sense hereu del nostre gloriós club.

#76 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:38

Jo, mantenint l'atenció sobre tot el que succeeix en tot aquest merder de la U.E. Lleida, començaria a moure fils per no haver de trobar-nos de sobte amb qualsevol mena de sorpresa desagradable i quedar-nos sense hereu del nostre gloriós club.


Balafiero, pero tu saps com va la cosa? Jo amb el CatisNotEsp, ja ho vam parla inclus abans de que sortis el tema al foro, i amb el seguidor també... Però vam creure millor esperar avere que passava amb la plaça de 2a B, amb aixó vull dir que jo dono tota la meva col·laboracó a la iniciativa, potser no se com es crea un club, potser no se fer disseny de imatges, cartells etc... Potser no ser fer webs, potser no tinc contactes amb gent del ajuntament com per a parla del tema del camp on jugariem, potser no conec a "los peces gordos" de les empreses de Lleida, però tinc clar que puc ajudar a qualsevol persona que fagi qualsevol d'aquestes coses o alguna altra per ajudar a la fundació del nou club...

#77 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:41

Jo, mantenint l'atenció sobre tot el que succeeix en tot aquest merder de la U.E. Lleida, començaria a moure fils per no haver de trobar-nos de sobte amb qualsevol mena de sorpresa desagradable i quedar-nos sense hereu del nostre gloriós club.


Balafiero, pero tu saps com va la cosa? Jo amb el CatisNotEsp, ja ho vam parla inclus abans de que sortis el tema al foro, i amb el seguidor també... Però vam creure millor esperar avere que passava amb la plaça de 2a B, amb aixó vull dir que jo dono tota la meva col·laboracó a la iniciativa, potser no se com es crea un club, potser no se fer disseny de imatges, cartells etc... Potser no ser fer webs, potser no tinc contactes amb gent del ajuntament com per a parla del tema del camp on jugariem, potser no conec a "los peces gordos" de les empreses de Lleida, però tinc clar que puc ajudar a qualsevol persona que fagi qualsevol d'aquestes coses o alguna altra per ajudar a la fundació del nou club...


Clar que sí, pero podríem anar mirant, hauríem de fer alguna reunió

#78 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 05 julio 2011 - 07:11

Conec socis que s'estimen el Lleida que tenen bastanta pasta i mai han volgut tirar diners a la ue lleida ja que no volien donar-los a xoriços. També bastants socis amb carrera (gestió esportiva), altres amb grans coneixements del futbol de 2a i 1a catalana, 3a i 2a B. Altres que col·Laborarien en publicitat, etc... Molts altres, no tenim massa coneixements del tema, però tenim ganes de treballar per veure una nova UE LLEIDA dels socis, transparent i amb futur. Amb aquest cas d'excepcionalitat, crec que podríem tenir el camp d'esports i aconserguir patrocinis.

Com he dit, jo no en tinc ni idea de tot això, però cada vegada vec que la cosa està més xunga i que ens hem de moure. Si entre tots fessim difussió d'aquesta idea i decidissim les coses de forma assamblearia crec que tindriem un projecte amb cara i ulls ple de futur. Per pert meva, crec que haurñiem d'intentar poder començar a 2a o 1a catalana.

Tot i que, encara que segueixi la lina de sempre, la de xupar del bote, al Lleida 1939, crec que molta gent prefereix aquest model ja que seguria havent-hi un equip lleidatà a 2a B. Però si no tenim possibilitat de tenri equip ni a 2a B ni 3a, crec que és l'únic que ens queda i ens ho haurem de currar!

#79 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 julio 2011 - 07:13

S'hauria de parla amb els de pedra picada, per convocar una altra reunió, aixó lo primer...

I una de les normes per entrar hauria de ser, tindre carnet de soci... No m'extranyària que un "topo" del Tatxo vulgues entrar per ficar mal rotllo.

#80 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 07:17

Per pert meva, crec que haurñiem d'intentar poder començar a 2a o 1a catalana.

Jo crec que hauríem de començar lo més baix possible i anar a poc a poc.

Tindríem que tenir directos esportius, fisioterapeuta etc. etc. i això costa una mica però a poc apoc ho tenim que preparar!
Però 1er pensar en demà.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos