Ir al contenido


Foto
- - - - -

Nou Lleida començant de 0


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
99 respuestas en este tema

#41 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 junio 2011 - 02:47

Necessito massa línies per poder expressar el meu punt de vista sobre tot aquest tema que comenteu. I no veig clara cap de les opcions, tant la refundació a 2aB com el recomençament a 4a catalana tenen els seus aspectes positius i negatius. Realment podria sortir un bon debat d'aquest fil.

#42 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 29 junio 2011 - 02:58

Necessito massa línies per poder expressar el meu punt de vista sobre tot aquest tema que comenteu. I no veig clara cap de les opcions, tant la refundació a 2aB com el recomençament a 4a catalana tenen els seus aspectes positius i negatius. Realment podria sortir un bon debat d'aquest fil.


tu, jo, i molts de nosaltes no ens "importaria" començar de zero em el cas que el Lleida 1939 no tiri endevant, pero si tira endevant crec que es millor anar tots a una, encara que la junyeny no siguide gaire bon gust nostre, pero ens hem de enrecordar que ella no ha generat el dèficit de 28 milions d'euros, aquestos no han dit ni pio.

crec que si es juga a segona B, no seria gaire possitiu dividir la ciutat amb un altre club, que comences a regional ja que la massa social es la que es., a part dels problemes logistics etc etc..
Un altra cosa es o bé que l'any vinent no es jugui a segonab, o que la nova propietaria la faci molt grossa..

#43 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 03:03

tu, jo, i molts de nosaltes no ens "importaria" començar de zero em el cas que el Lleida 1939 no tiri endevant, pero si tira endevant crec que es millor anar tots a una, encara que la junyeny no siguide gaire bon gust nostre, pero ens hem de enrecordar que ella no ha generat el dèficit de 28 milions d'euros, aquestos no han dit ni pio.

crec que si es juga a segona B, no seria gaire possitiu dividir la ciutat amb un altre club, que comences a regional ja que la massa social es la que es., a part dels problemes logistics etc etc..
Un altra cosa es o bé que l'any vinent no es jugui a segonab, o que la nova propietaria la faci molt grossa..




totalment d'acord!!!

#44 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 junio 2011 - 03:05

Mai! Només ens faltarioa dividir la ciutat en dos clubs de futbol representatius... divide and conquer.

#45 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 29 junio 2011 - 03:59

Mai! Només ens faltarioa dividir la ciutat en dos clubs de futbol representatius... divide and conquer.



La proposta era per si la Junyent no presentava la documentació, ara les coses pinten bé, però jo no me'n acabo de fiar. Fins que no vegui el Lleida 1993 SAD al calendari no estaré segur de res!

#46 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 junio 2011 - 04:30

Deixeu estar si la junyent és o no és la propietaria. Jo vaig arribar a la conlcusió que me donava igual qui guanyes la subasta mentre mantingues els vincles històrics amb la unió, i m'explico... Al final, la junyent no deixarà de ser una "presidenta-propietària" més d'un club.. i aquests venen, fan la feina millor o pitjor, i se'n van... a mi em preocupava el nom del club, colors, escuts, himnes.. tenint això, lo altre és màs de lo mismo... no crec que sigui pitjor presidenta que altres que em tingut...

#47 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 junio 2011 - 04:42

Si aconsegueix mantenir l'equip, aquesta té tots els números per estar-s'hi bastant de temps. No oblideu que el club és seu, és la seva empresa que ofereix un servei que nosaltres comprem.

I si la comença a liar parda i els abucheos es fan tant insoportables que decideix plegar, es vendrà el club per una quantitat força més important que els birriosos 70.000€ que li ha costat.

Quan val un club a segona B sense cap deute?

#48 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 05:24

L'important de començar un deute net amb el lleida 1939, pero espero que a partir de ara quant presenti tota la documentacio que es faiguin les coses bé! els jugadors cobrin al dia i que s'escolti al soci les propostes que fa arribar.
També seria bo que fecin mes coses sobre el club banderes,bufandes etc. ja que pot aportar bastants ingresos al equip, no com fins ara que aixo semblava un tema oblidat!
Pero primer sa de acabar de presentar tota la documentacio! i l'aval!

#49 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 09:39

Al IvN, només dir-li que com a mínim la historia de la UELleida m'importa tant com a tu, no he dinat o sopat quan perdeiam un partit (ara ja no m'afecta tant, deu de ser la edat), també vaig plorar com vosaltres el dia del Mallorca B, no vaig poder anar a Hospitalet per problemes familiars i em va saber molt greu...peró era molt, molt clar que lo que ha passat era la unica sol.lució, la gent que entenem de números que anem al camp no hi veiem cap mes sol.lució. Una vegada a passat, que fer? plorar i quedar-te a casa i ja està, s'ha acabat el mon? doncs no, començen a 2B amb un quip nou...pero que hi hauran lÈduardo, el Jaume, El pau, el jerson...etc, que es diu Lleida que van de blau i que te el mateix camp i el mateix escut...si això es tant tant greu per tu...doncs ho respecto, però el Lleida estava molt malalt, quantes vegades heu sentit dir al J.Guardiola la frase de "el Lleida es un malalt terminal"? doncs ja esta, a deixat de patir i ara almenys seguirem a 2B amb un altre equip...pero serem lo Lleida sempre. La historia esta per recordar-la i admirar-la no per plorarla i quedarse a casa.

#50 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 09:46

Jo no veig tan clar la idea aquesta d'escalar categories!!! Es complicat escalar categories i sobretot segons quin sigui el salt...


La refundació del UE Figueres ha encadenat 4 ascensos consecutius en els seus primers 4 anys de vida i ja son a 1ª catalana. Si això ho pot fer un equip amb menys massa social i suport institucional nosaltres també.
Sempre pots entrepussar alguna temporada però ho veig difícil amb els rivals que tindriem. En pocs anys tornariem a 2ªB amb un club en mans dels socis del Lleida.


És una idea a ternir molt present el iniciar un equip de Lleida en mans dels socis amb una denominació general i que pugès aplegar a tots. Si algú inicia la proposta, em comprometo a col.laborar tant com pugui (segons feina i crio) per que el projecte tiri endavant i de 4arta Catalani assolim ràpid la Segona B.

#51 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 10:24

Al IvN, només dir-li que com a mínim la historia de la UELleida m'importa tant com a tu, no he dinat o sopat quan perdeiam un partit (ara ja no m'afecta tant, deu de ser la edat), també vaig plorar com vosaltres el dia del Mallorca B, no vaig poder anar a Hospitalet per problemes familiars i em va saber molt greu...peró era molt, molt clar que lo que ha passat era la unica sol.lució, la gent que entenem de números que anem al camp no hi veiem cap mes sol.lució. Una vegada a passat, que fer? plorar i quedar-te a casa i ja està, s'ha acabat el mon? doncs no, començen a 2B amb un quip nou...pero que hi hauran lÈduardo, el Jaume, El pau, el jerson...etc, que es diu Lleida que van de blau i que te el mateix camp i el mateix escut...si això es tant tant greu per tu...doncs ho respecto, però el Lleida estava molt malalt, quantes vegades heu sentit dir al J.Guardiola la frase de "el Lleida es un malalt terminal"? doncs ja esta, a deixat de patir i ara almenys seguirem a 2B amb un altre equip...pero serem lo Lleida sempre. La historia esta per recordar-la i admirar-la no per plorarla i quedarse a casa.


Pero company has de compendre que fa molt de mal, la mala gestió que an fet! i qui ens a portat a qui!
Em de animar el nou equip si pero sempre tindrem present la UE LLEIDA!
No podem oblidar-la aixi com aixi!

#52 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2011 - 12:31

no, no si no l'oblidarem mai...com tampoc oblidem a algun familiar que ja no hi es....però la vida segueix i el que deiam...sempre serem el Lleida...a mi tb em fa mal eh? però no podem fer-hi res...animar al nou Lleida1939 que sempre serà com una petita u.e.lleida. fins aviat noi

#53 futbolero01

futbolero01

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2011 - 01:21

Bé, ara que ja hi ha un post, torno a explicar el que havíem pensat.

Per començar, però, si la Junyent ho presenta tot i podem "refundar" el Lleida d'aquesta manera seguint a 2a B no crec que pogués tirar endavant. Tot hi segur que seria lo millor ja que encara que ara vagi tot bé, hem fa por que d'aquí uns set o vuit anys tornem a tenir un deute de collons.

Però bé, com us deia, aquest any, en els diferents desplaçaments, a través d'aquest foro, el facebook i la renió de Pedra Picada, he conegut gent que s'estima molt aquest club i crec que d'entre tots podríem fer alguna cosa amb cara i ulls. Hi ha socis amb molts diners que mai han volgut col·laborar ja que no volien pagar-li el sou estratosfèric a quatre xoriços. També socis de tota amb influències en aquest món, altres que coneixen molt bé tots els jugadors de totes les lligues i altres experts en gestió econòmica esportiva. Molts d'altres i jo mateix que no dominem cap d'aquestes coses, doncs estem disposats a deixar-nos-hi les hores que calguin per tirar això endavant. El que ens uneix a tots és la passió eterna per aquest club que tant ens ha donat.

Així doncs, el que es podria fer és una reunió per veure quines opcions reals hi hauria de tirar això endavant entre tots i en quina categoria podriem començar, escut, samarreta.... Tot això per garantir una gestió amb tranparència i gent que s'estimi el club tot promovent veu i vot pel socis.

Com he dit no en tinc ni idea de si això es possible tirar-ho endavant, si necessitàriem un any per confeccionar el projecte o si només és un somni, però si finalment la Junyent no pot o no vol presentar el pla de viabilitat alguna cosa hauríem de fer.

Salut


Subscric paraula per paraula lo que has dit. I també les d'en Lennon i en Balafiero.

Un Lleida empezando desde 0 ni de coña, yo he visto jugar a nuestra Gloriosa en 1a División y seria aberrante verlo en 4rta Catalana una categoria absolutamente indigna no solamente para nuestro querido equipo sino para cualquier futbolista que tenga algo de nivel, es una categoria indigna sólo de cerveceros y de gente que no tiene ni remota idea de lo que es un balón de futbol.
Y no lo digo porqué yo haya jugado en Regional Preferente pero una cosa seria empezar desde Tercera División o incluso apurando al máximo a mas no poder en 1a Catalana y otra bien distinta desde la impresentable 4rta Catalana.
Señores va un abismo, no nos confundamos.

Eso si, estoy totalmente de acuerdo con empezar desde 0 (no tan abajo claro) pero si desde 0 porqué como muy bien decís vosotros nos eliminariamos toda esa chusma que han asesinado a nuestra querida U.E.Lleida.
De todas maneras os informo que incluso empezando desde 4rta Catalana pese a ser una infame categoria no es tan fácil como os creeis porqué se necesitan recursos económicos aunque parezca mentira y si nadie de Lleida está dispuesta a ayudar pues ya me direis........Si solamente sois 4 ilusionados aficionados poco o nada vais a hacer, pero bueno, es honrado lo que proponeis o almenos respetable que ya es mucho.
Saludos.


A veces hay que tocar fondo para apreciar lo que uno tenía.

Si si, no te lo niego en absoluto, tienes toda la razón, pero una cosa no quita la otra, empezar de 0 SI pero en Tercera División, empezar de 0 en 4rta Catalana NOOOO!!

Saludos!

#54 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 30 junio 2011 - 01:42

Esperem a que acabi tot aquest merder d'una **** vegada!
Després, en els pitjors dels casos, es a dir el de que el Lleida 1939 no es pugui apuntar ni a 2a B ni 3a, doncs ens començem a moure. No sé si això es podria fer amb tan poc marge, potser hauríem d'esperar un any. però ja dic, tot això ho hem de parlar entre tots.

De moment, esperem que la Junyent espavili i tot surti bé!

#55 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 30 junio 2011 - 01:49

Esperem a que acabi tot aquest merder d'una **** vegada!
Després, en els pitjors dels casos, es a dir el de que el Lleida 1939 no es pugui apuntar ni a 2a B ni 3a, doncs ens començem a moure. No sé si això es podria fer amb tan poc marge, potser hauríem d'esperar un any. però ja dic, tot això ho hem de parlar entre tots.

De moment, esperem que la Junyent espavili i tot surti bé!


Muntar un equip a 4ª catalana no costa gaire. Tindries temps per a montar-lo fins i tot a l'agost.

#56 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 junio 2011 - 01:53

Començar de 0 és començar a 4a catalana, si es comença a Tercera ja no se'n pot dir començar de 0.

#57 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 30 junio 2011 - 01:57

Lògicament.
Això de començar a 3ª divisió o a 1ª catalana comprant la plaça d'un altre equip és un pufo més.
Si es comença es comença bé, a 4ª catalana i amb dos collons pujant categories fins a la 2ªB.

#58 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 junio 2011 - 02:00

Lògicament.
Això de començar a 3ª divisió o a 1ª catalana comprant la plaça d'un altre equip és un pufo més.
Si es comença es comença bé, a 4ª catalana i amb dos collons pujant categories fins a la 2ªB.


+10000000000000000000000000000

#59 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 30 junio 2011 - 02:04

Lògicament.
Això de començar a 3ª divisió o a 1ª catalana comprant la plaça d'un altre equip és un pufo més.
Si es comença es comença bé, a 4ª catalana i amb dos collons pujant categories fins a la 2ªB.


A mi ja hem va bé començar de nou i fer bé les coses. Seriem dels equips de regional amb més massa social i més pressupost tot això comptatn que la màjoria de socis es senti identificada en aquest projecte.
L'únic problema suposo que seria el de que no crec que ens deixessin el Camp d'Esports a no sé que parléssim amb l'alcalde i li expliquessim el projecte. Entre tots segur que donariem lloc a un projecte ambicios, viable i ple de futur.
Tot hi això, es podria parlar amb algun equip de 1a o 2a catalana per a veure si volen formar part del projecte ja que crec que 4a catalana és massa abaix.

#60 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 junio 2011 - 02:12

Lògicament.
Això de començar a 3ª divisió o a 1ª catalana comprant la plaça d'un altre equip és un pufo més.
Si es comença es comença bé, a 4ª catalana i amb dos collons pujant categories fins a la 2ªB.


A mi ja hem va bé començar de nou i fer bé les coses. Seriem dels equips de regional amb més massa social i més pressupost tot això comptatn que la màjoria de socis es senti identificada en aquest projecte.
L'únic problema suposo que seria el de que no crec que ens deixessin el Camp d'Esports a no sé que parléssim amb l'alcalde i li expliquessim el projecte. Entre tots segur que donariem lloc a un projecte ambicios, viable i ple de futur.
Tot hi això, es podria parlar amb algun equip de 1a o 2a catalana per a veure si volen formar part del projecte ja que crec que 4a catalana és massa abaix.


Si volem començar bé, se fa des de 4a catalana. Res de col·laboracions amb altres clubs ni compra de places.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos