Ir al contenido


Foto
- - - - -

Nou Lleida començant de 0


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
99 respuestas en este tema

#81 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 07:18

S'hauria de parla amb els de pedra picada, per convocar una altra reunió, aixó lo primer...

I una de les normes per entrar hauria de ser, tindre carnet de soci... No m'extranyària que un "topo" del Tatxo vulgues entrar per ficar mal rotllo.


A veure narmer, jo sóc de la UE Lleida i no he pogut ser soci, aqui hi hauria algun problema?

#82 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 julio 2011 - 07:19

S'hauria de parla amb els de pedra picada, per convocar una altra reunió, aixó lo primer...

I una de les normes per entrar hauria de ser, tindre carnet de soci... No m'extranyària que un "topo" del Tatxo vulgues entrar per ficar mal rotllo.


A veure narmer, jo sóc de la UE Lleida i no he pogut ser soci, aqui hi hauria algun problema?


Clar aqui es el problema, però esque si poc entrar qualsevol persona doncs poden ser presones que sol vulguin fotre merda.

#83 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 07:27

S'hauria de parla amb els de pedra picada, per convocar una altra reunió, aixó lo primer...

I una de les normes per entrar hauria de ser, tindre carnet de soci... No m'extranyària que un "topo" del Tatxo vulgues entrar per ficar mal rotllo.


A veure narmer, jo sóc de la UE Lleida i no he pogut ser soci, aqui hi hauria algun problema?


Clar aqui es el problema, però esque si poc entrar qualsevol persona doncs poden ser presones que sol vulguin fotre merda.


ya pero ho podríem parlar que tu em coneixes
Em sabria greu no poder participar. Hauríeu de fer una llista amb gent permesa que conegueu, una citació i parlar

#84 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 08:41

a mi em faria goig participar-hi

#85 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 09:01

Tot el meu suport a la causa si finalment tot aquest caxondeo acaba per deixar-nos sense futbol.

Jo també ajudaria, però no crec que pogués aportar res :lol:

Sincerament, em sorprèn la poca professionalitat que per mi està demostrant l'Annabel...no va dir que podia aportar 3 milions, un per temporada? i ara ve amb 340.000 euros? No entenc res.

En fi, jo també crec que lo millor es desaparèixer i començar de nou, sense xanxullos ni res per l'estil...lo trist es haver de començar de tan a baix.

#86 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 09:17

la opció de crear un club entre tots em fa molta patxoca, i encara que no pugués fer molta cosa ajudaria en el que calgués

#87 Gudari

Gudari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVilatenim

Escrito 05 julio 2011 - 09:30

Doneu-li una piruleta a la sra. Junyent en memoria a les "pirules" us ha fet, kina gràcia. Menuda Pàjara.

Espero trobeu gent d confiança per muntar el nou club, gent preparada per assumir akesta tasca, no es tant fàcil com dieu. No sé com esteu de mandataris i gent aglutinadora d'esforços per les terres de ponent.....gent que es deixi la pell pel club. M'imagino que algun "funcionari" al servei del club debeu tenir encara, que no estigui lligat als mandataris del club perque faci alguna gestió...

Ja podeu riure del famós video de youtube...si si ..rieu....a LLeida ni el gat ha sortit a plorar pel carrer...

Sempre us kedarà el Barça...i els records.....eh. No sé qui té més cara de tonto avui....dedicat a ilergeta 22, IvN i l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji). Ke volieu anar de llestos...tot i així....encara no està TOT dit. Potser encara veureu futbol de segona b l'any que ve....però quin preu heu pagat???

#88 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 09:34

Doneu-li una piruleta a la sra. Junyent en memoria a les "pirules" us ha fet, kina gràcia. Menuda Pàjara.

Espero trobeu gent d confiança per muntar el nou club, gent preparada per assumir akesta tasca, no es tant fàcil com dieu. No sé com esteu de mandataris i gent aglutinadora d'esforços per les terres de ponent.....gent que es deixi la pell pel club. M'imagino que algun "funcionari" al servei del club debeu tenir encara, que no estigui lligat als mandataris del club perque faci alguna gestió...

Ja podeu riure del famós video de youtube...si si ..rieu....a LLeida ni el gat ha sortit a plorar pel carrer...

Sempre us kedarà el Barça...i els records.....eh. No sé qui té més cara de tonto avui....dedicat a ilergeta 22, IvN i l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji). <font color=red>que</font> volieu anar de llestos...tot i així....encara no està TOT dit. Potser encara veureu futbol de segona b l'any que ve....però quin preu heu pagat???


Ets un pallaso! Ja veig que no dona satisfació ser del figues!

#89 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:02

Doneu-li una piruleta a la sra. Junyent en memoria a les "pirules" us ha fet, kina gràcia. Menuda Pàjara.

Espero trobeu gent d confiança per muntar el nou club, gent preparada per assumir akesta tasca, no es tant fàcil com dieu. No sé com esteu de mandataris i gent aglutinadora d'esforços per les terres de ponent.....gent que es deixi la pell pel club. M'imagino que algun "funcionari" al servei del club debeu tenir encara, que no estigui lligat als mandataris del club perque faci alguna gestió...

Ja podeu riure del famós video de youtube...si si ..rieu....a LLeida ni el gat ha sortit a plorar pel carrer...

Sempre us kedarà el Barça...i els records.....eh. No sé qui té més cara de tonto avui....dedicat a ilergeta 22, IvN i l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji). <font color=red>que</font> volieu anar de llestos...tot i així....encara no està TOT dit. Potser encara veureu futbol de segona b l'any que ve....però quin preu heu pagat???



e pallaso la basura al container aqui no! per tant tas equivocat de lloc ;)

#90 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:08

Podreu dir-li pallaso però en una cosa té raó, les nostres accions han sigut minimes per no dir 0! Possiblement perque en aquesta ciutat el Lleida sol ens importe a uns quants, però una quedada o alguna cosa és podria haver fet.

#91 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:12

Podreu dir-li pallaso però en una cosa té raó, les nostres accions han sigut minimes per no dir 0! Possiblement perque en aquesta ciutat el Lleida sol ens importe a uns quants, però una quedada o alguna cosa és podria haver fet.

si, però en el cas de que haguem de començar de 0 ja estem per aquí uns quants planejant etc.

#92 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:13

Podreu dir-li pallaso però en una cosa té raó, les nostres accions han sigut minimes per no dir 0! Possiblement perque en aquesta ciutat el Lleida sol ens importe a uns quants, però una quedada o alguna cosa és podria haver fet.


Sempre us kedarà el Barça...i els records.....eh. No sé qui té més cara de tonto avui....dedicat a ilergeta 22, IvN i l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji). que volieu anar de llestos...tot i així....encara no està TOT dit. Potser encara veureu futbol de segona b l'any que ve....però quin preu heu pagat???

Només te raó amb el de negreta a la gent de lleida sol a vingut al camp a veure el equip quant em anat bé! si no prenen un got de llet calenta a casa i mira el super barça!

Si em diu que tinc cara de tonto no li obrire pas una ampolla de cava xD

Ja pot escriure el que vulgui el Gudari!

#93 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:19

IvN, doncs jo tinc 14 anys i mai he anat a veure al Barça al Camp D'esports la veritat, si que la gent que dius es la que predomina a Lleida, però quedem una petita especie que el barça i el madrid ens la suda... I bueno aquestà especie doncs som una amenaza per al món i per aixó ens volen fer desapareixer.


I et segueixo dient que crec que els socis del Lleida ens podriem haver mogut una mica més la veritat, però ara crec que ja és tard.

#94 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:21

Podreu dir-li pallaso però en una cosa té raó, les nostres accions han sigut minimes per no dir 0! Possiblement perque en aquesta ciutat el Lleida sol ens importe a uns quants, però una quedada o alguna cosa és podria haver fet.


no hem sento reflexat en el que dius a mi m'ha importat el lleida i la majoria de gent que hi ha al portal i d'altres tambe, accions que podiam pendre enfront al que ha passat, que jo sapigo no puc tornar jo uns diners que no tinc ni que jo he robat,..

#95 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:22

I et segueixo dient que crec que els socis del Lleida ens podriem haver mogut una mica més la veritat, però ara crec que ja és tard.


Si fosim més.. al prego tothom tenia que anar-hi vam arribar alli i erem menys dels que deien si si.
Fesim algo per l'estil aveure quants vindrien.

#96 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:29

Podreu dir-li pallaso però en una cosa té raó, les nostres accions han sigut minimes per no dir 0! Possiblement perque en aquesta ciutat el Lleida sol ens importe a uns quants, però una quedada o alguna cosa és podria haver fet.


no hem sento reflexat en el que dius a mi m'ha importat el lleida i la majoria de gent que hi ha al portal i d'altres tambe, accions que podiam pendre enfront al que ha passat, que jo sapigo no puc tornar jo uns diners que no tinc ni que jo he robat,..


No dic que no t'importi el Lleida, ni molt menys... I possiblement alguns del foro els importi molt més que a mi, i aixó que per mi el Lleida és lo maxim, he arribat a tidnre discusions amb professors del meu institut per la UE LLeida. Però a Vigo hi ha Sevilla els aficionats crec que tampoc van posar diners ni res... Però van fer pressió, la gent sortint al carrer, els alcaldes parlant del tema. I aqui? Si, vam protestar el dia del pregó de festes, cosa que em va semblar de puta mare i jo hi vaig estar apollant-lo. Però per part del alcalde no hem vist ni una paraula sobre el tema, bé si que ha dit algo, que tots sabem, el cas aquell amb un company forero, i les seues paraules no van ser precisament de suport. I aquestos dies la gent de Lleida ha estat "parada" possiblement perque no sabiam del tot segur com estava la cosa, no sabiam si al final tindriem fútbol o no.

#97 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 12:21

Podreu dir-li pallaso però en una cosa té raó, les nostres accions han sigut minimes per no dir 0! Possiblement perque en aquesta ciutat el Lleida sol ens importe a uns quants, però una quedada o alguna cosa és podria haver fet.


no hem sento reflexat en el que dius a mi m'ha importat el lleida i la majoria de gent que hi ha al portal i d'altres tambe, accions que podiam pendre enfront al que ha passat, que jo sapigo no puc tornar jo uns diners que no tinc ni que jo he robat,..


No dic que no t'importi el Lleida, ni molt menys... I possiblement alguns del foro els importi molt més que a mi, i aixó que per mi el Lleida és lo maxim, he arribat a tidnre discusions amb professors del meu institut per la UE LLeida. Però a Vigo hi ha Sevilla els aficionats crec que tampoc van posar diners ni res... Però van fer pressió, la gent sortint al carrer, els alcaldes parlant del tema. I aqui? Si, vam protestar el dia del pregó de festes, cosa que em va semblar de **** mare i jo hi vaig estar apollant-lo. Però per part del alcalde no hem vist ni una paraula sobre el tema, bé si que ha dit algo, que tots sabem, el cas aquell amb un company forero, i les seues paraules no van ser precisament de suport. I aquestos dies la gent de Lleida ha estat "parada" possiblement perque no sabiam del tot segur com estava la cosa, no sabiam si al final tindriem fútbol o no.


ok et comprenc i estic d'acord pero saps el que passa? que aqui tothom es del lleida i a l'hora de la veritat res, perque al prego que va passar? tothom deia si si vindrem i despues vam ser 4 gats, al evento del facebok habia un munt de gent i alli eram els de sempre, la gent es molt falsa. Quant les coses van be tots visca el lleida, ara be quant començen a canviar ja ningun sen recorda. podrem ser 4 gats pero els que hi serem i som i hem sigut amb el nostre equip l'acompanyarem i l'animarem sigui on sigui, perque aixi ho hauran volgut les rates del sistema,..entre aquestes hi ha tatxos,annabels, l'alcalde, massana,... i molts mes.

#98 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 07:44

Doneu-li una piruleta a la sra. Junyent en memoria a les "pirules" us ha fet, kina gràcia. Menuda Pàjara.

Espero trobeu gent d confiança per muntar el nou club, gent preparada per assumir akesta tasca, no es tant fàcil com dieu. No sé com esteu de mandataris i gent aglutinadora d'esforços per les terres de ponent.....gent que es deixi la pell pel club. M'imagino que algun "funcionari" al servei del club debeu tenir encara, que no estigui lligat als mandataris del club perque faci alguna gestió...

Ja podeu riure del famós video de youtube...si si ..rieu....a LLeida ni el gat ha sortit a plorar pel carrer...

Sempre us kedarà el Barça...i els records.....eh. No sé qui té més cara de tonto avui....dedicat a ilergeta 22, IvN i l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji). <font color=red>que</font> volieu anar de llestos...tot i així....encara no està TOT dit. Potser encara veureu futbol de segona b l'any que ve....però quin preu heu pagat???

Quan dius "l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji)", et refereixes a mi¿?

Que dius tu ara de mi? ens coneixem? em parlat mai? m'estimes? et toques pensant en mi? :oops: :oops: :oops:

#99 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:32

Doneu-li una piruleta a la sra. Junyent en memoria a les "pirules" us ha fet, kina gràcia. Menuda Pàjara.

Espero trobeu gent d confiança per muntar el nou club, gent preparada per assumir akesta tasca, no es tant fàcil com dieu. No sé com esteu de mandataris i gent aglutinadora d'esforços per les terres de ponent.....gent que es deixi la pell pel club. M'imagino que algun "funcionari" al servei del club debeu tenir encara, que no estigui lligat als mandataris del club perque faci alguna gestió...

Ja podeu riure del famós video de youtube...si si ..rieu....a LLeida ni el gat ha sortit a plorar pel carrer...

Sempre us kedarà el Barça...i els records.....eh. No sé qui té més cara de tonto avui....dedicat a ilergeta 22, IvN i l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji). <font color=red>que</font> volieu anar de llestos...tot i així....encara no està TOT dit. Potser encara veureu futbol de segona b l'any que ve....però quin preu heu pagat???

Quan dius "l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji)", et refereixes a mi¿?

Que dius tu ara de mi? ens coneixem? em parlat mai? m'estimes? et toques pensant en mi? :oops: :oops: :oops:

O potser també ho diu pel Catisnotesp1993.

PD: No desviem! :P

#100 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:38

Doneu-li una piruleta a la sra. Junyent en memoria a les "pirules" us ha fet, kina gràcia. Menuda Pàjara.

Espero trobeu gent d confiança per muntar el nou club, gent preparada per assumir akesta tasca, no es tant fàcil com dieu. No sé com esteu de mandataris i gent aglutinadora d'esforços per les terres de ponent.....gent que es deixi la pell pel club. M'imagino que algun "funcionari" al servei del club debeu tenir encara, que no estigui lligat als mandataris del club perque faci alguna gestió...

Ja podeu riure del famós video de youtube...si si ..rieu....a LLeida ni el gat ha sortit a plorar pel carrer...

Sempre us kedarà el Barça...i els records.....eh. No sé qui té més cara de tonto avui....dedicat a ilergeta 22, IvN i l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji). <font color=red>que</font> volieu anar de llestos...tot i així....encara no està TOT dit. Potser encara veureu futbol de segona b l'any que ve....però quin preu heu pagat???

Quan dius "l'altre amb l'ocellot al avatar(NO el Shinji)", et refereixes a mi¿?

Que dius tu ara de mi? ens coneixem? em parlat mai? m'estimes? et toques pensant en mi? :oops: :oops: :oops:

O potser també ho diu pel Catisnotesp1993.

PD: No desviem! :P

Segurament tens rao, ja deia jo :P :P :P

A veure si pasa el dia d'avui i sabem ja la resolucio.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos