Ir al contenido


Foto
- - - - -

Nou Lleida començant de 0


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
99 respuestas en este tema

#21 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 junio 2011 - 11:51

Crec que primer cal esperar que passa amb el de 2aB. Depenent del que passi en soc favorable.

O es que vosaltres anirieu en contra d'un club amb el mateix escut, himne, colors, estadi i tecnics que l'antiga UE Lleida?

#22 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 11:58

però quin problema veieu en seguir a 2B, poder fer desplaçaments per Catalunya, veure equips amb un cert nivell, veure jugadors com Rayo, Jaume, Eduardo....? lo Lleida sempre serà lo Lleida sigui F.C. o U.E. que no som els unics que hem fet això, Granada, Burgos, Murcia van baixar a 3a i van cambiar de nom i no els hi expliquis res ara als del Granada que han pujat a 1a que ja no som el mateix equip d'abans...per ells serà sempre el Graná, com per nosaltres hauria de ser lo Lleida...vaja es la meva opinió, respectant totes les vostres, es clar.

#23 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 12:05

però quin problema veieu en seguir a 2B, poder fer desplaçaments per Catalunya, veure equips amb un cert nivell, veure jugadors com Rayo, Jaume, Eduardo....? lo Lleida sempre serà lo Lleida sigui F.C. o U.E. que no som els unics que hem fet això, Granada, Burgos, Murcia van baixar a 3a i van cambiar de nom i no els hi expliquis res ara als del Granada que han pujat a 1a que ja no som el mateix equip d'abans...per ells serà sempre el Graná, com per nosaltres hauria de ser lo Lleida...vaja es la meva opinió, respectant totes les vostres, es clar.

El Real Burgos si que va desaparéixer i l'actual és el Burgos CF i en cap moment diuen que han estat a 1ª divisió. Els aficionats tenen molt clar que no és el mateix equip.

A tot això em podries dir en quin moment el Granada CF i el Real Murcia van desaparéixer? No t'inventis coses per donar pes als teus arguments.

#24 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 12:08

Ara m'has fotut, jo estava convençut de que el Granada va desapareixer farà 15 o 20 anys...si vaig equivocat demano disculpes...però n'estava convençut...ja ho miraré...lo mateix del Murcia...

#25 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 12:16

Cert el Granada no va desapareixer...va baixar de categoria per no pagar els seus jugadors. Al final va tenir que venir gent de fora per tornar-lo a reflotar i ara son a 1a. Qui sap potser aqui la gent de fora també ens porta a 1a. I el Murcia va baixar 2 categories de cop, pero al camp, també pels molts problemes economics que tenia...noi ja soc gran i em falla la memoria....perdò a tots

#26 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 12:24

No cal que demanis perdó però si vols posar d'exemple aquestos equips primer has d'estar segur que el que dius és cert i segon aquestos equips van baixar de categoria per no poder pagar als seus jugadors i aqui en la mateixa situació ens hem saltat a la torera el descens per impagaments.

Son exemples o no son exemples? No em queda clar.

#27 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 29 junio 2011 - 12:25

No cal que demanis perdó però si vols posar d'exemple aquestos equips primer has d'estar segur que el que dius és cert i segon aquestos equips van baixar de categoria per no poder pagar als seus jugadors i aqui en la mateixa situació ens hem saltat a la torera el descens per impagaments.

Son exemples o no son exemples? No em queda clar.


El murcia sempre ha estat el mateix club... el que passa es que l'anabel s'ha confós amb el ciudad de murcia.

#28 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 12:32

ja m'agradaria ser l'Anabel...seria la propietaria del Lleida!!!! de totes maneres per mi, no hi ha diferencia entre ue lleida i lleida fc...jo sempre he dit vaig a veure el Lleida i punt....i com jo, molta gent...potser la edat influeix amb això, els de la meva quinta tots estavam segurs de que el Lleida desapareixeria, nomes era questio de temps...i vosaltres que sou mes joves no tenia aquesta sensació....en fi, jo celebro que seguim a 2b amb Lleida lo que sigui

#29 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 12:38

ja m'agradaria ser l'Anabel...seria la propietaria del Lleida!!!!

Sento donar-te la mala notícia però no ho és. Primer haurà de trobar 1.000.000 euros.

de totes maneres per mi, no hi ha diferencia entre ue lleida i lleida fc...jo sempre he dit vaig a veure el Lleida i punt....i com jo, molta gent...potser la edat influeix amb això, els de la meva quinta tots estavam segurs de que el Lleida desapareixeria, nomes era questio de temps...i vosaltres que sou mes joves no tenia aquesta sensació....en fi, jo celebro que seguim a 2b amb Lleida lo que sigui

I el FC Lleida també és el mateix o aquest és un altre? I si monto un equip que es digui CE Lleida també ho serà?
Sempre li has dit "el Lleida" perquè a Lleida només hi ha hagut aquest club però a partir d'ara això ja no serà igual. És lo que passa a les ciutats on moren clubs i en neixen de nous.

#30 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 junio 2011 - 12:50

Per part meva i d'algun forero més s'ha parlat de la possibilitat de refundar el Lleida començant de 0. Obro aquest fil per a no desvirtuar els fils d'una altra temàtica on s'ha parlat d'aquest tema.
___________________

La meva opinió és que sembla que la gent va a veure el Lleida només perquè juga a 2ªB. Alguns aficionats volen continuar jugant a 2ªB en les circumstàncies que siguin i passant pel damunt de qualsevol. La gent ja no té el sentiment incondicional que es tenia abans.

Això és un esport i si fas les coses malament crec que has de començar de 0. No és cap drama jugar a 4ª catalana una temporada, lo important és estimar i recolzar l'equip allà on jugui.

A poc a poc es van escalant categories i en 4-6 temporades podem estar a 3ª o a 2ªB de nou amb la satisfacció d'haver fet les coses bé i amb gent que estima el Lleida.




Ja podeu dir pestes de tota aquesta idea de començar de zero, però ara per ara és la única solució viable, i lo més important, saludable, que pot tenir el nostre estimat club de seguir endavant, encara que sigui des de lo més abaix possible.

Un club portat per gent d'aqui, per antics socis i aficionats de l'extingida U.E. Lleida. Per gent honrada, sense grans capitals, que l'única ambició que tenen és de seguir amb la història d'aquest gran club, que s'han carregat 4 *********** vinguts de fora, que lo únic que volien era promocionar-se i enriquir-se ells sols.

Us diré una cosa, per molt que la Junyent acabi presentant tot el papeleo, jo ja no hi confio gens en ella ni en els que venen de fora. Per molt que continuem sota la batuta d'aquesta mentidera, a mi ja no em veuràn més el pél pel Camp d'Esports.

Per mi, el nou Lleida ha de ser un club creat pels de casa, començant des de baix, sense xanxullos ni històries amb la Federació ni els Jutjats. Un club sa i saludable, obert a tota la ciutat.

Per començar a 4a o 3a Catalana no cal un gran capital, i suposo que si som oficialment el club continuïsta de l'extingida U.E. Lleida, més d'un empresari ens recolzarà d'alguna o altra manera. Només cal decidir-se de debó i coordinar-se.


Visto, lo visto i amb el meu cap apunt d'implotar-se després d'haver llegit tantes i tantes línies sobre el que ens està passant... Dono el meu més profund suport al fet de començar de 0. El temps ens posarà on ens mereixem. Ni jutjats ni especuladors tenen lloc en el meu futbol.


FORÇA LLEIDA!

#31 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 01:02

ja m'agradaria ser l'Anabel...seria la propietaria del Lleida!!!! de totes maneres per mi, no hi ha diferencia entre ue lleida i lleida fc...jo sempre he dit vaig a veure el Lleida i punt....i com jo, molta gent...potser la edat influeix amb això, els de la meva quinta tots estavam segurs de que el Lleida desapareixeria, nomes era questio de temps...i vosaltres que sou mes joves no tenia aquesta sensació....en fi, jo celebro que seguim a 2b amb Lleida lo que sigui


que poc t'importa la historia de la UE LLEIDA!

#32 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 29 junio 2011 - 01:18

Bé, ara que ja hi ha un post, torno a explicar el que havíem pensat.

Per començar, però, si la Junyent ho presenta tot i podem "refundar" el Lleida d'aquesta manera seguint a 2a B no crec que pogués tirar endavant. Tot hi segur que seria lo millor ja que encara que ara vagi tot bé, hem fa por que d'aquí uns set o vuit anys tornem a tenir un deute de collons.

Però bé, com us deia, aquest any, en els diferents desplaçaments, a través d'aquest foro, el facebook i la renió de Pedra Picada, he conegut gent que s'estima molt aquest club i crec que d'entre tots podríem fer alguna cosa amb cara i ulls. Hi ha socis amb molts diners que mai han volgut col·laborar ja que no volien pagar-li el sou estratosfèric a quatre xoriços. També socis de tota amb influències en aquest món, altres que coneixen molt bé tots els jugadors de totes les lligues i altres experts en gestió econòmica esportiva. Molts d'altres i jo mateix que no dominem cap d'aquestes coses, doncs estem disposats a deixar-nos-hi les hores que calguin per tirar això endavant. El que ens uneix a tots és la passió eterna per aquest club que tant ens ha donat.

Així doncs, el que es podria fer és una reunió per veure quines opcions reals hi hauria de tirar això endavant entre tots i en quina categoria podriem començar, escut, samarreta.... Tot això per garantir una gestió amb tranparència i gent que s'estimi el club tot promovent veu i vot pel socis.

Com he dit no en tinc ni idea de si això es possible tirar-ho endavant, si necessitàriem un any per confeccionar el projecte o si només és un somni, però si finalment la Junyent no pot o no vol presentar el pla de viabilitat alguna cosa hauríem de fer.

Salut

#33 futbolero01

futbolero01

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 01:25

Un Lleida empezando desde 0 ni de coña, yo he visto jugar a nuestra Gloriosa en 1a División y seria aberrante verlo en 4rta Catalana una categoria absolutamente indigna no solamente para nuestro querido equipo sino para cualquier futbolista que tenga algo de nivel, es una categoria indigna sólo de cerveceros y de gente que no tiene ni remota idea de lo que es un balón de futbol.
Y no lo digo porqué yo haya jugado en Regional Preferente pero una cosa seria empezar desde Tercera División o incluso apurando al máximo a mas no poder en 1a Catalana y otra bien distinta desde la impresentable 4rta Catalana.
Señores va un abismo, no nos confundamos.

Eso si, estoy totalmente de acuerdo con empezar desde 0 (no tan abajo claro) pero si desde 0 porqué como muy bien decís vosotros nos eliminariamos toda esa chusma que han asesinado a nuestra querida U.E.Lleida.
De todas maneras os informo que incluso empezando desde 4rta Catalana pese a ser una infame categoria no es tan fácil como os creeis porqué se necesitan recursos económicos aunque parezca mentira y si nadie de Lleida está dispuesta a ayudar pues ya me direis........Si solamente sois 4 ilusionados aficionados poco o nada vais a hacer, pero bueno, es honrado lo que proponeis o almenos respetable que ya es mucho.
Saludos.

#34 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 01:58

Bé, ara que ja hi ha un post, torno a explicar el que havíem pensat.

Per començar, però, si la Junyent ho presenta tot i podem "refundar" el Lleida d'aquesta manera seguint a 2a B no crec que pogués tirar endavant. Tot hi segur que seria lo millor ja que encara que ara vagi tot bé, hem fa por que d'aquí uns set o vuit anys tornem a tenir un deute de collons.

Però bé, com us deia, aquest any, en els diferents desplaçaments, a través d'aquest foro, el facebook i la renió de Pedra Picada, he conegut gent que s'estima molt aquest club i crec que d'entre tots podríem fer alguna cosa amb cara i ulls. Hi ha socis amb molts diners que mai han volgut col·laborar ja que no volien pagar-li el sou estratosfèric a quatre xoriços. També socis de tota amb influències en aquest món, altres que coneixen molt bé tots els jugadors de totes les lligues i altres experts en gestió econòmica esportiva. Molts d'altres i jo mateix que no dominem cap d'aquestes coses, doncs estem disposats a deixar-nos-hi les hores que calguin per tirar això endavant. El que ens uneix a tots és la passió eterna per aquest club que tant ens ha donat.

Així doncs, el que es podria fer és una reunió per veure quines opcions reals hi hauria de tirar això endavant entre tots i en quina categoria podriem començar, escut, samarreta.... Tot això per garantir una gestió amb tranparència i gent que s'estimi el club tot promovent veu i vot pel socis.

Com he dit no en tinc ni idea de si això es possible tirar-ho endavant, si necessitàriem un any per confeccionar el projecte o si només és un somni, però si finalment la Junyent no pot o no vol presentar el pla de viabilitat alguna cosa hauríem de fer.

Salut


Subscric paraula per paraula lo que has dit. I també les d'en Lennon i en Balafiero.

Un Lleida empezando desde 0 ni de coña, yo he visto jugar a nuestra Gloriosa en 1a División y seria aberrante verlo en 4rta Catalana una categoria absolutamente indigna no solamente para nuestro querido equipo sino para cualquier futbolista que tenga algo de nivel, es una categoria indigna sólo de cerveceros y de gente que no tiene ni remota idea de lo que es un balón de futbol.
Y no lo digo porqué yo haya jugado en Regional Preferente pero una cosa seria empezar desde Tercera División o incluso apurando al máximo a mas no poder en 1a Catalana y otra bien distinta desde la impresentable 4rta Catalana.
Señores va un abismo, no nos confundamos.

Eso si, estoy totalmente de acuerdo con empezar desde 0 (no tan abajo claro) pero si desde 0 porqué como muy bien decís vosotros nos eliminariamos toda esa chusma que han asesinado a nuestra querida U.E.Lleida.
De todas maneras os informo que incluso empezando desde 4rta Catalana pese a ser una infame categoria no es tan fácil como os creeis porqué se necesitan recursos económicos aunque parezca mentira y si nadie de Lleida está dispuesta a ayudar pues ya me direis........Si solamente sois 4 ilusionados aficionados poco o nada vais a hacer, pero bueno, es honrado lo que proponeis o almenos respetable que ya es mucho.
Saludos.


A veces hay que tocar fondo para apreciar lo que uno tenía.

#35 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 29 junio 2011 - 02:01

Un Lleida empezando desde 0 ni de coña, yo he visto jugar a nuestra Gloriosa en 1a División y seria aberrante verlo en 4rta Catalana una categoria absolutamente indigna no solamente para nuestro querido equipo sino para cualquier futbolista que tenga algo de nivel, es una categoria indigna sólo de cerveceros y de gente que no tiene ni remota idea de lo que es un balón de futbol.
Y no lo digo porqué yo haya jugado en Regional Preferente pero una cosa seria empezar desde Tercera División o incluso apurando al máximo a mas no poder en 1a Catalana y otra bien distinta desde la impresentable 4rta Catalana.
Señores va un abismo, no nos confundamos.

Eso si, estoy totalmente de acuerdo con empezar desde 0 (no tan abajo claro) pero si desde 0 porqué como muy bien decís vosotros nos eliminariamos toda esa chusma que han asesinado a nuestra querida U.E.Lleida.
De todas maneras os informo que incluso empezando desde 4rta Catalana pese a ser una infame categoria no es tan fácil como os creeis porqué se necesitan recursos económicos aunque parezca mentira y si nadie de Lleida está dispuesta a ayudar pues ya me direis........Si solamente sois 4 ilusionados aficionados poco o nada vais a hacer, pero bueno, es honrado lo que proponeis o almenos respetable que ya es mucho.
Saludos.


Home la idea seria començar a 1a catalana, però bé, sembla que la Junyent ho presentarà tot i no ens caldrà patir més.
Espero que pos cap i no ens obri massa el deute del club.

#36 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 junio 2011 - 02:19

es una categoria indigna sólo de cerveceros y de gente que no tiene ni remota idea de lo que es un balón de futbol.
Y no lo digo porqué yo haya jugado en Regional Preferente pero una cosa seria empezar desde Tercera División o incluso apurando al máximo a mas no poder en 1a Catalana y otra bien distinta desde la impresentable 4rta Catalana.


Hauries de tenir més respecte per la gent que juga a 4arta Catalana o on sigui. Potser molts no són prou bons per primera regional o catalana, però pots estar segur que corren com a cabrons a canvi de ben poca cosa, sofreixen calamitats tremendes per juntar equips i els cuartos necessaris i deixen de passar temps amb les famílies i de fotre's birres amb els amics per amor al futbol.

Penso que el teu comentari està totalment fora de lloc. Una cosa és dir que un equip com el Lleida no hauria d'estar mai a regional i una altra cosa és faltar al respecte de molta gent.

A més a més, si has jugat a futbol, ja deus saber que hi ha bastant gent a
3ª regional que es passa per la pedra més d'un de primera.

#37 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 junio 2011 - 02:21

Amb algunes persones, d'aquest foro... No dic noms, si ells volen que ho diguin.
Ja vam parla aquest tema i vam sortir algunes idees, la principal seria comptar amb l'ajuda dels senyors de pedra picada, són gent amb "contactes".

#38 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 02:31

Aquesta idea la voldrieu tenir en ment encara tenint el nou club a 2a B?, jo crec que sí, seria una bona idea i si podem tenir gent amb contactes que ens donin suport, encara millor

#39 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 junio 2011 - 02:38

Aquesta idea la voldrieu tenir en ment encara tenint el nou club a 2a B?, jo crec que sí, seria una bona idea i si podem tenir gent amb contactes que ens donin suport, encara millor


Home jo crec que si el nostre Lleida segueix hem de seguir animant també

#40 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 junio 2011 - 02:43

Al United, un grup de socis van fundar un clun que ara no recordo el nom entre socis desconformes en la compra del club per part de foranis. Juguen en categories regionals però el van a veure fins a 2.000 espectadors. Pregunta: Si jo ara me'n vaig a la federació i dic que vull fundar un club amb el nom de U.E. Lleida, em fan pagar els 28.000 lelos????? Passi el temps que passi??? Crear un club no costa tant.. de fet, jo soc president d'un club de futbol platja... xD inscrit al consell superior d'esports i tot. De fet, si aneu a la pagina de la fcf, veureu un tal Futbol Platja Lleida... allí estic jo! El problema ve desprès a l'hora de pagar llicencies, arbitratges, targetes, inscripcions, aigua, llum, camp...
Futbolero, perqué de repen per aquí parles en castellà i al foro de futbol catalunya en català?? Jo no he jugat mai a 4rta catalana (3era regional) cal desprestigiar-la d'aquesta manera?? Cal que sempre treguis el tema de que has "jugat" a preferent?? Això no és una olla de grills que tans vomits li tiraves??? Per que hi entres ara de repen???




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos