Ir al contenido


Foto
- - - - -

Nou Lleida començant de 0


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
99 respuestas en este tema

#1 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 09:52

Per part meva i d'algun forero més s'ha parlat de la possibilitat de refundar el Lleida començant de 0. Obro aquest fil per a no desvirtuar els fils d'una altra temàtica on s'ha parlat d'aquest tema.
___________________

La meva opinió és que sembla que la gent va a veure el Lleida només perquè juga a 2ªB. Alguns aficionats volen continuar jugant a 2ªB en les circumstàncies que siguin i passant pel damunt de qualsevol. La gent ja no té el sentiment incondicional que es tenia abans.

Això és un esport i si fas les coses malament crec que has de començar de 0. No és cap drama jugar a 4ª catalana una temporada, lo important és estimar i recolzar l'equip allà on jugui.

A poc a poc es van escalant categories i en 4-6 temporades podem estar a 3ª o a 2ªB de nou amb la satisfacció d'haver fet les coses bé i amb gent que estima el Lleida.

#2 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 junio 2011 - 10:24

Totalment d'acord amb tu, RoD.

#3 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 10:27

podem crear la ue lleida, no existeix cap equip amb aquesta denominació i el nom és força xulo

#4 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 10:37

podem crear la ue lleida, no existeix cap equip amb aquesta denominació i el nom és força xulo

Que jo sapigui, la U.E. Lleida continuarà tenint un deute, encara que no existeixi com a tal. En el moment que la refundis, podria ser que legalment et poguessin reclamar el deute (ho desconec).


A veure si algu ho pot aclarir.

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 10:39

podem crear la ue lleida, no existeix cap equip amb aquesta denominació i el nom és força xulo

Que jo sapigui, la U.E. Lleida continuarà tenint un deute, encara que no existeixi com a tal. En el moment que la refundis, podria ser que legalment et poguessin reclamar el deute (ho desconec).


A veure si algu ho pot aclarir.

És així, et poden reclamar el deute.
Però no facis cas al comentari de socdel_lleida, ha tirat d'ironia.

#6 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 10:40

podem crear la ue lleida, no existeix cap equip amb aquesta denominació i el nom és força xulo

Que jo sapigui, la U.E. Lleida continuarà tenint un deute, encara que no existeixi com a tal. En el moment que la refundis, podria ser que legalment et poguessin reclamar el deute (ho desconec).


A veure si algu ho pot aclarir.

És així, et poden reclamar el deute.
Però no facis cas al comentari de socdel_lleida, ha tirat d'ironia.

Ja imagino, era per aclarar lo del nom. La U.E. Lleida no tornarà a existir mai, a no ser que algun nostalgic tingui els diners i les ganes de refundar-la a 4a Catalana.

Això que acabo de dir es per deprimir-se :cry: :cry: :cry:

#7 -MVT13-

-MVT13-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 10:41

podem crear la ue lleida, no existeix cap equip amb aquesta denominació i el nom és força xulo


Però aquest nom no ens el deixarien posar al registre mercantil. Si no han deixat Lleida Unió Esportiva, encara menys deixaran Unió Esportiva Lleida. Seguir sent la Unió Esportiva Lleida de tota la vida ja és impossible, pel que no li trobo cap sentit a voler sortir a 4ª catalana podent fer-ho a 2na B.

#8 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 10:42

Jo no veig tan clar la idea aquesta d'escalar categories!!! Es complicat escalar categories i sobretot segons quin sigui el salt...

#9 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 10:49

Jo no veig tan clar la idea aquesta d'escalar categories!!! Es complicat escalar categories i sobretot segons quin sigui el salt...


La refundació del UE Figueres ha encadenat 4 ascensos consecutius en els seus primers 4 anys de vida i ja son a 1ª catalana. Si això ho pot fer un equip amb menys massa social i suport institucional nosaltres també.
Sempre pots entrepussar alguna temporada però ho veig difícil amb els rivals que tindriem. En pocs anys tornariem a 2ªB amb un club en mans dels socis del Lleida.

#10 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 10:55

Jo no veig tan clar la idea aquesta d'escalar categories!!! Es complicat escalar categories i sobretot segons quin sigui el salt...


La refundació del UE Figueres ha encadenat 4 ascensos consecutius en els seus primers 4 anys de vida i ja son a 1ª catalana. Si això ho pot fer un equip amb menys massa social i suport institucional nosaltres també.
Sempre pots entrepussar alguna temporada però ho veig difícil amb els rivals que tindriem. En pocs anys tornariem a 2ªB amb un club en mans dels socis del Lleida.


Si en aixo tens rao!!! si ells an pogut fer-ho, nosaltres no tindriam que tenir cap problema!! però ja et dic pujar a 2ªB no es gens facil!!

Apart de que en tema instal·lacions i tot això no se com estariam... i per no parlar de diners...

#11 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 10:58

una pregunta, ara si surt un nou club amb diferent nom al de ue lleida, en un futur és pot tornar a refundar i tornar-se a canviar el nom i dir-se ue lleida, sense tindre cap vinculació amb l'antiga, per tant no reclamar-te cap tipus de deute?

#12 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 11:16

Jo no veig tan clar la idea aquesta d'escalar categories!!! Es complicat escalar categories i sobretot segons quin sigui el salt...


La refundació del UE Figueres ha encadenat 4 ascensos consecutius en els seus primers 4 anys de vida i ja son a 1ª catalana. Si això ho pot fer un equip amb menys massa social i suport institucional nosaltres també.
Sempre pots entrepussar alguna temporada però ho veig difícil amb els rivals que tindriem. En pocs anys tornariem a 2ªB amb un club en mans dels socis del Lleida.

El Lleida ja no sería el primer equip de la ciutat i tindria mes subvenció que la resta dels equips?¿ I el Camp d'esports s'utilitzaría per partits de 4a Catalana¿? uy, que chungo!!! :twisted: :twisted: :twisted:

#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 11:20

Jo no veig tan clar la idea aquesta d'escalar categories!!! Es complicat escalar categories i sobretot segons quin sigui el salt...


La refundació del UE Figueres ha encadenat 4 ascensos consecutius en els seus primers 4 anys de vida i ja son a 1ª catalana. Si això ho pot fer un equip amb menys massa social i suport institucional nosaltres també.
Sempre pots entrepussar alguna temporada però ho veig difícil amb els rivals que tindriem. En pocs anys tornariem a 2ªB amb un club en mans dels socis del Lleida.


Si en aixo tens rao!!! si ells an pogut fer-ho, nosaltres no tindriam que tenir cap problema!! però ja et dic pujar a 2ªB no es gens facil!!

Apart de que en tema instal·lacions i tot això no se com estariam... i per no parlar de diners...


Tema esportiu:
Fàcil no ho seria, es clar.
A 4ª, 3ª i 2ª catalana hauriem d'arrassar perquè son tot equips de Lleida.
A 1ª catalana és on trobaríem les primeres dificultats i pot entrar dins dels plans una entrepuçada, però tampoc crec que tinguessim problemes per pujar a 3ª divisió.
I lo vertaderament difícil seria la 3ª divisió, quedar almenys 4rt i després la promoció.

Tema instal·lacions:
No crec que l'Ajuntament posi problemes en cedir instalacions esportives a un club que seria l'hereu de la UE Lleida.

Tema econòmic:
Només pensa que tenim 1.000-2.000 socis i parlo d'una caiguda important, al voltant de la meitat de la massa social actual.
Això traduït ens diners en son molts. Per exemple: 1.500 socis x 50€ = 75.000€, això és un pressupost estratosfèric a les categories regionals.
Amb un petit recolzament empresarial que s'aniria incrementant amb els ascensos ja en tindriem prou per a tenir un pressupost important.

una pregunta, ara si surt un nou club amb diferent nom al de ue lleida, en un futur és pot tornar a refundar i tornar-se a canviar el nom i dir-se ue lleida, sense tindre cap vinculació amb l'antiga, per tant no reclamar-te cap tipus de deute?


No, per tornar a agafar aquest nom primer has de pagar els 28 milions d'euros. Oblidate'n del nom Unió Esportiva Lleida.

El Lleida ja no sería el primer equip de la ciutat i tindria mes subvenció que la resta dels equips?¿ I el Camp d'esports s'utilitzaría per partits de 4a Catalana¿? uy, que chungo!!! :twisted: :twisted: :twisted:


És igual la subvenció, lo important és el nombre de socis, la quota a pagar i les empreses que vulguin colaborar. No cal gaire per treure un equip a 4ª catalana i quant més amunt arribes més subvencions, quota i empresaris que colaboren.

Lògicament a 4ª catalana no jugaràs al Camp d'Esports, no és viable jugar al nostre temple fins arribar a una categoria mitjanament important, com la 1ª catalana.

#14 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 junio 2011 - 11:22

Tinc els meus dubtes que jugar al Camp d'Esports sigui viable inclús a Segona B... :(

#15 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 11:27

Has de pensar a que en aquestes divisions no es paguen entrades, o son contats els camps on es paguen. Llavors, nomes es faran socis els que no vulguin perdre antiguitat i gent contada amb la ma. (un o dos parells de centenars?).


De totes maneres, aixó que fem es parlar per parlar.



Edit. per no dir que qui va al camp de la Granja d'Escarp a veure un Granja d'Escarp-U.E. Lleida (amb tots els meus respectes per la Granja d'Escarp, una de les aficions més divertides de tota regional ^^)

#16 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 11:33

Tinc els meus dubtes que jugar al Camp d'Esports sigui viable inclús a Segona B... :(

Viable és perquè el camp és propietat de l'Ajuntament. Només cal jugar amb llum solar, el gasto és el lloguer i posar 2 persones per a controlar les 2 entrades al camp.

Has de pensar a que en aquestes divisions no es paguen entrades, o son contats els camps on es paguen. Llavors, nomes es faran socis els que no vulguin perdre antiguitat i gent contada amb la ma. (un o dos parells de centenars?).


De totes maneres, aixó que fem es parlar per parlar.



Edit. per no dir que qui va al camp de la Granja d'Escarp a veure un Granja d'Escarp-U.E. Lleida (amb tots els meus respectes per la Granja d'Escarp, una de les aficions més divertides de tota regional ^^)

Si no posen entrades és perquè no volen, més aviat perquè ningú aniria a veurel's, però un equip que representa a Lleida és diferent.
Segur que es fan socis més de 200 persones, jo dic que 1.000 com a mínim. Potser molta gent no aniria al camp però es faria soci per recolzar al nou Lleida.

No és parlar per parlar, aquesta és una possibilitat ben real i algú ho pot portar a terme.

Jo no aniria a veure la Granja d'Escarp, aniria a veure el Lleida :wink:

#17 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 11:36

Si fossin 200 socis ja ens podriem donar per contents. A 1a 8000, a 2 als mllors anys 45oo, a 2B ja ho veus, si baixem a 3a encara menys i a 4 catalana...els pares dels jugadors i nosaltres.
Al final acabariam igual...a 4a catalana potser amb gent de lleida, però a mesura que es van pujant categories s'ha de tenir diners, no es gratis inscriures a 1a catalana, hi ha despesses i s'han de tenir diners (sempre s'ha dit que en aquesta categoria els presis fiquen diners de la seva butxaca) (bé, d'aquesta i de moltes suposo)...total que com l'empresari de Lleida no estima al Lleida com es veu diariament...acabariem amb la anabel de torn agafant el club a 3a Divisió....això es el peix que es mossega la cua.

#18 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2011 - 11:37

Si no posen entrades és perquè no volen

La federacio marca els preus per cada categoria, el màxim que es pot cobrar i tal. Ara no et puc dir els preus, pq aquest any no vaig anar a la reunió de la Federació.

Ara amb la reorganització de divisions, no se com anirà la cosa.

#19 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 junio 2011 - 11:41

Ja podeu dir pestes de tota aquesta idea de començar de zero, però ara per ara és la única solució viable, i lo més important, saludable, que pot tenir el nostre estimat club de seguir endavant, encara que sigui des de lo més abaix possible.

Un club portat per gent d'aqui, per antics socis i aficionats de l'extingida U.E. Lleida. Per gent honrada, sense grans capitals, que l'única ambició que tenen és de seguir amb la història d'aquest gran club, que s'han carregat 4 desgraciats vinguts de fora, que lo únic que volien era promocionar-se i enriquir-se ells sols.

Us diré una cosa, per molt que la Junyent acabi presentant tot el papeleo, jo ja no hi confio gens en ella ni en els que venen de fora. Per molt que continuem sota la batuta d'aquesta mentidera, a mi ja no em veuràn més el pél pel Camp d'Esports.

Per mi, el nou Lleida ha de ser un club creat pels de casa, començant des de baix, sense xanxullos ni històries amb la Federació ni els Jutjats. Un club sa i saludable, obert a tota la ciutat.

Per començar a 4a o 3a Catalana no cal un gran capital, i suposo que si som oficialment el club continuïsta de l'extingida U.E. Lleida, més d'un empresari ens recolzarà d'alguna o altra manera. Només cal decidir-se de debó i coordinar-se.

#20 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2011 - 11:43

Bueno jo ja he dit lo que havia de dir.

Tenim el que ens mereixem.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos