Ir al contenido

Foto
* * * * * 1 votos

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
248 respuestas en este tema

#161 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 11:42

Novament totalment d'acord amb Samilof.
Tema avals a veure que no us prenguin el pel si us plau que no us prenguin per rucs els Esteve perque desde quan els avals son pel que ja has pagat o pel passat? Desde quan?
Aleshores jo em compro una casa i avalo nomes pel que he pagat i no pel que em queda per pagar? Jajajajajajaja aixoooo es demagogia barata companys ostres si em pensava que ho havia sentit tot d'Albert Esteve ja vec que em deixava la traca jajajaja

Sr.Esteve els avals son per comprometres a que pagara en el FUTUR els deutes que te amb els creditors en aquest cas els seus treballadors li queda clar Sr.Esteve ja o encara necessita que li tornem a repetir?

#162 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 11:50

Sabeu que em sap greu de la compareixença de l'Esteve? Que segur que hi ha gent que s'ha cregut les seves paraules i a mes amb lo tema dels avals alguns s'ho hauran empassat amb patates fregides aixo es realment el que em sap greu perque a mi l'Esteve no m'enganya pero a alguns de vosaltres segur que si i seguireu donant-li un vot de confiança pero jo NO penso fer-ho i mantindre la meva paraula de donar-me de baixa d'abonat si els Esteve-Balaguer segueixen al front del Lleida no penso pagar els meus 200 i pico d'euros perque estiguin mal gestionats i ves a saber on i en que?
I com jo varis dels meu sector d'on m'assec aixi que vagin sabent lo cremada que esta la gent amb els Esteve-Balaguer per si l'any que ve encara va menys gent al Camp d'Esports.

Soc del Lleida fins la mort pero abans tinc principis com a persona no com altres....

#163 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 mayo 2016 - 12:48

Ara mateix tinc la sensació que si aquest cop tampoc no compleix, sentiré tanta pena que no tornaré a trepitjar el Camp d'Esports fins que aquesta gent desapareguin. 

PD: Quan vaig sentir el comentari dels avals vaig flipar.  :sorpresa:

#164 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 12:54

Escolteu la RDP d'Idiakez d'avui.

Es veu que ara avui no paguen, sino que ho intentaran fer el divendres de la semana següent.

Es patetic.

Ja he acabat.

Si aquesta gent segueix com a directiva, l'any vinent no em faré soci, no pensó contribuir a la pudrimenta del meu club.

Cuan fotin el camp tornaré.

#165 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 01:18

Nova mentida d'Albert pinotxo Esteve. Va dir que avui es començaria a pagar el deute i ara resulta que començaran a pagar divendres de la setmana que ve?? Son patetics i lamentables tots plegats.

Jo la meva decisio i la de molts del meu voltant a la tribuna no seguirem d'abonats mentres segueixin aquesta colla de....(prefereixo callar abans de dir una greu barbaritat perque la diria de ben grossa aquest cop), i com diu Samlof no vull contribuir al pudriment del meu club aixi que amb els meus diners mai mes faran res, ni un centim a tot lo que olori a Esteve-Balaguer la decisio esta mes que presa per molt mal que em faci perque mes del Lleida que jo n'hi han pocs, soc dels de pedra picada pero la meva paciencia s'ha acabat i mentres siguin aquests pel club no penso ser abonat.
  • o han agraït

#166 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 06 mayo 2016 - 01:37

Juajuajuajua!!!! No se si riure o plorar!!!!
Això és de Chiste, sembla la pelicula del Cantinfles!!!
Steve ets un teatrero i un mentiros, deixa't de romanços i digues la veritat, si és que pots.
La setmana que ve, diras que no, que fins la pròxima i així successivament.
Marxeu siusplau Steve's-Balagueros esteu podrint al Lleida!!! No teniu vergonya

#167 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 01:56

Volem llogar una llotja i no podem perque esta plena de cagades de coloms. 

Això no pot èsser, es gravíssim.

#168 PapaNoel

PapaNoel

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 02:43

Ultimas noticias:
Esta semana no se paga, la que viene... o la otra, o la otra.

#169 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 mayo 2016 - 03:22

Hi ha un comunicat oficial al web del club. Diu que ja han fet les transferencies i que les delcaracions eren un malentes...

Es per flipar tot aixo...

#170 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 06 mayo 2016 - 03:34

Hi ha un comunicat oficial al web del club. Diu que ja han fet les transferencies i que les delcaracions eren un malentes...
Es per flipar tot aixo...

Ja som dos... No entenc res

#171 PapaNoel

PapaNoel

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 03:54

Ahora solo toca esperar a mañana... Porque mañana (o esta noche) saldra otra noticia, diciendo otra cosa.

No se pierdan el proximo capitulo de la telenovela del Lleida Esportiu.

#172 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 04:01

Ara el Twitter oficial del Lleida diu que les transferencies s'han fet aquest mati desmentint la roda de premsa d'Imanol Idiakez jajajajaja.
Com es nota que es volen carregar a Idiakez a tota costa com van fer en el seu dia amb Emili Vicente i Toni Seligrat (quanta rao tenia Seligrat quan va parlar de la directiva que sapiga que jo el vaig creure i vaig lamentar la seva no renovacio amb males maneres per part de la Directiva Esteve-Balaguer)

Com diuen els castellans es "para mear y no echar gota"

#173 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 04:03

Ara mateix el Lleida es la riota de tot el futbol catala (be, i espanyol tambe) per culpa d'aquests personatges que estan rebentant la imatge del Club a base de nefasta, lamentable i vergonyosa gestio i comunicacio dels fets concurrents.

#174 PapaNoel

PapaNoel

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 04:09

Una cosita a tener en cuenta...
Juegue donde juegue el Lleida la temporada que viene (2A, 2B, 3a) la plantilla sera nueva totalmente (dudo que ninguno quiera quedarse)

#175 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 04:21

Segons el Twitter de Montse Balaguer diu "el calculo es simple: si no vas a sumar no restes" aixo diu el capçal del seu Twitter.

La meva breu pregunta es? Per que no s'aplica ella mateixa aquesta frase? Perque al Lleida no es que resti tan sols sino que directament el que estan fent es dividir o anular directament.

En fi companys, ho deixo correr per avui perque tot plegat ja es prou calamitos i vergonyos per parts iguals. Dema a tope amb l'equip i a guanyar el Cornella i a ficar-nos novament en playoff per intentar pujar a Segona A que seria la solucio a tots els nostres problemes (o potser tampoc, qui sap?)

#176 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 05:35

Han pagat el que? quina cuantitat?

fins que no ho diguin els jugadors.....

A mi ja no me la colen.

Demà a tope, visca el Lleida!

#177 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2016 - 11:34

Dissabte lamentable la Directiva al acabar el partit obrint els esperssors del camp i ficant com 7 o 8 cops l'himne perque la gent no cantes Esteve paga yaaaaaaa que ahir va ser un clam tot sigui dit de pas.

Els Esteve-Balaguer es pensen que ens faran callar aixi? Va home va encara direm mes la nostra si ens volen oprimir la nostra llibertat d'expressio que per algo paguem carai!!!

Mireu si van repetir l'himne que em sembla que hi va haver un cop que es sentia ja tan malament que es tallava la musica i tot a mes que el volum estava altissim i la megafonia ja esta molt usada diguem-ne pero res d'aixo va impedir que el poble parles i digues ben alt un sol sentiment "Esteve paga yaaaaa" i "Lleida SI Directiva NO". Molt grans els Rudes impressionant ambient.

#178 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 mayo 2016 - 06:19

Bé, el club ha pagat una mensualitat segons ha dit Albístegui avui.

Ara ja "sol" en deuen 4.

Recordem que Albert Esteve va dir que a finals de Maig estarien al corren de pagament. Això vol dir que el dia 31 els jugadors també han de cobrar el mes de Maig.

És a dir (sense contar la mensualitat que han pagat avui) que d'aqui al 31 d'aquest mes, el club ha d'abonar 5 NOMINES ALS JUGADORS.

Esperem que tot es compleixi tal i com va dir el president.....

#179 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 mayo 2016 - 02:44

Bé, el club ha pagat una mensualitat segons ha dit Albístegui avui.

Ara ja "sol" en deuen 4.

Recordem que Albert Esteve va dir que a finals de Maig estarien al corren de pagament. Això vol dir que el dia 31 els jugadors també han de cobrar el mes de Maig.

És a dir (sense contar la mensualitat que han pagat avui) que d'aqui al 31 d'aquest mes, el club ha d'abonar 5 NOMINES ALS JUGADORS.

Esperem que tot es compleixi tal i com va dir el president.....

A Rami, Fuster i Ownu els hi deuen 8.

Ni una, ni dos ni tres... 8! 

#180 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 11 mayo 2016 - 08:57

Mare meva, 8 mesos sense cobrar i amb fills....

P.D: acabo de veure per twitter un comunicat oficial del Jaen on hi diu que els han tallat la llum, porten 5 mesos sense cobrar, no poden ni fer anar la maquina de tallar el cesped i no poden pagar als arbits aquesta jornada. Estan a punt de viure un descens administratiu.

Per altra banda, he vist tambe a twitter que lex president del Cornellà ha estat condemnat a pagar 30.000€ per mala gestió.

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos