Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
248 respuestas en este tema

#201 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 05:49

 


  • o han agraït

#202 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 05:58

 

 


  • o han agraït

#203 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 06:16

Se sap algo de si els jugadors han cobrat la segona nomina que el president va anunciar que pagaven divendres passat?

 

L'entrenador esta reben els seus sous?

 

A mi el playoff no em fa olvidar res de lo altre.


  • o han agraït

#204 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 08:44

Segons el Segre el Lleida va pagar la 2a nomina a la plantilla, Samilof i avui l'he tornat a sentir dient que pagara tot el que deu abans d'acabar el mes de maig...

 

Ara bé, ja sabem de quin peu calça Albert Esteve que diu que plourà i fa un sol radiant pero si el Segre va dir que el Lleida ja havia efectuat el pagament de la 2a nomina de les 5 que deu i que la setmana que ve percerbran la 3a nomina i aixi fins el dia 31 per ficar-se al dia tot i que jo d'aquests trepes no me'n fio ni un pèl francament.



#205 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 08:59

Hi ha una cosa ben clara i es que si es puja a Segona A el potencial pot ser 20 cops mes que a Segona B aqui Albert Esteve esta lamentable dient que no només ens hem de fixar en pujar a Segona A.....Aleshores Sr. Esteve per que fa el Lleida el playoff? Per fer la 1a eliminatoria i seguir la propera temporada a Segona B? No oi? 

 

Nomes amb quinieles i televisions em sembla que els ingressos fixes ja son d'uns 5 milions d'euros i estic tirant molt i molt curt, i els sponsors importants de Lleida que algun jo el se que esta esperant que el Lleida pugi a Segona A perque el pugui veure per tots els camps d'Espanya sobretot per les televisions etc etc, mes socis evidentment i mes gent al camp potser no cada partit es siguin 6.000 persones pero a Lleida va sortint una nova fornada de gent jove que son el futur de l'aficio del Lleida com son les penyes i segur que tots coneixeu gent que us diu "si puja el Lleida a Segona A em faig soci/a" i si no coneixeu a ningu jo en conec a molts que si no es a Segona A no es fan socis, en part els entenc perque la Segona B es una merda (amb perdo de la paraula).

 

Aixi que el President menys anar de victima i menys dir que l'ascens no es l'unic objectiu perque aixo el fa d'un President perdedor i pessimista i si vol que el Lleida creixi de veritat passa per l'ascens si o si a Segona A li agradi o no aquest ha de ser l'unic objectiu un cop entrats al playoff i no anar de victima dient que ja esta cobertes les despeses o jo que se quines tonteries mes ha dit que no tenien ni solta ni volta.

 

Objectiu prioritari PUJAR aixo si, anant pas a pas i partit a partit sempre ho dic i ara toca nomes pensar en eliminar el Barakaldo i d'aquest objectiu tots l'hem de tenir al cap i apretar les dents fins sangrar tots plegats per eliminar els bascos.



#206 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 mayo 2016 - 06:23

Dijous s'acabe el termini per ratificar les denúncies.

Veurem com acaba tot. Es deuen mensualitats a tots els jugadors. Al cos técnic ja no se ni cuants mesos els hi deuen.

#207 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2016 - 10:14

24 de maig......tic tac tic tac tic tac tic tac

Va collons pagueu d'una vegada als jugadors que el club haura ingressat uns 70000 euros en caixa despres del partit contra el Barakaldo i aquesta xifra minim ja son els 3 sous que sels deuen als jugadors i sino poc li falten.

ESTEVE PAGA JA!!!!

#208 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 24 mayo 2016 - 10:58

 



#209 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 24 mayo 2016 - 10:59

Avui surt al Segre que aquesta setmana s'ingressa una nova nòmina, pel que únicament en quedarà pendent una per posar-se totalment al dia.

De confirmar-se això, molt bona notícia.



#210 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2016 - 10:14

En cas de ser cert (permeteu-me el meu exceptissisme) seria la millor noticia desitjada i de rebot la millor de les motivacions possibles per la plantilla de cara al partit de diumenge a Barakaldo on alla hem de donar la talla com sigui i passar de ronda.

A mi el que m'interessa primer per davant de tot es que cobrin els jugadors aixo per mi es el mes important i llogicament despres el tema esportiu i pujar a Segona A aixo tambe per descomptat.

#211 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 27 mayo 2016 - 09:07

A dia d'avui encara es deuen 2 nomines a un munt de jugadors, i a Fuster, Onwu i Rami més de 2.

Per parlar d'Idiakez, que no se si a ell se li deuen 4, 5 encara. Així que la cosa esta fotuda.

 

AVUI ES L 'ÚLTIM DIA QUE ELS JUGADORS TENEN PER RATIFICAR LES DENÚNCIES A L'AFE. VULL PENSAR QUE JA HO HAN FET, PEL SEU BÉ. HAUREM D'ESTAR ATENTS ALS DIARIS ELS PROXIMS DIES.

 

La cosa estará regulada abans d'acabar el Maig va dir el presi, ho recordeu? jaja

 

Esteve paga tot ja! (tot vol dir tot, no només als jugadors)



#212 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 mayo 2016 - 07:29

He llegit que el president del Lleida l'Albert Esteve vol fer una roda de premsa dema, pel que he llegit al Twitter tot i que no se si es veritat o no pero en cas de ser certa aquesta informacio jo ja tremolo amb les milongues que ens vindra a explicar el president, ves a saber que voldra dir, jo d'aquell no men refio ni un pel a saber quin una en dira dema pero no m'espero res de bo venint d'ell

#213 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 07:37

He llegit que el president del Lleida l'Albert Esteve vol fer una roda de premsa dema, pel que he llegit al Twitter tot i que no se si es veritat o no pero en cas de ser certa aquesta informacio jo ja tremolo amb les milongues que ens vindra a explicar el president, ves a saber que voldra dir, jo d'aquell no men refio ni un pel a saber quin una en dira dema pero no m'espero res de bo venint d'ell

 

Crec que la roda de premsa serà única i exclusivament per parlar del partit d'anada de la segona ronda de play off (el sorteig és avui al migdia) i explicar les promocions de cara al partit. No crec que parli de res més.
 



#214 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 09:52

Ojala sigui aixi ILER pero et recordo que avui es dia 31 de maig i teoricament avui es la data limit que els jugadors haurien d'estar al dia de pagament cosa que ja m'agradaria veure-ho si ho estan, pero bueno tampoc els jugadors han denunciat al Lleida cosa que vol dir que sembla (dic "sembla") que les coses s'estan normalitzant sino els jugadors janus dic que haguessin fet alguna reivindicacio mes encara que fossin al playoff d'ascens cosa que de moment no es el cas per sort!!!

A veure que diu el President pero ojala digui que els jugadors estan al corrent de pagament a mes d'anunciar les promocions de les entrades per al partit de diumenge

#215 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 05:38

Idiakez estic segur que a dia d'avui No esta al corren de pago perque sino no hagues pogut marxar a un altre equip (recordem que te contracte fins 2017)

 

M'agradara escoltar la rdp d'avui. Hi ha un silenci al voltant del tema dels impagos que no m'agrada gens.....



#216 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 07:24

He escoltat la RDP d'avui i Albert Esteve no ha afirmat categoricament que tots els jugadors estiguin al corrent de pagament en el dia d'avui.

 

Avui Albert Esteve ha dit textualment: "Denuncia no en tenim cap"

 

:partirsederiure:



#217 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 01 junio 2016 - 07:28

¡



#218 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 junio 2016 - 10:07

Les declaracions a la roda de premsa d'ahir segueixen en la línia que ja ens han acostumat. Prepotència i xuleria a tort i dret. Cada intervenció del Sr. Esteve és un perjudici per la imatge del club. 

 

Com no pugem, l'any vinent aquí no vindrà ni la boira. 



#219 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 junio 2016 - 03:21

El full de ruta ere esperar la lotería del PlayOff.

 

No es pot anar així per la vida, perque la piña que ens pegarem será molt grossa.

 

Sota el meu punt de vista, la gestió i comunicació molt dolenta d'aquesta directiva.

 

Sort en tenim d'aquests jugadors.



#220 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 junio 2016 - 06:22

Pero això de que tot s'ha salvat gracies al play-off ha sortit en algun lloc? O son "teories"...?

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos