Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
248 respuestas en este tema

#141 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 11:23

No sigueu tant dramatics, anem a centrarnos en el partit del Cornell que es el mes important i si pujem ens en riurem de tot plegat

i a vere que diuen a la roda de premsa d'avui....



#142 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 11:26

Jo tampoc vull ser tan dramátic com alguns que hi ha per aqui (potser despres l'hostia q em fotre sera mes forta jajaja). No se, els Reus també va tindre retards en l'hora de pagar, i ara estan al dia. No se com ho han fet, pero bé senyal q es pot sortir de aquest forat. Aixo si, per sortir s'hab de fer be les coses.

#143 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 12:06

Jo crec que totes les especul.lacions, hipòtesis i suposicions que s'estan produïnt, es tallarien de socarrel si la directiva des d'un primer moment hagués explicat amb claretat i transparència el per què de tot plegat. Però clar, és millor amagar el cap sota l'ala, dir mentides, mitges veritats  i no agafar el toro per les banyes.

 

Com bé dieu...l'objectiu principal és guanyar dissabte, però sembla que des del club tampoc s'han esforçat gaire en promoconar aquest partit.


  • o han agraït

#144 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 12:59

Doncs de moment bones notícies. Sembla ser que aquest mes es pagarà tot



#145 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 mayo 2016 - 01:39

Doncs de moment bones notícies. Sembla ser que aquest mes es pagarà tot

 

Si no compto malament, això s'ha anunciat tres cops abans i no s'ha complert amb el promès. 



#146 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 01:49

Si no compto malament, això s'ha anunciat tres cops abans i no s'ha complert amb el promès.

Bé, no se si pagaran o no. Pero aquest cop no es igual que els altres. Els altred estave tot lligat amb que els jugadors firmesin el famos document, ara ja no (en principi).

#147 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 mayo 2016 - 02:04

Encara que es pagui tot (tantdebò), s'ha fet un mal irreparable a la imatge del club. A mi em dona vergonya el comportament mafiós de la directiva. Pocs jugadors dels que hi han ara voldran seguir (si es que hi ha algun) i per les possibles incorporacions hi haurà molts jugadors que ens descartaran o que ens ficaran a la cua de possible destí.

La millor solució pujar a segona A, sinó a veure quina plantilla podem fer...



#148 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 02:49

No sigueu ilusos.

No em crec res.

Ara ja tenen els cuartos? Jajaj es un sinsentido todo.

#149 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 03:28

Doncs de moment bones notícies. Sembla ser que aquest mes es pagarà tot

 

Bones notícies?

 

1) Se'ns anuncia que es té els diners per pagar. Ahir no els tenien amb la reunió amb l'AFE?

 

2) Diu que demà s'ingressaran els diners al banc. Això ja ho ha anunciat 2 vegades amb anterioritat.

 

3) "Aquest mes de maig es pagarà tot". És futur. Jo vull present. Fets, no paraules.

 

El nivell de credibilitat és tant i tant baix, que no em creuré res fins que no ho vegi.

Que no sigui tot una jugadeta per calmar als jugadors i afició de cara al partit de dissabte.



#150 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 05 mayo 2016 - 07:27

L'Steve, ho diu clar i català, convençut.
Demà es porta les remeses al banc, el que vol dir que dillums o a tot estirar haurien cobrat, una part...
No se, no se... No me'n refio... Fins que no ho comuniqui algú de la plantilla no ho donaré per bo.
A veure si serà una altra maniobra de distracció dels brothers.
El que no veig gens clar el que comenta sobre la reunió de l'AFE ahir, aquest paio omet informació dient que tot esta sol.lucionat quan encara no ha fet res.

#151 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 07:30

L'Steve, ho diu clar i català, convençut.
Demà es porta les remeses al banc, el que vol dir que dillums o a tot estirar haurien cobrat, una part...
No se, no se... No me'n refio... Fins que no ho comuniqui algú de la plantilla no ho donaré per bo.
A veure si serà una altra maniobra de distracció dels brothers.
El que no veig gens clar el que comenta sobre la reunió de l'AFE ahir, aquest paio omet informació dient que tot esta sol.lucionat quan encara no ha fet res.

Hostia, jo no havia caigut en que fins dilluns no podrem saber si paguen alguna part o res. I així recargolant molt la cosa, potser diu aixo per a que els jugsdors aquest finde tornin a estar més motivats i centrats sol en el tema esportiu.

No se, jo sóc dels que vull pensar que ara si que pagara. Pero ja no em sorprendria res.

#152 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 05 mayo 2016 - 07:36

I una cosa a més que diu que té diners, no ho podia haver fet abans, que la gent no estigues tant tensa...
Continuo dient que no me'n refio...
Dillums o dimarts sortirem de dubtes quan la gent tingui ingressat o no els quartos al banc, ara a esperar i que per fi s'arregli una mica la cosa...

#153 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 05 mayo 2016 - 07:39

Molta coincidencia companys pel partit vital davant el Cornellà... Just dema porten les remeses al banc... En fi... Com comenci a foter-li al tarro em començo a ficar negitos...
CENTREM-NOS EN DISSABTE!!!

#154 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 mayo 2016 - 08:19

Almenys aquesta roda de premsa permet ser una mica optimista, perquè la situació que se'ns anava plantejant era cada dia pitjor. De tota manera, la directiva s'ha guanyat tenir poca credibilitat, i fins que no es confirmi que s'està al dia dels pagaments no m'ho acabaré de creure. Això sí, pot ajudar a alleujar tensions de cara al partit de dissabte.

 

I en cas que s'acabi pagant tot ara, algú haurà d'explicar, i molt bé, què ha passat per arribar a aquesta situació i després treure diners de sota les pedres.Amb les declaracions de "o signeu o no cobrareu els imports pendents" i el fet que s'hagi anat dient que no es pagaven les nòmines tot i haver-hi liquiditat, la sensació és que la directiva ha volgut pressionar els jugadors perquè signessin el famós document. I si és el cas, ho hauria fet amb dines que, en paraules del mateix Esteve, són "dels jugadors".



#155 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 10:32

Algú en podria explicar una mica el tema del Sisco Pujol i els drets de la marca UE Lleida? No me n'he assabentat pas bé. Mersi!

#156 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 10:42

Jo no em crec res d'aquesta directiva ja.

Han perdut tota la credibilitat.

#157 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 10:09

Jo estic amb tu Samilof, per mi la paraula dels Esteve te menys valor que un bitllet de 3 euros.
Jo fins que no vegi un comunicat de la plantilla dient que estan cobrant ni que sigui a plaços el deute que tenen amb ells no em creure absolutament res de res del que vingui del clan Esteve-Balaguer.

De totes maneres encara que es pagui malauradament companys el mal ja estara fet i la imatge del Lleida pel terra igualment encara que paguin que a final de temporada fotin el camp immeditament perque aixo es com aquella dita de "pan para hoy hambre para mañana" i els Esteve Balaguer tenen tan mala reputacio que jo em faig una pregunta....Qui vindra al Lleida la temporada vinent? Ja us ho dic ara que ningu!!

#158 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 10:15

A mes a mi em te intrigat una cosa, i es que van a Madrid i diuen que no tenen liquiditat perque no poden cumplir els plaços que va oferir la AFE per garantir els salaris als jugadors i despres resulta que un sol dia despres anuncia Albert Esteve que s'acaben les tensions de tresoreria? Tot un exemple de la novela de Alfred Hitchkok misteris expresats a la maxima potencia.

Insisteixo Albert Esteve a dia d'avui te menys credibilitat que Mariano Rajoy anunciant a bombo i platillo que el seu partit no te cap membre enmerdat en casos de corrupcio....

#159 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 mayo 2016 - 10:33

Qui es creu les coses que va dir ahir?

 

O sigui: el dimecres no tens cuartos perque no pots portar res de garantia a AFE i ara divendres ja tens tots els diners? (vui saber fer aquest tipus de màgia.)

 

Aquesta teoria es desmonte rapid:

 

1. no pots tenir tots els cuartos perque sino no tindrie sentit anar pagan com puguem, i també va dir que si en algun cas falte mig mes o un mes per pagar a algun jugador, doncs.. Que hacemos con este mes? ....Aquesta frase es patetica i deixe a pensar en condonació ja de alguna mensualitat per part d'algun jugador. Es per això que s'auto desmonta ell solet, no te tots els cuartos perque sino els pagarie a tots de cop i s'ha acabat el tema.

 

2. Te la cara de sortir i dir que ells van portar tots els documents que AFE els hi va requerir.................. mare meva.........cuan el comunicat de AFE resava que no havien presentat res de lo que els hi van demanar. (entre el segon 0:40 i 0:50) Albert Esteve diu que "nosaltres la documentació que ens van demanar la vam portar".

 

ESPERPÈNTIC.

 

P.D: Sr. Esteve, els avals son per garantir coses del futur, no coses del passat. (ho dic perque ell diu que no ha de presentar un aval per una cosa que venç al Juny...) jaja osti jo em pixo. Precisament l'aval es per això, per garantir un pago que venç al futur. (un aval no s'entrega un o dos dies abans del últim dia de pagament). Quina gestió mare meva.

 

Mentres he escrit aquest post he sentit molta pena pel meu equip. Quina imatge estem donant mare meva. NO ENS MEREIXEM AIXÒ.

 

Com bé ha dit algú, encara que el 30 de juny paguin el 100%, el mal que han fet es irreparable i la confiança dels seguidors i jugadors envers aquesta directiva.....


  • o han agraït

#160 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 06 mayo 2016 - 11:27

Jo tampoc me'n refio gaire.
Les declaracions del dijous, son contrapronduents en relació al que es va dir desde l'Afe.
No em puc explicar que si abans del dimecres no es tenien diners i ara si??? I que el problema esta resolt, de veritat es que estic al.lucinant... Doncs dic jo com es que ara tenen tots els diners per posar-se al dia durant el maig, han aparegut per art de màgia....
I una altra cosa que deia, "siusplau oblidem el tema dels impagaments", que vola que digui, això no es pot oblidar facilment, ha fet molt i molt mal, a la imatge deo club, als jugadors, que passen autèntiques calamitats per satisfer les necessitats bàsiques i els afeccionats, i ara diu això, ho trobo esperpentic i de ser un poca vergonya.
Aquest mal trigarà temps en curar-se, si finalment ens en sortim d'aquesta, ara per ara no ho tinc tant clar.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos