Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
248 respuestas en este tema

#121 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 mayo 2016 - 08:22

No és per ser gent de negocis que són sense escrúpols i prepotents. No tenen escrúpols i són prepotents, però ja eren així abans de començar a fer negocis. 

 

- Ara tots aquells que en aquest fòrum predicaven que aquesta gent ens venien a fer un favor i que eren la millor opció, espero que s'estiguin menjant els teclats i que els trobin ben amargs. 


  • Calderon y 77azozenk ho han agraït

#122 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 11:07

...



#123 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 11:47

Calderon la gent de negocis el qual m'incloc fa el que sigui per guanyar diners i d'escrupuls pocs i jo ho soc i les coses funcionen aixi, ara be, crec que on s'equivoquen els Esteve es comparar Lleida Esportiu amb un dels seus negocis aqui s'equivoquen perque un Club de futbol com el Lleida Esportiu no pot ser mai de la vida un negoci perque es un club petit, no es com els Clubs de maxim nivell i no tots tampoc on en els grans traspassos si hi han negocis intermediaris comissions per representants i altres comissions extres com viatges, estades, etc pero mai de la vida en u club com el Lleida Esportiu on viu al dia a dia i no son ni el Barça, Real Madrid, Atletico, Bayern, PSG o qualsevol equip de la Premier League (en aquests equips si hi ha negoci fort i els clubs son mes empreses per guanyar diners que no pas clubs de futbol i mes ara a l'actualitat).

Per aixo critico els Esteve perque confonen el Lleida Esportiu amb un negoci dels seus i (editat per la moderació, acusacions no provades) i aqui es on carrego durament contra ells perque un Club com es el Lleida Esportiu NO ha de ser un negoci sino nomes un club esportiu de la branca del futbol i res messsss!!!!! Pero els Esteve s'ho prenen com un negoci mes sense importar-lis una merda el que sentim els abonats, jugadors, cos tecnic i treballadors del club.



#124 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 11:52

Lleidatic bonissima reflexio i es molt aproximat el que dius.

Pero et deixes una cosa fonamental o millor dit una despesa fonamental per dir-ho d'alguna manera i es el sou de la Directiva que de ben segur supera amb escreix el dels jugadors que cobren mes de la plantilla d'aixo no en tinguis cap mena de dubte i llogicament fa trontollar tot el pressupost de capital de tota la temporada.

Aquesta directiva us ha pres el pel a tots (no m'incloc perque jo desde el principi ja sabia de quin peu calçaven i sabia ja lo crapules que son)

#125 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 12:20

 



#126 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 01:58

No volem ni histories ni demagogies.

Els directius que vinguin (si realment volen el bé del Lleida), han de saber que s'hi ha d'anar a viure pel Lleida, no a viure del Lleida.

Hi ha una gran diferència.

Solament així i amb bona fe es podrà arribar a fer del Lleida un club viable i sostenible, sense voler correr més de lo que el cotxe permet.
  • o han agraït

#127 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 04 mayo 2016 - 06:54

Esperava un acord, pero res... Es un autentic malson!!!!
(Editat per la moderació, acusacions fora de lloc)
Quina explicacio donareu ara???? Que tenieu diners, pero els heu perdut pel cami...
El partit contra el Cornella, pur tramit, l'any que ve, prefereixo estar a 3a i amb bones mans, Espero un miracle, pero de tant esperar ja m'hauran sortit arrugues!!!
Força Lleida sense els Steve's!!!



#128 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 07:17

Algú sap de quant és la deuda?



#129 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 07:20

Nidea, pero.....

 

A mi, digui el que digui demà el presi, no em creuré res.

 

Un president que no es capaç de presentar lo que li va demanar l'AFE?

 

Una junta acusada de tot lo que van dir els integrants de la plantilla i cos tècnic al complet?

 

Quina credibilitat te aquesta gent?

 

DONCS 0.

 

Personalment em sento enganyat.



#130 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 04 mayo 2016 - 07:40

Llavors la reunió amb l'AFE, d'aquesta tarde, si es diu que no ha servit de res perquè a què coi hi van...
M'imagino què tenien una proposta, però aquesta no ha estat aprovada, suposo per falta de garanties...
Estic molt emprenyat i suposo què es nota, no voldria estar a la pell dels nostres jugadors, situació molt crítica.
Aviam que diu dema el Steve, però el que expliqui credibilitat 0 en donaria.
No puc evitar de pensar en un futur i ho veig molt i molt negre, el que més em preocupa no és el deute, si no la feinada que hi haurà per netejar la imatge del club, és evident i dubto molt que els Esteve continuïn, la feinada serà pels qui arribin.

#131 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 08:39

Jo ja us vaig avisar que no esperava res de bo d'aquesta reunio entre AFE i el Lleida i pel que se l'actitut no ha estat bona per part de la delegacio del Lleida.

Senyors o pugem a Segona A o baixem a Tercera divisio en el millor dels casos perque jo no vec cap solucio de fet vaig dissabte al Camp d'Esports sabent que pot ser l'ultim partit que vec del Lleida a Segona B en moltissims anys salvo que es venguin a temps el Club i els qui entrin paguin de la seva butxaca el desastre que han fet els Esteve i la Montse Balaguer

#132 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 08:42

He vist pel Twitter de la pagina principal del forum que han fet uns desperfectes contra l'escut del Lleida Esportiu doncs sincerament no m'extranya perque la gent esta super cremada, i compteeeeeeee no defenso cap acte bandalic com sembla ser pero entenc que davant una situacio tan desesperada com aquesta puguin passar coses tan desagradables com aquesta.

#133 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 08:42

Hauria de pagar-ho l'actual directiva de la seva pròpia butxaca. Ells han causat el merder, ells l'han d'arreglar. 

 

Per cert, algú sap quina és la feina concreta de la Montse Balaguer?



#134 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 08:46

Per acabar, tinc la intuicio que els Esteve fotran el camp acabada la lliga perque tenen la imatge ara mateix tan baixa que a veure qui fa negocis amb ells i en el mon dels negocis ens coneixem tots es un cercle tancat i ens coneixem tots o gairebe tots.

I si poden vendre la setmana que ve que venguin jaaaaaaa i que surtin dignament (be, dignament no, millor dit per cames o en globus com vulguin) pero almenys recuperar la dignitat del Club que ara mateix la imatge es absolutament vergonyosa i deplorable i malauradament sembla que les coses van a pitjor.

#135 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 08:55

Espero que la próxima directiva sigui digna de manar en aquest equip.



#136 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 04 mayo 2016 - 09:27

No se perquè però això pren un caire a Huracan segona part i cap a una nova dissolució del club a no ser què la verge se'ns aparegui, i hagi un miracle...
Ja deia jo què estavem massa traquils "aparentment" els darrers anys.
Si l'Steve dimiteix qui paga als jugadors????
Ara ja me perdo...

#137 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 09:37

No se perquè però això pren un caire a Huracan segona part i cap a una nova dissolució del club a no ser què la verge se'ns aparegui, i hagi un miracle...
Ja deia jo què estavem massa traquils "aparentment" els darrers anys.
Si l'Steve dimiteix qui paga als jugadors????
Ara ja me perdo...


Doncs si no paga l'Esteve hi ha tres escenaris:

-algu compre x 1€ el club i assumeix el deute

-al presi li done igual baixar a 3a i la temp vinent segueix ell com a presi a 3a ( amb els deutes inclosos clar, baixar de categoria no et fa perdre el deute que ten)

-entrem en un altre proces concursal i desapareixem totalment

#138 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 04 mayo 2016 - 11:02

Un dels problemes amb la AFE esta la desconfiança que tenen cap als Esteve brothers.

No ja sols pel seu tracte amb els jugadors actuals, sino per tambe el que va passar en la 1a temporada dels Esteve, que al mercat d'hivern no van pagar a dos jugadors per forçarlos a marxar. Als despatxos de l'AFE el nom dels Esteve no es nou.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#139 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 07:54

La situació que va acabar amb la desaparició/liquidació de la UE Lleida podia tenir molts i varis responsables.

Si el Lleida Esportiu acaba baixant de categoria, els responsables només seran uns i tenen noms i cognoms.

 

Personalment i no vull ser alarmista, la situació la veig fotuda, fotuda.



#140 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 05 mayo 2016 - 09:55

....






1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos