Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
248 respuestas en este tema

#181 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 08:28

....



#182 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 09:03

Avui al Segre Els Magraners denuncia que el Lleida els hi deu 1.900€.

Cada cop s'embruta més la imatge del nostre Lleida.

#183 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 09:33

 



#184 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 10:02

El tandem Esteve-Balaguer es una vergonya i es pot convertir en algo molt pitjor si no se li fica remei....

Ni us imagineu quines pestes en parla amb tota la gent que parlo del Lleida sobre aquesta colla que estan governant (millor dit destrossant) el club, i insisteixo molta gent no ens farem abonats si segueixen aquestos ni a Segona B ni a Segona A perque no vull que els meus diners vagin a parar a mans extranyes com les de l'actual Directiva que estem patint els abonats del nostre Lleida.

Potser pagaran als jugadors per la força social i mediatica que ha envoltat el club ultimament peroooo que ningu es faci ilusions perque aixo nomes ho faran de cara a la galeria per callar la pressio mediatica i popular pero els deutes i les males formes seguiran havent-hi i ja estem veient el primer cas amb el deute al Mangraners club humil on els hi hagi i que sels degui 2000 euros doncs es una vergonya, una altra vergonya d'aquest tadem que tant em fa avergonyir com a abonat del Lleida com son el tandem Esteve-Balaguer.

#185 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 10:09

Una breu cosa, no us pareu a pensar perque abans del partit de l'Eldense sempre erem 1000 espectadors pelats? Ningu li trova una explicacio? Doncs us la podeu imaginar, la ciutat de Lleida no es tonta i sap perfectament qui hi ha al club i despres es veu si la gent va al camp o no molts cops en funcio de qui governa el club si li transmet confiança o no per sobre inclus de la part esportiva que llogicament tambe pero penseu que la ciutat en va plena i no per be precisament de tota la polemica que envolta el Lleida Esportiu i de les persones que estan destrossant la seva imatge i en consequent la imatge de la ciutat.

Ah per cert gran periodista l'Antoni Laso sempre dient les veritats de les coses es un periodista digne d'elogi perque no es casa amb ningu i sempre treu la informacio exacta de totes les coses o esdeveniments que succeeixen al Lleida, de vegades ser critic vol dir ser exigent i aquest home ho es!!!

#186 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 10:28



Una breu cosa, no us pareu a pensar perque abans del partit de l'Eldense sempre erem 1000 espectadors pelats? Ningu li trova una explicacio? Doncs us la podeu imaginar, la ciutat de Lleida no es tonta i sap perfectament qui hi ha al club i despres


Esric d'acord en coses de les que has dit. Sobretot en que no sol els aficionats del Lleida ens enterem del que esta passant, sino tota la ciutat, i tothom en parla, per a malament obviament. Pero dir que la mala assistencia es culpa dels que hi ha, per mi es pura demagogia i fotre culpes aprofitant el moment de merda en el que estem.
La ciutat de Lleida no ha donat mai suport al club, sol en moments puntuals, recordo les ultimes temporades a 2a A que també estavem 4gats passant fred.


#187 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 11:02

Passeja't per la ciutat i pregunta per que la gent no va al Camp d'Esports i ho entendras tot narmer.
I que mes voldria que el club anes be de fet sempre he llegit el forum pero mai he entrat fins ara que m'ha semblat la situacio tan extremadament greu que llogicament he volgut donar la meva humil opinio i visio dels fets que estan passant al Lleida.

Narmer ojala tot s'arregli, es paguin totes les nomines i tota els deutes amb altres clubs, etc etc sere el primer en alegrar-me'n pero fica't a la pell dels abonats com es el meu cas que discrepem totalment de la gestio de la actual junta Directiva.
Jo respecto que estiguis amb ells i respecto la teva opinio pero tambe enten la dels altres que potser tinguem un punt de vista diferent i sobretot punt de vista critic contra la directiva actual (escolta el que va cantar el Gol Nord dissabte passat i despres del partit a la mateixa gespa si us plau, l'aficio parla i mereix ser escoltada)

#188 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 11:21

Precisament ahir, el bon Ferran Montardit va escriure un article, en que explicava que fins fa poc tots "flipavem" amb la gestio del club, sempre amb beneficis, museu del lleida blah blah blah, eren 4gats els unics q sospitaven de la direcció, i es totalment cert l'article. I al camp estavam els mateixos que quan ha petat lo dels impagaments.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#189 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 mayo 2016 - 11:40

A Rami, Fuster i Ownu els hi deuen 8.

 

Ni una, ni dos ni tres... 8! 

 

No van pagar una nòmina a tots els jugadors el mes de març i una altra ara al maig? Si és així Onwu no ha cobrat res més del Lleida, i Rami i Fuster enguany tampoc, a no ser que els deguessin alguna cosa de la temporada passada.



#190 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 11:43

L'article del Ferran Montardit es una meravella, aquest home es un crack del Lleida, opinio molt respectada i molt valorada per mi.

Be, el seu article diu el mateix que jo, tan sols que potser jo sigui encara mes critic amb la directiva o sigui mes directe, diga-li com vulguis tot narmer pero el que esta clar es que volem el millor pel Lleida tots els abonats i que malauradament a dia d'avui les coses als despatxos s'estan fent horrorosament malament i en aixo tots coincidim o gairebe tots encara que cadascu utilitzi una manera d'expressio diferent o divers.

El Lleida SI, Esteve NO que va cantar el Gol Nord repetidament dissabte es un clar i fidel reflexe del que pensa la gran majoria de l'abonat del Lleida Esportiu

#191 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 11:44

L'article del Ferran Montardit es una meravella, aquest home es un crack del Lleida, opinio molt respectada i molt valorada per mi.

Be, el seu article diu el mateix que jo, tan sols que potser jo sigui encara mes critic amb la directiva o sigui mes directe, diga-li com vulguis tot narmer pero el que esta clar es que volem el millor pel Lleida tots els abonats i que malauradament a dia d'avui les coses als despatxos s'estan fent horrorosament malament i en aixo tots coincidim o gairebe tots encara que cadascu utilitzi una manera d'expressio diferent o divers.

El Lleida SI, Esteve NO que va cantar el Gol Nord repetidament dissabte es un clar i fidel reflexe del que pensa la gran majoria de l'abonat del Lleida Esportiu

#192 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 mayo 2016 - 11:45

Una breu cosa, no us pareu a pensar perque abans del partit de l'Eldense sempre erem 1000 espectadors pelats? Ningu li trova una explicacio? Doncs us la podeu imaginar, la ciutat de Lleida no es tonta i sap perfectament qui hi ha al club i despres es veu si la gent va al camp o no molts cops en funcio de qui governa el club si li transmet confiança o no per sobre inclus de la part esportiva que llogicament tambe pero penseu que la ciutat en va plena i no per be precisament de tota la polemica que envolta el Lleida Esportiu i de les persones que estan destrossant la seva imatge i en consequent la imatge de la ciutat.

Ah per cert gran periodista l'Antoni Laso sempre dient les veritats de les coses es un periodista digne d'elogi perque no es casa amb ningu i sempre treu la informacio exacta de totes les coses o esdeveniments que succeeixen al Lleida, de vegades ser critic vol dir ser exigent i aquest home ho es!!!

 

Ara resulta que fa anys que tot Lleida sap que la gestió del club era nefasta, per això cada any som els mateixos. Que és això, l'excusa següent a "quan Menchón marxi tornaré al Camp d'Esports"? A la gran majoria de la ciutat no li interessa prou el club com per passar fred veient partits de Segona B, no s'han de buscar explicacions més enllà. Fins fa pocs mesos, tots estàvem satisfets amb la gestió que s'havia anat portant (o, almenys, que la que es deia que s'havia portat). Personalment hi havia hagut coses que no m'havien agradat, més relacionades amb el tracte amb alguns jugadors, la marxa de Seligrat per la porta del darrera... la sensació és que, a banda de falta de tacte en el factor humà, les coses s'estaven fent bé econòmicament i esportiva.


  • o han agraït

#193 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 mayo 2016 - 11:54

Una breu cosa, no us pareu a pensar perque abans del partit de l'Eldense sempre erem 1000 espectadors pelats? Ningu li trova una explicacio? Doncs us la podeu imaginar, la ciutat de Lleida no es tonta i sap perfectament qui hi ha al club i despres es veu si la gent va al camp o no molts cops en funcio de qui governa el club si li transmet confiança o no per sobre inclus de la part esportiva que llogicament tambe pero penseu que la ciutat en va plena i no per be precisament de tota la polemica que envolta el Lleida Esportiu i de les persones que estan destrossant la seva imatge i en consequent la imatge de la ciutat.

Ah per cert gran periodista l'Antoni Laso sempre dient les veritats de les coses es un periodista digne d'elogi perque no es casa amb ningu i sempre treu la informacio exacta de totes les coses o esdeveniments que succeeixen al Lleida, de vegades ser critic vol dir ser exigent i aquest home ho es!!!

 

Ara resulta que fa anys que tot Lleida sap que la gestió del club era nefasta, per això cada any som els mateixos. Que és això, l'excusa següent a "quan Menchón marxi tornaré al Camp d'Esports"? A la gran majoria de la ciutat no li interessa prou el club com per passar fred veient partits de Segona B, no s'han de buscar explicacions més enllà. Fins fa pocs mesos, tots estàvem satisfets amb la gestió que s'havia anat portant (o, almenys, que la que es deia que s'havia portat). Personalment hi havia hagut coses que no m'havien agradat, més relacionades amb el tracte amb alguns jugadors, la marxa de Seligrat per la porta del darrera... la sensació és que, a banda de falta de tacte en el factor humà, les coses s'estaven fent bé econòmicament i esportiva.



#194 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 mayo 2016 - 11:57

Menchon? Vaja un altre m'has anat a treure sense comentaris d'aquell trepa!! Ja vaig dir la meva en el seu moment i no cal dir res mes d'ell.

Per no allargar el tema jo he expressat la meva opinio i la de la gent del meu voltant que es del Lleida abonada i gent que no es abonada pero que son del Lleida i volen el millor per el club.

Be, esperem que tal com han dit es pagui el dia 31 de maig tot el deute amb la plantilla i els jugadors cobrin fins l'ultim centim del que se'ls deu que hi han jugadors que porten 8 mesos sense cobrar i aixo es tot menys de normal.

De moment ens centrarem nomes en la part esportiva ja que ha quedat prou clar de quina part esta el public del Camp d'Esports, ja no cal afegir res mes perque ja esta tot el peix venut com es sol dir.

Visca el Lleida!!

#195 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 mayo 2016 - 12:29

Algu sap si Idiakez i el cos tècnic també estàn reben les mensualitats corresponents??



#196 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 12:51

...


  • o han agraït

#197 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 01:03

 

No ho hem comentat però entra al play-off,  donarà l'oxigen econòmic, que tanta falta fa.

 

Ingressos Extra:

1.200 socis x 5€ = 6.000 €

5.000 entrades x 10€ = 50.000€

 

Això ja dona per una altra nomia. Si passem ronda, ja en tenim una altra. (mimin)

 

A més crec, que TV3 donà un extra econòmic, algun any ha sigut així (uns 10.000-15.000). Es una quantitat X a repartir entre tots els equips que fan play-off. (un any va se així).Finalment, passar la tercera eliminatòria de de copa del rei, hagués suposat uns 30.000€ extra, 

 

 

A part, per ajudar a entendre les tensions d'aquest any, he caigut en:

 

L'any passat no fer el play off, (no jugar la primera ronda de copa i cauré a la tercera) , crec que es un factor que ajuda a entendre la tensió tresorera. De fet, a part del primer era el primer sense play off, i amb només una ronda de copa del rey, (combinació de les dues) i personalment crec que era la plantilla més cara de totes les de Lleida-Eportiu, tot i que penso que aquest any amb Fuster, Manu i Arroyo també s'ha disparat al final. 

 

Cert, ens dòna la vida, inclús penso que serem molts més dels que has dit.

 

Crec que vorejem els 2000 socis contant la base. (Recordo que la 2012-13 erem 3000 socis amb base inclosa, però amb el nefast final de temporada passada molta gent no va renovar). Jo apostaria per uns 1600 socis i uns 7000 de no socis que aniran augmentant si passem de ronda.



#198 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 01:53

En aquest aspecte la gestió ha estat péssima.

El president aludint la tensió a judicis, jugadors que han estat 5 mesos sense cobrar, el comunicat de TOTA la plantilla, etc..

Pel que fa a Comunicació i transparència un 0.

#199 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 mayo 2016 - 02:12

No sé on vaig llegir, que al entrar al play-off cada jugador s'emporta 2500€ de prima. Això farà uns 50000€ de despeses extra. Lo millor que pot passar es arribar a la ronda final i posats a somiar, pujar!!



#200 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 17 mayo 2016 - 03:21

Llegir comentaris com que per culpa del Esteve la gent de Lleida no va al camp em fan riure...o plorar.

Clar, clar...ara resulta que la gent no hi va per culpa de la gestió del Esteve :partirsederiure:

 

PD. Per evitar suspicàcies, ja m'anticipo a segons quins comentaris i, evidentment, critico i detesto l'actitut de la directiva en segons quins temes i, sobretot, en l'impagament de les nòmines als jugadors.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos