Jump to content

Photo
* * * * * 1 votes

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
248 replies to this topic

#101 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 29 April 2016 - 06:35 PM

Els Esteve cada mes treuen profit des de la refundació del club. Han cobrat sempre els seus bons sous i ara el club el poden regalar als xinos o a qui sigui.... Unicamente demostren que no l'estimen, per aixó no han de continuar, ni en cas d'ascens....

ESTEVE FORA JA

No home!

Els hem de lloar per haver salvat el futbol a la nostra ciutat. Son els salvadors.

#102 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 29 April 2016 - 06:52 PM

Percert, està clar que fer playoff és necessari, però també té una part contraproduent. No oblidem que per fer playoff els jugadors deuen tenir una prima adicional estipulada als seus contractes imagino..

#103 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 29 April 2016 - 07:09 PM

Percert, està clar que fer playoff és necessari, però també té una part contraproduent. No oblidem que per fer playoff els jugadors deuen tenir una prima adicional estipulada als seus contractes imagino..

Això no es problema perque els ingressos també aumenten al fer playoff.

Lo que si es un problema es que no sabem quina cantitat de cuartos falten a les arques del Lleida, si ho diguessin i fecin un exercici de transparència tot serie més comprensible, o pot ser no......

Ei, pero penseu en positiu (segons el comunicat de tota la plantilla), Albert Esteve els hi ha dit que el club dispose de cuartos per pagar les nomines pero no les paguen per a que el club no es descapitalitzi :partirsederiure:

• 77azozenk likes this

#104 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 29 April 2016 - 07:50 PM

Jo crec que no ho sap ni ell lo que vol dir que el club "no es descapitalitzi", company samilof, excuses de mal pagador!!!
Amb ell "al Esteve", lo que l'interessa es tenir la butxaca ben plena de quartos i no xesembutxacar ni un cèntims.
Proposo cada dia, enviar un munt de missatges, contra (editat per la moderació per falta de respecte), aquest fòrum, que sapiguin com de cabrejats estem els afeccionats amb la directiva.
Estem amb vosaltres, plantilla i tècnics!!!

#105 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 29 April 2016 - 11:12 PM

L'Albert Esteve es un home de negocis i se com van aquestes coses perque jo tambe ho soc i em dedico als negocis i o ve una oferta altissima d'un inversor o comprador o les coses seguiran igual o pitjor pero insisteixo que com a home de negocis a l'Albert Esteve no li interessa tampoc perdre diners i mes guanyant-ne com els guanya ara mateix a costa de la tresoreria del Club aixi que intueixo que vendra el Lleida a final de temporada sigui a Segona B o a Segona A (inclus a Segona A amb mes raons perque li poden oferir mes diners per la marca LFP que es molt llaminera).

A l'Albert Esteve el Lleida li importa un rabe i mig, aquest si no treu ventatja de la venta del Club o guanya diners amb ell la resta li importa una merda i l'abonat encara mes.

#106 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 29 April 2016 - 11:20 PM

Tema descapitalitzacio te la seva llogica perque si es descapitalitza el club es pot entrar en concurs de creditors que els creditors serien en aquest cas els mateixos jugadors i anar a judicis mes els cotos del judici etc etc i en cas de perdre s'haurien de pagar tots els costos i aixo s'ho te molt ben estudiat l'Albert Esteve i aqui es on s'aferra per donar llargues als jugadors d'una manera legal (es trist pero es legal dir el que ha dit, pero aixo si es de COVARD). Per aixo parla de la descapitalitzacio es una manera d'alegar per no entrar l'empresa en aquest cas el Lleida en concurs de creditors pero tambe es una manera covarda per eludir les responsabilitats.

#107 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 29 April 2016 - 11:26 PM

Insisteixo jo penso que es vendran el Club ni que sigui per una rao, perque suposo que els deu fer vergonya passejar-se per Lleida sabent que son uns morosos almenys a mi em faria tanta vergonya deure diners que no podria gairebe ni sortir al carrer amb el cap alt pero es clar cadascu es com es i porta la honradesa o no escrita a la cara.

Hi ha un interes per part dels xinos que esponsoritzen el Sabadell i penso que podria ser la sortida perfecte pels Esteve (aquests paguen molts calers i es precisament el que volen els Esteve ni mes ni menys).

#108 PapaNoel

PapaNoel

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 posts
  • 16 topics

Posted 30 April 2016 - 12:28 PM

Si se tiene que vender el Lleida... Al menos que venga uno con dinero para subirlo a Primera.

#109 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 30 April 2016 - 12:31 PM

Si se tiene que vender el Lleida... Al menos que venga uno con dinero para subirlo a Primera.

Prefereixo algú que gestioni bé els recursos que el club genera i treballi per augmentar-los. Si el club no és viable crec que el camí és el que ja s'hauria d'haver fet fa 5 anys. Un club dels seus socis, encara que sigui començant des de baix. Inversions vingudes de fora amb projectes megalòmans no acostumen a acabar bé.

#110 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 30 April 2016 - 12:55 PM

GTS amb el que dius que es molt romantic i espectacular perque crec que hauria de ser aixi el Lleida no passaria mai de la 1a Catalana, realment es aixo el que vol l'abonat del Lleida? Jo penso que no sincerament.

I a mi m'es igual un xines, un japones o un jamaica, a mi el que m'importa es que hi hagin mes recursos economics GTS perque al cap i a la fi per molt bona i brillant gestio company si no hi ha liquidesa sempre serem uns miserables i aixo la gran majoria d'abonats del Lleida no ho volem encara que la teva proposta es molt romantica i atractiva pero gens viable (s'ha de dir tot company, tema liquidesa tambe)
  • PapaNoel likes this

#111 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 30 April 2016 - 01:02 PM

Una breu aportacio...perque l'equip marxa avui a Xativa i no dema al mati?

Si han d'estar concentrats a un hotel aixo son despeses que el Club podria evitar-se no? De que serveix anar concentrats el dia anterior en un hotel si es deuen 5 nomimes? Segur que els jugadors deuen pensar "menos hoteles y mas pagarnos lo que nos debeis Esteve".

Molt incongruent anar en un hotel amb el que deu costar dormir, menjar, etc etc i no pagar les nomines perque els jugadors puguin viure amb dignitat, lo dit, massa incongruent tot plegat pero en fi en aquestes coses es veu la nefasta directiva que te el Lleida, gastant en viatges quan a mes Xativa no es a Cadis o Almeria que es podria entendre marxar un dia abans pero Xativa es a 60 km de Valencia i en unes 3 hores desde Lleida s'hi arriba facilment.

En fi.....

#112 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics

Posted 30 April 2016 - 05:20 PM

GTS amb el que dius que es molt romantic i espectacular perque crec que hauria de ser aixi el Lleida no passaria mai de la 1a Catalana, realment es aixo el que vol l'abonat del Lleida? Jo penso que no sincerament.

I a mi m'es igual un xines, un japones o un jamaica, a mi el que m'importa es que hi hagin mes recursos economics GTS perque al cap i a la fi per molt bona i brillant gestio company si no hi ha liquidesa sempre serem uns miserables i aixo la gran majoria d'abonats del Lleida no ho volem encara que la teva proposta es molt romantica i atractiva pero gens viable (s'ha de dir tot company, tema liquidesa tambe)

Cita'm experiments amb inversors estrangers que hagin acabat bé. Per cada un segurament en podríem trobar diversos que han acabat amb el club pitjor de com l'han agafat. No vull que el meu equip sigui una joguina en mans d'un magnat qualsevol i que acabi desapareixent o enfonsant-se en la misèria quan aquest se'n cansi. No passaríem de Primera Catalana? L'exemple de l'Eibar és segurament excepcional, però amb un club majoritàriament en mans dels aficionats (dins el que ho permet una SAD) estan a Primera. I amb la massa social que té el Lleida ha de donar per un club almenys a Segona B, sense necessitat d'inversions estrangeres.

#113 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 30 April 2016 - 05:29 PM

El cas del nou Jerez que van refundar els socis també es un exemple d'èxit.

4.000 socis a regional: http://www.marca.com...1378472316.html

#114 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 30 April 2016 - 08:33 PM

GTS pitjor del que esta el club ara mateix doncs qualsevol cosa.
L'Eibar es un cas unic en el futbol espanyol i ja veurem quants anys aguanta aquest ritme tot i que m'alegro moltissim per ells em cauen genial.
Jo apostaria pels xinos aquests del Sabadell pel que m'he enterat tenen moltissima pasta i son molt seriosos i compromesos i volen comprar un club sigui com sigui en problemes economics per entrar al mon del futbol (es digui Sabadell, Lleida o Almendralejo)

#115 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics

Posted 01 May 2016 - 11:04 AM

GTS pitjor del que esta el club ara mateix doncs qualsevol cosa.
L'Eibar es un cas unic en el futbol espanyol i ja veurem quants anys aguanta aquest ritme tot i que m'alegro moltissim per ells em cauen genial.
Jo apostaria pels xinos aquests del Sabadell pel que m'he enterat tenen moltissima pasta i son molt seriosos i compromesos i volen comprar un club sigui com sigui en problemes economics per entrar al mon del futbol (es digui Sabadell, Lleida o Almendralejo)

D'inversors estrangers que hagin arribat al futbol espanyol i hagin millorat el nivell del club amb una certa estabilitat no tenim ni un cas únic. El Málaga com a molt, i a mitges (han reduït molt les inversions, però almenys van mantenint l'equip a Primera). Els altres? Badajoz, València, Racing, Alavés, Sabadell...

#116 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 03 May 2016 - 09:16 AM

No sé nois... a mi la prèvia d'un dels partits més bonics de l'any se m'està fent molt trista, bàsicament se m'estan treient les ganes.. i amb declaracions com les de Onwu (totalment normals) que he vist per l'apartat multimèdia del foro encara en tinc menys..

https://twitter.com/...406686487613441

Aveure si tenim una alegria, ens classifiquem i podem arribar el més lluny possible. Gaudim d'aquests jugadors, gaudim de dissabte animant tots plegats ja que, l'any vinent vet a saber on estem o qui som.

• samilof likes this

#117 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 03 May 2016 - 09:34 AM

Manu: "Desitjo perdre de vista aquest club"

Brutals declaracions. El trist és que té tota la raó del món. Qui voldria quedar-se aquí en aquestes condicions? Un club que no paga i un president que va amb la navalla pels despatxos. 

• samilof and Calderon like this

#118 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 03 May 2016 - 09:58 AM

Sento pena al veure tot el que li esta pasant al nostre Lleida. Pena i molta ràbia per aquesta situació que em recorda a fa 5 anys.....

Espero que tot s'acabi i desitjo que demà surti algo bo de la reunió amb Afe, tot i que sincerament ya no tinc moltes esperances.

------------------------------

Molo en declaracions avui a la SER: "Tiramos adelante gracias al dinero de amigos y familiares".

Segons l'entrevista, el periodista diu que dijous vinent el president del Lleida Esportiu Albert Esteve estará al programa Què t'hi jugues! de la Cadena Ser.

#119 XavierLleida

XavierLleida

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 posts
  • 0 topics

Posted 03 May 2016 - 05:02 PM

No m'extranya que no es vulgui quedar ningu amb una directiva tan nefasts como la que te el Lleida Esportiu.

I em torno a preguntar que fa la Sra. Balaguer? Perque molt anar a Xativa pero veure com estan els jugadors res de res pero claroooo mentres ella tingui el seu sou a final de mes ella contenta oi que si? Quina barra te aquesta dona, mai m'ha agradat la seva manera de fer ni de ser super prepotent i desafiant.
Menys viatges i menys reunions amb AFE i mes pagar als jugadors i preocupar-se per la seva situacio personal que una coordinadora de treball s'ha de preocupar pels seus treballadors es semblant a una coordinadora de recursos humans pero ja es veu que aquesta segona paraula poc la coneixen.

#120 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 03 May 2016 - 06:39 PM

Jo he arribat a la conclusió què els importa tres pets, el club, els jugadors, els proveïdors del club, ni res...
Els Steve's són homes de negocis, i encara que pot ser que algú d' aquí ho sigui, són persones sense escrupuls i prepotents.
Aquest any serà l' últim dels Esteve, marxaran amb la butxaca ben pleneta i al darrera deixaran un bon pufo pel qui vingui, no tindran la decencia de continuar això si!!! Perquè saben que tots els seguidors i els jugadors, tècnics, els detestem.
Demà la reunió ben poca cosa podem esperar de bo, demà.
Una pena, el club està embrutat i enmerdat fins a les orelles, per culpa dels Steve.
Els afeccionats no ens mereixem això,no ho em triat i per lo tant se'ns deu una explicació, però em temo que mai arribarà.
Estic fotut, dolgut i mosquejat, espero un miracle, que pugem a 2a, però tal com pinta ho veig magre, només demano un respecte al club, prou de mentires, les coses clares Steve!!!
  • ILER likes this

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users