Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
248 respuestas en este tema

#61 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 26 abril 2016 - 08:46

Hem d'esperar això:

 

1- Primer de tot, que l'equip segueixi aquest nivell i tingui ganes de seguir jugant i lluitant (que crec que sí, s'ho deixen tot, però aveure demà que diuen).

 

2- Victòria vs Cornellà amb 2000 socis + 5000 pagant 5 euros (25.000 euros). Ens dòna el playoff, el playoff ja és necessari més enllà de l'esportiu.

 

3- Primera ronda de playoff: 8 euros x 9.000-10.000 = 75.000 euros aprox.

 

A partir d'aquí, el destí dirà, però si amb això no arribem nose quina gran cagada han fet.

 

PD: Una mica de transparència estaria bé, si l'has cagat l'has cagat, si t'han demanat deutes antics d'altres clubs ho detalles bé i punt. Però no es pot estar així.

 

Ànims a tots!



#62 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 27 abril 2016 - 07:27

PD: Una mica de transparència estaria bé, si l'has cagat l'has cagat, si t'han demanat deutes antics d'altres clubs ho detalles bé i punt. Però no es pot estar així.

 

Això és una altra de les mentides que s'han tret de la màniga els pirates. Per molta evidència que hi hagi de la "continuïtat del club", aquest és una altra empresa i no se li pot reclamar res de la Unió Esportiva (dec ser un freak, però encara enyoro les sigles UE...). A més, el Benet ja ho va deixar ben clar. D'això no hi ha res. 

 

Jo no tinc ni idea de res, però posaria la ma al foc sense cremar-me que el pressupost d'ingressos es va fer de forma massa optimista i no s'estan assolint els objectius enlloc. Se m'acudeix aquell contracte amb lleidabet o com es digui que havia de portar no-se-quants-munts-de-milers-d'euros i que m'imagino que la bonificació de les apostes deu ser una funció que tendeix a zero. 

 

Més ens val pujar de categoria. Ingressar morterada, que els pirates paguin i es venguin el club a una cooperativa coreana. 


  • samilof y Calderon ho han agraït

#63 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 abril 2016 - 09:07

Això és una altra de les mentides que s'han tret de la màniga els pirates. Per molta evidència que hi hagi de la "continuïtat del club", aquest és una altra empresa i no se li pot reclamar res de la Unió Esportiva (dec ser un freak, però encara enyoro les sigles UE...). A més, el Benet ja ho va deixar ben clar. D'això no hi ha res. 

 

Jo no tinc ni idea de res, però posaria la ma al foc sense cremar-me que el pressupost d'ingressos es va fer de forma massa optimista i no s'estan assolint els objectius enlloc. Se m'acudeix aquell contracte amb lleidabet o com es digui que havia de portar no-se-quants-munts-de-milers-d'euros i que m'imagino que la bonificació de les apostes deu ser una funció que tendeix a zero. 

 

Més ens val pujar de categoria. Ingressar morterada, que els pirates paguin i es venguin el club a una cooperativa coreana. 

Jo també ho penso. Per això dic que si l'has cagat en una altra cosa ho expliques i ja està (però em dona que han fet algo mooooooolt malament que no es pot explicar).


  • o han agraït

#64 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 27 abril 2016 - 02:26

Se m'han posat els pels de punta, en llegir el comunicat, m'agafa esgarrifança i sento vergonya aliena, com a Lleidatà i seguidor blau, estic molt fart d'aquesta situació, els jugadors han parlat clar, la directiva no, ens han enganyat i estafat!!!!
Disfrutem d'aquest Lleida ara, no tornarem a veure un Lleida com aquests en molts anys!!! La directiva ha fet figa....
ESTEVE DIMISSIO, ahhh I PAGA JA!!!
Aixo fa molta pudor!!!
Força LLEIDA!!!

#65 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 abril 2016 - 02:35

Despres d'escoltar el comunicat dels jugadors sento una vergonya aliena flagrant dels dirigents del meu club! Tant de temps parlant de superhabit, de no estirar mes la ma que la maniga, de austeritat... i resulta que estem endeutats fins a no poder pagar practicament cap nomina en tota la temporada?

 

A mes a mes, la pena que em fa que xavals joves i no tant joves, molts tenen fills al seu carrec, dones.... i no puguin mantenir les seves families.... Els jugadors del Lleida van decidir venir aqui a treballar x a aconseguir uns objectius que estan complint amb escreix i tot hi aixó els maltracten d'aquesta manera, els amenaçen i els condemnen a la misseria? Quina mena de directiva tenim al club? Directiva de mentiders que ens han enganyat durant 3-4 anys dient-nos que estabem en superhabit, que estaben fent les cosses be i bla bla bla.....

 

Espero que els jugadors ho donguin tot per aconseguir l'objectiu, mes que res, per que es la seva unica escapatoria, fer-ho be i que altres clubs es fixin en ells... i al nostre Lleida nomes dessitjo uns directius amb solucions i no amb mes problemes, prou de mentiders, arreglar la situació com sigui i deixar el club sanejat per despres fotre el camp!

 

Una pregunta? Els directius cobren? Han cobrat les nomines? o tambe estan sense cobrar tot l'any? Per que el senyor Esteve porta un cotxe que fa por, no fot pinta que estigui passant penuries economiques precissament


  • o han agraït

#66 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 27 abril 2016 - 02:50

I en D.T tècnic ni te cuento el cotxe que porta.... I de alta gama... Ells els hi llufa, de gana no ens passen, mentres que els pobres jugadors pringuem com el que més
Aquests senyors Esteve marxaran i crec que no gaire tard, però al darrera deixaran un pufo que ni te cuento... Fa temps que sento pudor, ara ja resulta insoportable...
Força Lleida!!!

#67 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 abril 2016 - 03:04

Ara mateix som noticia a tot arreu x la mala gestió de la nostra directiva... quina rabia! Estic molt emprenyat! Tenim ara mateix equip de playoff, tenim una de les porteries menys golejades de la historia del Lleida... i per que ens coneixen a tot arreu? Per no pagar! Lamentable tot plegat! Volem solucions ja! 



#68 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 27 abril 2016 - 03:32

comunicat jugadors:

 

QUE  ES LO DE DONAR PAGARES SENSE FONS O LO DE NO DONAR LES COPIES DELS CONTRACTES?????

 

EM SENTO MENYSPREAT I ENGANYAT.

 

COM POT DIR QUE TENEN ELS DINERS PERO QUE NO PAGUEN PER NO DESCAPITALITZAR EL CLUB????????????

 

 

dimisió!!!!!!!!!!!



#69 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 27 abril 2016 - 04:34

Quina vergonya!!



#70 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2016 - 05:23

Ja fa temps que pensava que tot era massa bonic, sense problemes econòmics, projectes esportius sòlids, es feien les coses bé en general, tot i així, sempre tenia aquell neguit de ''lleidatà pessimista'' que ja n'ha viscut unes quantes, que em deia a mi mateix..aquí ha de passar alguna cosa... i per desgràcia no m'equivocava.

 

La veritat ja no se que pot passar amb aquest club, encara no puc entendre que un club sanejat, sense deutes, amb una massa social ''gran'' en comparació amb altres clubs de la divisió, s'ha pogut arribar amb aquesta situació. 

 

Puc entendre que hagin problemes, que no tot es or el que rellueix, que mantenir un club costa i mil coses que s'han de tenir presents, pero que es vengui que tot esta perfecte i amb menys d'un any es veu que hi ha un forat més gran que el de la capa d'ozó...això si que no, lo pitjor de tot que a mi i a molts més ens dona la sensació que s'amaguen moltes coses, sumant aixó que s'ha dit ara dels contractes i pràtiques fosques...dona molt que pensar.

 

Com sempre els que patim som els de sempre, els que sentim una mica els colors i l'escut que porta la Seu Vella, i en aquests moments sobretot els jugadors que estan fent la feina (molt ben feta) amb greus problemes econòmics.

 

Quan acabi la temporada i depenent del que passi, crec que s'ha de fer un canvi de rumb al 100%, i inclus pensar seriosament si els que ens estimem una mica el Lleida poder comprar/adquirir el club i si s'ha de fer un club mes humil es fa i si hem d'estar 10 anys més a 2ab/3a s'està i no passa res pero almenys dirigiran el club gent que s'estima el Lleida.

 

PD: Que paguin ja!!



#71 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 27 abril 2016 - 05:28

Espero que al finalitzar la temporada le directiva tingui el q s'ha d tenir per dimitir. Sembla q no aprenem dels errors. Algú sap si el president cobra, i si la resta de la junta directiva han cobrat?



#72 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2016 - 06:14

Bona tarda a tothom soc nou al forum pero us llegeixo sovint tot i que malauradament m'estreno com a forero en el moment mes critic possible.

Molt breument dire que el que esta passant al Lleida es una vergonya pero desde fa molt de temps no es d'ara que la directiva te aquesta xulesca actitut sino de molt abans com per exemple van treure's de sobre a Sisco Pujol persona de moltissima confiança en l'empresariat lleidata a mes de com van fer fora a l'Emili i al Seligrat de males maneres i ara lo d'aquesta temporada que supera ja qualsevol limit de paciencia.
No nomes la culpa la te el President sino la resta de junta directiva i el que estan fent amb els jugadors (persones, treballadors, caps de familia) es inhuma i tremendament injust.

Per acabar soc de la opinio que els Esteve no poden seguir de cap de les maneres al front del Lleida crec que moralment no estan capacitats i una darrera cosa aixo de la casa d'apostes em sembla que es la cortina de fum mes gran que he vist a la meva vida i ves a saber que hi ha a darrere de tot plegat prefereixo no saber-ho sincerament.

Visca el Lleida i Visca els jugadors quin exemple de professionalitat i honor cap a ells mateixos i cap a l'aficio que tenen es exemplar!!!

Esteve paga jaaaaaaaaa i fot el camp i tanca la porta al sortir!!!

#73 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2016 - 06:22

Una cosa molt breu, aixo d'oferir pagares sense fons i que a sobre les despeses bancaries les paguin els pobres jugadors em sembla absolutament fastigos i d'un mal gust a nivell huma increible.
Disculpeu se m'havia descuidat dir aixo, sento moltissima vergonya i som noticia a tot Espanya i el mal a nivell d'imatge al Club es molt serios, al tanto!!
Desconec si les insitucions poden fer algo al respecte i ficar ordre a la directiva perque no oblidem que el club te diners publics i aquests diners han de ser declarats per part del club a la paeria per ser executats correctament i als seus destinataris als jugadors i treballadors del club.

#74 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 27 abril 2016 - 06:28

Aquí podeu escoltar el tall de La Graderia amb la declaració dels jugadors i les explicacions d'Albert Esteve. 

 

http://play.cadenase..._160000/?ssm=tw

 

Després d'escoltar-ho, l'única sensació que em queda és la de "això se'n va a la m*****". La intervenció d'Esteve, literalment incomprensible. 


  • samilof, 33ngel y Calderon ho han agraït

#75 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 27 abril 2016 - 06:35

Es evident què estem molt emprenyats, dolguts i indignats, però com a seguidors i Lleidatans no podem fer res més.
Esta molt bé rajar contra els Esteve, en sóc jo el primer.
Si fos milionari vindria i pagaria o intentaria pagar el que se'ls hi deu als nostres grans i valents jugadors, com que no ho sóc, me tinc que menjar les ungles i pendre'm tiles veient aquesta situació.
Aixo està en mans de l'Afe, ells faran el que tinguin que fer... Si no hi ha un miracle sembla que el nostre futur està clar...
Som un club històric, una afició poca però fidel i hem d'estar a les bones i a les dolentes amb el club de la nostra terra, que no per culpa de una directiva prepotent, xulesca i mentirera ens tregui les ganes d'anar fins a la mort amb el nostre equip, recordem que tots els que aquí estem som el Lleida i que sempre estarem amb ell!!!
Pel dia del Cornella, si no s'arregla la situació em de tornar a parlar, com diumenge.... ESTEVE PAGA JA!!!! DIMISSIÓ!!!
FORÇA LLEIDA
  • o han agraït

#76 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 27 abril 2016 - 06:36

Es evident què estem molt emprenyats, dolguts i indignats, però com a seguidors i Lleidatans no podem fer res més.
Esta molt bé rajar contra els Esteve, en sóc jo el primer.
Si fos milionari vindria i pagaria o intentaria pagar el que se'ls hi deu als nostres grans i valents jugadors, com que no ho sóc, me tinc que menjar les ungles i pendre'm tiles veient aquesta situació.
Aixo està en mans de l'Afe, ells faran el que tinguin que fer... Si no hi ha un miracle sembla que el nostre futur està clar...
Som un club històric, una afició poca però fidel i hem d'estar a les bones i a les dolentes amb el club de la nostra terra, que no per culpa de una directiva prepotent, xulesca i mentirera ens tregui les ganes d'anar fins a la mort amb el nostre equip, recordem que tots els que aquí estem som el Lleida i que sempre estarem amb ell!!!
Pel dia del Cornella, si no s'arregla la situació em de tornar a parlar, com diumenge.... ESTEVE PAGA JA!!!! DIMISSIÓ!!!
FORÇA LLEIDA
  • o han agraït

#77 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 27 abril 2016 - 06:36

Es evident què estem molt emprenyats, dolguts i indignats, però com a seguidors i Lleidatans no podem fer res més.
Esta molt bé rajar contra els Esteve, en sóc jo el primer.
Si fos milionari vindria i pagaria o intentaria pagar el que se'ls hi deu als nostres grans i valents jugadors, com que no ho sóc, me tinc que menjar les ungles i pendre'm tiles veient aquesta situació.
Aixo està en mans de l'Afe, ells faran el que tinguin que fer... Si no hi ha un miracle sembla que el nostre futur està clar...
Som un club històric, una afició poca però fidel i hem d'estar a les bones i a les dolentes amb el club de la nostra terra, que no per culpa de una directiva prepotent, xulesca i mentirera ens tregui les ganes d'anar fins a la mort amb el nostre equip, recordem que tots els que aquí estem som el Lleida i que sempre estarem amb ell!!!
Pel dia del Cornella, si no s'arregla la situació em de tornar a parlar, com diumenge.... ESTEVE PAGA JA!!!! DIMISSIÓ!!!
FORÇA LLEIDA
  • o han agraït

#78 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2016 - 07:28

La solucio es senzilla i es que els Esteve es venguin el club immediatament als inversors interessats o esperar el miracle de que els jugadors ens pugin a Segona A que tambe es una solucio perque les televisions i les quinieles i sponsors suposarien fins a 15 o 20 cops mes els ingressos que hi han a Segona B on en aquesta fastigosa categoria es un cementiri de clubs grans entre d'altres del Lleida.

Jo crec o millor dit tinc l'esperança que els Esteve fotran el camp a final de temporada (molt rucs haurien de ser per quedar-se amb tothom en contra seva) tot i que com no marxin aviat malauradament el mal ja estara fet i servit.
I aquests es queixaven d'anteriors directives del Lleida? Deu meu quina barra tenen!!! Donant lliçons de moral estil Mario Conde quan ells haurien d'aplicar-se primer abans de dir o ficar-se medalles de res.
  • o han agraït

#79 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 abril 2016 - 09:06

Acabo d'escoltar amb deteniment la roda de premsa d'Albert Esteve i jo sincerament no se en quin mon viu aquest home? Dona la sensacio que es com si els perdones la vida als jugadors quan els paga i a mes no se perque hi ha una coordinadora d'arees o comissio de treball per arreglar les coses quan just es tot el contrari encara espatlla mes les coses.
A mes quan el periodista Albert Escuer li diu que abans del partit contra el Cornella es pugui ingressar algo als jugadors per evitar (imagino) que al camp d'Esports es torni a cridar contra el president va aquest i surt amb el maleit tema del "full de ruta" absolutament increible i alhora massa lamentable tot plegat.

Algu pensa o creu com jo? Ojala es solucioni tot pero amb aquesta directiva hi ha poc per confiar i el Camp d'Esports diumenge passat ja va parlar i dir el que pensa.

#80 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 abril 2016 - 09:50

Es una vergonya.

Pero el pitjor es que alguns demaneu que els Esteve dimiteixin, i no es tan facil, hi ha d'haver algu que estigui interessat en comprar, i que l'oferta agradi als esteve... En fin... Una merda tot.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos