Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IMPAGAMENTS A LA PLANTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
248 respuestas en este tema

#81 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 abril 2016 - 10:55

Es una vergonya.

Pero el pitjor es que alguns demaneu que els Esteve dimiteixin, i no es tan facil, hi ha d'haver algu que estigui interessat en comprar, i que l'oferta agradi als esteve... En fin... Una merda tot.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk

 

No es nomes això. Hi ha persones que poden exercir presions també. Hi han molts factors a tenir en compte, i l'afició n'és un. Creu-me.



#82 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 abril 2016 - 11:26

Bon dia Narmer, no es tan dificil com creus perque els Esteve es prenen el Lleida com un negoci aleshores fins ara sempre han tingut un sou ells aixo no ho dubteu i primer cobren ells abans que ningu sino ja et dic que ni apareixerien pel Camp d'Esports ja t'asseguro jo que el seu sou de directius no els falta pas tot al contrari pero quan dic que es factible que es venguin el Lleida ho dic precisament per aixo Narmer perque jo soc abonat de tribuna i ja et dic que si segueixen els Esteve jo em donc de baixa d'abonat i com jo n'hi vindran moltissims mes perque com a abonats ens sentim estafats perque lo que est vivint la plantilla es lamentable a mes a mes penses que la Paeria veient el panorama seguira posant diners publics i la Diputacio? Jo penso que no m'atreviria directament a assegurar que no i per ultim els sponsors aquests potser depenent de la relacio que tinguin amb els Esteve potser segueixin pero si segueixen aquests l'any vinent ja us dic que menys ingressos d'abonats i menys ajudes municipals i de la Diputacio per no dir que desapareixerien aquests ingressos degut a que els convenis es signen any rere any.

I per acabar, com vaig dir ahir els Esteve haurien de ser molt i molt rucs (compte!!! No ho descarto del tot) per quedar-se la temporada vinent salvo pujar a Segona A aleshores segur que es queden perque al futbol professional son 20 cops mes ingressos que no pas a Segona B, pero faltaria veure qui es el guapo que fitxa pel Lleida amb tota la moguda que hi ha ara mateix al Club.

#83 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 abril 2016 - 11:50

Vale, pero sabeu segur q hi hagi algu dispossat a comprar el club? Segueixo veient impossible vendre algo si ningu el vol comprar. I si ja et fiques amb que ells van fer una inversió inicial, doncs no crec que el vulguin vendre gratis, a no ser que vingui algu nou que es faci carrec del deute (no entenc molt de lleis, pero diria que ara per ara els Esteve son igual de responsables que el club en la falta de pagament, i per molt q marxin seguirien sentho).

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#84 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 abril 2016 - 12:05

Narmer:

 

Aquest club ara mateix val el que algu vulgui pagar.

El que es fa normalment en aquests casos es vendre l'empresa deutora per la cantitat representativa de 1€ a canvi de que els nous compradors es facin responsables del deute que soporta la societat o en aquest cas el Lleida.

 

Però ara els germans volen aguantar per a veure si sone la flauta de l'ascens (no et dic playoff) cuan dic ascens es pujar de categoria i si pujen, quedarse uns anys més allí amb uns sous estratosfèrics.

 

 

Això va per tota l'afició:

 

Queda demostrat que el seu nivell de gestió económica ha quedat en entredit, ja que a dia d'avui s'adeuden majoritariament 5 nòmines.

 

Ningú amb el cap ben posat dubte de totes i cada una de les paraules que ahir van dir tots els integrants de la plantilla i cos tècnic del primer equip.

 

No ens mereixem això, el Lleida som nosaltres!


  • 33ngel y 77azozenk ho han agraït

#85 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 28 abril 2016 - 12:10

Pot ser lo pròxim que agafen es el club de petanca del meu poble.



#86 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 abril 2016 - 12:16



Vale, pero sabeu segur q hi hagi algu dispossat a comprar el club? Segueixo veient impossible vendre algo si ningu el vol comprar. I si ja et fiques amb que ells van fer una inversió inicial, doncs no crec que el vulguin vendre gratis, a no ser que vingui algu nou que es faci carrec del deute (no entenc molt de lleis, pero diria que ara per ara els Esteve son igual de responsables que el club en la falta de pagament, i per molt q marxin seguirien sentho).

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk


Aquest club ara mateix val el preu simbòlic de 1€.

El que es fa normalment en aquests casos es vendre l'empresa deutora per la cantitat representativa de 1€ a canvi de que els nous compradors es facin responsables del deute que soporta la societat o en aquest cas el Lleida


Vale, pues el que dic jo, suposant que els Esteve acceptaran 1€, ells van pagar uns 70.000, tot i que ells potser ja ho han amortitzat amb el seus sous (ojo eh, sempre dient que ells son molt del Lleida i que s'estimen al lleida pero be que son els primers en cobrar, així hasta jo soc del Getafe), i jo no crec que sigui facil trobar una persona que es vulgui fer responsable del deute. Jo pel Lleida si fos ric, potser si ho faria, pero més amb el cor que amb el cap, per un altre club a 2a B, ni de conya ficaria ni un sol centim.


Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#87 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 28 abril 2016 - 01:05

El que m'extranya és que ningú a la sala fos pesat i digués:

 

+Què collons ha passat?

 

- Ja ho vam dir, volem avançar, és important que res quedi penjat en el fil, però ja que insistiu.. ens van demanar 200.000 euros en un judici d'un deute que no ens pertanyia.

 

+ Ens pots passar la prova que es va realitzar tal judici? I que es va realitzar per tal causa? Merci.



#88 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 28 abril 2016 - 02:39

Els Esteve cada mes treuen profit des de la refundació del club. Han cobrat sempre els seus bons sous i ara el club el poden regalar als xinos o a qui sigui.... Unicamente demostren que no l'estimen, per aixó no han de continuar, ni en cas d'ascens....

 

ESTEVE FORA JA


  • samilof y 77azozenk ho han agraït

#89 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 abril 2016 - 03:58

Bones gent,

 

 

 

Davant de la situació dels fets i en vista que fa molts anys que estic inactiu en aquest foro (encara que de tant en quant i passo per veure les vostres opinions), no he pogut callar-me per opinar d'aquest tema que hem remou per dins!!.

 

 

 

La situació és patètica, tenim un president que és dedica a reclamar coses quant no compleix les seves obligacions i que parla amb to tant prepotent, amb una situació que és necessari empatia i voluntat d'entesa.

 

 

 

El problema és que això no bé d'ara...

 

 

 

Segons m'he informat ja en la primera temporada alguns jugadors principalment de la cantera ja van cobrar amb retards, amb pagarés retornats i acabant de cobrar al desembre de la temporada següent, el famos full de ruta que planteja el president.

 

Jo crec que això bé de lluny coneixent els fets i que ens han mentit, que han fet la bola gran i ara no hi ha déu que la pari.

 

 

 

Jo vaig ser un dels molts que va cridar ESTEVE PAGA JA!!! i vull dir-li a la cara la president, per a quant la assemblea anual?????? Perquè imagino que no tindran la cara dura d’aquest any no fer-la... i més d’un l’esperem amb moltes ganes.

 

 

 

Tenim uns jugadors exemplars que son una família i s'ajuden entre ells i això es molt difícil d’aconseguir amb una plantilla. Tenim que anar pensant una protesta prou gran de cara al pròxim partit a casa.

 

 

Estic tant indignat i tant emprenyat, que desprès de tant de temps sense escriure aquí, crec que necessito aquesta catarsi per poder calmar la ràbia d'aquesta situació


  • samilof y 77azozenk ho han agraït

#90 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 abril 2016 - 11:07

Alguns punts no em cuadren.

 

L'altre dia Albert Esteve va dir que alguns jugadors s'havien acollit als credits de AFE, pero es condició indispensable haver presentat una denuncia per accedir a aquests credits i el primer periode de denúncies s'obre el dia 1. Així que no em cuadre.

 

Després, el dimecres hi ha una reunió entre AFE i el Lleida Esportiu, esperem que no sigui solament per parlar i dir que hi ha molta cordialitat, ha de sortir algo més d'aquesta reunió. Crec que si no surt algo molt favorable, el dia del Cornellà aquí a casa bullirà molt l'olla, més que mai.

 

El nostre club no es mereix això. Acabi com acabi, ara mateix em recorda a la UE Lleida. (en petita escala, pero similar)



#91 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 29 abril 2016 - 12:31

Fent play-off, el Lleida percebrà una quantitat important de diners, ja que en els últims anys el camp s’omple força i paguem entrada tots (socis i no socis), això pot ser determinant pel desenllaç d'aquest assumpte. Com més rondes passem més calers rebrà de les entrades, no sé si serà suficient, però si és important.



#92 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2016 - 12:53

I parlant d'estalviar doncs la directiva podria començar a estalviar per exemple en carrecs que no valen absolutament per a res o encara pitjor serveixen per encara embolicar mes la troca com es el de la Sra. Balaguer per exemple que es un carrec inutil (editat per la moderació per falta de respecte) hi han mes carrecs que es poden evitar pero aquest trovo que es totalment prescindible i zero util aixi que ja podrien començar per aqui.


  • o han agraït

#93 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2016 - 12:57

I el club diu que dimecres de la setmana que ve hi ha reunio amb AFE.

Be, el meu breu comentari es que per anar a Madrid a fer turisme i a dir que hi han bones predisposicions i sense cap solucio pels jugadors i Cos tecnic millor que s'estalviin el viatge perque total aquest viatge qui us penseu que el paga? Ells? Noooo passsssss!!!! Aquest viatge a Madrid el paga el Lleida, millor dit els abonats aixi que si han d'anar al carrer Gran Via numero 30 de Madrid que sigui per treballar i buscar solucions i no pas per fer turisme pel centre de Madrid.
  • o han agraït

#94 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2016 - 01:04

I acabo de llegir un twit de la pagina principal que gairebe se'm cau una llagrima us ho juro i es diu que Idiakez esta tenint atacs d'ansietat, fins on arribara aquesta situacio d'aquesta nefasta directiva? Fins quan durara aquest infern per Idiakez i els jugadors?

Molt breument voldria transmetre a Imanol Idiakez i a tota la plantilla del Lleida Esportiu el meu total i absolut soport davant aquesta desgraciada situacio que els toca viure i que malauradament no podre estar dema a l'entrenament pero que diumenge de la setmana que ve en el partit contra el Cornella els aplaudire amb totes les meves forces i els animare guanyin o perdin ja m'es igual el Playoff i la Segona A sino que es mes important ara mateix a dia d'avui Idiakez i els jugadors que no pas l'ascens a Segona A per molt que ho desitji amb tota la meva anima i forces!!!

Visca el Lleida Visca Idiakez i Visca els jugadors!!
Pugeu a Segona A per nosaltres per l'aficio que NO tenim culpa d'aquesta colla de crapules de la Directiva i que no ens representen a la massa social
  • o han agraït

#95 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 29 abril 2016 - 01:53

Aixo no pinta gens be... ojala tot es solucioni   :)



#96 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 29 abril 2016 - 01:56

L'entrenador del Cornellà és un prepotent després de les seves declaracions. Estic segur que si el Lleida no fos rival directe del Cornellà no ho hauria dit. Ara més que mai tinc ganes de guanyar el Cornellà (ni que sigui de penal inexistent a l'ultim minut) i que siguin ells els que no facin play-off. 



#97 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 abril 2016 - 02:31

Jo ja fa dies que no entenc res, referent als Esteve, és un malson, estic fotut, cabrejat i rabios, no se que pensar...
(Editat per la moderació, faltes de respecte)
ESTEVE PAGA JA!!!


  • o han agraït

#98 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 abril 2016 - 02:32

Ahhh i només falta el comentari del mister del Cornellà.
Ànims plantilla i anims a Idiakez!!!

#99 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 abril 2016 - 03:42

Algú sap com ha anat la reunió entre el representant d'Idiakez i Albert Esteve??

S'ha tret alguna cosa? Li han donat algun avançament del deute que tenen amb ell??

 

Estic preocupat per tots, però pel míster també ja que ell no esta sota la protección de AFE.

 

Visca el Lleida collons!!



#100 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2016 - 05:29

Deu meu senyor quina vergonya!!!
Cada dia que passa hi ha mes merders i tensions i la roda de premsa de Idiakez es de 10 i lamento com a abonat moltissim la seva delicada situacio personal, economica i fins i tot de salut (si falla la salut ja lo demes no compta per a res).

Animo Mister adelante que esto lo sacamos adelante (deportivamente hablando por supuesto ya que estamos a punto de hacer historia de nuevo).
  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos