Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Llorca s'esfonsa a la taula


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
166 respuestas en este tema

#1 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 enero 2007 - 03:13

Be nois, se que esta molt malament riures d'un equip qe esta malament, pq dspres el dia qe naltres nem malament, no ens agrade que ho fasin amb naltres, pero en aquet cas crec qe no esta totalment justificat.

EL LLORCA PEL QES VEU NO AIXECA CAP!!

a tornat a perdre i ara contra el Alaves el titular del marca diu:

El Alavés toma aire a costa de un Lorca que no levanta cabeza
http://www.marca.com...llo/728093.html

jeje, i res, nomes volia comentar questic super content, que am aquella aficio, NO ES MEREXIEN RES!!!!(TOTS els qe vam anar a Llorca i molts dels qe no hi van anar pensen igual qe jo...segur!)

i ja questic comentan equips de 2a A nomes dir qe espero tot el millor per el Almeria, que juga avui contra el Madrid B, aficio qem vaig kedar gratamen Satisfet, son uns cracks! molt bona gent!
al contrari quels ...(punts suspensius) del Lorca.. VAMOS ALMERIA A POR PRIMERA!!!!! i ESFONSEUVOS A 2AB CABRO.NS!!!

Res mes...VISCA EL LLEIDA

#2 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 03:23

La lliga a Segona A, podria haver acabat JA!

#3 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 09:32

Que les den por mala gente, una aficion mala .
Ellos se alegran de nuestra desgracia pues ahora ajoderse toca.

#4 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 enero 2007 - 10:08

Pues ho sento i no es pas per portar la contrària, però a Lorca era entre el públic i no vaig sentir crits contra el Lleida, a excepció dels 4 de sempre que hi ha a tots els camps i que crec que forma part del espectacle. Més aviat va ser al contrari. Estaven molt enfadats amb el seu equip i molta gent deia que el Lleida no es mereixia estar on era i molts es van alegrar del nostre triomf.
Per contra, a Almeria, sí que hi van haver molts crits de “a segunda b” i fins i tot van venir a refregar-nos-ho als morros al final del partit.
Segurament també influeix en aquest comentari que estic dolgut amb l’Almeria perquè des de el primer moment van anar a caçar al Santos, perquè el Crusat va fer un joc molt brut, i amb això no dic pas que tingués que despistar-se, però no recordo que al Lleida jugués tant fort com aquell dia d’Almeria i perquè allà va ser on es va culminar el descens i com ja he dit abans es van cuidar molt de recordar-nos-ho.
I si voleu, crec que hi ha alguna foto d’una persona que en aquell moment els hi deia als aficionats de l’Almeria que ja prou. Que érem a segona b però no feia falta que ens ho tornessin a dir.

#5 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 14 enero 2007 - 10:30

Jo vull que baixin:
Castello,madrid B, Almeria i llorca
Tot degut al que va passar al tram final de la temporada passada.

#6 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 11:09

Pues ho sento i no es pas per portar la contrària, però a Lorca era entre el públic i no vaig sentir crits contra el Lleida, a excepció dels 4 de sempre que hi ha a tots els camps i que crec que forma part del espectacle. Més aviat va ser al contrari. Estaven molt enfadats amb el seu equip i molta gent deia que el Lleida no es mereixia estar on era i molts es van alegrar del nostre triomf.
Per contra, a Almeria, sí que hi van haver molts crits de “a segunda b” i fins i tot van venir a refregar-nos-ho als morros al final del partit.
Segurament també influeix en aquest comentari que estic dolgut amb l’Almeria perquè des de el primer moment van anar a caçar al Santos, perquè el Crusat va fer un joc molt brut, i amb això no dic pas que tingués que despistar-se, però no recordo que al Lleida jugués tant fort com aquell dia d’Almeria i perquè allà va ser on es va culminar el descens i com ja he dit abans es van cuidar molt de recordar-nos-ho.
I si voleu, crec que hi ha alguna foto d’una persona que en aquell moment els hi deia als aficionats de l’Almeria que ja prou. Que érem a segona b però no feia falta que ens ho tornessin a dir.


A tot els camps hi ha de tot, però por lo menos jo a Lorca, k estàvem a un gol, al costat teníem aficionats d'akest ekip i van començar a dir-nos de tot, d'akí a k no els hi tinguem apreci precisament...i a Almeria al contrari (a excepció de 4 k estàven pel marcador) la gent ens deie k a vere si guanyàvem. Això es depen de amb ki te trobes...

#7 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 12:38

No estic d'acord amb els que voleu mal al Lorca.Jo vaig sentir el partit per la radio i el Sergi Tor va dir que en tot moment l'afició del Lorca va ser molt respectuosa amb el Lleida i que com molt be diu el Rrj estaven emprenyats per un altre motiu, no amb el Lleida ni res per l'estil.
Si us plau no ens inventem pel.licules de western perquè encara que no anessim a Lorca ho varem escoltar per la ràdio i ens vam assebantar igualment dels esdeveniments.

I una darrera cosa:Al final del partit ens van aplaudir moltíssim i amb molt de respecte i reconeixent la seva derrota (ho vaig escoltar a traves de la ràdio i el mateix Sergi Tor ho va reafirmar) :wink:

Pos jo no me'n alegro de que vagin malament perque a mi no m'han fet res, per tant, ojalà es recuperin aviat.

#8 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 12:44

No estic d'acord amb els que voleu mal al Lorca.Jo vaig sentir el partit per la radio i el Sergi Tor va dir que en tot moment l'afició del Lorca va ser molt respectuosa amb el Lleida i que com molt be diu el Rrj estaven emprenyats per un altre motiu, no amb el Lleida ni res per l'estil.
Si us plau no ens inventem pel.licules de western perquè encara que no anessim a Lorca ho varem escoltar per la ràdio i ens vam assebantar igualment dels esdeveniments.

I una darrera cosa:Al final del partit ens van aplaudir moltíssim i amb molt de respecte i reconeixent la seva derrota (ho vaig escoltar a traves de la ràdio i el mateix Sergi Tor ho va reafirmar) :wink:

Pos jo no me'n alegro de que vagin malament perque a mi no m'han fet res, per tant, ojalà es recuperin aviat.


com se nota que a tu no et van insultar entre da'ltres insults, referint-se a la terra d'on veniem ni et van tirar botelles pel cap davant la passivitat de la guardia civil i vam tenir que sortir escoltats fins a l'autocar. l'unic gest honorable d'alguns va ser abaixar el cap, res més, ni aplaudiments ni polles. a més cal sumar-hi l'agressió al llavors nostre president Miquel Pons per part de l'alcalde de lLORCA

#9 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 01:00

Quan comences amb les teves payassades de debò neng, que no hi ha ni Deu que et superi amb rucades :lol:

Crec que s'ha de ser solidari amb ells, perque pensar que Lorca es una ciutat petita i home, te molt mèrit, molt, estar a 2aA amb una ciutat tan petita,bé, de fet, es com l'Eibar si fa o no fa encara que l'Eibar em caigui especialment més simpàtic que el Lorca, es clar.
Però a mi el Lorca no em cau pas malament i et torno a repetir, perque veig que de llegir, ben poquet nano :twisted: , que el mateix Segir Tor (Cadena Cope Lleida) va reafirmar tot el que he escrit al post anterior meu. Res més.

Desde Lleida, ànimos Lorca, ya os recuperaréis!! :wink:

#10 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 enero 2007 - 01:14

Quan comences amb les teves payassades de debò neng, que no hi ha ni Deu que et superi amb rucades :lol:

Crec que s'ha de ser solidari amb ells, perque pensar que Lorca es una ciutat petita i home, te molt mèrit, molt, estar a 2aA amb una ciutat tan petita,bé, de fet, es com l'Eibar si fa o no fa encara que l'Eibar em caigui especialment més simpàtic que el Lorca, es clar.
Però a mi el Lorca no em cau pas malament i et torno a repetir, perque veig que de llegir, ben poquet nano :twisted: , que el mateix Segir Tor (Cadena Cope Lleida) va reafirmar tot el que he escrit al post anterior meu. Res més.

Desde Lleida, ànimos Lorca, ya os recuperaréis!! :wink:


Et dic el mateix qe el VID, com es nota qe no hi vas estar.....
ens tiraven botelles de cocacola plenes daigua (cosa que anaven al WC a plenarles meditadament...) ens insultaven ens cantaven a 2aB a 2aB

nomes arribar a Llorca la propia polisia LOCAL ens deien am el dit cap baix...com a qe pedriem...dubto molt qe algu (excepte pel qe veig aqi RRJ) qe hi va anar a Llorca li agrdi una miketeta aquet ekip....

es van comportar molt malament am naltres, i MAI A LA VIDA em vaig alegrar tan daquell triomf al ultim minut...

Dspres tema almeria

Am tots els meus respectes Munguit i RRJ, pero tinc q fer recordar que l'almeria en cap moment ens van insultar (sense contar 3 individus, 3 contats...que estaven al canto del marcador, amb banderes del toro..)

apart destacar que quan es va acabar el partit, laficio d'almeria que hi habia al camp es van ficar a cantar LLEIDA, LLEIDA,!!! fet qem va emocionar moltisim, i naltres els i vam contestar ALMERIA ALMERIA!!!

i un altre fet dapresi va ser que al final del partit un jove aficonat dameria em va rodejar am el braç quan jo estava desfet i ploran i em va dir qe am la nostra aficio segur qe pujariem pronte...

Tot aixo sens contar la gran acollida a la ciutat, en tot moment, tan a la platja, qe quan ens van recomanar lloc per menjar, en totm moment ens paraven pel carrer i apart del tipico "que gen el mejor" acabaven pero si ganais vosotros mejor..qe nosotros ya no podemos hacer nada"...

OLE! OLE! OLE ALMERIA!!!!

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 enero 2007 - 02:17

Quan comences amb les teves payassades de debò neng, que no hi ha ni Deu que et superi amb rucades :lol:


a qui et refereixes?

#12 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 02:29

Ja les hi esta bé amb aquells fatxes, com mes aviat baixin millor. Amb el equipet que tenen aquest any fijo que baixen, sense el maldonado i dos o tres que els hi van marxar, dubto que es puguin salvar. Tan que se'n reien l'any passat quan vam baixar, aquest any riurem natros quan ells baixin i nosaltres pugem..xDD

#13 ^Ruben_19

^Ruben_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 475 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 03:14

Per contra, a Almeria, sí que hi van haver molts crits de “a segunda b” i fins i tot van venir a refregar-nos-ho als morros al final del partit.


No sé en quin lloc del camp estaves tu pero en lo dels crits de "a segunda b" te dono la raó perque jo també els vai sentir per la part de la zona d'aficionats que estava més a prop de nosaltres i me va fotre molt sentir allò, pero només van ser els 4 de sempre i aquestos són a tots els camps.
Lo que no comparteixo amb tu, es lo del final del partit perque a la sortida del camp ens estaven esperant 4 o 5 aficionats de l'Almería per a consolar-nos i donar-nos ànims. Tot un detall per part d'ells que no oblidaré mai.

#14 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 14 enero 2007 - 03:20

Si nosaltres pujem, vull que el lorca es mantingui.
En cas que no pujessem, voldria que el lorca baixes.
Vull que ens tornem a veure les cares!

#15 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 03:58

Jo vull que baixin:
Castello,madrid B, Almeria i llorca
Tot degut al que va passar al tram final de la temporada passada.

Alemria o crec que baixi

#16 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 04:01

Per el q li van fer al nostre President , q es pudreixin a 2ona ... a 2ona Regional!!

#17 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 09:35

Qui la fa la paga, s'en van riure de naltros pues ara que plorin per ells.

#18 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 10:39

Me'n alegro molt per l'alcalde de Llorca, un vell amic nostre. Molts records, senyor batlle de Llorca.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#19 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 11:54

Me'n alegro molt per l'alcalde de Llorca, un vell amic nostre. Molts records, senyor batlle de Llorca.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Benvolgut Bidekari,

T'informo per la present que l'infame Sr. Miguel Navarro, batlle de Llorca en el moment de celebrar-se el partit entre l'equip local i la UE Lleida (4 de juny de 2006) ja no ostenta aquest càrrec. El Sr. Navarro, autor d'una agressió a Miquel Pons, va haver de dimitir al mes següent per un afer d'especulació urbanística que l'implicava, un fet que s'ha tornat en costum en Múrcia i València. L'actual batlle de Llorca es diu Leoncio Collado i res te que veure amb aquella agressió.

Després, LleidaOK; no es de rebut que vulguis imposar el teu criteri quan tu no hi fores i no vas viure el que va passar alla. Va ser vergonyós. Mai he viscut una situació semblant a un camp de futbol.
El que passa es que tant el Sergi Tor com el RRJ no estaven al fons sud de l'Artes Carrasco i no van poder veure el que alli va succeïr. I es normal, el Sergi, a qui tinc el gust de coneixer, estava a tribuna, a la zona de les cabines de premsa, retransmitint el partit i suposo que no va reparar en el que va passar al gol sud perque estava fent la seva feina, que es estar atent al que succeix al terreny de joc. Cosa semblant que devia ocurrir amb el company RJJ, que estava al camp com a membre de premsa i que tampoc estava ubicat a la grada on es van situar als aficionats de Lleida alla desplaçats.
Pero els que estavem al fons sud de l'Artes Carrasco savem molt be el que passar, amb una pluja d'ampolles a sobre nostre, seguides d'amenaces de mort, insults de tot tipus, etc.
Enten LleidaOK; que la visió de la premsa es diferent, pq ells estant situats a la zona de tribuna i alla l'ambient es diferent. Jo mateix a molts desplaçament he anat a la zona de la premsa, i alla mai he tingut cap problema, per aixo mateix, pq aquella no es la zona conflictiva.

#20 ismamurcia

ismamurcia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2007 - 12:35

Nosotros este año hemos vuelto a tener problemas en su campo...desde ofensivos comentarios a todos los murcianistas, a lanzamiento de objetos...eso si, la vuelta en Nueva Condomina y el campo retumbara al grito de : A SEGUNDA B, A SEGUNDA B.....BAÑOS JODETE...

Lorca en Segunda B, a jugar contra el Aguilas, su eterno rival




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos