Ir al contenido


Foto
- - - - -

Catalunya o Espanya?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
82 respuestas en este tema

Encuesta: De quina selecció sou seguidors? (159 member(s) have cast votes)

De quina selecció sou seguidors?

  1. Catalunya (50 votos [60.24%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 60.24%

  2. Espanya (33 votos [39.76%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 39.76%

Votar Invitados no pueden votar

#61 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 23 junio 2006 - 07:11

Catalunya no crec que pugui jugar mai un mundial perque la FIFA no li deixarà mai, te massa bon rollo amb la RFEF.
De totes maneres jo crec que aquest post s'hauria de tancar per la senzilla raó que per molt que aportem coses positives al debat, aquest post com molt be ha dit el company Sentisv te mes aires de politica que no pas d'un debat moderat, llògic i coherent, jo crec que s'esta jugant massa amb els sentiments de la penya i això es dolent,per això espero que es posi punt final a aquest post.
Si els que aneu a favor de Catalunya no anessiu contra Espanya sería bonic discutir, pero quina gràcia té riuerese'n de les desgràcies dels altres, com els que volen que Espanya quedi eliminada quan abans,com els del meu poble, que pobres alguns no hi arriben :roll:
Som lleidatans, catalans,espanyols, europeus, i amb molt d'orgull :D



No hay que añadir nada más. Totalmente de acuerdo con tus apreciaciones. Y desde luego... ya cansa tanta política en cubierta con el tema del fútbol, para hacer política esta el Parlament. 8)

Saludos!

#62 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 23 junio 2006 - 07:23

Catalunya no crec que pugui jugar mai un mundial perque la FIFA no li deixarà mai, te massa bon rollo amb la RFEF.
De totes maneres jo crec que aquest post s'hauria de tancar per la senzilla raó que per molt que aportem coses positives al debat, aquest post com molt be ha dit el company Sentisv te mes aires de politica que no pas d'un debat moderat, llògic i coherent, jo crec que s'esta jugant massa amb els sentiments de la penya i això es dolent,per això espero que es posi punt final a aquest post.
Si els que aneu a favor de Catalunya no anessiu contra Espanya sería bonic discutir, pero quina gràcia té riuerese'n de les desgràcies dels altres, com els que volen que Espanya quedi eliminada quan abans,com els del meu poble, que pobres alguns no hi arriben :roll:
Som lleidatans, catalans,espanyols, europeus, i amb molt d'orgull :D


1. I què si té aires de política? Està a altres temes. Perquè sigui polític no és lògic, moderat i coherent?
2. Quin problema hi ha si anem contra Espanya?
3. "que pobres alguns no hi arriben". Guarda't els insults
4. Digues "soc", no "som".

#63 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 08:10

Jo potser em poc x temes polítics però vosaltres també. Tot dit.

Aquí n'hi ha per tots (jo el primer) i el que no ho vulgui reconèixer allà ell.

Visca Catalunya Lliure. A punt x animar el pròxim rival d'spain. O valtres no animaveu (i jo) al rival del Castelló? idem de idem.

Una abraçada.

#64 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 08:24

Prefereixo Catalunya, no pq tingui res contra Espanya, sino pq lo que representa la selecció en aquests moments. Nomès s'ha de veure la gent que es reuneix a la Plaza Colón de Madrid aquests dies per animar a Espanya, lloc de reunió de l'extrema dreta espanyola.
El dia que la selecció torni a lluir la bandera tricolor (la de la República), com al Mundial de 1934), llavors sere el primer en animar-los.
El que vull dir es que respecto Espanya, pero no respecto el concepte d'Espanya que propugnen els que s'han apropiat de la seleccio espanyola, tots amb banderes cutres amb toros i demes parides. En aquests moments no es la seleccio de tots els espanyols, no nomes pq no representi als catalans, bascos o gallecs, sino pq tampoc representa a la gent d'esquerres, ja siguin castellans, andalusos o catalans. Desperta els instints mes baixos de la dreta mes rancia, i jo sincerament no em sento gens identificat. Em sentiria més identificat amb una altre Espanya, no la de la pandereta i el tricorni. A més, amb la situació politica actual, s'ha tornat en un referent anticatalà. Quan veig un partit d'Espanya, m'ofenen els seus seguidors, cosa que no pasava amb la selecció dels anys 90 per exemple. El curiós es que la tirria que li estic agafant a la seleccio de futbol no se li he agafat a la de basket, handball, waterpolo, hockey herba, etc... Deu ser pq l'extrema dreta no se l'apropia...
No us passa el mateix a vosaltres, que li tenieu mes mania a la seleccio de futbol que no a la d'altres esports??

VISCA CATALUNYA I VISCA LA III REPUBLICA!!

#65 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 junio 2006 - 08:28

Catalunya no crec que pugui jugar mai un mundial perque la FIFA no li deixarà mai, te massa bon rollo amb la RFEF.
De totes maneres jo crec que aquest post s'hauria de tancar per la senzilla raó que per molt que aportem coses positives al debat, aquest post com molt be ha dit el company Sentisv te mes aires de politica que no pas d'un debat moderat, llògic i coherent, jo crec que s'esta jugant massa amb els sentiments de la penya i això es dolent,per això espero que es posi punt final a aquest post.
Si els que aneu a favor de Catalunya no anessiu contra Espanya sería bonic discutir, pero quina gràcia té riuerese'n de les desgràcies dels altres, com els que volen que Espanya quedi eliminada quan abans,com els del meu poble, que pobres alguns no hi arriben :roll:
Som lleidatans, catalans,espanyols, europeus, i amb molt d'orgull :D


Si els que anessin amb Espanya no estiguessin en contra de Catalunya, la cosa seria diferent.

#66 RobCat

RobCat

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 09:28

La culpa és del Shinji que tè idees terroristes neopalestines xdddddd :wink:
És conya pakitu. :lol: :D :wink:

#67 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 10:09

Els catalans, com no voleu que anem en contra d'Espanya!!?? pero si es Espanya la que ens esta donant pel cul!! Es Espànya que la no ens deixa decidir per nosaltres mateixos!! Es Espanya la que ens nega a representar-nos com una seleccio official!! A qui li hem de tenir mania?? A Belgica??? Es logic! El dia que ens deixin decidir per nosaltres mateixos llavors ja veure una altra espanya, pero de moment no, de moment Espanya es enemiga d'aquella gent que vol la llibertat per la seves respectives nacionalitats i no ens deixen decidir! I futbol i politica sempre aniran lligats sigui lleig o guapo! Percert, pq s'ha de tancar aquest tema?? No hi ha llibertat d'expressio?? q jo sapiga no e vist que ningu faltes el respecte algo desmesurat cap a cap altra persona!! No sera pq lenquesta gairebe dobla Catalunya sobre Espanya??? Percert, avui e vist una bandera amb el pollastre a la plaça de colon aquesta, i tb ni vaig vere una a les grades d'alemania quan espanya va jugar contra tunissia. I aixo sols es el que ens han ensenyat les camares... Ves a saber el que deu arribar a haver-hi per alla.. I lo bo es que si akestes banderes hi son, deu ser pq ningu els hi deu dir re. Encanvi, m'agradaria portar a mi una simple senyera per alla... aviam com surto... i.. torno a preguntar.. akesta gent hem representa a mi??????.... JA .. JA... JA!!!

#68 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 11:08

Ilerlleida, lo que està clar es que amb bones maneres es poden consenguir les coses :wink: , jo crec que tu ho has fet d'una manera consensuada i bona, cosa que l'Ava i el Gts no ho han fet i han desmesurat les seves declaracions, per exemple que el Shinji01 me digui que certa part d'Espanya vagi en contra de Catalunya,no li portare la contraria, es cert,perque dir-li que no o portar-li la contraria, es cert, la dreta radical del PP o no del PP, esta fent un mal irreperable a Catalunya,però a veure, jo crec primer, som PERSONES, que vull dir??Podem raonar oi que sí?Segon, SOM DEL LLEIDA,que vull dir??No seria prudent enfrontar-nos per una estupidesa, si jo soc català i espanyol i vosaltres tan sols catalans, jo crec que dient les coses educadament jo crec que no hi ha cap problema oi?
L'enquesta?Bé, porto poquet temps postejant en aquesta web pero he de reconeixer que m'he endut una agradablisima sopresa :D saber que hi ha un 36% de moment dels votants que almeys discrepen d'una Catalunya independent.Jo de debò m'esperava d'aquesta web mínim un 90% perque tyan sols veig síbols catalanistes i m'ha sopres positivament veure el resultat de l'enquesta,veure gent que comparteix lo que es ser català i espanyol amb un normalitat absoluta.
Perdó Ilerlleida? :wink: Has dit banderes del pollastre??Jo diria que no eh!!No vull anar d'entès però jo els partits els veig sempre per Cuatro i de banderes amb el pollastre, no se, no n'he vist cap, com no sigui la publicitat d'alguna pollestrería :roll: :lol: , no sabría dir-te noi!
Per exemple lo que ha dit el company Lukather, em sembla bé, no ho comparteixo però veig que almenys ha dit coherentment algo que és cert, i jo l'apoio, pot haver-hi, jo dic moolt minoritàriament algo d'extrema dreta barrejada entre gent moderada animant Espanya, això podria ser cert lo que diu.
Salut i bona verbena de Sant Joan, per cert, és el meu Sant, jejej, em dic Joan!! :D

#69 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 junio 2006 - 11:53

Catalunya no crec que pugui jugar mai un mundial perque la FIFA no li deixarà mai, te massa bon rollo amb la RFEF.
De totes maneres jo crec que aquest post s'hauria de tancar per la senzilla raó que per molt que aportem coses positives al debat, aquest post com molt be ha dit el company Sentisv te mes aires de politica que no pas d'un debat moderat, llògic i coherent, jo crec que s'esta jugant massa amb els sentiments de la penya i això es dolent,per això espero que es posi punt final a aquest post.
Si els que aneu a favor de Catalunya no anessiu contra Espanya sería bonic discutir, pero quina gràcia té riuerese'n de les desgràcies dels altres, com els que volen que Espanya quedi eliminada quan abans,com els del meu poble, que pobres alguns no hi arriben :roll:
Som lleidatans, catalans,espanyols, europeus, i amb molt d'orgull :D


aquest és el tema...
qui vol lo millor per Catalunya "va contra espanya"...doncs amic de Benavent hi ha una cosa és diu... indiferiència... i som molts els catalans que la teva selcció ens la bufa, personalment no vull lo pitjor per espanya, simplement m'he és ....INDIFERENT... un altre cop? INDIFERENT
i això costa pels seguidors catalans de "la furia" o"combinado nacional"...poder per complexos varis o per no veure més allà del vostre nas..oi?

#70 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 junio 2006 - 11:53

Catalunya no crec que pugui jugar mai un mundial perque la FIFA no li deixarà mai, te massa bon rollo amb la RFEF.
De totes maneres jo crec que aquest post s'hauria de tancar per la senzilla raó que per molt que aportem coses positives al debat, aquest post com molt be ha dit el company Sentisv te mes aires de politica que no pas d'un debat moderat, llògic i coherent, jo crec que s'esta jugant massa amb els sentiments de la penya i això es dolent,per això espero que es posi punt final a aquest post.
Si els que aneu a favor de Catalunya no anessiu contra Espanya sería bonic discutir, pero quina gràcia té riuerese'n de les desgràcies dels altres, com els que volen que Espanya quedi eliminada quan abans,com els del meu poble, que pobres alguns no hi arriben :roll:
Som lleidatans, catalans,espanyols, europeus, i amb molt d'orgull :D


aquest és el tema...
qui vol lo millor per Catalunya "va contra espanya"...doncs amic de Benavent hi ha una cosa és diu... indiferiència... i som molts els catalans que la teva selcció ens la bufa, personalment no vull lo pitjor per espanya, simplement m'he és ....INDIFERENT... un altre cop? INDIFERENT
i això costa pels seguidors catalans de "la furia" o"combinado nacional"...poder per complexos varis o per no veure més allà del vostre nas..oi?

#71 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2006 - 12:14

LleidaOk, et juro que vaig vere akestes banderes i ho vaig comentar a casa. Una estva a la grada dun partit d'Espanya i una altra a la plaça akesta de colon, al radera de tot. No tindria pq enganyar-te. I si no l'has vist debia ser pq la imatge va durar menys de 4 segons, evidentment a la tv no mostraran pas akestes imatges, ja que no els interesa, i distingit akestes banderes de les estanqueres doncs no es facil. Sobre l'enquesta dir que sigui kina sigui la diferencia, crec que deixa clar la tendencia de la gent si mes no, en aquest foro, i crec que es bastanta la diferencia que hi ha despres d'haver escoltat alguns comentaris.. I tambe n'estic segur que a akesta enquesta a votat gent que no es de Catalunya, ja que aki hi pot entrar i votar tothom que estigui registrat. Salut i independencia.

#72 Pardilleida25

Pardilleida25

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 156 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2006 - 12:34

Shinji si tant català ets perque no fas una muralla que rodeji tota catalunya, Oliane gent com aquesta és la que fa provocar guerres a altres païssos, pot ser jo no soc tant català com tu shinji però et puc assegurar que la gent independentista o feixista em dona igual em dona un mal rollo impressionant i com jo n'hi ha milers de persones i pot ser el ignorant ets tu xaval ....

#73 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2006 - 12:43

I hem de pensar que el fet que una selecció no existeixi fa que molta gent (pel sol fet de què una sí existeixi) vagi amb Spain.

Jo ja vaig dir q aquesta enquesta trobava que la preguntava era errònia( ja ho vam comentar amb el creador). Jo no he votat pq (torno a dir) és com anar a Compostela i dir a qui segueixes al Compostela o al Madrid? Hin haurà molta gent q sent de tota la visa del Compos lògicament et dirà Madrid...

Així que tot i que aquesta enquesta sigui molt favorable als "meus interessos" no la donar x "fiable".

Ah, una altra cosa no sé qui ha comentat que "hi ha gent q no veu favorable la independència". Aquesta pregunta en cap cas fa referència a la independència de Catalunya. És més ctalunya com a nació té dret a una selecció pròpia (així ho té en alguns esports). No cal ser un ESTAT per tenir dret a disposar-ne.

Amunt França. Ostia, lo q passa que França tema Catalunya del Nord vaia tela tb... però weno van refugiar molts exiliats catalans i els van acollir. Per tant (em costi una mica) animarem als Zidanes, Vierias, Trzeguets, Barthez...

Una abraçada.

#74 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 24 junio 2006 - 01:15

Amunt França. Ostia, lo q passa que França tema Catalunya del Nord vaia tela <font color=red>tambe</font>... però <font color=red>bueno</font> van refugiar molts exiliats catalans i els van acollir. Per tant (em costi una mica) animarem als Zidanes, Vierias, Trzeguets, Barthez...


Sobretot a aquest... li convé que l'animin xD.

#75 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2006 - 03:42

Qcabron...

#76 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 junio 2006 - 04:29

pos ava, jo entre frança o hejpaña em quedo amb hejpaña, com a minim a qui se li te un minim respecte a la nostra cultura alli ni aixo, que els donguin pel cul home.

PD: Pardill eida, aquest mur es el que t'envolta a tu i a la teva ignorancia cap a la nostra cultura, una persona que diu que un puto gat representa mes de 1000 anys d'historia esque no sap gaire per on va la cosa.


PD2: Ilerlleida, jo també he vist banderes amb el pollastre tant com als estadis on juga la "furia" com a Colon i a tots els puestos akestos

#77 Sunyer_Crew

Sunyer_Crew

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2006 - 06:48

Perque hem d'anar amb els veïns¿?



Catalunya es porta al cor, res pot substituir-la!

:evil: :evil: :evil:

#78 ska_86

ska_86

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 20 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2006 - 07:27

Jo amb la seleccio espanyola no m'hi sento identificat de cap manera, i ja no vull parlar de sevillanes, toreros, etc., simplement la bandera sota la qual juga no es la meva de cap de les maneres i q hi juguin jugadors nascuts a Catalunya no es escusa, ni tampok q catalunya jugui dos partits a l'any...

Ara bé intento de no ser intransigent, i miro de no desitjar-li derrotes, sinó limitarme a la indiferència, com si juguessin Rumania i estonia.

#79 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 26 junio 2006 - 08:15

A mi la veritat França no em cau masa bé... la diferència és que si França guanya no m'haure de tragar l'euforia dels periodistes, i si guanya Espanya estaran una setmaneta més (com a mínim) fent-se palles amb la selecció. I, sincerament, preferiria veure un programa del mundial on es parli més de futbol en general i menys d'Espanya.

Ballaruga... sense comentaris.

#80 oscar_bordeta

oscar_bordeta

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2006 - 02:36

Tinc 6 samarretes: 3 del lleida, una del barça, una de l'ajax i una de la selecció catalana!


Pues si k ets guarr.o k vas tot l'any amb sis samarretes?

VAMOS A POR EL MUNDIAL!!

VIVA ESPAÑA




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos