Ir al contenido


Foto
- - - - -

Catalunya o Espanya?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
82 respuestas en este tema

Encuesta: De quina selecció sou seguidors? (159 member(s) have cast votes)

De quina selecció sou seguidors?

  1. Catalunya (50 votos [60.24%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 60.24%

  2. Espanya (33 votos [39.76%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 39.76%

Votar Invitados no pueden votar

#41 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 06:48

xinxi tu ets espanyol vulguis o no. Una altra cosa es el que tu sentis que ets i el que voldries ser. Pero aqui totom es lleidata, catala, espanyol, europeu, etc etc...

No confondre la realitat amb un sentiment.

#42 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 06:56

oliane, d'ignorants es comparar la cultura milenaria de catalunya amb un simple gat o un ruc d'aquells, aixo es d'ignorants, aixó no es ser nacionalista, es ser realista, jo no et parlo de sentiments, et parlo de cultura, i un incult (persona la qual no te cultura) es un ignorant, xq ignora tot el que te.

Qui perd els origens perd la identitat, i aixó va més enllà del futbol.

aquesta es la raó per la qual has saltat doncs. molt lloable.
doncs si es així aquí hi ha molt ignorant voltant, ja que en els dos últims anys s'ha faltat el respecte a molts pobles amb tanta cultura com la nostra, gallecs, murcians, andalusos, lleonesos, asturians, etc. i fins-hi-tot els que es consideren espanyols i ningú a saltat.
(com sabreu tenir llengua propia no es bàsic per tenir cultura, p.ex.: irlandesos)

i no es més cert que el respecte entre cultures es bàsic? i sobretot en un món com l'actual on la velocitat dels desplaçaments es vertiginos i en una hora podem estar en un altre continent?

i també no es més cert que tot i que tinguem diferents tradicions, llengües , religions diferents hi ha quelcom que ens uneix? uns dirigents que sel.lecciona, tria i maneguen els nostres sentiments a la seva voluntat?amb unes articulacions que poden tocar desde l'educació passant per les telecomunicacions fins triar el color dels contenidors?
i que això provoca que feu aquestes menes de preguntes susceptibles d'enfrontaments?
p.d.: quan parleu "sentiment" no us adoneu que no es innat, sino que es provocat per unes condicions externes, i això no es natural us ho han provocat sou peons un gegant joc d'escacs. i encara rai que no ens envien a la guerra com els americans perque morir i matar per una bandera això sí que es d'ignorants

#43 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 junio 2006 - 06:57

xinxi tu ets espanyol vulguis o no. Una altra cosa es el que tu sentis que ets i el que voldries ser. Pero aqui totom es lleidata, catala, espanyol, europeu, etc etc...

No confondre la realitat amb un sentiment.


Jo sóc el que sento, no el que diu un paper.

#44 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 junio 2006 - 07:45

i que ens repreesentaria la seleccio catalana? la senyera, un ruc i un cat? cagonredeu, quina penya


que alegre es la ignorancia.


d'ignorants es creure que hi ha uns de bons i uns de dolents. uns que tenen la rao i uns altres que no, uns guanyadors i uns perdedors.
la historia no es això.
tan se val els sentiments que digueu que teniu ni la quantitat de gent que tingueu els mateixos sentiments. perquè aquests mateixos sentiments son impulsats, promoguts per individus amb interesos.
tenir, creure estar amparat per una bandera es un sentiment comparable als sindicats verticals.
no tots som iguals, pero no perque ens diferencie una bandera sino el nostre estatus econòmic, i social. abans ens diferenciavem per la sang ara per la butxaca i el poder que es qui us manipula els vostres sentiments nacionalistes.
voler que perdi espanya perque soc català . voler que perdi italia perquè soc sard, voler que perdi frança perque soc de corcega, ni montenegri, etc. ho trobo incoherent, a mi m'agrade el futbol i tot lo que ho rodeja.

p.d.: i sobretot d'ignorants es fer una enquesta d'aquest tipus i votar-la, perque queiem en el major invent de la burgesia moderna lo que els a donat el poder i la seva legitimació en el segle XX i XXI: el nacionalisme


A mi no em diguis feixista

#45 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 junio 2006 - 08:06

doncs jo personalment soc de les dues seleccions, una opció que trobo a faltar a l'enquesta per això no he volgut votar. Voldria pensar que l'autor de l'enquesta no l'ha fet amb mala idea, ja que com molt be han dit aquest foro es plural i així em sento jo. :roll:

#46 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 22 junio 2006 - 08:32

Yo con Espanya, aunque Catalunya en el caso de que jugará a nivel oficial sería mi segunda selección. Ahora, en los amistosos si quiero que gane Catalunya, pero por mi que se quede así que no pase de los amistosos, ya que en mi opinión Catalunya es una parte de Espanya y debe seguir siempre así con lo que la selección solo debería ser una.

Lo que si que me gustaría y pasando al tema político (este post tiene tintes políticos) es que se terminará los problemas creados por unos pocos entre Catalunya y el resto de Espanya y viceversa, es decir que nos respetaramos todos, porque yo que vivo fuera de Catalunya he tenido también que soportar alguna vez que otra escuchar gilipolleces sin sentido (y lo peor es que sin razón) sobre los catalanes. Espero que algún día estas cosas nunca más pasen y que todos nos respetemos, ya que y siempre desde el más profundo respeto, en mi opinión a Catalunya le iría mucho peor como país independiente y yo de verdad aprecio y admiro a Catalunya (por mis venas corre sangre catalana) y no me gustaría su escisión del resto del Estado, al igual que Euskadi.

Y oor cierto, como bien dice el compañero oliane, no solo Catalunya tiene historia, por poner un ejemplo, Andalucía, tiene al menos tanta historia o más que Catalunya. Lo digo porque parece por los comentarios de algunos que el resto de territorios de Espanya parece que no han pasado por la historia y eso no es así. Menos mirarse al ombligo señores! :D

Visca Espanya y Visca Catalunya!!

#47 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2006 - 08:34

Si catalunya sol fa 1 o 2 partits lany es pk sol li deixen fer akets...sino serie millo k eghhhpaña

#48 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:04

Jo no em vec identificat quan per la tv surten la gent amb tots aquells vestits de torero, amb les cares pintades, unes banyes al cap, que si la furia espanyola, tricornios de la guardia civil(!!!!)........ la veritat gens ni mica, ara avanç de que guanyi un altre equip, que guanyi espanya (recordem que a la selecció hi han 5 jugadors nascuts a Catalunya)



VISCA EL LLEIDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



l'has encertada tio!!!! TENS TOTA LA RAO DEL MON!!!!

#49 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:55

En el cas hipotètic, Catalunya, sens dubte.

La sel·lecció espanyola no hem representa per res.

#50 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:03

Catalunya i prou...




Posted Image

#51 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 07:18

(com sabreu tenir llengua propia no es bàsic per tenir cultura, p.ex.: irlandesos)


irlandesos? a tu no et sona una llengua mil·lenària anomenada Gaèlic?

#52 oriol24

oriol24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 161 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 10:09

Jo soc de la selecció catalana i prou!!!!

Encara que en aquest mundial m'agradaria que guanyés Espanya
Perque axi Puyol i Xavi haurien guanyat la Chamipons League i el Mundial, cosa que han fet pocs jugadors.....

Pero no em sento espanyol!!!!!!!!

#53 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 junio 2006 - 11:15

Catalunya encara que no vaig en contra de la sel·leccio espanyola.
Si fan bon futbol que passin que al cap i a la fi lo que m'agrade es veure bons partits de futbol.

#54 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 23 junio 2006 - 12:53

Yo con Espanya, aunque Catalunya en el caso de que jugará a nivel oficial sería mi segunda selección. Ahora, en los amistosos si quiero que gane Catalunya, pero por mi que se quede así que no pase de los amistosos, ya que en mi opinión Catalunya es una parte de Espanya y debe seguir siempre así con lo que la selección solo debería ser una.

Lo que si que me gustaría y pasando al tema político (este post tiene tintes políticos) es que se terminará los problemas creados por unos pocos entre Catalunya y el resto de Espanya y viceversa, es decir que nos respetaramos todos, porque yo que vivo fuera de Catalunya he tenido también que soportar alguna vez que otra escuchar gilipolleces sin sentido (y lo peor es que sin razón) sobre los catalanes. Espero que algún día estas cosas nunca más pasen y que todos nos respetemos, ya que y siempre desde el más profundo respeto, en mi opinión a Catalunya le iría mucho peor como país independiente y yo de verdad aprecio y admiro a Catalunya (por mis venas corre sangre catalana) y no me gustaría su escisión del resto del Estado, al igual que Euskadi.

Y oor cierto, como bien dice el compañero oliane, no solo Catalunya tiene historia, por poner un ejemplo, Andalucía, tiene al menos tanta historia o más que Catalunya. Lo digo porque parece por los comentarios de algunos que el resto de territorios de Espanya parece que no han pasado por la historia y eso no es así. Menos mirarse al ombligo señores! :D

Visca Espanya y Visca Catalunya!!


I tu dius que passes de ficar-te en temes polítics? Jo flipo.

A una altra cosa, Irlanda té llengua pròpia, però el nacionalisme està basat en altres elements (ex. religió). Fins i tot la declaració d'independència es va fer en anglès.

#55 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 23 junio 2006 - 12:53

Yo con Espanya, aunque Catalunya en el caso de que jugará a nivel oficial sería mi segunda selección. Ahora, en los amistosos si quiero que gane Catalunya, pero por mi que se quede así que no pase de los amistosos, ya que en mi opinión Catalunya es una parte de Espanya y debe seguir siempre así con lo que la selección solo debería ser una.

Lo que si que me gustaría y pasando al tema político (este post tiene tintes políticos) es que se terminará los problemas creados por unos pocos entre Catalunya y el resto de Espanya y viceversa, es decir que nos respetaramos todos, porque yo que vivo fuera de Catalunya he tenido también que soportar alguna vez que otra escuchar gilipolleces sin sentido (y lo peor es que sin razón) sobre los catalanes. Espero que algún día estas cosas nunca más pasen y que todos nos respetemos, ya que y siempre desde el más profundo respeto, en mi opinión a Catalunya le iría mucho peor como país independiente y yo de verdad aprecio y admiro a Catalunya (por mis venas corre sangre catalana) y no me gustaría su escisión del resto del Estado, al igual que Euskadi.

Y oor cierto, como bien dice el compañero oliane, no solo Catalunya tiene historia, por poner un ejemplo, Andalucía, tiene al menos tanta historia o más que Catalunya. Lo digo porque parece por los comentarios de algunos que el resto de territorios de Espanya parece que no han pasado por la historia y eso no es así. Menos mirarse al ombligo señores! :D

Visca Espanya y Visca Catalunya!!


I tu dius que passes de ficar-te en temes polítics? Jo flipo.

A una altra cosa, Irlanda té llengua pròpia, però el nacionalisme està basat en altres elements (ex. religió). Fins i tot la declaració d'independència es va fer en anglès.

#56 pretom

pretom

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 29 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 01:50

Amunt Espanya camarades :lol:

#57 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 junio 2006 - 01:54

Amunt Espanya camarades :lol:

Amunt amunt i ben amunt !!!
Fins que la perdem de vista!!!!!

#58 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 junio 2006 - 02:11

Amunt Espanya camarades :lol:

Amunt amunt i ben amunt !!!
Fins que la perdem de vista!!!!!



que bona munguit jajajajaj, com mes amunt mes forta serà l'hostia que es fotran al caure (aixo em sona a Mundial d'Alemanya xD)

Sóm i serem catalans!

#59 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 02:39

Si Catalunya jugués un mundial...

Recapaciteu. Serbia i Montenegro fins fa poc eren un sol pais. Ara no, Montenegro ha aconseguit la independència. Ara són dos paisos.
Si per al pròxim mundial tan Servia com Montenegro es classifiquessin per a la fase final. Tendira sentit preguntar-li a un servi si animaria a la seleccio de Montenegro o a la inversa?[/quote]

es el millor comentari que he vist. tens tota la raó. pero sempre hi ha l'excepció eh.

#60 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 05:38

Catalunya no crec que pugui jugar mai un mundial perque la FIFA no li deixarà mai, te massa bon rollo amb la RFEF.
De totes maneres jo crec que aquest post s'hauria de tancar per la senzilla raó que per molt que aportem coses positives al debat, aquest post com molt be ha dit el company Sentisv te mes aires de politica que no pas d'un debat moderat, llògic i coherent, jo crec que s'esta jugant massa amb els sentiments de la penya i això es dolent,per això espero que es posi punt final a aquest post.
Si els que aneu a favor de Catalunya no anessiu contra Espanya sería bonic discutir, pero quina gràcia té riuerese'n de les desgràcies dels altres, com els que volen que Espanya quedi eliminada quan abans,com els del meu poble, que pobres alguns no hi arriben :roll:
Som lleidatans, catalans,espanyols, europeus, i amb molt d'orgull :D




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos