Ir al contenido


Foto
- - - - -

Catalunya o Espanya?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
82 respuestas en este tema

Encuesta: De quina selecció sou seguidors? (159 member(s) have cast votes)

De quina selecció sou seguidors?

  1. Catalunya (50 votos [60.24%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 60.24%

  2. Espanya (33 votos [39.76%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 39.76%

Votar Invitados no pueden votar

#21 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 12:46

ja sas com es aqui la gent toti, sense voler desmereixer ningu, pero no seria el primer pike per <font color=red>aquest</font> tema.. aixo en part es bo, <font color=red>perque</font> demostra que es un foro plurar.. pero avegades algu es pasa una mica.. de moment la cosa aguanta.


Jeje, tens rao, de moment la gent es comporta. Bona senyal!

#22 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2006 - 01:34

amb aquests partits es demostra el que realment es (i serà) espanya: TOROS, SANGRIA, SEVILLANAS Y OLÉ, i d'aixó que hi ha que representi la meva cultura? (la catalana) si realment formem part d'espanya, xq la nostra cultua (com la basca o la gallega) no estan representades? Quan la selecció espanyola sigui la de TOTS, on jo realment m'hi puga sentir representat, (no dubteu que si aneu a un partit de "la Roja" amb una senyera, que no estelada, us diran separatistes entre altres perles cap a la vostra familia.)

#23 Pardilleida25

Pardilleida25

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 156 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 01:46

i que ens repreesentaria la seleccio catalana? la senyera, un ruc i un cat? cagonredeu, quina penya

#24 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 junio 2006 - 02:10

Jo vaig amb Catalunya simplement per sentiments, perque es el meu unic país i perque hem vaig enamorar de la seva historia. I encara que als partits de la seleccio (catalana) no hi vagin els millors jugadors sempre m'agrada veure'ls (menys en l'ultim partit a Terrassa)

#25 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 junio 2006 - 02:21

i que ens repreesentaria la seleccio catalana? la senyera, un ruc i un cat? cagonredeu, quina penya


Per tu no signifiquen res els Castells, el so d'una gralla, una sardana, el ball de bastons, la Moreneta, Montserrat...? La cultura catalana és inmensament rica!

Un ruc, un cat?! 8O Això són xorrades de marqueting o ves tu a saber...

Futbol, política, cultura... No volguem barrejar tant les coses. Cada cosa es val per si mateixa.

#26 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2006 - 02:35

i que ens repreesentaria la seleccio catalana? la senyera, un ruc i un cat? cagonredeu, quina penya


que alegre es la ignorancia.

#27 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 02:36

Tinc 6 samarretes: 3 del lleida, una del barça, una de l'ajax i una de la selecció catalana!

#28 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 02:48

Shinji01: Completament d'acord amb tu.

#29 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 junio 2006 - 02:52

Tinc 6 samarretes: 3 del lleida, una del barça, una de l'ajax i una de la selecció catalana!


Jo en tinc una del Milan, River Plate i Tenerife i 2 del Lleida. Ja veus!

#30 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 02:56

Catalunya!!!



#31 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 03:48

Tinc 6 samarretes: 3 del lleida, una del barça, una de l'ajax i una de la selecció catalana!


més o menys com jo, 2 del lleida, una del barça, una de l'Ajax, una el Groningen i una de la Selecció Catalana de futbol!!![/u]

#32 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2006 - 04:04

jo ni tinc 2 del lleida, 1 del barça, 1 del tenerife, 1 del liverpool, 1 del alabès, 1 del japó, 1 de la Rep.txeca, 1 del Inter, 1 del Milan, 1 del Celta, 1 del Depor...... pero em falta la 2na mes important.... la de Catalunya, massa cares :/

#33 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 05:52

Per cert Shinji01 que bona la teva signatura tio, del Montes, jajaj, es molt divertida :lol: :lol: enhorabona :wink:
A veure, la pregunta sincerament sería la que heu formulat:Si Catalunya jugues un Mundial amb qui aniries?Val, doncs sincerament ja ho veuríem perque faltaría veure com acaba el tema, ni l'un ni l'altre de moment.Depèn de com fos de traumàtica per una i per l'altre, ja ho veuría,es molt dificil de respondre, es juga massa amb els sentiments, molts dirien amb les dues, ja ho veuríeu :roll:
La culpa es dels politics que, com sempre van a la seva puta bola i no respecte lo que volem els ciutadans.Jo almenys em sento tant català com espanyol i no passa res que jo sàpiga :wink:
I una altra resposta que formularía jo es:A part d'una i de l'altre,Toti :wink: ,podries haver posat una resposta que fós, "amb les dues seleccións", mira, aquesta l'hagues votada jo :)

#34 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 06:09

i que ens repreesentaria la seleccio catalana? la senyera, un ruc i un cat? cagonredeu, quina penya


que alegre es la ignorancia.


d'ignorants es creure que hi ha uns de bons i uns de dolents. uns que tenen la rao i uns altres que no, uns guanyadors i uns perdedors.
la historia no es això.
tan se val els sentiments que digueu que teniu ni la quantitat de gent que tingueu els mateixos sentiments. perquè aquests mateixos sentiments son impulsats, promoguts per individus amb interesos.
tenir, creure estar amparat per una bandera es un sentiment comparable als sindicats verticals.
no tots som iguals, pero no perque ens diferencie una bandera sino el nostre estatus econòmic, i social. abans ens diferenciavem per la sang ara per la butxaca i el poder que es qui us manipula els vostres sentiments nacionalistes.
voler que perdi espanya perque soc català . voler que perdi italia perquè soc sard, voler que perdi frança perque soc de corcega, ni montenegri, etc. ho trobo incoherent, a mi m'agrade el futbol i tot lo que ho rodeja.

p.d.: i sobretot d'ignorants es fer una enquesta d'aquest tipus i votar-la, perque queiem en el major invent de la burgesia moderna lo que els a donat el poder i la seva legitimació en el segle XX i XXI: el nacionalisme

#35 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2006 - 06:16

oliane, d'ignorants es comparar la cultura milenaria de catalunya amb un simple gat o un ruc d'aquells, aixo es d'ignorants, aixó no es ser nacionalista, es ser realista, jo no et parlo de sentiments, et parlo de cultura, i un incult (persona la qual no te cultura) es un ignorant, xq ignora tot el que te.

Qui perd els origens perd la identitat, i aixó va més enllà del futbol.

#36 shaskya

shaskya

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 06:16

Ya estamos con las gilipolleces de siempre....

Este tema ya huele!!!!!!!

Todos somos españoles en general y catalanes en particular...(Yo MALLORQUINA)

Es que sois taaaaaan cansinos!! simpre con lo mismo....

#37 shaskya

shaskya

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 06:16

Ya estamos con las gilipolleces de siempre....

Este tema ya huele!!!!!!!

Todos somos españoles en general y catalanes en particular...(Yo MALLORQUINA)

Es que sois taaaaaan cansinos!! simpre con lo mismo....

#38 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2006 - 06:18

parla per tu i no generalitzis, la espanyola ho seras TU, jo no ho soc pas i ni tu ni ningu te dret a dir el que som o deixem de ser.

Som i serem, mai morirem! Visca la terra!

#39 shaskya

shaskya

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 06:18

Ya estamos con las gilipolleces de siempre....

Este tema ya huele!!!!!!!

Todos somos españoles en general y catalanes en particular...(Yo MALLORQUINA)

Es que sois taaaaaan cansinos!! simpre con lo mismo....

#40 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 06:26

Shaskya,pero cuantas veces has escrito tu este post? 8O
Shinji01 ja està be que tu sentis la teva terra catalana tan dins el teu cor, pero tambe pensa que hi ha altra gent que la sent igual que tu i que tambe la pot sentir l'espanyola al igual que la catalana, saps? :wink:
Almenys es el meu cas i crec que jo sapiga no passa res fora del normal, oi que no company?Pues ja està! :wink:
La Shaskya pot generalitzar perfectament perque es una manera de dir, corectament, no ha dit res malament, pensa que no pot simplicar les coses perque no es l'unica que ho sent i ho pensa així, ho pensa altra gent, per tant, ha de parlar en plural, per tant "generalitzar" correctament com ho ha fet.
Salut!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos