Ir al contenido


Foto
- - - - -

Catalunya o Espanya?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
82 respuestas en este tema

Encuesta: De quina selecció sou seguidors? (159 member(s) have cast votes)

De quina selecció sou seguidors?

  1. Catalunya (50 votos [60.24%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 60.24%

  2. Espanya (33 votos [39.76%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 39.76%

Votar Invitados no pueden votar

#1 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 08:27

Com vec que aquest tema interessa, i sense ànim de crear controversia, m'agradarie saber quin tan per cent de foreros recolze a cadascuna de les seleccions

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 08:58

aixo es crear una mica de polemica ja que sabem que en aquest foro hi ha de tot. pero be..

#3 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:01

pero a veure...a mi magrada el futbol i animo a lo de casa, si juga catalunya malegrare si guanya catalunya i si juga espanya malegrare de que guanyi espanya. Jo no voto, no hem decanto ni per un ni per laltra i desitjar que perdi un equip sol ho vui per interesos dels meus equips.

#4 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:22

aixo es crear una mica de polemica ja que sabem que en aquest foro hi ha de tot. pero be..


Hem de ser lo suficientment madurs com per poder parlar de qualsevol tema sense crispació i amb respecte.

#5 Juanpi

Juanpi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 380 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:26

yo con España

#6 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:29

Jo amb els dos.

#7 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:29

a mi me mole catalunya, pero a vere, ke juga un partit a lany??? amb un partit a l'any no pots dir ke segueixes una seleccio. jo segueixo a espanya pk es la seleccio del nostre pais ke i farem..i pk i juguen els millors jugadors d'espanya..

#8 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:20

Amb Espanya, ja que Catalunya fan un partit amistos a l' any i gracies d' aixo

#9 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:29

No he pogut votar perque quan es tracta de seleccions no sóc tan selectiu. Tret d'un Angola - Togo o algo per l'estil m'ho miraria tot. Seguir a Catalunya? Doncs clar, juga dos partit amistosos a l'any! (afortunadament per als amants del futbol, trien força bé als rivals). A més els fan per TV3. Mal aniria no veure'ls...

#10 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:43

Només Catalunya (tindriem una bona selecció). Es un sentiment. Espanya no em diu res de res... bo.

Visca el Lleida. TORNAREM A PRIMERA.

#11 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:46

Jo crec q auest pregunta no té cap sentit (amb tots els respcets del món).

És com anar a Compostela i preguntar amb quin equip vas si amb el Compostel·la (desaparegut) o amb el Madrid (per no posar Barça). Està clar q x molta gent q sigui del Compostela et diran amb el Madrid...

S'hauria de canviar la pregunta i la formulació rollo: Si Catalunya jugués un Mundial a qui animaries Ctalunya o Spain?"

No sé, és una proposat només.

Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure.

#12 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:51

Jo crec q auest pregunta no té cap sentit (amb tots els respcets del món).

És com anar a Compostela i preguntar amb quin equip vas si amb el Compostel·la (desaparegut) o amb el Madrid (per no posar Barça). Està clar q x molta gent q sigui del Compostela et diran amb el Madrid...

S'hauria de canviar la pregunta i la formulació rollo: Si Catalunya jugués un Mundial a qui animaries Ctalunya o Spain?"

No sé, és una proposat només.

Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure.


Si , tens rao, la pregunta l'he formulat malament. La intenció, però, es la mateixa

#13 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:52

Jo no em vec identificat quan per la tv surten la gent amb tots aquells vestits de torero, amb les cares pintades, unes banyes al cap, que si la furia espanyola, tricornios de la guardia civil(!!!!)........ la veritat gens ni mica, ara avanç de que guanyi un altre equip, que guanyi espanya (recordem que a la selecció hi han 5 jugadors nascuts a Catalunya)



VISCA EL LLEIDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#14 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 junio 2006 - 10:58

Jo crec q auest pregunta no té cap sentit (amb tots els respcets del món).

És com anar a Compostela i preguntar amb quin equip vas si amb el Compostel·la (desaparegut) o amb el Madrid (per no posar Barça). Està clar q x molta gent q sigui del Compostela et diran amb el Madrid...

S'hauria de canviar la pregunta i la formulació rollo: Si Catalunya jugués un Mundial a qui animaries Ctalunya o Spain?"

No sé, és una proposat només.

Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure.


Si Catalunya jugués un mundial...

Recapaciteu. Serbia i Montenegro fins fa poc eren un sol pais. Ara no, Montenegro ha aconseguit la independència. Ara són dos paisos.
Si per al pròxim mundial tan Servia com Montenegro es classifiquessin per a la fase final. Tendira sentit preguntar-li a un servi si animaria a la seleccio de Montenegro o a la inversa?

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2006 - 11:19

com diu el jor_cam, xq cony m'he de sentir representat per una seleccio on nomes hi han toros, tricornis i sevillanes, i aixo es espanya? doncs si aixo es espanya ja s'ho poden fotre pel cul! Xq ni me molen els toros, ni els tricornis ni les sevillanes

#16 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 11:25

Jo no em vec identificat quan per la tv surten la gent amb tots aquells vestits de torero, amb les cares pintades, unes banyes al cap, que si la furia espanyola, tricornios de la guardia civil(!!!!)........ la veritat gens ni mica, ara avanç de que guanyi un altre equip, que guanyi espanya (recordem que a la selecció hi han 5 jugadors nascuts a Catalunya)



VISCA EL LLEIDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Totalment d'acord!

#17 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 11:44

Clar que si Shinji01!
Esperem que en Jimy Jamp salti en algun partit amb la barretina i la bandera catalana!

#18 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 11:54

ja sas com es aqui la gent toti, sense voler desmereixer ningu, pero no seria el primer pike per akest tema.. aixo en part es bo, pq demostra que es un foro plurar.. pero avegades algu es pasa una mica.. de moment la cosa aguanta.

#19 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 12:14

Primer de tot de Catalnuya, llavors de qüalsevol selecciò que jugui contra Espanya....

Nose perquè peró no m'identifico amb els toros, sevillanes, i tot això. Nose, al veure els seguidors i amb les seves banderes d'Espanya no m'identifico... serà perque sóm una nació?¿?¿?¿

Visca la Terra Lliure!!!!!!!!!!!

#20 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 12:33

catalunya es mijo :wink:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos