Ir al contenido


Foto
- - - - -

ANIMACIÓ EL DIA DEL NÁSTIC


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
67 respuestas en este tema

#41 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 11:17

SI VINDRA EL NASTICBOY!!!!!!!! SEGUR Q PER AQUI HI HA MOLTA GENT Q EL TE GANES DE CONEIXEL TAN Q TOCABA ELS COLLONS AVANS :twisted: :twisted:

#42 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 12:48

Per fi em deixa posar missatges!! 8O Deia que més de 10 missatges en 24 hores no es podia. Algú sap per què? 8O

Bueno, dir que la gent de Tarragona és pacífica...menys alguns imbècils. :wink:

I no, no vindran 85 autocars. Com a molt seran uns 10 o 20 i la majoria anirà amb cotxe. El diumenge abans del partit amb l'Albacete hi haurà un stand on s'hi podrà apuntar la gent que vulgui anar a Lleida. :wink: Però la majoria agafaran només l'entrada :)

Hi ha dos sortides: a les 11 i a les 4. Jo no ho sé en quin aniré. :roll:

#43 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 12:56

:evil: Engi, noia, vols fer el fotut favor de no provocar maca?Perque nena, no pares de dir tontaries eh!!No perque 4 subnormals del Nàstic s'han de posar a tots al mateix sac, faltaría més amb tota la bona gent que conec de Tarragona que per 4 subnormals de merda els haguessim de col.locar a tots al mateix sac!!Fes el favor de rectificar, o almenys no diguis coses que puguin influir en discussions inutils i provocar merders :x
I tu Nasticboy d'on cullons has sortit tu tan curtet?Perque per dir les imbecilitats que dius ja valdria mes que no escribissis noi, em sembla que tu d'educació no vas gaire sobradet oi?N'hauries d'prendre de tots els nastikers que entren en aquest foro, amb tot el respecte degut, cosa que tu no ho fas.
Ah, i una altra cosa no es Lérida com tu poses, es Lleida per si no ho saps em sembla que fa uns anyets ja que no es diu Lérida, sinò Lleida, t'ho dic pel teu nivell intel.lectual que em sembla que no passa ni de terra. :lol:
P.d:Ei, nastiker-nihon a mi tambe em va passar fa uns dies, em posava que no se que havia escrit 10 missatges en 24 hores i no se que, jo la veritat, no se perque esta fet això tan malament, perque sembla que ens vulguin tallar lo que volem dir....
El qui s'encarregui d'aquesta web que ho arregli, si us plau :wink:

#44 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 12:58

P.d:Ei, nastiker-nihon a mi tambe em va passar fa uns dies, em posava que no se que havia escrit 10 missatges en 24 hores i no se que, jo la veritat, no se perque esta fet això tan malament, perque sembla que ens vulguin tallar lo que volem dir....
El qui s'encarregui d'aquesta web que ho arregli, si us plau :wink:


ah, d'acord :wink: a veure si avui no em passa. :wink:

#45 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:09

Has d'escriure 10 o menys missatges en 24 hores, això esa establert així de moment.
Ja veus quina chorrada :lol:

#46 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 04:16

al final no vindran els 80 autocars?home jo ja ho trobava extrany, perque si a cada autocar hi caben unes 60 persones, 4800 persones amb autocar ho trobo una passada, ojala fos axi eh pel bé del nastic!xo la federacio de penyes del nastic ha dit 80 no?ara k faran? contractar 80 autocars i omplirne 20? eviteu aixo xk pagar 60 autocars per no res son molts diners...k naprengon del lleida i no malbaraton recursos k despres mireu com estem naltres...

#47 etrusco

etrusco

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 06:11

per començar dir q estic a favor de tots els aficionats del Lleida q pensen q no se'ls ha de desplaçar i més xq vingui algú de fora. Però bé això ho ha decidit la vostra directiva i suposo q és per tema de seguretat.

80 autocars??? no tants home, jo crec q serem entre 2000 i 3000 no crec q s'arribin als 4000 o 5000 q s'ha parlat

I per últim, q sigui un derbi de germanor, del bon rotllo, q hi hagi espectacle q es vegi un bon partit i després d'aquest dia, dessitjo tot el millor per al Lleida, la salvació l'aconseguireu sobrats, teniu equip entrenador i afició (quan cal respon)

#48 semprenastic

semprenastic

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 06:28

O no recordeu com són els de Tarragona. Sobretot sobretot: banderes estelades perquè són més fatxes... recordeu sinó que portaven la bandera amb el torito... i moltes de Lleida.


i compte que són perillosos perquè quan vam anar allà va venir un noi ensenyant el puny a un de Lleida perquè el volia pegar a les portes de l'autocar. I sempre hi ha merder. I l'any passat a l'acabar el partit darrera, als vestidors, també volien jaleo.

HEM DE FER PINYA, ENCARA QUE NOMÈS SIGUI PER UNA VEGADA.


si tens aquesta opinio de la gent del nastic vas molt equivocat, no ha de generalitzar aixi a la gent. Primer de tot, dirte que al camp del nastic es veuen mes estelades q no toros..... no se de on treus q som uns faxes, els q porten toros nomes es una penya. es com si dic q tu ets faxa pq hi ha algun toro al camp... va home va!
En segon lloc, encara flipo mes quan dius que "son perillosos".... un cop mes et dic q no generalitzis, que pq 4 matats siguin aixi no ho te pq ser-ho tota la gent de tarragona. SORT PEL PARTIT!

#49 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 07:59

Escolta GUAPO, no provoco simplement dic la realitat. Es nota que no portes els colors a la sang i que vols protegir a algú però la pura realitat és que no hi ha cap partit que haguem acabat bé.

Rectificar es de sabis, però jo no vull rectificar ni puc perquè l'únic que he fet es dir la veritat.

:evil: Engi, noia, vols fer el fotut favor de no provocar maca?Perque nena, no pares de dir tontaries eh!!No perque 4 subnormals del Nàstic s'han de posar a tots al mateix sac, faltaría més amb tota la bona gent que conec de Tarragona que per 4 subnormals de merda els haguessim de col.locar a tots al mateix sac!!Fes el favor de rectificar, o almenys no diguis coses que puguin influir en discussions inutils i provocar merders :x
I tu Nasticboy d'on cullons has sortit tu tan curtet?Perque per dir les imbecilitats que dius ja valdria mes que no escribissis noi, em sembla que tu d'educació no vas gaire sobradet oi?N'hauries d'prendre de tots els nastikers que entren en aquest foro, amb tot el respecte degut, cosa que tu no ho fas.
Ah, i una altra cosa no es Lérida com tu poses, es Lleida per si no ho saps em sembla que fa uns anyets ja que no es diu Lérida, sinò Lleida, t'ho dic pel teu nivell intel.lectual que em sembla que no passa ni de terra. :lol:
P.d:Ei, nastiker-nihon a mi tambe em va passar fa uns dies, em posava que no se que havia escrit 10 missatges en 24 hores i no se que, jo la veritat, no se perque esta fet això tan malament, perque sembla que ens vulguin tallar lo que volem dir....
El qui s'encarregui d'aquesta web que ho arregli, si us plau :wink:



#50 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 08:04

Suposo que hauras llegit els meus missatges i ja veus que a mi els del nastic... como que no me van. Però si m'he decidit contestar-te es per dir-te: Felicitats, m'ha agradat molt el teu missatge. Tan de bo tothom penses com tu. El futbol no ha d'enemistar.

Només deixa'm dir-te que vosaltres aneu sobrats de punts i que ja ens podrieu deixar guanyar, perquè discrepo en que ens salvarem de sobres... ja saps els problemes que tenim amb el club i els tres punts són vitals, ens faran falta a final de temporada.

Felicitats per l'ascens!!!!

per començar dir q estic a favor de tots els aficionats del Lleida q pensen q no se'ls ha de desplaçar i més xq vingui algú de fora. Però bé això ho ha decidit la vostra directiva i suposo q és per tema de seguretat.

80 autocars??? no tants home, jo crec q serem entre 2000 i 3000 no crec q s'arribin als 4000 o 5000 q s'ha parlat

I per últim, q sigui un derbi de germanor, del bon rotllo, q hi hagi espectacle q es vegi un bon partit i després d'aquest dia, dessitjo tot el millor per al Lleida, la salvació l'aconseguireu sobrats, teniu equip entrenador i afició (quan cal respon)



#51 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 08:53

:evil: Engi, noia, vols fer el fotut favor de no provocar maca?Perque nena, no pares de dir tontaries eh!!No perque 4 subnormals del Nàstic s'han de posar a tots al mateix sac, faltaría més amb tota la bona gent que conec de Tarragona que per 4 subnormals de merda els haguessim de col.locar a tots al mateix sac!!Fes el favor de rectificar, o almenys no diguis coses que puguin influir en discussions inutils i provocar merders :x
I tu Nasticboy d'on cullons has sortit tu tan curtet?Perque per dir les imbecilitats que dius ja valdria mes que no escribissis noi, em sembla que tu d'educació no vas gaire sobradet oi?N'hauries d'prendre de tots els nastikers que entren en aquest foro, amb tot el respecte degut, cosa que tu no ho fas.
Ah, i una altra cosa no es Lérida com tu poses, es Lleida per si no ho saps em sembla que fa uns anyets ja que no es diu Lérida, sinò Lleida, t'ho dic pel teu nivell intel.lectual que em sembla que no passa ni de terra. :lol:
P.d:Ei, nastiker-nihon a mi tambe em va passar fa uns dies, em posava que no se que havia escrit 10 missatges en 24 hores i no se que, jo la veritat, no se perque esta fet això tan malament, perque sembla que ens vulguin tallar lo que volem dir....
El qui s'encarregui d'aquesta web que ho arregli, si us plau :wink:


ya me dirás que he dicho... si no os gustan los toros no los mireis pesados, que más da que haya un tio con una bandera en que salga un toro, acaso no hay libertad de expresion?

#52 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 10:57

sera un derbi interessant i molt molt emocionant.... ja tinc ganes de que arribi el dia!! :lol: :twisted:

#53 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 11:20

Escolta GUAPO, no provoco simplement dic la realitat. Es nota que no portes els colors a la sang i que vols protegir a algú però la pura realitat és que no hi ha cap partit que haguem acabat bé.

Rectificar es de sabis, però jo no vull rectificar ni puc perquè l'únic que he fet es dir la veritat.

:evil: Engi, noia, vols fer el fotut favor de no provocar maca?Perque nena, no pares de dir tontaries eh!!No perque 4 subnormals del Nàstic s'han de posar a tots al mateix sac, faltaría més amb tota la bona gent que conec de Tarragona que per 4 subnormals de merda els haguessim de col.locar a tots al mateix sac!!Fes el favor de rectificar, o almenys no diguis coses que puguin influir en discussions inutils i provocar merders :x
I tu Nasticboy d'on cullons has sortit tu tan curtet?Perque per dir les imbecilitats que dius ja valdria mes que no escribissis noi, em sembla que tu d'educació no vas gaire sobradet oi?N'hauries d'prendre de tots els nastikers que entren en aquest foro, amb tot el respecte degut, cosa que tu no ho fas.
Ah, i una altra cosa no es Lérida com tu poses, es Lleida per si no ho saps em sembla que fa uns anyets ja que no es diu Lérida, sinò Lleida, t'ho dic pel teu nivell intel.lectual que em sembla que no passa ni de terra. :lol:
P.d:Ei, nastiker-nihon a mi tambe em va passar fa uns dies, em posava que no se que havia escrit 10 missatges en 24 hores i no se que, jo la veritat, no se perque esta fet això tan malament, perque sembla que ens vulguin tallar lo que volem dir....
El qui s'encarregui d'aquesta web que ho arregli, si us plau :wink:


Va va va venga tranquils k aixo no porta a cap lloc....

#54 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 09:19

sera un derbi interessant i molt molt emocionant.... ja tinc ganes de que arribi el dia!! :lol: :twisted:


jo tb! :twisted:

A veure si podem quedar alguns, com vulgueu, abans del partit :wink: I intercanviem alguna cosa com bufandes o alguna altra cosa :wink: Si algú en té ganes, el meu msn és: mutaito13@hotmail.com

#55 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 10:21

Abans del partit paseu-vos pel bar Gol Sud que esta davant del camp i alli parlem! :wink:

#56 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 10:23

Zorkum tio, tic molt molt interesat en la primera de les dues banderes que has penjat. Que les vas portar a la imprempta?? disme quan te claven i jo ten pago una tio! :lol:

#57 etrusco

etrusco

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 11:52

Suposo que hauras llegit els meus missatges i ja veus que a mi els del nastic... como que no me van. Però si m'he decidit contestar-te es per dir-te: Felicitats, m'ha agradat molt el teu missatge. Tan de bo tothom penses com tu. El futbol no ha d'enemistar.

Només deixa'm dir-te que vosaltres aneu sobrats de punts i que ja ens podrieu deixar guanyar, perquè discrepo en que ens salvarem de sobres... ja saps els problemes que tenim amb el club i els tres punts són vitals, ens faran falta a final de temporada.

Felicitats per l'ascens!!!!


Bé pel q fa a la vostra salvació, jo ho tinc claríssim, l'Eibar i el MalagaB estan gairebé sentenciats, és a dir, queden 2 places només, hi he vist molts equips inferiors al Lleida (almenys aquí al Nou Estadi), Castelló, Ejido, Ferrol entre d'altres.

Una altra cosa són els problemes q teniu: entrenador discutit, jugadors q cobren tard, l'afició q no s'acaba d'enganxar del tot (però en cas de necessitat respondrà segur)... Però teniu equip de sobres Sergio, Bilic, Bruno, Marín, Oscar Rubio (lligueu-lo q és tot un crack de futur).

Ja veuràs com no ho pasareu malament. I per la necessitat de punts, tot dependrà del q fem els dos equips aquesta setmana: si guanyeu a Tenerife fareu un pas inmens, i per part nostra si fem el mateix amb l'Alba anirem menys necessitats.

SORT I A PELS 3 PUNTS A TENERIFE!!!!!!!!!!!!

#58 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 12:01

Ilerlleida mira e nat a 2 una man dit q no q aixo no ho poden fer, i la l'altra man comentat q ells faran el "motlle" i q aixo es el q val pasta q per una surt carillo i q una no val la pena i la bandera tindria de portarla jo que es el q estic buscant "la de la crew de st. jordi" aixi q nose el preu no em lan dit per q els i tinc de dir el tamany tb man comentat que quedara be, q la banderas sera flexible, no quedara com si hagues una taca de pintura.

Man dit q pregunta a una q hi ha a pardinyes al costat del unipreus aquell, ja mi pasare quan puga.

#59 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 12:05

d'acord company, ja diras algo, i si necessites un cop de ma en algo ja sas on trobar-me! Salut!

#60 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 01:49

Bones nastiker_nihon jeje

Bueno dir q els Ultres Tarraco segurament si q es desplaçaran <font color=red>perque</font> ara q van be les coses.... suposo q si q hi aniran, a València va anar un bon nombre i ja es va liar una mica amb els Força Llevant els quals portaven 15 estelades o mes... No m'extranyaria q portesin l'estanquera aquella amb el pollastre :evil: :evil:


no digas mentiras, los ULTRAS TARRACO nunca han llevado ninguna bandera no constitucional, no como vosotros que llevais la bandera estelada. força nastic. viva españa a por ellos, nos vemos en lerida.


Home jo crec q la bandera del país veí no porta un Toro enganxat, crec jo.... :roll: :roll:


en que quedamo, toro o aguila? a ver si lees lo que pones que te contradices tu solito.


Aixó dic jo, He ficat no m'extranyaria q portesin l'estanquera amb l'aguila..... pq ja heu portat la del toro... per tant no m'extranyaria veure l'altra..... jo no he ficat el q dius... apren a llegir i entendre el teu idioma el CATALÀ!!!!!




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos