Ir al contenido


Foto
- - - - -

ANIMACIÓ EL DIA DEL NÁSTIC


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
67 respuestas en este tema

#21 engi28

engi28

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 02:15

Perquè no ho proposem al club i que els tanquin en un corner com fan ells. Encara que tot i aixi estarien la mar de bé perquè allí estem tancats com en una corralina i aqui estarien més lliures. I aixó de que són pacífics res de res, la primera vegada que vaig anar al seu camp va ser ala pretemporada de primera divisió i la paraula més suau: fills de puta i la mare que us va parir. i cada any hi ha hagut jaleo i el que més em fot es que digui un capullo de tarragona que si va venir un tio a ensenyar-li el puny a un de lleida a la porta de l'autocar es perquè nosaltres el vam provocar. ESTUPIDS !!! El pobre noi no va obrir la boca fins que el d'allà el va provocar. Que puguin a primera que així els perdrem de vista.

Ei qui te aquella bandera tan xula de lleida i enorme !!!! Aquella es podria fer servir i la que tenien els Xuts blava que era enorme que esteniem sobre els caps de la gent també.

La gent a Lleida ja esta resignada. No serveix de res protestar en aquest club, ja que es un club mort. Dona la impresio que sel's hi enfot tot i que volen el Lleida pel lluiment personal. No crec que haiguin pensat mai que hi ha gent que pateix igual o mes que ells per aquests club, i que hi ha gent que a fet mes esforços economics que ells pel Lleida, ja que el estatus social dels directius del Lleida i d'un adolescent que sols reb 200 euros al mes es bastant diferent. jo hem vaig deixar 120 euros per poder veure el meu Lleida a Tarragona, pero es aixo no ho saben ni els importa. Aixo si, ells fan molts esforços pel Lleida.... pobrets.......



#22 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 02:17

Llàstima que el partit sigui en setmana santa. Els de Lleida que estiguin per Salou poden aprofitar els busos del nàstic per anar a veure el partit

#23 nononano

nononano

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 614 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 05:00

jo el que no entenc es que en un camp de 13000 persones, el club accepti que vinguin una tercera part del camp d'aficionats rivals. no sera el cas, però, i si es venguessin 9000 entrades d'aficionats del lleida per exemple com si fos el partit en que el lleida es jugues la salvació.

suposo que llavors nomes podrien venir uns 200 aficionats del nastic, que es el % normal d'aficionats rivals.

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 abril 2006 - 05:19

Engi28, jo recordo que hi va haber barullo al acabar el partit, pero el paio aquell del nastic era un inutil, va dir noseke, i ja es va liar, per lo demes de puta mare, jo tinc alli colegues ke vindran al camp, i com a minim vull pasar la mitja part amb ells, xq els Ultras Tarraco no vindran, i si venen com ha dit el Ilerlleida.... xD

EL GOL NORD ES CASA NOSTRA! FORÇA LLEIDA!!

#25 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 06:41

Segueixo preguntant quants anys tens, perquè si amb tot generalitzes...

Lo del corner al Nou Estadi només us puc dir que és on es posa a totes les aficions, vinguin d'on vinguin. I si en vénen més de 100 se'ls acaba posant també a preferent. No sé a què ve aquesta queixa. :roll:

Jo hi aniria encantat a Lateral, però suposo que hauran buscat les entrades més barates. :roll:

Us recordo que anem a veure un partit de futbol entre Lleida i Nàstic on hi aniran 2 aficions més o menys en el mateix nombre. Només guanyarà el que sàpiga animar més, i aquest serà el que es dediqui menys a insultar el rival :wink:

#26 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 abril 2006 - 07:04

En molts camps l'espai per a les aficions rivals són els córners. Nosaltres no en tenim degut a l'estructura del Camp d'Esports.

El que no m'agrada gens és que es posin tots darrere de la porteria nord. Això pot fer sentir al nostre porter pitjor que en qualsevol altre camp rival. Es pot donar el cas que el nostre porter jugui molt més presionat a casa seva que en camp contrari... Viurà un infern al seu propi camp i això comporta un alt risc a l'hora de fer la seva feina ben feta...

#27 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 07:05

Engi, potser tens algo de raó,perque aquell inutil, encara que sigues un desgrasciat si que va dir no se que contra el Lleida, jo recordo jo mateix alla li vaig replicar i li vaig dir que fotes el camp, i concretament si que li vaig faltar el respecte perque s'ho mereixia pero escolta'm una cosa, per un miserable seguidor has de dir que tens ganes al Gimnàstic? :evil: Que no veus que era un maleit cobard?I si et va dir no se que, doncs li pegues una bofetada i segur que l'inutil fot el camp a plorar per cames, jaja!!! :lol: No veus que era un merdós?
Noia, no se, pero em sembla que t'equivoques eh!!
L'aficio del Nastic es de 10 i amb nosaltres es van portar com ho ha dit el Shinji01, de puta mare,pero es clar de subnoramls n'hi han a tot arreu i aquell va ser una excepció de lo que es l'afició del Nàstic, sempre correcte amb nosdaltres i amb l'equip.
Noia, no generalitzis més i rectifica el que estas dient que lo que hem de fer es agermanar les aficions i encara que en un partit de futbol volguerm que els nostres equips guanyin hem de demostrar que ens portem de conya i predicar exemple a les altres aficiosn d'arreu d'Espanya.
Lleida i Nàstic agermanats sempre!

#28 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 07:06

Bones nastiker_nihon jeje

Bueno dir q els Ultres Tarraco segurament si q es desplaçaran pq ara q van be les coses.... suposo q si q hi aniran, a València va anar un bon nombre i ja es va liar una mica amb els Força Llevant els quals portaven 15 estelades o mes... No m'extranyaria q portesin l'estanquera aquella amb el pollastre :evil: :evil:

#29 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 07:10

pero escolta'm una cosa, per un miserable seguidor has de dir que tens ganes al Gimnàstic? :evil: Que no veus que era un maleit cobard?I si et va dir no se que, doncs li pegues una bofetada i segur que l'inutil fot el camp a plorar per cames, jaja!!! :lol: No veus que era un merdós?
Noia, no se, pero em sembla que t'equivoques eh!!
L'aficio del Nastic es de 10 i amb nosaltres es van portar com ho ha dit el Shinji01, de **** mare,pero es clar de subnoramls n'hi han a tot arreu i aquell va ser una excepció de lo que es l'afició del Nàstic, sempre correcte amb nosdaltres i amb l'equip.
Noia, no generalitzis més i rectifica el que estas dient que lo que hem de fer es agermanar les aficions i encara que en un partit de futbol volguerm que els nostres equips guanyin hem de demostrar que ens portem de conya i predicar exemple a les altres aficiosn d'arreu d'Espanya.
Lleida i Nàstic agermanats sempre!


Tampoc es 1 persona, tots els ULTRES TARRACO i algun q altre més us tenen molta mania.... i per tant no us extranyi escoltar algun PUTA LLEIDA o algo aixi.... pq aquesta gent es així.... i ara van bastants al Nou Estadi.... esperem q a Lleida no pasin del mig centenar :roll: :roll:


Pero tots els altres ens comportarem com veritables tarragonins q som!!!

Vinga FORÇA LLEIDA i FORÇA NÀSTIC!!!

#30 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 07:16

Si ja ho se ja ho se, que la resta sou cullunuts com els que entreu en aquest foro que francament tot i la rivalitat entre cometes se us te que felicitar per la vostra educació.
El que passa es que aquest Ultres Tarraco son violents i ja se sap, pero ei, si va bvindre 1 persona nomes i et dire una altra cosa, va fugir per cames i de ben segur que si no venen tot elg rupet sencer no venen allà on estavem nosaltres al Nou Estadi.
Però Nastiker-Cat, repteixo que la resta d'afició, ja t'ho dic, un 10!!
Us vau comportar com una afició de primera, senzillament així, i no per 4 subnormals no us tenen que embrutar el nom del vostre club ni la vostra afició.
Jo t'ho torno ara:Visca el Lleida força Nastic! :wink:

#31 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 07:23

Segueixo preguntant quants anys tens, perquè si amb tot generalitzes...

Lo del corner al Nou Estadi només us puc dir que és on es posa a totes les aficions, vinguin d'on vinguin. I si en vénen més de 100 se'ls acaba posant també a preferent. No sé a què ve aquesta queixa. :roll:

Jo hi aniria encantat a Lateral, però suposo que hauran buscat les entrades més barates. :roll:

Us recordo que anem a veure un partit de futbol entre Lleida i Nàstic on hi aniran 2 aficions més o menys en el mateix nombre. Només guanyarà el que sàpiga animar més, i aquest serà el que es dediqui menys a insultar el rival :wink:


Val lo mateix al lateral que als dos gols. No se perque ens ho fan aixo. Us podrien posar perfectament al lateral alt que hi ha proutes localitats i que mai no hi ha ningu.

#32 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 07:41

Bones nastiker_nihon jeje

Bueno dir q els Ultres Tarraco segurament si q es desplaçaran <font color=red>perque</font> ara q van be les coses.... suposo q si q hi aniran, a València va anar un bon nombre i ja es va liar una mica amb els Força Llevant els quals portaven 15 estelades o mes... No m'extranyaria q portesin l'estanquera aquella amb el pollastre :evil: :evil:


no digas mentiras, los ULTRAS TARRACO nunca han llevado ninguna bandera no constitucional, no como vosotros que llevais la bandera estelada. força nastic. viva españa a por ellos, nos vemos en lerida.

#33 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 07:45

Bones nastiker_nihon jeje

Bueno dir q els Ultres Tarraco segurament si q es desplaçaran <font color=red>perque</font> ara q van be les coses.... suposo q si q hi aniran, a València va anar un bon nombre i ja es va liar una mica amb els Força Llevant els quals portaven 15 estelades o mes... No m'extranyaria q portesin l'estanquera aquella amb el pollastre :evil: :evil:


no digas mentiras, los ULTRAS TARRACO nunca han llevado ninguna bandera no constitucional, no como vosotros que llevais la bandera estelada. força nastic. viva españa a por ellos, nos vemos en lerida.


Home jo crec q la bandera del país veí no porta un Toro enganxat, crec jo.... :roll: :roll:

#34 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 abril 2006 - 08:33

espero ke vingui molta gent al camp i animi fort. ke se sentin els aficionats del lleida i no del nastic.

i esperem ke sigui un dels dies de mes afluencia de l'any.

#35 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 abril 2006 - 08:55

la estelada no es anticonstitucional.

#36 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 09:06

A LLEIDA SOM GENT PACIFICA !!!!

NO SE SI TE N'HAS ENTERAT PERO CATALUNYA TE LA SEVA PROPIA BANDERA.

Bones nastiker_nihon jeje

Bueno dir q els Ultres Tarraco segurament si q es desplaçaran <font color=red>perque</font> ara q van be les coses.... suposo q si q hi aniran, a València va anar un bon nombre i ja es va liar una mica amb els Força Llevant els quals portaven 15 estelades o mes... No m'extranyaria q portesin l'estanquera aquella amb el pollastre :evil: :evil:


no digas mentiras, los ULTRAS TARRACO nunca han llevado ninguna bandera no constitucional, no como vosotros que llevais la bandera estelada. força nastic. viva españa a por ellos, nos vemos en lerida.



#37 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 09:18

Bones nastiker_nihon jeje

Bueno dir q els Ultres Tarraco segurament si q es desplaçaran <font color=red>perque</font> ara q van be les coses.... suposo q si q hi aniran, a València va anar un bon nombre i ja es va liar una mica amb els Força Llevant els quals portaven 15 estelades o mes... No m'extranyaria q portesin l'estanquera aquella amb el pollastre :evil: :evil:


no digas mentiras, los ULTRAS TARRACO nunca han llevado ninguna bandera no constitucional, no como vosotros que llevais la bandera estelada. força nastic. viva españa a por ellos, nos vemos en lerida.


Home jo crec q la bandera del país veí no porta un Toro enganxat, crec jo.... :roll: :roll:


en que quedamo, toro o aguila? a ver si lees lo que pones que te contradices tu solito.

#38 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 09:18

Bones nastiker_nihon jeje

Bueno dir q els Ultres Tarraco segurament si q es desplaçaran <font color=red>perque</font> ara q van be les coses.... suposo q si q hi aniran, a València va anar un bon nombre i ja es va liar una mica amb els Força Llevant els quals portaven 15 estelades o mes... No m'extranyaria q portesin l'estanquera aquella amb el pollastre :evil: :evil:


no digas mentiras, los ULTRAS TARRACO nunca han llevado ninguna bandera no constitucional, no como vosotros que llevais la bandera estelada. força nastic. viva españa a por ellos, nos vemos en lerida.


Home jo crec q la bandera del país veí no porta un Toro enganxat, crec jo.... :roll: :roll:


en que quedamo, toro o aguila? a ver si lees lo que pones que te contradices tu solito.

#39 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 09:54

FILL DE ****. AIXÒ SI QUE HO ENTENS NO?????????? VINE SI TENS COLLONS!"!!!!

A LLEIDA SOM GENT PACIFICA PERÒ SI VAS AMB AQUEST PLAN VIGILA QUE HI HA L'HOSPITAL AL COSTAT DEL CAMP!!!!

NO SE SI TE N'HAS ENTERAT PERO CATALUNYA TE LA SEVA PROPIA BANDERA. CAPULLO

Bones nastiker_nihon jeje

Bueno dir q els Ultres Tarraco segurament si q es desplaçaran <font color=red>perque</font> ara q van be les coses.... suposo q si q hi aniran, a València va anar un bon nombre i ja es va liar una mica amb els Força Llevant els quals portaven 15 estelades o mes... No m'extranyaria q portesin l'estanquera aquella amb el pollastre :evil: :evil:


no digas mentiras, los ULTRAS TARRACO nunca han llevado ninguna bandera no constitucional, no como vosotros que llevais la bandera estelada. força nastic. viva españa a por ellos, nos vemos en lerida.



jijij :D :D :D :D

#40 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 10:01

85 autocars he sentit no?????? Joderrrrrrrr los pelaos! Ja verem en el joc!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos