Ir al contenido


Foto
- - - - -

ANIMACIÓ EL DIA DEL NÁSTIC


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
67 respuestas en este tema

#61 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 03:03

Bones nastiker_nihon jeje

Bueno dir q els Ultres Tarraco segurament si q es desplaçaran <font color=red>perque</font> ara q van be les coses.... suposo q si q hi aniran, a València va anar un bon nombre i ja es va liar una mica amb els Força Llevant els quals portaven 15 estelades o mes... No m'extranyaria q portesin l'estanquera aquella amb el pollastre :evil: :evil:


no digas mentiras, los ULTRAS TARRACO nunca han llevado ninguna bandera no constitucional, no como vosotros que llevais la bandera estelada. força nastic. viva españa a por ellos, nos vemos en lerida.


Home jo crec q la bandera del país veí no porta un Toro enganxat, crec jo.... :roll: :roll:


en que quedamo, toro o aguila? a ver si lees lo que pones que te contradices tu solito.


Aixó dic jo, He ficat no m'extranyaria q portesin l'estanquera amb l'aguila..... <font color=red>perque</font> ja heu portat la del toro... per tant no m'extranyaria veure l'altra..... jo no he ficat el q dius... apren a llegir i entendre el teu idioma el CATALÀ!!!!!


mi idioma es el español y luego el catalan.

#62 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 08:40

Pfffffffff sempre = jujujuju ens saludaras no Nasticboy?? :P:P

#63 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 09:15

Pfffffffff sempre = jujujuju ens saludaras no Nasticboy?? :P:P

no lo dudes

#64 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 abril 2006 - 09:36

e posat el link de la foto ja q nose x q no es veu pero <font color=red>bueno</font>......

aquestes 2 banderes avui les portare a una imprenta aveure quant costen i si tot ba be el dia del nastic estaran penjades par alli al gol nord ;) la q es amb el fondo gris estara amb fondo blau aixo si molt grans no seran seran 1,50 metres per 1 m aproximadament


COLLONS q entre tots em de donar color pocs q serem!!!!

Posted Image



Posted Image


wapixximes les banderes, espero poder gaudir i veure-les el partit del nàstic!!

#65 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 abril 2006 - 05:04

:evil: Engi, nena, vols fer el fotut favor de no faltar mes el respecte i de no dir tantes mentides?Una, porto 10 anys de soci, no em diguis qui porta el Lleida mes a la sang, dos, estas escampant per tot el foro que l'afició del Nàstic es violenta i loq ue estas fent es alarmar innecessariament a la gent i tambe estasprovocant ala gent, que tambe n'hi ha molta del Lleida que li te tirria al Nàstic a anar contra ells.
Ves amb compte amb el que dius, que no veus que lo que fas es dir tonteríes?Primer, tingue'm a mi un respecte com a persona, que no me l'has tingut en cap moment noieta, perque jo a tu no t'he dit en cap moment que no portis el Lleida a la sang, al contrari, ja em crc que ets una seguidora fidel de l'equip, pero tu no ets ningu per dir qui porta el Lleida mes a dins que tu o qui no, tots estem aqui per remar a la mateixa direcció i punt i final!! :evil: A veure si aprens a no dir tantes chorrades seguides que encara espatllaràs el forum :lol:
Nastikers, tranquils, ja sabem qui es qui, i sabem que vosaltres sou gent pacífica menys Ultres tarraco, pero vosaltres sereu molt ben rebuts tots al Camp d'Esports.
Això si menys el Nasticboy aquest i com es diu l'altre brètol, que tambe ve aqui a provocar?Un que porta la bandera amb el toro?No soc nacionalista ni tinc res en contra pero crec que això dur-ho aqui es provocar, entenc jo...
Visca el derby en pau cullonsssss!!!!

#66 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 abril 2006 - 11:33

No té faltat al respecte. Si tu portes 10 anys com a soci et diré que jo en porto 16 (et sembla poc).

Les coses les sé reconeixer i el forum no el malmetre, si el llegeixes tot, podràs veure que vaig contestar a un del nastic felicitant-lo per tot el que deia.

Potser ets tu qui has de rectificar.


:evil: Engi, nena, vols fer el fotut favor de no faltar mes el respecte i de no dir tantes mentides?Una, porto 10 anys de soci, no em diguis qui porta el Lleida mes a la sang, dos, estas escampant per tot el foro que l'afició del Nàstic es violenta i loq ue estas fent es alarmar innecessariament a la gent i tambe estasprovocant ala gent, que tambe n'hi ha molta del Lleida que li te tirria al Nàstic a anar contra ells.
Ves amb compte amb el que dius, que no veus que lo que fas es dir tonteríes?Primer, tingue'm a mi un respecte com a persona, que no me l'has tingut en cap moment noieta, perque jo a tu no t'he dit en cap moment que no portis el Lleida a la sang, al contrari, ja em crc que ets una seguidora fidel de l'equip, pero tu no ets ningu per dir qui porta el Lleida mes a dins que tu o qui no, tots estem aqui per remar a la mateixa direcció i punt i final!! :evil: A veure si aprens a no dir tantes chorrades seguides que encara espatllaràs el forum :lol:
Nastikers, tranquils, ja sabem qui es qui, i sabem que vosaltres sou gent pacífica menys Ultres tarraco, pero vosaltres sereu molt ben rebuts tots al Camp d'Esports.
Això si menys el Nasticboy aquest i com es diu l'altre brètol, que tambe ve aqui a provocar?Un que porta la bandera amb el toro?No soc nacionalista ni tinc res en contra pero crec que això dur-ho aqui es provocar, entenc jo...
Visca el derby en pau cullonsssss!!!!



#67 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 abril 2006 - 12:08

els del Nastic es podrien possar a gol sud que es on tindrien que anari i nosalteres que per aixo sempre venim al camp d`esports el gol Norf



Força Lleida
Anims Lleida

#68 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 08 abril 2006 - 10:02

No té faltat al respecte. Si tu portes 10 anys com a soci et diré que jo en porto 16 (et sembla poc).

Jo estic alarmant????????????? SISSISISISISISISI, he sigut jo qui he contractat 6 vegades més el mossos d'esquadra perquè els considero oportuns. He sigut jo qui he llogat més seguretat, he sigut jo qui obro la porta 5 perquè ni tan sols hagin d'entrar per on nosaltres.

Les coses les sé reconeixer i el forum no el malmetre, si el llegeixes tot, podràs veure que vaig contestar a un del nastic felicitant-lo per tot el que deia.


A veure, siguem realistes... per molt que vinguessin 3000 jipis pacifistes antiviolencia les mesures de seguretat serien les mateixes. És el que té un desplaçament d'aquesta magnitud.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos