Ir al contenido


Foto
- - - - -

ANIMACIÓ EL DIA DEL NÁSTIC


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
67 respuestas en este tema

#1 engi28

engi28

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 07:31

Primer de tot hem d'aconseguir que la gent vagui al camp d'esports el dia del nastic. Com? Donant algun incentiu: regalant entrades als socis del Lleida o per la compra d'una una altra, això nomès als del Lleida, és clar.

Un cop estem al camp hem de buscar una manera espectacular de rebre a l'equip: tipus mosaic Barça-Madrid.

Bombos a tope i crits fins deixar-hi la veu. Els hem de maxacar moralment i amb gols. O no recordeu com són els de Tarragona. Sobretot sobretot: banderes estelades perquè són més fatxes... recordeu sinó que portaven la bandera amb el torito... i moltes de Lleida.

Hem de deixar el Camp d'Esports per damunt de tot i fer callar a aquests que venen.

FORÇA LLEIDA !!!!!!!

i compte que són perillosos perquè quan vam anar allà va venir un noi ensenyant el puny a un de Lleida perquè el volia pegar a les portes de l'autocar. I sempre hi ha merder. I l'any passat a l'acabar el partit darrera, als vestidors, també volien jaleo.

HEM DE FER PINYA, ENCARA QUE NOMÈS SIGUI PER UNA VEGADA.

#2 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 11:45

e posat el link de la foto ja q nose x q no es veu pero weno......

aquestes 2 banderes avui les portare a una imprenta aveure quant costen i si tot ba be el dia del nastic estaran penjades par alli al gol nord ;) la q es amb el fondo gris estara amb fondo blau aixo si molt grans no seran seran 1,50 metres per 1 m aproximadament


COLLONS q entre tots em de donar color pocs q serem!!!!

Posted Image

Posted Image

#3 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:13

Primer de tot hem d'aconseguir que la gent vagui al camp d'esports el dia del nastic. Com? Donant algun incentiu: regalant entrades als socis del Lleida o per la compra d'una una altra, això nomès als del Lleida, és clar.

Un cop estem al camp hem de buscar una manera espectacular de rebre a l'equip: tipus mosaic Barça-Madrid.

Bombos a tope i crits fins deixar-hi la veu. Els hem de maxacar moralment i amb gols. O no recordeu com són els de Tarragona. Sobretot sobretot: banderes estelades perquè són més fatxes... recordeu sinó que portaven la bandera amb el torito... i moltes de Lleida.

Hem de deixar el Camp d'Esports per damunt de tot i fer callar a aquests que venen.

FORÇA LLEIDA !!!!!!!

i compte que són perillosos perquè quan vam anar allà va venir un noi ensenyant el puny a un de Lleida perquè el volia pegar a les portes de l'autocar. I sempre hi ha merder. I l'any passat a l'acabar el partit darrera, als vestidors, també volien jaleo.
HEM DE FER PINYA, ENCARA QUE NOMÈS SIGUI PER UNA VEGADA.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Quants anys tens? :lol: :lol: :lol:

Jo sóc independentista, de Tarragona i del Nàstic des de fa molts anys. De debò creus que tots els tarragonins són fatxes? :lol: Els que vosaltres coneixeu són uns descerebrats anomenats Ultras Tarraco, que són de tot menys intel·ligents. A cada partit del Nàstic hi ha una rojigualda (la seva) i 5 o 6 estelades. Més o menys igual que a Lleida (menys la rojigualda). No ens posis a tots al mateix sac. Si et van aixecar el puny devia ser epr alguna cosa. :wink: No els devies insultar? :wink:

Ànims i a veure si us salveu. M'agradaria que pugessiu vosaltres també, però ja és massa tard. Almenys guanyeu aquest diumenge contra el Tenerife i així arribareu al Lleida-Nàstic sense pressions i tots ens ho passarem bé :wink:

Com diu el vostre himne: VISCA EL LLEIDA! :wink:

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:14

Primer de tot hem d'aconseguir el que es nostre, el gol nord, i despres pintar-lo de color blau!! S'ha de pensar en alguna cosa per contrarrestar els seguidors del Nastic!

#5 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:18

Primer de tot hem d'aconseguir el que es nostre, el gol nord, i despres pintar-lo de color blau!! S'ha de pensar en alguna cosa per contrarrestar els seguidors del Nastic!


Ja han demanat 4000 entrades i segons el vostre club, els del gol nord aniran al gol sud. :roll: Però si us sentiu envaïts, nos us pegarem, tranquils :wink: Podeu estar (com nosaltres us deixem al Nou Estadi) a la vostra localitat sense problemes. :wink:

Es vol aprofitar per agermanar les aficions, i si vosaltres voleu aconseguir que no ens agermanem, allà valtros. Que us ho passeu bé insultant-nos o el que us dongui la gana. Però una cosa sí que us diré: vindrem uns 2000-3000 nastikers i això no ho podeu impedir. A veure si sou més valtros i aconseguim un Camp d'Esports mitjanament ple :wink:

#6 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:33

els mossosn no deixaran passar a ningu, no deixaran estar les 2 aficions juntes aixo ja esta parlat i ho ordena el club aixi q uns a un costat i els altres a l'altre.

#7 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:37

els mossosn no deixaran passar a ningu, no deixaran estar les 2 aficions juntes aixo ja esta parlat i ho ordena el club aixi q uns a un costat i els altres a l'altre.


Doncs llavors no ho entenc. :roll: Us haurien de deixar estar on volguessiu, això penso jo. :roll:

#8 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:38

http://us.a2.yahoofs.com/users/44324becz5bddccd6/e3e3/__sr_/3300.jpg?phIQlMEBtbe5QmAl


http://us.a2.yahoofs...hIQlMEBjB3atPqL



Posted Image

Posted Image

e posat el link de la foto ja q nose x q no es veu pero <font color=red>bueno</font>......

aquestes 2 banderes avui les portare a una imprenta aveure quant costen i si tot ba be el dia del nastic estaran penjades par alli al gol nord ;) la q es amb el fondo gris estara amb fondo blau aixo si molt grans no seran seran 1,50 metres per 1 m aproximadament


COLLONS q entre tots em de donar color pocs q serem!!!!



pots tornar a ficar els imatges?

K kostaria fer unes 50 banderes blaves de tamany mig ? Es kuestió d'ana a alguna tenda de teixits, reunir kuartos entre tots (es podria obrir un compte a a alguna caixa i k la gent hi fiki la voluntat o fer pagar una quota..) i comprar tubs de pvc...
k men dieu?

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:42

nastiquer_nihon, quan e escrit el meu post el teu no l'havia vist. Jo no dic re de l'aficio del Nastic, tot al contrari, sereu molt benvingut, de veritat! :wink: (tret dels ultras tarraco que si tenen l'intencio de vindre a Lleida poden sortir amb calçotets) Jo del que hem queixo es de la nostra directiva, que vol treuren's de la nostra grada per ficar-vos a valtres, i jo aixo ho concidero com una falta de respecte per l'aficio del Lleida de part de la nostra directiva. Quan vingueu a Lleida paseu-vos perl bar Gol Sud i alli a base de birres ens agermanem tant com vulgueu! :lol:

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 abril 2006 - 12:45

No s´han de treure les coses de contexte, si venen 3000 ó mes es perque van bé, perque si estigessin com nosaltres vendrien 300-400, son coses del la vida, tothom s´apunta a carro guanyador...
Com a gol sud no hi caben el millor lloc es gol nord, encara que ens pesi.

Sigueu benvinguts tota la bona gent de Tarragona!!!



Visca el Lleida...

#11 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:48

nastiquer_nihon, quan e escrit el meu post el teu no l'havia vist. Jo no dic re de l'aficio del Nastic, tot al contrari, sereu molt benvingut, de veritat! :wink: (tret dels ultras tarraco que si tenen l'intencio de vindre a Lleida poden sortir amb calçotets) Jo del que hem queixo es de la nostra directiva, que vol treuren's de la nostra grada per ficar-vos a valtres, i jo aixo ho concidero com una falta de respecte per l'aficio del Lleida de part de la nostra directiva. Quan vingueu a Lleida paseu-vos perl bar Gol Sud i alli a base de birres ens agermanem tant com vulgueu! :lol:


Això espero, que no vinguin... :roll: En conec algns i la majoria no han acabat la ESO... :roll:

Si jo també ho trobo fatal! És increïble que us fotin fora d'aquesta manera. Però la solució no és no anar al camp. És anar al camp i portar una pancarta :wink:

#12 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:48

Primer de tot hem d'aconseguir el que es nostre, el gol nord, i despres pintar-lo de color blau!! S'ha de pensar en alguna cosa per contrarrestar els seguidors del Nastic!


Ja han demanat 4000 entrades i segons el vostre club, els del gol nord aniran al gol sud. :roll: Però si us sentiu envaïts, nos us pegarem, tranquils :wink: Podeu estar (com nosaltres us deixem al Nou Estadi) a la vostra localitat sense problemes. :wink:

Es vol aprofitar per agermanar les aficions, i si vosaltres voleu aconseguir que no ens agermanem, allà valtros. Que us ho passeu bé insultant-nos o el que us dongui la gana. Però una cosa sí que us diré: vindrem uns 2000-3000 nastikers i això no ho podeu impedir. A veure si sou més valtros i aconseguim un Camp d'Esports mitjanament ple :wink:


no t'has de prendre tots aquests comentaris com una mostra de rivalitat extrema.....vosaltres és evident, faltaria menys, teniu tot el dret a venir al camp d'esports i animar a mort al gimnàstic, però el soci que té localitat a gol nord si ens posem estrictes també és una mica de discriminació no fer-lo marxar cap a gol sud...?avere les coses kom sigon, a mi m'explikes k tu fan al camp del nastic xk vé noseki a jugar i també ho veuria igual....i tampok podeu esperar k vulguem la victoria del nastic...evidentment vull k pugi...xo avere...el k no podem fer és desitjar k el lleida us regali tres punts k desgraciadament són ademés vitals per a nosaltres....k es vegi un bon futbol i k els dos ekips a final de temporada aconsegueixin el k estan desitjant!!i visca una catalunya agermanada!! i sobretot, igualitaria!!

#13 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:50

No s´han de treure les coses de contexte, si venen 3000 ó mes es perque van bé, perque si estigessin com nosaltres vendrien 300-400, son coses del la vida, tothom s´apunta a carro guanyador...
Com a gol sud no hi caben el millor lloc es gol nord, encara que ens pesi.

Sigueu benvinguts tota la bona gent de Tarragona!!!



Visca el Lleida...


És clar, però vindriem igualment :wink: Encara m'enrecordo quan ens vau deixar el camp per lo de la sanció de 6 partits. Em sembla que un d'aquests el vam jugar a casa vostra i van anar 1000 o més. I això que no podiem aconseguir res... :wink:

Quanta gent hi cap al Gol Nord i quanta al Gol sud? :?

#14 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:53

Primer de tot hem d'aconseguir el que es nostre, el gol nord, i despres pintar-lo de color blau!! S'ha de pensar en alguna cosa per contrarrestar els seguidors del Nastic!


Ja han demanat 4000 entrades i segons el vostre club, els del gol nord aniran al gol sud. :roll: Però si us sentiu envaïts, nos us pegarem, tranquils :wink: Podeu estar (com nosaltres us deixem al Nou Estadi) a la vostra localitat sense problemes. :wink:

Es vol aprofitar per agermanar les aficions, i si vosaltres voleu aconseguir que no ens agermanem, allà valtros. Que us ho passeu bé insultant-nos o el que us dongui la gana. Però una cosa sí que us diré: vindrem uns 2000-3000 nastikers i això no ho podeu impedir. A veure si sou més valtros i aconseguim un Camp d'Esports mitjanament ple :wink:


no t'has de prendre tots aquests comentaris com una mostra de rivalitat extrema.....vosaltres és evident, faltaria menys, teniu tot el dret a venir al camp d'esports i animar a mort al gimnàstic, però el soci que té localitat a gol nord si ens posem estrictes també és una mica de discriminació no fer-lo marxar cap a gol sud...?avere les coses <font color=red>com</font> sigon, a mi m'explikes k tu fan al camp del nastic xk vé noseki a jugar i també ho veuria igual....i tampok podeu esperar k vulguem la victoria del nastic...evidentment vull k pugi...<font color=red>pero</font> avere...el k no podem fer és desitjar k el lleida us regali tres punts k desgraciadament són ademés vitals per a nosaltres....k es vegi un bon futbol i k els dos ekips a final de temporada aconsegueixin el k estan desitjant!!i visca una catalunya agermanada!! i sobretot, igualitaria!!


Si, per això jo també em queixo! :wink: A mi també em doldria, i més quan segurament algún aficionat del Lleida hi cabria. Però potser és millor que estem tots junts. Suposo que hauran buscat l'entrada més barata i on poguem estar tots junts per no armar follon. :wink:

#15 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:53

La gent a Lleida ja esta resignada. No serveix de res protestar en aquest club, ja que es un club mort. Dona la impresio que sel's hi enfot tot i que volen el Lleida pel lluiment personal. No crec que haiguin pensat mai que hi ha gent que pateix igual o mes que ells per aquests club, i que hi ha gent que a fet mes esforços economics que ells pel Lleida, ja que el estatus social dels directius del Lleida i d'un adolescent que sols reb 200 euros al mes es bastant diferent. jo hem vaig deixar 120 euros per poder veure el meu Lleida a Tarragona, pero es aixo no ho saben ni els importa. Aixo si, ells fan molts esforços pel Lleida.... pobrets.......

#16 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:54

La gent a Lleida ja esta resignada. No serveix de res protestar en aquest club, ja que es un club mort. Dona la impresio que sel's hi enfot tot i que volen el Lleida pel lluiment personal. No crec que haiguin pensat mai que hi ha gent que pateix igual o mes que ells per aquests club, i que hi ha gent que a fet mes esforços economics que ells pel Lleida, ja que el estatus social dels directius del Lleida i d'un adolescent que sols reb 200 euros al mes es bastant diferent. jo hem vaig deixar 120 euros per poder veure el meu Lleida a Tarragona, pero es aixo no ho saben ni els importa. Aixo si, ells fan molts esforços pel Lleida.... pobrets.......


120 €¿¿??? 8O 8O Anaves amb avió o què? :lol:

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 12:57

jeje no no.. vaig pagar les peles pel bus, pero jo no podia sortir a les 3 pq entreno a crios i me jugaven a les 3 precisament.. aixi que al acabar el partit vaig pillar un taxi i cap a Tarraco. 100 € de Taxi i 20 del bus sols per tornar... pero escolta.. content estic de haver-ho pagat!! Sense voler burtxar, el 0-2 va valdre la pena! :lol:

#18 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 01:00

jeje no no.. vaig pagar les peles pel bus, pero jo no podia sortir a les 3 <font color=red>perque</font> entreno a crios i me jugaven a les 3 precisament.. aixi que al acabar el partit vaig pillar un taxi i cap a Tarraco. 100 € de Taxi i 20 del bus sols per tornar... pero escolta.. content estic de haver-ho pagat!! Sense voler burtxar, el 0-2 va valdre la pena! :lol:


juer xDD :lol: Jo no he pagat un taxi en ma vida. Estan caríssims. Sobretot Tarragona. 8O

#19 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 01:08

Primer de tot hem d'aconseguir el que es nostre, el gol nord, i despres pintar-lo de color blau!! S'ha de pensar en alguna cosa per contrarrestar els seguidors del Nastic!


Ja han demanat 4000 entrades i segons el vostre club, els del gol nord aniran al gol sud. :roll: Però si us sentiu envaïts, nos us pegarem, tranquils :wink: Podeu estar (com nosaltres us deixem al Nou Estadi) a la vostra localitat sense problemes. :wink:

Es vol aprofitar per agermanar les aficions, i si vosaltres voleu aconseguir que no ens agermanem, allà valtros. Que us ho passeu bé insultant-nos o el que us dongui la gana. Però una cosa sí que us diré: vindrem uns 2000-3000 nastikers i això no ho podeu impedir. A veure si sou més valtros i aconseguim un Camp d'Esports mitjanament ple :wink:


M'astas dient que el nostre club les penyes que hi ha al gol nord ens faran anar al gol sud?
Aneusen vosaltres entre el lateral alt que hi ha molt lloc i el gol sud

#20 engi28

engi28

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 02:06

Totalment d'acord.
Es podrien demanar que ho subvencionés algú o alguna empresa.

Hem d'acollonir als de Tarragona que els hi tinc ganes.

http://us.a2.yahoofs.com/users/44324becz5bddccd6/e3e3/__sr_/3300.jpg?phIQlMEBtbe5QmAl


http://us.a2.yahoofs...hIQlMEBjB3atPqL



Posted Image

Posted Image

e posat el link de la foto ja q nose x q no es veu pero <font color=red>bueno</font>......

aquestes 2 banderes avui les portare a una imprenta aveure quant costen i si tot ba be el dia del nastic estaran penjades par alli al gol nord ;) la q es amb el fondo gris estara amb fondo blau aixo si molt grans no seran seran 1,50 metres per 1 m aproximadament


COLLONS q entre tots em de donar color pocs q serem!!!!



pots tornar a ficar els imatges?

K kostaria fer unes 50 banderes blaves de tamany mig ? Es kuestió d'ana a alguna tenda de teixits, reunir kuartos entre tots (es podria obrir un compte a a alguna caixa i k la gent hi fiki la voluntat o fer pagar una quota..) i comprar tubs de pvc...
k men dieu?






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos