Ir al contenido


Foto
- - - - -

Plantilla 2016/2017


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
229 respuestas en este tema

#121 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 julio 2016 - 11:55

ILER estara a Segona A intentant competir per pujar a Primera Divisio com fa uns 10 anys aproximadament on curiosament va coincir amb el Lleida (Unió Esportiva Lleida en aquells anys ja darrers de la seva gloriosa historia).

No dubtis que Lorca mes d'hora que tard assaltara la Segona A i com he dit potser la 1a Divisio i tot i despres tots aqui a plorar perque no han vimgut a Lleida.

Aixi anem, projecte de poble club de poble, mai n'aprendran els dirigents de Ponent d'on estan els projectes de veritat, jo faig negocis amb Xina i flipes la de diners que tenen i com volen entrar al futbol europeu pero aqui els Esteve aixo els importa una bona merda perque volen seguir fent el pena com si estiguessin a la Play Station o al PC Futbol de la meva epoca, molt patetic tot plegat i aixi no sortirem mai de la Segona B, ho teniem aquest any gracies a Idiakez que NO a la Directiva i sobretot gracies a aquests jugadors que han aguantat una situacio de MOBBING EXTREM i han demostrat una professionalitat impresionant, llastima dels penals a Sevilla pero sense aquesta comunio del vestidor com va dir Idiakez en una entrevista al diari Segre el Lleida hagues acabat la lliga a meitat de taula i gracies a aquesta comunio entre jugadors i cos tecnic casi tornem a Segona A, i mireu com foten el camp tots els jugadors denotant el deplorable tracte que ha dispensat aquesta penosa i vergonyosa Junta Directiva actual.

 

Cuanta collonada junta. Ja amb la primera frase se m'han caigut els ous al terra. El adivino...



#122 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 14 julio 2016 - 07:15

 


  • o han agraït

#123 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2016 - 07:27

Fotre diners a punta pala obvianent ajuda, pero no asegura RES!

Sino Xavier, pregunta per Valencia a veure q tal els hi ha anat als del Huracan, que també fa 4-5 anys quan van començar tenien objectiu de pujar en 2-3 anys fotent diners a dojo.
O als del Atletic Balears, fichan al ¿Antoñito?
O Gaspar en el Sant Andreu. I aixó sol el grup III.

Tan de bo tinguessim millons per invertir al Lleida, pero aixó no asegura res, "sol" facilita.

Tema apart, es que a mi dels inversos millonaris de Asia, el que em tira enrere es la seva actitud, i poc interes per la masa social. Pero veient com estem amb els Esteve, potser no ens canviaria gaire la situació xd.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#124 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 14 julio 2016 - 07:44

Habemus Míster! Siveiro serà el nou entrenador, segons informa avui Segre.

Havia entrenat al Balears amb el qual va jugar un PO d'ascens.

 

Veurem si es confirma durant les pròximes ha notícia.



#125 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 julio 2016 - 09:09

Temps al temps amb els xinos del Lorca, ja us ho recordare ja....

Ja tenim nou Mister, Gustavo Siviero ojala tingui sort i exits al Lleida!!

#126 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 15 julio 2016 - 11:39

Dillums dia 18 inici pretemporada? oi?

 

Si seràn 4, entrenador, segon entrenador, preparador físic....

Òscar Rubio, Colinas??, Crespo??, Doncel, Toño, Noel, Doncel, Cristian Gòmez.... em deixo algú més, bé els del filial

Demoment no se sap res més de nou...

Encara queda molta feina, és clar que em de confiar amb el D.T, quin remei

Qina desbandada mare meva, això serà per algo no???? o és fruit de la casualitat...

Força Lleida, de pitjors ens em sortit últimament, em de tenir fe i paciència, molta!!!


  • o han agraït

#127 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 julio 2016 - 05:31

Ara ajornem l'inici de pretemporada?? Mare meva.. quin espectacle més llastimós!!

 

Falta poc més d'un mes per començar la lliga.. i tenim sol 6 jugadors, dels quals, almenys 2 volen fotre el camp com sigui. Que es venguin el club ja, es veu d'hores lluny que els hi va massa gran. I que tornin la pasta embutxacada!!


  • o han agraït

#128 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 16 julio 2016 - 08:34

Doncs sorpren tot plegat, fins divendres 22, temps just i suficient per a què Crespo i Colinas, hagin fotut el camp... De quartos ni se'n parlarà, ni es veurà.
En quan a l'equipacio, en lloc de tota blava, hauria de ser negra, perquè ho veig més negre què el carbó!!
HAURAN DE POSAR UN CARTELL!!!
SE BUSCAN JUGADORES, DISPUESTOS A AGUANTAR EMOCIONES FUERTES!!
Mo vull pendre a risa, es lo millor!!!
  • o han agraït

#129 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 16 julio 2016 - 08:41

Haurem d'acabar jugant els socis...



#130 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 julio 2016 - 08:04

Després del nou ridícul d'ajornar l'inici de la pretemporada, començarem a tenir notícies sobre la plantilla? 

 

18 de juliol i encara tenim menys jugadors que fa una setmana. Almenys ara tenim cos tècnic. Anem avançant. 


  • o han agraït

#131 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 julio 2016 - 04:36

Acaben d'anunciar per twitter que em firmat a Joel Huertas.

 

Aquest any dos mig centres creatius (anys anteriors només un, ja fos Miramón o Marc Martínez). A veure que tal.

 

Ara fa falta un stopper per acompanyar-los. Esperem que sigui top.



#132 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 julio 2016 - 04:44

Joel va arribar l'any passat coma cedit pel Barça i no va jugar un sol minut amb el primer equip. Veurem que tal s'adapta i si té el nivell competitiu que requereix la segona B.

En tot cas, BENVINGUT.



#133 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 julio 2016 - 04:53

Doncel, Mia, Huertas.

 

Idiakez confiava molt poc amb els joves, tant de bo a partir d'ara sigui diferent.



#134 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 julio 2016 - 05:13

Doncel, Mia, Huertas.

 

Idiakez confiava molt poc amb els joves, tant de bo a partir d'ara sigui diferent.

 

Sempre ens quedarà el dubte (o no) de si realment es confia en els joves o acudim a ells per qué no tenim res més.



#135 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 julio 2016 - 06:47

Sempre ens quedarà el dubte (o no) de si realment es confia en els joves o acudim a ells per qué no tenim res més.

Segon fitxatge de la tarde, Cristian Alfonso.

 

Aquest no ve del filial.



#136 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 18 julio 2016 - 09:04

Segon fitxatge de la tarde, Cristian Alfonso.

 

Aquest no ve del filial.

 

Bona noticia per fi un fitxatge decent amb categoria!! :D



#137 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 julio 2016 - 07:42

Així, si no conto malament, ara som 8. Me n'alegro, així els serveis mèdics demà tindran un quart d'hora més de feina. Vull pensar que avui s'anunciaran dos fitxatges més i així demà almenys tenim casi 11 jugadors. 

 

 

Divertit que aquest any tenim dos Christians procedents de l'Espanyol i després Hospitalet. Curiosament, dos perfils molt semblants: de joves debuten a primera, semblava que podien anar més lluny, però finalment no exploten i acaben jugant a clubs de menor categoria. A veure si aquí demostren alguna cosa. Respecte la incorporació de Joel, confio que tingui més protagonisme que l'any passat, perquè jo, la veritat, ni recordava que estava al primer equip. 

 

En tot cas, que siguin benvinguts i espero que tinguin molta sort aquí. 



#138 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 julio 2016 - 08:30

Després de la incorporació de Valiente (bons informes arriben d'aquest xaval), ja en devem tenir 9 o 10 a la plantilla. 

 

Crec que avui hi ha les revisions mèdiques i per tant hi ha la primera convocatòria. A veure qui es presenta i qui no. 



#139 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 20 julio 2016 - 12:29

Està clar que farem plantilla, no ho dubto pas, el Lleida ha sigut un club atractiu per molts jugadors per fer el seu currículum, però després de la polèmica d'aquesta passada temporada, em perdut un plus d'atractivitat, ni encara que em estat a punt d'ascendir, que és el que més ràbia me fot!!!
Sóc conscient que això gens juga a favor dels nostres interessos i un a un mes que ccomenci la competició amb "només" 4 incorporacions es posi nerviós.
Tant que despotrico dels Esteve, però en Jordi el nostre D.T el tinc a un altre esglaó perquè la feina la sap fer molt bé.
L'altre brother menció a part...
Sommi!!!
  • o han agraït

#140 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 20 julio 2016 - 12:35

Més de mitja plantilla a fora i colinas a un peu i mitg a fora, la Cultural seria el seu proper destí...
Molta feina a fer




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos